Na de így is szét offoktuk a Topikot 😆
Szóval ha valakit érdekel privátban szívesen kérdezhet 😁😊
leopop32021-08-12 15:44:34 // 21230
leopop32021-08-12 15:40:42 // 21229
Az előbb pont részleteztem Warbinak, hogy a V6-ot miért nem.
1.8 Tbi-t sem kedvelem, egy grand turismoban ne legyen kis turbó benzin, csak szívó benzin vagy kompresszoros!! (Persze jobban megy nyílván a Tbi de egyszerűen nekem szentségtörés lenne, úgy mint az is hogy csináltak dízel Brerát 🤮)
Így az utóbbit a kompresszorost meg is építeni magamnak ;)
Szerintem ezzel semmi baj nincs ha kész az egész Project szívesen megmutatom nektek 😁😊
City-n is nagyon sokan kérdezték hogy áll és merre tart a project 😁😉
1.8 Tbi-t sem kedvelem, egy grand turismoban ne legyen kis turbó benzin, csak szívó benzin vagy kompresszoros!! (Persze jobban megy nyílván a Tbi de egyszerűen nekem szentségtörés lenne, úgy mint az is hogy csináltak dízel Brerát 🤮)
Így az utóbbit a kompresszorost meg is építeni magamnak ;)
Szerintem ezzel semmi baj nincs ha kész az egész Project szívesen megmutatom nektek 😁😊
City-n is nagyon sokan kérdezték hogy áll és merre tart a project 😁😉
leopop32021-08-12 15:34:06 // 21228
Ráért a srác plusz ő a sajátját akarta olyanra megcsinálni mintha makulátlan lenne.
És sikerült neki hiszen egy második világháborús régi autókat restauráló cég csinálta az övét. Patika lett hidd el.
De amúgy ő sem és én sem venném meg az Independent Brerát.
Nekem egyrészt azért sem mert csak Rossoban szeretném, illetve a sajátomat akarom megcsinálni álom szépre amilyenre kigondoltam :) Lentebb leírom milyenre ;)
Ha tudnád eddig is mennyi mindent kapott hidd el. És még mennyi hátra van 😅😁
Eddig cserélt dolgok listája: (és ezek csak szépészeti dolgok karbantartás nincs benne)
Ti felnik
Ti kormány
Ti pedálszett
Carbon Center Console
Carbon gear piece
Carbon steering wheel piece
Paris 5 garage egyedi olasz kipufogó
Andorid 10 fejegység Apple Carplay-el
Fékfestés (fúrt mart tárcsák hamarosan)
Most a telifény
Jövőre motorhoz is hozzá nyúlunk a kompresszor előtt
Illetve a Brera S Prodrive teljes futóművét is megkapja.
Ja meg a másik a 3.2 V6 Holden abból én nem kérek köszi! Ismerem az összes hibáját nem véletlen nem azt vettem. Beszerezhetetlen hozzá bármi. Plusz úgy tolja az orrát hogy azt köszi nem, és a Q4 miatt még kurva nehéz is.
A faceliftes 2.2 a legkönnyebb nem véletlen vettem ezt.
Ha nem tartanám meg örökre el sem kezdtem volna ezeket.
Nekem azokkal a dolgokkal amiket megcsinálok rajta így lesz teljes ahogy mindig is szerettem volna. Prodrive S-t nem kapott Európa csak Anglia így megcsinálom magamnak sőt még picit jobbra is 😁🥰🍀
És sikerült neki hiszen egy második világháborús régi autókat restauráló cég csinálta az övét. Patika lett hidd el.
De amúgy ő sem és én sem venném meg az Independent Brerát.
Nekem egyrészt azért sem mert csak Rossoban szeretném, illetve a sajátomat akarom megcsinálni álom szépre amilyenre kigondoltam :) Lentebb leírom milyenre ;)
Ha tudnád eddig is mennyi mindent kapott hidd el. És még mennyi hátra van 😅😁
Eddig cserélt dolgok listája: (és ezek csak szépészeti dolgok karbantartás nincs benne)
Ti felnik
Ti kormány
Ti pedálszett
Carbon Center Console
Carbon gear piece
Carbon steering wheel piece
Paris 5 garage egyedi olasz kipufogó
Andorid 10 fejegység Apple Carplay-el
Fékfestés (fúrt mart tárcsák hamarosan)
Most a telifény
Jövőre motorhoz is hozzá nyúlunk a kompresszor előtt
Illetve a Brera S Prodrive teljes futóművét is megkapja.
Ja meg a másik a 3.2 V6 Holden abból én nem kérek köszi! Ismerem az összes hibáját nem véletlen nem azt vettem. Beszerezhetetlen hozzá bármi. Plusz úgy tolja az orrát hogy azt köszi nem, és a Q4 miatt még kurva nehéz is.
A faceliftes 2.2 a legkönnyebb nem véletlen vettem ezt.
Ha nem tartanám meg örökre el sem kezdtem volna ezeket.
Nekem azokkal a dolgokkal amiket megcsinálok rajta így lesz teljes ahogy mindig is szerettem volna. Prodrive S-t nem kapott Európa csak Anglia így megcsinálom magamnak sőt még picit jobbra is 😁🥰🍀
carver2021-08-12 14:22:56 // 21227
én meg apám Zsiguliját később Ladáját hajtottam (sokszor tudott is róla)... Biztos ott égett be a hátsó kerekes élmény :) Életemben először a vizsgán csúsztam meg (az is Zsigulival) amikor hegyen felfelé kellett bemutatni egy kézifékes indulást - előző éjjel lefagyott aszfalton. Megfogtam, megkaptam :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 14:10:29 // 21226
Volt nekem is keleti verdám XDD Azt szét kellett szedni, az egészet újra kitalálni, áttervezni, megépíteni és akkor lett jó :-)
carver2021-08-12 14:03:46 // 21225
az előbb két Giuliát is láttam az Apor Vilmoson mindkettő Monte Carlo kék volt (és lakik még egy a Németvölgyin is). Szóval nehezen hihető hogy ne vitték volna ezt a színt és ezért szűnik meg...
Piritu - 1.000.0002021-08-12 11:53:45 // 21224
bolt = volt
Piritu - 1.000.0002021-08-12 11:47:02 // 21223
" sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott." - anno meg a MERKUR telephely mellé költöztek akik a zsírúj kocsit atomjaira szedték és újra összerakták. Azoknak a kocsiknak bolt "értéke". :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 11:34:10 // 21222
a passiót meg kell hagyni azoknak, akik azt választják...
Nasuto2021-08-12 11:22:24 // 21221
Magam sem írhattam volna le jobban. Leo, egy V6 Brera-t (bár nem Busso, de azért nagyon szépen szól) vagy akár egy 1.8TBi-t (ha találsz,,,) szerintem simán ki tudnál hozni a mostani eladásából, a full fény és egyéb rengeteg ráfordított időd árából.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 10:38:18 // 21220
Biztos ráér a srác, eszembe nem jutna ennyit felújításra költeni. :-) Ha ilyen autót szeretnék, simán vennék egy gyárias állapotú, keveset futottat. Lehetőleg különleges darabot. Egy ilyen ha sokáig megtartom sokkal értékesebb is lesz mint egy összefújkált darab. A veteránosok közt is egyre többen állnak hozzá úgy, hogy jobb egy kicsit használtas, kicsit patinás, de sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott. Nyilván minél öregebb szerkezet, erre annál kisebb az esély.
A helyedben elgondolkoznék egy cserén. Most úgy gondolod, hogy örökre megtartod a 2.2-t, aztán ez majd egyszer megváltozik. Rengeteg pénzért lefényezteted, s ennek az összegnek búcsút mondhatsz. Ha majd egyszer eladnád, még hátrány is lehet. Ha csinálsz egy cserét, és bevásárolsz egy olyan darabot ami ritka, jól felszerelt, és még v6-os is, igencsak jó értéktartásra számíthatsz. Ha egyszer úgy gondolod, hogy kipróbálnál valami mást, egy értékes autód lenne, amiből biztosan jól tudsz kiszállni. Eladod a 2.2-t, hozzáteszed amit a fújkálásra szántál, és van egy komolyabb, értéktartóbb és különlegesebb Brerád. :-)
A helyedben elgondolkoznék egy cserén. Most úgy gondolod, hogy örökre megtartod a 2.2-t, aztán ez majd egyszer megváltozik. Rengeteg pénzért lefényezteted, s ennek az összegnek búcsút mondhatsz. Ha majd egyszer eladnád, még hátrány is lehet. Ha csinálsz egy cserét, és bevásárolsz egy olyan darabot ami ritka, jól felszerelt, és még v6-os is, igencsak jó értéktartásra számíthatsz. Ha egyszer úgy gondolod, hogy kipróbálnál valami mást, egy értékes autód lenne, amiből biztosan jól tudsz kiszállni. Eladod a 2.2-t, hozzáteszed amit a fújkálásra szántál, és van egy komolyabb, értéktartóbb és különlegesebb Brerád. :-)
leopop32021-08-11 23:28:38 // 21218
Hát igen ezt rudom de ilyen a szerelem 😅🤣🤣✌
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
leopop32021-08-11 23:18:52 // 21217
Azon kívül hogy körbe karcos mindenhol mert az olasz idős tulaj gépi mosó a vitte mindig, az első lököst komplett fújni kell, géptetőt is lakk hiba miatt, hátsó lököst is illetve a két hátsó sárvédőívet is ahol a keréknél a védő matrica van mert az egyik oldalt nem tették vissza mikor az előző tulaj fújta. Valamint a két első sárvédő elemet szintén lakkhiba, valamint a 2 ajtóéleket is. És a két visszapillantót is.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
RomeoOne2021-08-11 23:15:47 // 21216
És ráköltenél több 10ezer eurót? Lehet hamar meglenne a Giuliàd, ha inkább arra raknád félre🙃
leopop32021-08-11 23:10:36 // 21215
Amúgy azt nem is értem pedig élőben látszik, úgy néz ki képek ennyire nem adják vissza.
Hidd el kell sajnos.
Tudtam mivel olasz volt ugye de cserébe mindenhol rozsdamentes.
De az a gond nagyon maximalista vagyok az autómmal szóval ha nem kéne is ezzel foglalkozom állandóan 🤣🤣🍀
Hidd el kell sajnos.
Tudtam mivel olasz volt ugye de cserébe mindenhol rozsdamentes.
De az a gond nagyon maximalista vagyok az autómmal szóval ha nem kéne is ezzel foglalkozom állandóan 🤣🤣🍀
leopop32021-08-11 23:07:14 // 21214
Igen lassan 2 éve ezen gondolkodom.
Egy holland Brerás srác 3.2 automatával csinálta meg sőt ő teljes felújítást csinált. 30-40 ezer euróért...
Képekkel dokumentálta az egészet illetve 2 éve beszélgetek vele erről, pont ezért hogy mikkel jár a folyamat ugyhogy tudom mire kell számítani. Viszont jól esik hogy figyelmeztetsz rá!
Illetve szerencsére olyan emberhez kerül akire rá merem bízni, illetve sok dolgot magam fogok csinálni majd a kiszereléssel.
Egy holland Brerás srác 3.2 automatával csinálta meg sőt ő teljes felújítást csinált. 30-40 ezer euróért...
Képekkel dokumentálta az egészet illetve 2 éve beszélgetek vele erről, pont ezért hogy mikkel jár a folyamat ugyhogy tudom mire kell számítani. Viszont jól esik hogy figyelmeztetsz rá!
Illetve szerencsére olyan emberhez kerül akire rá merem bízni, illetve sok dolgot magam fogok csinálni majd a kiszereléssel.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 22:19:14 // 21213
Nekem megy.