GT Ɨ|ѯ2011-05-16 17:28:12 // 95859
meglátjuk,de ezzel a domika és csapatával nagy dolgok ( már ) nem nagyon várhatóak...
Cro1662011-05-16 16:40:59 // 95858
Végre valamiben első a Ferrari :D
Csak beérik egyszer a "gyümölcs" .
Csak beérik egyszer a "gyümölcs" .
GT Ɨ|ѯ2011-05-16 15:44:47 // 95857
hááááát......:-(
nem tűnik túl biztatónak...
nem tűnik túl biztatónak...
Cro1662011-05-16 14:37:28 // 95856
Gerion2011-05-15 08:49:54 // 95854
Ez a költségplafon olyan kemény korlát, mint a szita, annak is a ritkásabb formájából. :) Egy csomó dolgot ki kell adni látszólag független külső cégeknek, akik nagy pénzért kifejlesztik, megcsinálják, stb., majd jóval áron áron alul szolgáltatják nekünk. Vagy autógyár esetén egy csomó alapkutatási, anyagtechnológiai, stb munkát az utcai autók fejlesztéséhez kell elköltségelni. Kellenek nagylelkű technológiai szponzorok is, akik a kocsin egy apró logoert cserébe mindent odaadnak egy papíron filléres reklámszerződés keretében, stb, stb.
Szerintem biztos, hogy minden nagyobb cég a többszörösét költi valójában a plafonnak.
Szerintem biztos, hogy minden nagyobb cég a többszörösét költi valójában a plafonnak.
Xixo2011-05-15 02:51:05 // 95853
Azért kíváncsi lennék arra is, hogy ki mennyivel költött kevesebbet az elmúlt időben, mert szerintem semmivel. Pl a Ferrarinak nem hiszem, hogy kevesebbe kerül a szélcsatorna bérlés-fejlesztés, a "B" autók építése, mint annak idején a tesztelés...
Tom122011-05-14 16:27:47 // 95852
A Mitsubishi érdeklődne az elektromos Forma-1 iránt
"Jattteizgalmas" lesz az elektromos Mitsuk zümmögésdét hallgatni pár év múlva... :-))
"Jattteizgalmas" lesz az elektromos Mitsuk zümmögésdét hallgatni pár év múlva... :-))
Tom122011-05-14 16:23:16 // 95851
Azért, mert nagyot fordult a világ. Most már nem a F1-ől jönnek a való életbe az újítások, hanem fordítva... :-)))
...mert volt, aki "felfelé akarta folyatni a folyót" /Mosley/ mindenféle teszttilalmakkal, stb. Gondolom, már ő is rájött, hogy ez kb. annyit ért, mint annak idején a szesztilalom. ;-)) Enyhén szólva nem a haladást szolgálta - "ta", mert kb. eltörlik - ha jót akarnak.:-D
...mert volt, aki "felfelé akarta folyatni a folyót" /Mosley/ mindenféle teszttilalmakkal, stb. Gondolom, már ő is rájött, hogy ez kb. annyit ért, mint annak idején a szesztilalom. ;-)) Enyhén szólva nem a haladást szolgálta - "ta", mert kb. eltörlik - ha jót akarnak.:-D
Selmak2011-05-14 15:56:35 // 95850
Azért, mert leáldozott a szívómotorok kora, a forma 1 kezdetétől 1,5 l volt a feltöltött motorok engedélyezett lökettérfogata. Ez most 1.6 lesz. Valamint be akarnak vezetni olyan energia(vissza)nyerő rendszereket amik szívómotorral nem lennének megvalósíthatók, mint pl.: a kipufogógáz energia kinyerő rendszer. A turbó is az, mert feltöltőt a kipufogógáz energiája hajtja, de itt plusz kinetikus energiát is nyernének a hajtásláncnak., ami mindennapi autózásban drasztikusan csökkentené az üzemanyag felhasználást (az elégetett üzemanyag energiájának 70% a kipufogórendszeren távozik érdemleges munka nélkül.)
Kriszo2011-05-14 15:15:09 // 95849
Öreg csücsöri..)))
Egyébként azt nemcsak ő "baszhatja" hanem mindenki Ecclestone is.A világon a legnagyobb tábora a Ferkának van szerinted mennyivel csappanna a nézőszám?:)
Egyébként tényleg nem értem mér kellenek ezek az 1.6os motorok is..
Egyébként azt nemcsak ő "baszhatja" hanem mindenki Ecclestone is.A világon a legnagyobb tábora a Ferkának van szerinted mennyivel csappanna a nézőszám?:)
Egyébként tényleg nem értem mér kellenek ezek az 1.6os motorok is..
Vikking 3112011-05-14 13:39:16 // 95848
De ez csak a riposzt volt arra, hogy a Tótjancsi (franciául) kedvezne esetleg a Ferkának azzal, hogy megszüntetné az évközbeni teszttilalmat.
Ha a Ferka tényleg kiszáll az F1-ből, akkor **szhatja az öreg csücsöri :DDD Márpedig ugye ezzel fenyegetőznek.
Ha a Ferka tényleg kiszáll az F1-ből, akkor **szhatja az öreg csücsöri :DDD Márpedig ugye ezzel fenyegetőznek.
Selmak2011-05-14 13:35:08 // 95847
Montezuzmo mindig hisztizik, ha nem úgy alakítják a szabályokat hogy az ferka fölényt hozzon.
Kriszo2011-05-14 13:27:56 // 95846
Nem vagy gonosz..!!!:))))
Egyébként is egy irgalmatlan nagy baromság ez a tesztilalom.Mert aki fölénybe van az idénnyitón az a szezon feléig abban is lesz, jó példa erre a tavalyi év..
Be kéne már végre látniuk, hogy a kutyát nem érdekli a költségcsökkentés, én versenyt akarok látni,marhára nem érdekel hogy ki gazdálkodik a legvesebből..)
Egyébként is egy irgalmatlan nagy baromság ez a tesztilalom.Mert aki fölénybe van az idénnyitón az a szezon feléig abban is lesz, jó példa erre a tavalyi év..
Be kéne már végre látniuk, hogy a kutyát nem érdekli a költségcsökkentés, én versenyt akarok látni,marhára nem érdekel hogy ki gazdálkodik a legvesebből..)
Vikking 3112011-05-14 13:19:18 // 95845
De pl Todt ragaszkodik az 1.6 turbóhoz is a leginkább. - Aszondják...
Ami miatt meg nagyon hisztizik Montezuzmó.
Ami miatt meg nagyon hisztizik Montezuzmó.
Tommi2011-05-14 12:56:40 // 95844
A héten olvastam valahol, hogy állítólag Jean Todt erősen szorgalmazza, hogy újra lehessen évközben is tesztelni, oldják fel a tilalmat.
Gonosz vagyok, összeesküvés-elmélet ON: ez kinek jönne a legjobban és milyen kapcsolata van Todt-nak ezzel a csapattal? :)))
Gonosz vagyok, összeesküvés-elmélet ON: ez kinek jönne a legjobban és milyen kapcsolata van Todt-nak ezzel a csapattal? :)))
Cro1662011-05-14 10:09:39 // 95843
Gerion2011-05-13 10:51:04 // 95841
Úgy tűnik, nem csak itt néhányan voltunk elégedetlenek a helyzettel (lehurrogások közepette), hanem végre az illetékes helyeken is kezd leesni a tantusz.
Furcsa viszont ez az "egy időre búcsút int Marco De Luca vezető aerodinamikusnak a szezonban" megfogalmazás, ki is rúgják, meg nem is, ebből megint a domenicali vezetői gyengesége érződik ki sajnos...
Furcsa viszont ez az "egy időre búcsút int Marco De Luca vezető aerodinamikusnak a szezonban" megfogalmazás, ki is rúgják, meg nem is, ebből megint a domenicali vezetői gyengesége érződik ki sajnos...
Ferke2011-05-13 10:43:41 // 95840
Na, erre a kanadai győzelemre kíváncsi leszek:)
Satti2011-05-13 10:13:27 // 95839
Ez nagyon-nagyon ott van, magasan a legszebb Ferrari! Szokott itt nálunk is szaladgálni egy svájci rendszámú a városban, egyszerűen szavak nincsenek rá, hogy milyen király élőben.
Satti2011-05-13 10:03:13 // 95838
Törökben Vettelnek két kerékcsere is csak 3.3 mp. volt, nagyon durva, a többieké általában 4-5 mp.
Xixo2011-05-13 03:24:57 // 95837
Xixo2011-05-13 03:05:46 // 95836
Xixo2011-05-13 03:04:00 // 95835
Változások a Ferrarinál... ideje volt, reméljük haszna is lesz...
GT Ɨ|ѯ2011-05-12 15:57:53 // 95834
van rajtuk mit...:-)
Tom122011-05-11 22:37:02 // 95832
Akkor lesz igazi a változás, ha majd nem azt mondják neki rádión, hogy "azt csináljuk, amit ők". :-)
Tom122011-05-11 22:35:02 // 95831
Igen, az szerintem is nagy plusz, hogy nem "rongytetős" + még "egy - két apróság".:-))
Tommi2011-05-11 18:03:18 // 95830
Alonso: A Ferrarinak innovatívabbnak kell lennie
Egyrészt gáz, hogy május közepén jöttek erre rá, másrészt viszont örülök, hogy Alonso "rugdossa" a csapatot :)
Egyrészt gáz, hogy május közepén jöttek erre rá, másrészt viszont örülök, hogy Alonso "rugdossa" a csapatot :)
Tommi2011-05-10 16:40:15 // 95829
Tavaly nekem is volt szerencsém menni egy Californiával Maranelloban (a milánói centenáriumi buli után egy napra átmentünk) és egy nagyon kellemes, jól autózható gép, ami sokoldalú: szükség esetén ott a két hátsó ülés, a tető nem vászon és nem kell véresre sarkantyúzni, hogy menjen, illetve normálisan is lehet vele közlekedni a hétköznapokban is. De ha elborul az ember agya, akkor egy vadállattá tud változni a hozzáértő kezek alatt, ahogy az a videoban is látszik :)
A jelenlegi Ferrari kínálatból szerintem a legjobb választás. Mondjuk gyöngyház fehérben, meggybordó bőrrel :)
A jelenlegi Ferrari kínálatból szerintem a legjobb választás. Mondjuk gyöngyház fehérben, meggybordó bőrrel :)
Tom122011-05-10 15:21:05 // 95828
Megy ez a kis "panda arcú" /MiTo ?:-))/ California is, ha kell...;-D
Tom122011-05-10 15:18:34 // 95827
Én személy szerint jobban örülnék, mondjuk, ilyen /van benne egy jó kis alfás csata is :-)/ spontán, "akárhol", meglepetés szerű előzéseknek, de úgy látszik, hogy akkorát fejlődött a technika, hogy ez a XXI. században már nem megoldható, csak állítható szárnyakkal, előre kijelölt zónákban, részben - sajnos... Nem volt annak mása, mikor, pl. Villeneuve /Gilles/ "gondolt egyet" és olyan helyen /ez még egy "enyhébb" eset :-)/ kezdett előzni, ahol ép eszű ember nem is számított rá...:-)
Tommi2011-05-10 15:16:26 // 95826
Szerintem nem OFF téma itt :)
Néhány Ferrari Californiát keményen megtaposnak Abu Dhabi-ban a versenypályán, komoly :)
Klikk
Néhány Ferrari Californiát keményen megtaposnak Abu Dhabi-ban a versenypályán, komoly :)
Klikk
Tom122011-05-10 15:08:59 // 95825
Akinek "könnyű", próbálja meg...;-DD
Gerion2011-05-10 11:00:17 // 95824
Monaco kapcsán éppen ezt pedzegették, de végül szerencsére nem lépnek vissza ott sem.
Gerion2011-05-10 10:59:27 // 95823
Nincs itt semmi ellentét, meg sírás. Ha figyeltél arra, amit lentebb írtam: "Szerintem a futamok sokkal jobbak, az idei szabályokkal sikerült az elmúlt 20 évben a leglátványosabb javulás elérni."
Tehát abszolút jó lépésnek tartom az előzési zónát, max egy kis finomhangolásra szorulhat egyes pályákon.
Tehát abszolút jó lépésnek tartom az előzési zónát, max egy kis finomhangolásra szorulhat egyes pályákon.
Cro1662011-05-10 09:27:54 // 95822
Majd nehogy kitalálják, hogy ez így veszélyes, túl sokszor van esély az ütközésre.
Meg a rengeteg gumitörmelék is veszélyes,ami a pálya nem ideális ívén van....
Meg a rengeteg gumitörmelék is veszélyes,ami a pálya nem ideális ívén van....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-10 08:53:37 // 95821
szerintem meg pont jó úgy ahogy van eddig mindenki azon sírt hogy nincs előzés most meg azon hogy túl könnyű az előzés....semmi sem jó :P
Gerion2011-05-10 08:51:29 // 95820
Menet közben nekem is így tűnt... Egy 100 méterrel rövidebb előzési zóna talán kiegyenlítettebbé tette volna az esélyeket? De valószínűleg nagyon nehéz megtalálni az ideális kompromisszumot, bár feltételezem, számítógépes szimulációkat alkalmazhatnak. Akár az is érdekes lenne, hogy pl a Pirelli által is használt korábbi Toyota kocsikat kéne bevetni a futam előtt a "zóna" gyors éles tesztelésére.
Xixo2011-05-10 01:58:26 // 95819
Na pont erre célozgattam, hogy sok esetben lekörözés szintű előzést láthattunk...
Gerion2011-05-09 22:31:28 // 95818
"Izgulhatunk a sok előzés miatt. Ezt akartuk! Vagy nem? Nem lett ez így tényleg túl könnyű?"
Szerintem a futamok sokkal jobbak, az idei szabályokkal sikerült az elmúlt 20 évben a leglátványosabb javulás elérni. Az már a FIA mérnökeinek és programozóinak feladat, hogy olyan jobb szimulációs rendszereket fejlesszenek, amivel az előzési zónák várható működése előre jobban látható. Valahogy úgy kéne belőni a dolgot (pl. előzési szakasz hossza), hogy a mostanihoz hasonlóan lehessen előzni, de a védekezőnek ne biztosan 0 legyen az esélye.
Szerintem a futamok sokkal jobbak, az idei szabályokkal sikerült az elmúlt 20 évben a leglátványosabb javulás elérni. Az már a FIA mérnökeinek és programozóinak feladat, hogy olyan jobb szimulációs rendszereket fejlesszenek, amivel az előzési zónák várható működése előre jobban látható. Valahogy úgy kéne belőni a dolgot (pl. előzési szakasz hossza), hogy a mostanihoz hasonlóan lehessen előzni, de a védekezőnek ne biztosan 0 legyen az esélye.
Gerion2011-05-09 22:23:28 // 95817
Az előrelépés most egyértelmű volt az előzőekhez képest, ez percig nem vitás.
Kriszo2011-05-09 21:18:34 // 95816
Nem ezt ecseteltem itt másfél hete és akkor mindenki lehurrogott?:)))
Tommi2011-05-09 21:12:29 // 95815
Jaj gyerekek, ne legyen már ennyire savanyú a szőlő, Nektek semmi nem jó? :) Ez a "meglehetett volna a második hely is, így a harmadik csalódás" nagyon sz...r duma :))) Örüljünk basszus, hogy legalább a harmadik megvan, az előző futamokhoz képest ez óriási előrelépés :) Massát nem nagyon értem, hogy hová tűnt a végére, de Alonso most nagyon nagyon ment és egyszer végre erőből, versenyben megelőzve Webbert.
Szóval nem károgni, inkább örülni :)))
Szóval nem károgni, inkább örülni :)))
GT Ɨ|ѯ2011-05-09 09:39:29 // 95814
borzasztó technikai fölénnyel...:PP
szép volt a sok-sok előzés:-)
szép volt a sok-sok előzés:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-09 07:24:54 // 95813
"Nem lett ez így tényleg túl könnyű?" Button meg Hamilton amit művelt egymással nem tűnt túl könnyűnek :P
Xixo2011-05-09 02:41:07 // 95812
Nem nagyon találtam tőletek értékeléseket...
Most már örülhetünk egy picit? Vagy még ne? Mert ha a meki nem baxxa el Hemi kiállását meg Bátön taktikáját, akkor velük harcolunk és nem Webberel. Vettel meg ugyi még mindig elérhetetlen. :(
No persze örülhetünk is, mert Alo ma jól ment és a csapat is segítette ebben. Ugyan akkor Massa a sok boxutcai baki után ma "kicsit" nemtörődöm lett, igaz a csapat ma sokat vett el tőle...
Örülhetünk, mert a lágy gumikon sokszor tudtuk a Rbull tempóját és sírhatunk ha felkerülnek a kemények...
Izgulhatunk a sok előzés miatt. Ezt akartuk! Vagy nem? Nem lett ez így tényleg túl könnyű? Meg nem uncsi, hogy mindig csak ugyan ott? (Jó most volt utána is a célegyenesnél...) Nem lenne jobb ha mindig lehetne szárnyalnia a hátul lévőnek? Úgy talán több lenne a visszatámadás is. Vagy nem is tudom, de ez a körbeautózás olyan furi volt most...
Most már örülhetünk egy picit? Vagy még ne? Mert ha a meki nem baxxa el Hemi kiállását meg Bátön taktikáját, akkor velük harcolunk és nem Webberel. Vettel meg ugyi még mindig elérhetetlen. :(
No persze örülhetünk is, mert Alo ma jól ment és a csapat is segítette ebben. Ugyan akkor Massa a sok boxutcai baki után ma "kicsit" nemtörődöm lett, igaz a csapat ma sokat vett el tőle...
Örülhetünk, mert a lágy gumikon sokszor tudtuk a Rbull tempóját és sírhatunk ha felkerülnek a kemények...
Izgulhatunk a sok előzés miatt. Ezt akartuk! Vagy nem? Nem lett ez így tényleg túl könnyű? Meg nem uncsi, hogy mindig csak ugyan ott? (Jó most volt utána is a célegyenesnél...) Nem lenne jobb ha mindig lehetne szárnyalnia a hátul lévőnek? Úgy talán több lenne a visszatámadás is. Vagy nem is tudom, de ez a körbeautózás olyan furi volt most...
Kócosw2011-05-08 20:37:55 // 95811
jok a pirellik :)
gumiszönyegen autozhatnak a kedves versenyzök a futam feletöl :))
gumiszönyegen autozhatnak a kedves versenyzök a futam feletöl :))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:36:54 // 95810
mikor hárman fordultak rá a célegyenesre az nagyon kemény volt pl :) jó ötlet volt a kers meg a hátsó szárny na meg a szétkopó Pirelli :DDD
Online tag
0
Vendég0
556
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- 4C
- Adok-veszek
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10