Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452005-06-20 15:00:44 // 1848
"A Ferrari nélkül akárhonnan is nézzük nincs F1. Meg is érdemlik, hogy kiemelten kezeljék Őket, fontosak." Még mindig az F1 nevű SPORTról beszélgetünk?
2005-06-20 15:00:07 // 1847
Azért azzal egyetértesz, hogy a két kiállás között van némi stílusbeli különbség? Az előző javára.
2005-06-20 14:58:29 // 1846
A Ferrari nélkül akárhonnan is nézzük nincs F1. Meg is érdemlik, hogy kiemelten kezeljék Őket, fontosak. A többi csapat szerintem azt mutatta meg, hogy nincs közöttük egy olyan sem aki józanul tudott volna gondolkodni. Kiváncs lennék, hogy meddig tart ez a nagy szerelem a csapatok között. Előbb vagy utóbb mindenki elkezdi majd a saját szekerét tolni s akkor mejd megmutathatják amit megtudnak.
Inner Circle2005-06-20 14:57:40 // 1844
Elmondták hogy nem fognak versenyezni, csak senki sem hitt nekik.
Inner Circle2005-06-20 14:57:19 // 1843
"Egy pár futammal ezelőtt mikor MS-nak két defektje is volt senki nem hozta fel milyen nagy veszélyben volt. Elismerték, hogy fejlődnie kell a Bridgestone-nak és pont. Végezték a feladatukat, úgy tűnik nem is olyan rosszul." Valamit kihagytál: ő is kiállt a versenyből. A Michelin is kiállt (el sem indult), elismerték hogy fejlődnie kell a Michelinnek és pont...
Inner Circle2005-06-20 14:52:35 // 1842
Szóval szerinted hülyét kellett volna csinálniuk magukból, versenyképtelen autókkal körözni. Akkor ismét megkérdezem: Barrichello Sepangban, Schumacher Barcelonában és mindenki más akinek az autója működőképes de versenyképtelen volt és kiállt, vagy eleve el sem indult, ugyanolyan bűnt követett el mint most a Michelin?
zolee1452005-06-20 14:38:48 // 1841
amúgy ez a kijelentés arról szólt, hogy "tessék minket kiemelten kezelni, mert nélkülünk nincs F1". Most megmutatta a többi csapat, hogy oké, hogy nélkületek nincs F1, de CSAK veletek sem F1 az F1.
zolee1452005-06-20 14:37:03 // 1840
a közvetítéseken mondogatták régebben, többször is. Most ne mondd azt, hogy Palikék mondak már olyat is, hogy Sato megint elfüstölte a motort , miközben Button kászálódott ki a kocsiból!:)))
2005-06-20 14:27:15 // 1839
"Ugye emlékeztek még a Ferrari azon kijelentésére, hogy ha nem lesznek bajnokok kiszállnak?" Ezt hol olvastad, belinkelnéd? Nekem ez nincs meg.
2005-06-20 14:25:34 // 1838
Pontosabban nem jelent meg az egyeztetésen majd utána a FIA-ra bízta a döntést. Egyik esetben sem mondák, hogy ellenzik. Jó a ráutaló magatartásuk olyan volt. Igazuk volt, ma már mindeki bocsánatot kér meg a Mislent okolják. Szal azé a Ferrari-nál nem csak autót tudnak építeni hanem kicsit taktikázni és politizálni is. :)
zolee1452005-06-20 14:23:50 // 1837
a ferka végig ellenkezett, majd a futam előtt kevéssel azt mondta, hogy döntsön az FIA, akik azért eléggé ferrari pártiak. ez amúgy is csak az utolsó csepp volt, én az elmúlt evekről, sőt évtizedről beszélek... Ugye emlékeztek még a Ferrari azon kijelentésére, hogy ha nem lesznek bajnokok kiszállnak? Rá pár évre - jó pár évig - verhetetlen lett a Ferrari. Oké, munka is van mögötte:) DC is az nyilatkozta (állítólag) hogy végre összetartás kellett, hogy legyen az F1-ben, persze az sem mindegy milyen áron, ez könnyen jelentheti az F1 végét...
Willy2005-06-20 14:20:14 // 1836
A Ferrari először ellenezte a dolgot, majd futam előtt pár órával az FIA-ra bízta a döntést.
2005-06-20 14:08:44 // 1835
A Ferrari nem ellenkezett, azt mondta, hogy a FIA kell, hogy döntsön. A FIA szabály alkotó. (Mint Halesz a cs.hu-n). Egyébként meg milyen dolog az ha a Mislenes autók nem tudnak egy megfelelő gumival versenyezni akkor gyorsan beraknak egy sikánt?
zolee1452005-06-20 14:03:17 // 1834
azért van még egy érdekes dolog: ha van valami vitás ügy akkor minden csapatnak ugyanaz a véleménye, de a ferrari mindig ellenkezik (most is). Oké, mindenki védi az érdekeit, de ez túlzás... erre most azt mondták a többiek, hogy tessék, akkor lehet egyedül versenyezni. Két Ferrari nem F1. Ez szólt a Ferrarinak is, meg az FIA-nak is. Az most mindegy, hogy igazuk volt-e vagy sem. oké, maga a módszer elég durva volt, főleg a nézők miatt...
2005-06-20 13:59:02 // 1833
Ja, TSak ezt rajtuk kívül senki nem tudta. Pl. előtte azért elmondhatták volna, hogy a Concord értelmében felállunk a rajtrácsra, megyünk egy felvezető kört és kiállunk ....
SzJ2005-06-20 13:53:15 // 1832
Mert nem akarták megsérteni az érvényben lévő Concord szerződésüket. Héder mondta is, hogy abban azt vállalták, hogy 20 kocsi áll a rajtrácson. A felvezető kör meg már a versenyhez tartozik.
2005-06-20 13:47:12 // 1831
Én azt nem értem miért álltak fel a rajthoz miért mentek egy felvezető kört ha tudták, hogy nem fognak végigmenni? Szal ez így nem tisztességes. Elegánsabban is megtudták volna oldani a helyzetet akár egy sajtó közleménnyel vagy bármi mással. Így tényleg hülyét csináltak a nézőkből. Teljesen jogos a nézők felháborodása de az eszközt megválogathatták volna. Mondjuk többnyire bocsánatot kértek a csapatok de sokat a helyzeten nem fog javítani. Én spec élveztem a futamot, végig a két piroskát mutatták. Jean Todt meg mosolygott. :)
2005-06-20 13:32:51 // 1830
Ha olyan gumit gyártának ami veszélyes akkor igen. Egy pár futammal ezelőtt mikor MS-nak két defektje is volt senki nem hozta fel milyen nagy veszélyben volt. Elismerték, hogy fejlődnie kell a Bridgestone-nak és pont. Végezték a feladatukat, úgy tűnik nem is olyan rosszul. A Michelin kicsit amatőren viselkedett ebben a helyzetben a kiállt csapatok pedig gyerekesen.
bubble2005-06-20 13:21:22 // 1829
Bocsi D, mint Doktore!!! Sorry!! :)
bubble2005-06-20 13:20:44 // 1828
Uraim Szerintem a maga szempontjából mindenkinek igaza van, gumi ügyben. Azt sem szabad elfelejteni, hogy most a biztonságért volt a sztrájk, ami ugye nem hátrány. Azt gondolom, hogy a gumiszabály eleve életveszélyes, inkább azon kellene változtatni. Csupán azt nem értem, hogy a gumigyártó miért nem jelentette be időben a gumiváltást?
pb_2005-06-20 13:15:29 // 1827
Ez mikor volt, '80-as évek eleje?
bubble2005-06-20 13:12:54 // 1826
Goktore Teeeee...., teeeee..., teee mázlista!!! :)))
Tom122005-06-20 12:56:55 // 1825

87 Suzuka - edzés. Ez azért nagyon meleg helyzet volt... Azt hittem, eddig tartott a F1-es karrierje...
Tom122005-06-20 12:50:00 // 1823
...meg mikor Ausztráliában az egyenesben "eldurrant" a gumija, milyen szépen megfogta...:)
TarP2005-06-20 12:46:19 // 1822
Na, meg a kilinccsel előre autózás...csak nem volt kilincs :)
zolee1452005-06-20 12:43:14 // 1821
az öreg Mansell jófej volt. Kocsitolás, aztán volt hogy szivárgott az üzemanyag ami állítólag az ülésébe folyt, és benzinben ülve nyomta végig a futamot. Aztán volt olyan, hogy sokkal vezetett, majd 500m-rel a cél előtt megállt. Hű milyen peches, elfogyott a benzin, pedig nem az volt! Az történt, hogy a nagy vezetés tudatában az utolsó körben mindenkinek integetni akart, és annyira leesett a fordulatszám, hogy az elektronika "balesetet érzett" és elzárta az üzemanyagrendszert, meg elvette a gyújtást.:))) Na meg a "kerékanya" sztori... :)))
Tom122005-06-20 12:38:54 // 1820
Volt egy kis súlyfeleslege... de tényleg jó volt, én is bírtam.:) Azért egyszer Senna is alig bírt az autóból kiszállni a Brazil GP után, még a serleget is csak pár mp-re tudta megemelni... Videón meg van az egész verseny.
simi2005-06-20 12:38:16 // 1819
Hát srácok ettől a képtől azóta is "fekszek" a röhögéstől. Jól illett a szövegkörnyezetbe.
Tom122005-06-20 12:35:17 // 1818
Kifogyott a benzin és a melegben /Dallas 97/ addig tolta a cél előtt az autót, amíg "el nem feküdt", pedig már nem sok hiányzott... ...de lehet, hogy a másik kettő észrevétel a nyerő:DD
TarP2005-06-20 12:32:34 // 1817
Én szerettem Mansellt, mint pilótát, de szeretett rájátszani... Ő mindíg halálán volt a versen végére, ha jó helyezést ért el. A törpiek: Senna, Prost, Piquet meg még ugrabugráltak-bunyóztak egymással levezetés képpen :)
Slowfeet2005-06-20 12:29:47 // 1816
Mér? Schumakker is bever egy bitburgert, amikor szabedzésen meleg van :)
TarP2005-06-20 12:27:54 // 1815
Ez kocsmázás utáni felvétel lehet, csak akkor a bicikli mellett fexik a bácsi, itt meg... :)
simi2005-06-20 12:27:22 // 1814
Jó ez a kép. Ő Mansell valóban? Mi történt, elfáradt?
Buves2005-06-20 12:26:44 // 1813
Csatlakozom! Lehet sokat vitatkozni azon hogy: A Mich. nem csinált megfelelő gimikat? De csinált csak nem jelentette be hogy használná (ez a szabály) A FIA a hibás mert nem engedte hogy áthozassák Franciao. ból Persze hogy nem engedte ezért vannak a szabályok hogy betartsák azokat. Csapatok a hibásak mert nem engedték a pilótáikat? Tényleg fontos a biztonság!!! Ugy gondolom, az a tulzás, hogy a lassabb sebességet nem vállalták fel. Azt kellet volna mondani, hogy elb@sztuk, a mai versenyben jobb helyzetben van a Brid. és kész!!! Lett volna egy élvezhető futam!
Slowfeet2005-06-20 12:25:24 // 1812
Vagy annyira vezetett a versenyben, hogy ledőlt kicsit szunyókálni :)
Tom122005-06-20 12:22:20 // 1811
...erről jut eszembe:

...Mansell is "tologatta" amíg bírta...
Slowfeet2005-06-20 12:09:20 // 1810
Egyébként, ok, hogy 94-ben visszahozták a tankolást, de nekem előtte se volt gondom, sőt! Az ésszerűen korlátozott méretű benyamennyiségnek elégnek kéne lenni egy versenyre, emléxem, mikor prost tologatta a TAG-Porschját a célegyenesbe :) No tankolás, és max 1 gumicsere!
Tom122005-06-20 11:54:56 // 1809
...hogy a kecske is, meg a káposzta is megmaradjon, szerintem az ésszerű kompromisszum az lenne, ha ugyanolyan minőségű gumikat használnának mindig /edzés, verseny/, de 1 futam alatt legalább 1x lehetne gumikat cserélni, ami ilyen igénybevétel mellett szerintem nem túlzás. Ettől még a kis csapatok sem mennének tönkre, vagy nekik, ha nem kell, nem is cserélnének...
Tom122005-06-20 11:46:11 // 1808
...még jó, hogy a gumi nyomásra nincs szabály, mert kiderülne, hogy idáig "csaltak" a Michelin-esek és megint a pirosak az elsők:)))
vipex2005-06-20 11:40:30 // 1807
IC, mivel a F1 forumba finoman lehülyéztél most én teszem meg :-P "Mert a Bridge csak lassú volt, de nem életveszélyes" a két adat korelációban van valami azért lassú, hogy ne legyen életveszélyes. Az, hogy mennyire lassú legyen valaki azt a mérnököknek kell kitalálni biztosan megtalálták volna, a megfelelő sebességet, ha 20km/h akkor annyi de végig kelett volna menni, mert ez így nem tisztességes
Punisher2005-06-20 11:39:14 // 1806
Szerintem ez a sztrájk undorító volt. Ha olyan a gumi, hogy csak 2 tized bárral több nyomással működik, akkor úgy kell vele menni. Ezért tecnikai sport, ha valami szar, akkor bukik az eredmény. Még egy rally versenyző sem állt meg azért, mert elgumizták az autót, lassabban ment, mert ezt tudta azzal a gumival. Akik teljesítették a versenyt, azok megérdemlik a pontjaikat!
TarP2005-06-20 11:39:11 // 1805
Eddig a hídkő (bridzssztón) égett, mint állat, most meg a Mislen... Végül kiderül, ez azoknak a gumigyártóknak reklám, akik nem lépnek be az F1-be: Pirelli, Nokian, Continental...
Tom122005-06-20 11:34:45 // 1804
Nekem csak az furcsa, hogy idáig, mikor Michelin-es autó nyert, híztak a Michelin-esek. Egyszer csak "bevallják", hogy nem tudnak versenyképes gumit csinálni, akkor miért nem mondták az év elején, hogy ilyen labilisak a termékeik /ami az F1-et illeti/, mindenki vigyázzon velük? Szerintem nagyobb leégés nem kell ettől a világ előtt... A következő versenyeken mi lesz? Sebességkorlátozás a gyors kanyarokban? ...vagy összedobnak gyorsan egy gumit, amivel biztonságosan lehet versenyezni - ami idáig sem sikerült? ...vagy áttér mindenki a Bridgestone-ra és legalább, ha gond van, nem lehet a gumira fogni:)
Doktore2005-06-20 11:32:11 // 1803
Akkor most lesz magyarországi futam??? ( A kérdés csak vicc volt) A költői kérdés csak azért, mert fél órája hívtak meg a hazai futamra VIP kártyával a Ferrari boxba a 3 napra, hogy onnan "izguljam" végig a hétvégét!!!!
TarP2005-06-20 11:29:30 // 1802
Az jobb is kicsit, csak nem utcai autótk, hanem agyonépítettek. GT1, GT2... Jók is voltak benne az F360-asok, de tavaly már nem voltak korszerűek eléggé. A nagyobbik kategóriában meg az F550-esek még most is szépen dolgoznak, bár a Maserati MC12 nagyon ütős.
SKrisz2005-06-20 11:29:29 // 1801
Már ezért megérte! Legalább neked szereztem egy kellemes Hétfő reggelt!:)))
Inner Circle2005-06-20 11:24:55 // 1800
Van ilyen most is, kategóriák is vannak, a Ferrari is indul, csak nem F1-nek hívják.
Inner Circle2005-06-20 11:24:06 // 1799
Akkor így van, pontos százalékot nem tudtam.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak