Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Tommi2010-11-15 17:54:35 // 92753
Steve McQueen mondta azt a Le Mans című filmben (amiről már többször volt itt szó), hogy "a versenyzés maga az élet" és minden, ami előtte meg utána van, csak várakozás. Ez valahol így is van :) Meg azt is mondta, hogy "professional blood sport" - ami sajnos sokszor bebizonyosodott már... :(
Tom122010-11-15 17:53:59 // 92752
:-DDD
...de csak jövőre. :-))
Tommi2010-11-15 17:52:27 // 92751
Szerintem ezt itt most inkább a csapat baxta el a hibás box-időzítés miatt. Ha Alonso harmadik helyről indul és jó ütemben tud kijönni frissítőért, nagyot kell bénáznia ahhoz, hogy ne férjen be az első ötbe. Oké, hogy utána nyomta neki, de annyival nem volt gyorsabb.

Még mindig nem értem Domenicali kinek a kicsodája és miért nem rakták ki a csapatból... :) A tavalyi amatőr taktika/boxkiállás hibasorozat után ez idén már jobban ment, de még mindig nem volt az igazi...
Kazes☻2010-11-15 17:52:27 // 92750
Egy jó kis szonzort és mehetünk helikobakterelni is! Hajrá, juhééééé....! :D
Tom122010-11-15 17:51:42 // 92749
Véééégre!!! :-)

...csak nehogy jöjjön az újabb trükk!
Tom122010-11-15 17:51:00 // 92748
Az előbb belinkelt cikkből /Gilles Villeneuve/:
"Gyorsabb lenni mindenkinél., ez a lényege. Ha mindig csak 80 %-ot hozok ki magamból, azért mert félek a haláltól, nem vagyok elég gyors. Ha pedig nem a lehető leggyorsabban vezettek, nem vagyok autóversenyző. Azt hiszem a Forma-1-ben voltak, vannak és lesznek ilyen pilóták, ők nem igazi versenyzők. Legfeljebb csak versenyautót vezetnek, nem több."

Én a jelenlegi mezőnyből talán 3 - 4 ilyen pilótát tudnék akik az első csoportba tartoznának...
Selmak2010-11-15 17:48:36 // 92747
Úgy tudom jövőre a F csatornával együtt.
Tom122010-11-15 17:45:15 // 92746
Tegnap mondták is neki, hogy kinyomhatja a szemét, de így sem ment, kehes volt a ló, ill. használt... :-/

...és megint csak a spórolás... :-I
Tom122010-11-15 17:43:05 // 92745
Majd kinézünk valami jó kis szponzort.;-))
Kazes☻2010-11-15 17:42:33 // 92744
Na, Alo-ra pont nem lehet mondani, hogy hiányában lenne a küzdő szellemnek. :)
Tom122010-11-15 17:41:45 // 92743
Ezen a téren is sok minden változott. Azelőtt azt mondták, hogy egy versenyautót arra építettek, hogy legalább 2 órán keresztül bírnia kell az extrém nyúzást, ha valami nem bírja, akkor ott kell javítani rajta, most meg állandóan beszólogatnak a boxból, hogy spórolj a gumikkal, spórolj a benzinnel, spórolj a motorral... :-/
Kazes☻2010-11-15 17:39:11 // 92742
Nyugiiiiiii!!! Lóvé azé' legyen! :DDD
TSABA2010-11-15 17:29:49 // 92741
Igazán egy olyan csapatfőnök kéne,akinek az a taktikája: na kérlek szépen,most kimész,és a sz@rt is kitaposod ebből a szekérből.Vezess,küzdj...stb stb
Tom122010-11-15 17:29:44 // 92740
OK., egyelőre "hátvédnek", de semmi durci! ;-))
Kazes☻2010-11-15 17:28:53 // 92739
Okés, engem meg vihetnél mint 2. számú pilóta, az is jó! :DDD
Tom122010-11-15 17:22:42 // 92738
Mikor tiltják már végre be? Jövőre, vagy csak azután?
Tom122010-11-15 17:18:43 // 92737
Sajnos, úgy néz ki, hogy marad is... :-I
Selmak2010-11-15 17:17:50 // 92736
Hiába van hólapát amíg a dupla fedelű diffuzorok miatt ugyanúgy nem lehet szélárnyékba bújni.
Tom122010-11-15 17:17:03 // 92735
Azt hiszem, jövőre megint valahol Zadar és Split között fog nyaralni, majd bepróbálkozom, hátha szorít nekem is helyet valamelyik csapatnál... ;-)))
Aztán jöhet a VB cím...;-DD
Mike.2010-11-15 17:14:52 // 92734
Igaza van Domenicalinak, nem csak ezen a futamon múlott. Viszont nem éreztem azt, hogy most úgy odatették volna magukat ahogyan egy VB aspiránsnak kellett volna. Sőőt!! Már egy ideje balfaszságot balfaszságra halmoznak. Az bánt legjobban, hogy ez az ember a balfaszságok ellenére még mindig csapatvezető!
Tom122010-11-15 17:13:23 // 92733
...hát igen, legalább versenyt látnánk, ha már ezek a mostani "hólapátos" autók ilyen rondák...:-))
Tom122010-11-15 17:12:03 // 92732
Sajnos, tegnap mégis elég volt... :-/

...na, de majd jövőre! ;-)
Selmak2010-11-15 17:07:24 // 92731
Pinalogós motor a leggyengébb a mezőnyben és cserében nem is tartós. Gyakorlatilag üres tankkal senkitől nem zavartatva ki tudták az aerocsomagjukat használni, ami megtankolva már nem hozott annyit hogy gyengébb motort kompenzálta volna.
Tom122010-11-15 17:04:39 // 92730
Igen, őt is ismerem, mondjuk, így uzsonnára ő is "elmenne"...:-DD


A bankszámla mérete nagyot dob a magasságon...;-))
Kazes☻2010-11-15 17:03:03 // 92729
Igen, lassan gázos csak úgy kicsúszni. :)
Kazes☻2010-11-15 17:01:43 // 92728
Tiszta sor! :DDD
Tommi2010-11-15 17:01:07 // 92727
Viszont anyu sem rossz, Börni tud választani :) Kellemes 40-es a "kislány" anyja, laza 30-40 évvel fiatalabb, mint apa :) És egy fejjel magasabb :))) De a pénztárca gondolom megszépítette és megfiatalította Börnit :)))

Klikk :)
Tom122010-11-15 17:00:32 // 92726
Még egy kis összeesküvés elmélet: Úgy látszik, nem "potyába" nyaralt Börnivel Christian...

;-DD
Tom122010-11-15 16:54:59 // 92725
+ a nyakadba szakadna a F1 vezénylése is, ha netán eldobná a kanalat Börni bácsi...:-))
Tom122010-11-15 16:53:38 // 92724
Akkor jól emlékeztem, hogy nem az apjára ütött /külsőleg/ - szerencsére. :-))
Tommi2010-11-15 16:51:29 // 92723
Apósnak én is elfogadnám Börnit :))) Nagyon kellemes lánya van, cikk és fotók itten meg itten :)
Tom122010-11-15 16:49:37 // 92722
Varázsbot:
:-)
Ferrari 312-68 /1968/
TSABA2010-11-15 16:46:40 // 92721
Semmi túlzott szárny,semmi csicsa.....na igen..ott a pont
Tom122010-11-15 16:42:14 // 92720
Miért ne, ha a múltkor Webber is szándékosan "tekerte" az autót a többi elé...:-)
Úgy látszik ez a legújabb divat.:-))
Tom122010-11-15 16:37:23 // 92719
Trükközésért sosem kellett a szomszédba mennie. :-)
/az előbb többek között pl. erre a cikkre is gondoltam/
Kazes☻2010-11-15 16:35:37 // 92718
Igen. Gondolom 'csak' az ütközés volt benne, arra nem igazán számítottak, hogy Liu majdnem átgázol Sumin. Így jött ki, viszont így nagyobb volt az öröm! :)))
Blade2010-11-15 16:31:45 // 92717
Csalafinta Bernie története:
"Bernard Charles Ecclestone múlt héten ünnepelte fennállásának 80. évfordulóját. A Formula–1 egyszemélyes intézménye híresen jó üzletember, hírhedten gazdag és még csapatfőnöknek se volt utolsó: 1983-ban az ő csapata, a Brabham nyert először F1-es világbajnoki címet turbómotorral. Azt már sokkal kevesebben tudják róla, hogy legénykorában az autóversenyzéssel is próbálkozott. Néhány év autó- és motorkereskedés után 1958-ra tudott összeszedni annyi pénzt, hogy megvásárolja az F1-ből kikopott Connaught csapat két orrmotoros versenygépét, hogy a Formula–3 után a nagyok között is szerencsét próbáljon. Ámde Bernardunk olyan gyenge időket produkált Monte-Carlóban a szabadedzéseken, hogy félő volt, nem kerül be a versenybe. Megkérte hát cimboráját, a Vanwallnál versenyző Stirling Mosst: ugyan, fusson már egy gyors kört az ő bukósisakjában! Moss rá is állt a svindlire, ám egy éber pályabíró kiszúrta az akkoriban Alonsóéval vetekedő népszerűségű Mosst a volánnál, ezért ki sem mehetett a pályára a Connaughttal. Ecclestone három hónappal később, Silverstone-ban ismét próbálkozott, de ekkor már volt annyira önkritikus, hogy a pénteki edzésidők alapján úgy döntsön, ennyi volt neki a versenyzés. Bernie Stuart Lewis-Evans, majd az 1970-es világbajnok, Jochen Rindt menedzsere lett, később megvette a Brabham csapatot, még később pedig rátette a kezét az F1 közvetítési és reklámjogaira. Utóbbiból boldogan élhet, amíg meg nem hal."
Tom122010-11-15 16:28:48 // 92716
Á, ez csak üldözési mánia...;-))
Tom122010-11-15 16:27:26 // 92715
Hát enyhén szólva amatőr hiba volt, de, ha mondjuk, "lerepült volna a feje", akkor rögtön komolyabban vették volna, így csak "pacsi" volt...:-)
Tom122010-11-15 16:25:31 // 92714
Azon már én is törtem a fejem, hogy az időmérőkön általában a McLarenek, Ferrarik és Red Bullok mögött végző /pár kivétellel/ autók hogy tarthatják a tempót velük a versenyben...
Tom122010-11-15 16:22:15 // 92713
"Bernie bácsi a bábmester"

Pontosan.

Úgy látszik, keveset olvastál róla, de üldözési mániám az nincs, esetleg apósnak jöhetne az öreg...;-DD
Tom122010-11-15 16:19:31 // 92712
Én sem igazán...
Tom122010-11-15 16:17:59 // 92711
Nekem eddig ez a két F1-es Ferrari tetszik a legjobban /habár itt pont nem a szépség a lényeg :-)/:
A 126 C2 a szinte tökéletes arányai miatt:

A 312 T4 pedig kb. olyan "halhatatlan design", mint az országúti autók között a 156-os:

:-)
KGBMAN2010-11-15 16:07:26 // 92710
És csak azt amit Börni enged inni?? A fenébe.. Így már nem is érdekel :DDD
Tommi2010-11-15 16:07:08 // 92709
Amikor Maranelloban járok, mindig "köszönök Gillesnek" :) A fioranoi pálya bejáratához vezető utca elején van a szobra.



Az Öregnek óriási csapás volt, amikor huszonpár évesen elvesztette a leukémiában szenvedő Dinot. Nagyon örült, amikor megtalálta Gillest és fia helyett fia lett. Dinohoz hasonlóan az ő halálát sem tudta soha feldolgozni...
Tom122010-11-15 16:04:39 // 92708
Igazán érdekes...:-))
Satti2010-11-15 16:01:59 // 92707
Nagyon köszi! :-)

Így kell ezt csinálni! :-)
Tom122010-11-15 15:55:18 // 92706
Tényleg jó cikk, "van benne valami"...:-)
Kazes☻2010-11-15 15:54:42 // 92705
Tényleg érdemes volt. Jó kis elmélkedés. :)
Tom122010-11-15 15:48:52 // 92704
Egy kis olvasmány így délutánra - libabőr - helyenként...

Egy részlet: /Enzo Ferrari/
"Temérdek csapás ért hosszú életem során - mondta a 84 éves csapatfőnök. - Elvesztettem a szüleimet, a testvéremet, a fiamat. De ők mégsem szűntek meg tétezni a számomra. Szeretteimre bármikor visszatekinthetek a múltba, mert úgy látom őket, mintha még most elevenek lennének. És amikor visszatekintek rájuk, ott látom köztük ezt a ragyogó versenyzőt, akit fiamként szerettem: Gilles Villeneuve-öt.
Azért, valljuk meg, ennél nagyobb elismerést nem valószínű, hogy F1-es pilóta valaha is kapott."
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak