Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Iniezione2010-09-19 14:13:12 // 89555
Úgynézki ferrarival a legnehezebb VB-nak lenni,ez csak a legjobbaknak sikerült eddig!Mekivel könnyebb az idén!
Satti2010-09-19 11:50:40 // 89554
A mellégépelésért bocs.
Satti2010-09-19 11:48:57 // 89553
Elnézést, egy szóval nem mondtam, hogy én vagyok, a 'májer", nincs is szándékomban, csak néha nekem is az agyamra megy az állandó fikázás ami itt megy a részetekről, nem értem egyáltalán, de biztosan egyfajta elégedettséget okoz ez a jellegű dolog, sok sikert hozzá, a részemről nem kívánok ezzel tovább foglalkozni, mert értelmetlen, vannak fontosabb dolgok is. Teljesen mindegy, ho9gy ki megy-jön az F1-be, vagy a Ferrari csapathoz, az itteni reagálásoktól még nem fog változni semmi. Aki csak a csapatnak drukkol, nagyon jól teszi, tegye is teljes szívvel, csak ne mások fikázásával, akik esetlegesen urám bocsá, mást gondolnak. A Serrarinál természetesen mindig mindegy volt, ki vezet, a lényeg az egyéni és csapat VB cím megszerzése, mint ezt tegnao is leírtam, csak el kell olvasni, elfogadom, ha vki kizárólag és csakis a csapatnak drukkol, de el kell fogadni azt is, amikor más valaki csakis egy adott versenyzőnek szorít, legyen az bárki és bármilyen csapatnál. Nem annyira bonyolult ez, elvileg gond nélkül tolerálható.
Alonso VB lesz a Ferrarival, ez szinte biztos, ha nem az idén, akkor talán már jövőre, főleg ha végre Do,enicalit leváltják, de ez már egy másik történet.
Don Gombóc2010-09-19 09:07:15 // 89552
Lehet ez egy kicsit másként is másnál. :) Én például Massat szeretem, mint régebben és most is Barit is. Nagyon emberiek és szimpatikusak számomra. Persze a Ferrari is, bár a csapatot elmarasztalom az elmúlt pár év faszságai miatt. Nekem Sumák is nagyon szimpi pláne azért is amit az F1-en kívűl tett. Rengeteget adakozok civil szervezeteknek és nem sajnálja a pénzt. Vele párhuzamosan amikor adományozott 30 milla eurót két éve egy rendezvényen az egyik Német sztár focista felajánlotta ugyan ott az egyik mezét árverésre. :)
Xixo2010-09-19 01:27:02 // 89551
Ebbe csak az a vicces, hogy Massát meg ugyan ilyen elánnal szoktad fikázni, hogy milyen béna, soseleszvb, stbstbstb...
Xixo2010-09-19 01:15:42 // 89550
Kubica se hülye, hogy másodszámúnak oda menjen Alo mellé. Nagyon jó sora van neki a Rönyónál. De ezt már ő is lenyilatkozta párszor.

Alo mellé egy Kovalájnan, Delarózsa, Fizikella szintű, szolgalelkű pilóta kell. Massa már bizonyította, hogy sokkal jobb pilóta annál, hogy feküdjön neki ez a szerep...
Tommi2010-09-19 01:08:45 // 89549
Jaaaaaj, megint megy az óvoda... Most hétvégén nincs futam és egyből előjött belőletek a gyerek? :)))

Aki CSAPATNAK drukkol és nem egy konkrét versenyzőnek, az igenis azt a két embert szereti, aki annak a csapatnak az autóját vezeti. Schumi tehetségét és eredményeit elismerem, de most, hogy Merciben ül, közömbös számomra... Alonso is az volt, amíg Renault-ban ült. Mert én a Ferrari csapatnak drukkolok és mindegy ki vezeti, csak nyerjenek.

Ez most ugyanolyan, mint pl a foci. Ott is csapatnak drukkol az ember és nem kezd el "csapatot váltani", ha egy játékos ide-oda átigazol. Vagy próbáljuk másképp: egy csomó olyan ember van itt az Amorén, aki valamilyen oknál fogva hosszabb-rövidebb ideig nem Alfával jár. De ettől függetlenül itt marad, beszélget, eljár az ismerősökkel vagy a saját OFF-os verdával találkozókra, szépen megáll arrébb és besétál. Nincs Alfája, de a szereti, a szíve csücske még mindig a márka. Lehet, hogy mittomén csak egy Suzukira futja neki, mert építkezik vagy akármi és másra kell a pénz. De ettől még nem lesz Suzuki-fan. Remélem érthető mit akarok mondani :)))

Lehet itt okosakat mondani meg köpönyegforgatással "vádolni" egymást, de miért köpönyegforgató az, aki évek óta, hűségesen és kitartóan egyetlen istállónak drukkol? Mi ezzel a gond? Versenyzők jönnek-mennek, de a csapat állandó. Sok ember, aki Forma-1-et néz, pl nők, azok mondjuk a Vettelnek szurkolnak, mert "az olyan cuki pasi". Vagy az angolok az angol versenyzőknek, stb... Nincs ezzel semmi gond, mindenki más alapján választ kedvencet. Alfa Romeo tulajdonosok vagyunk, mit kell azon csodálkozni, hogy itt sokan a Ferrarinak drukkolnak? A Ferrari csapatnak és nem egy-egy versenyzőnek, aki feltűnik, majd pár év múlva eltűnik... Komolyan nem értem, hogy miért olyan furcsa és érthetetlen ez egyeseknek...
pb_2010-09-19 00:52:48 // 89548
"Elérted, hogy az amúgy közömbös versenyzőből itt sokunk számára egy utálatos ember lett. Mert annak mikor VB lett a Ferkával mindenki örült. Viszont amit utána produkált az szerintem kevés. Na ezt miért nem tudod elfogadni?????
Sajátos szemléletednek köszönhetően, Vettelt is lassan megutáltatod néhány emberrel.
"
Kb. 1et értek.
pb_2010-09-19 00:50:28 // 89547
SztM nM mind1, bár lehet Rőlködni, ami +törTnt az +törTnt, és Tny is, ill +változtat6atlan is, ha tetszik, ha nM, az alkSZt kivágták a vörösöktől, a linkeskedés miatt, NNYi.
pb_2010-09-19 00:42:26 // 89546
Ja, azután volt képS fLmutatni valamit, miután a lapátot már +kapta.
pb_2010-09-19 00:36:39 // 89545
Ha figyLmSebbN olvasnál, akkor talán fLtünne, hogy alfonzót Lég sokan nM kedvLik, annak LlNére, hogy vörös színű autót vezet. DeHt mondjuk ezt nM is várjuk L tőled.))
Iniezione2010-09-18 23:00:03 // 89544
Mindig is lóarc marad:))KIMI meg egy isten ennyi:))
tipoatti2010-09-18 22:02:14 // 89543
Ezt maga börniekklesztón sem mondhatta volna jobban!!! :)
Andy2010-09-18 21:50:40 // 89542
Vágom Én, hogy kizárólag Te vagy itt a májer. Azt is elfogadom, hogy "szerelmes" vagy a finnbe. De nem látod be, hogy esetleg másnak is lehet véleménye. Öntöd itt ránk a hülyeségeket folyamatosan. Egy darabig bírja is az ember, meg mosolyog is rajta. Viszont egy idő után unalmas az ömlengés. Valahogy mindig megmagyarázod, hogy neked legyen igazad. Ha észérvekkel nem megy, akkor végeláthatatlan hosszú értelmetlen írásokkal.
Elérted, hogy az amúgy közömbös versenyzőből itt sokunk számára egy utálatos ember lett. Mert annak mikor VB lett a Ferkával mindenki örült. Viszont amit utána produkált az szerintem kevés. Na ezt miért nem tudod elfogadni?????
Sajátos szemléletednek köszönhetően, Vettelt is lassan megutáltatod néhány emberrel.
Komolyan nem értelek...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-18 21:26:15 // 89541
Számomra Lóarcú még mindig :) Nem is nézem már olyan nagy vehemenciával az F1-et mint régen...
Satti2010-09-18 21:23:13 // 89540
Áááá, nem úgy van az, nem jól tudod, de vannak itt, akik majd megmondják a tutit, figyelj és tanulj....:-))
Satti2010-09-18 21:22:19 // 89539
Látom, neked nagyon szúrja a szemed, vagy tetszik, ha be lehet szólni. Egy címet nem egy futammal lehet megnyerni, hanem egy egész szezon összesített eredményével. Abban az évben a 6 futamgyőzelem is biztosan véletlen szerencse volt, más magyarázat nincs is rá. Egyébként meg mindegy is, lehet itt erőlködni, ami megtörtént, az már megtörtént, az eredmény az tény és megváltozhatatlan, ha tetszik, ha nem, ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-18 21:20:47 // 89538
pár futamot lehet nyerni szerencsével a VB-hez tudás is kell, meg jó autó is...
Andy2010-09-18 21:17:25 // 89537
Nem lehet vb címet nyerni szerencsével??????? 2007... Mi volt az utolsó futamon, ha nem mázli? :))
Tom122010-09-18 21:15:06 // 89536
Így van, ahhoz a vak szerencse túl kevés...
Satti2010-09-18 21:11:49 // 89535
Rengeteg pénz van benne, nem csoda, ha megváltoztak a körülmények és a feltételek, az elmúlt 20 évben, de sztem az igazi tehetségek és egyéniségek most is kiemelkednek a többi közül, futam győzelmeket és főleg VB címet, esetleg címeket nem lehet véletlenül, vagy csak szerencsével nyerni.
Tom122010-09-18 21:01:15 // 89534
Nagyjából azóta "cirkusz" az egész, mióta "Börni" átvette a gyeplőt, de, hát meg lehet érteni, ebből él, a többi meg már jött magától. :-)

Azért legalább még a lényeg megmaradt, az, hogy emberek vezetik az autókat, ami nagyon átjön a két videóból, amit az amórés FTP-re töltöttem /WTCC mappa/, ill. az egyik még folyamatban van, mert 3.5 GB és így kicsit tovább tart, de szerintem minden F1-es rajongónak "kötelező olvasmány".:-) Egy összeállítás /előzetes, 95 MB/ és egy egész /a legutóbbi monzai/ futam kizárólag belső kamerákból, /hülye/kommentár nélkül. Nagy élmény még így is, "utasként"!:-)
Ott világosan látszik, hogy azalatt az 1,5 - 2 óra alatt szinte minden a versenyző kezében van. Persze, utasítgatják őket a boxból erre - arra, de igazából rajtuk múlik minden. Látszik, hogy ők is csak emberek, hibázhatnak, sőt az a csodálatra méltó, hogy ilyen körülmények között csak ennyit hibáznak.

A múltkor volt itt téma a béna - nem béna versenyző, meg a "vasárnapi autókázás" a pályán. Itt, azt hiszem, mindenki láthatja, hogy még a bemelegítő kör is sok "egyszerű halandónak" magas lenne, szóval főleg a futam alatt szó sincs "céltalan körözgetésről". Talán M. Schumacheren látszik, hogy kb. "csak" 99,8%-ot nyújt, nem 100-at /ez az eredményein is látszik/ , de azt is csak addig, amíg, nem adódik egy olyan szituáció ahol előjön belőle a "kisördög".:-)
Hallani, hogy milyen különböző az autók hangja, a sebességváltójuk, látni, hogy Monaco-ban az autók a pálya nagy részét 3 keréken teljesítik /előzetes/, melyik versenyző hányszor les a tükörbe, stb. stb...
Én párszor már láttam, de még mindig nem untam meg.:-))
Ja és hogy ami kívülről az egyszerű tv közvetítésekben "esemény", az belülről csak egy fél - 1 másodperces villanás. Pl. az is jól látszik, hogy Webber sem csak úgy "spontán" előzte meg vasárnap Hülkenberget, hogy a Williams már igencsak köpködte az olajat, meg, hogy a Parabolica kijáratánál hibázott is /Hülkenberg/, meg még sok más érdekesség, amit egy egyszerű néző csak "unalmas körözésnek" lát . Külön érdekes a futam eleje és vége - persze belülről, kívülről már számtalanszor láttuk...;-)
Satti2010-09-18 20:58:33 // 89533
Nem vagyok szakértő, nem úgy mint itt sokan gondolják magukról és speciel nem a kiszélesített visszafordítóról volt szó, ami akkor és ott egy teljesen normális, megengedett manőver volt, egy kiskapu, amit ki lehetett használni és jól is tette, hogy kihasználta, hanem konkrétan közvetlen a rajt utáni pillanatokra céloztam, amikor szépen kivágott és szinte a fűvön előre nyomult, majd az Eau rouge után közvetlenűl már támadta is az előtte haladót és le is nyomta az egyenes végére. Nem kell mellre szívni a dolgokat, ez csak egy topic, ahol bárkinek lehet véleménye, legfeljebb nem érdekli a másikat, az egy dolog.
Don Gombóc2010-09-18 20:22:08 // 89532
Persze nem is lenne itt baj, ha mindenki elfogadná hogy itt nincsenek kiemelkedő sztárok hanem gépek, akinek a technika dolgozik a segge alatt Meg van határozva meddig nyomja a gázt és mikor kezdjen fékezni, és kanyarodni, a többit csinálja a leszorító erő stb. Nagyjából ennyi, bár ettől összetettebb. Azért hasonló a repüléshez, mert mivel kevés ember fér hozzá, ezért túl van az egész misztifikálva. Azoknál is olyan embereket vesznek fel akiknek nincs repülési múltjuk, sőt az kimondottan hátrány. Azután megtanítják őket műszer alapján repülni, aztán vagy túléli vagy nem. Mert a mai világban az elektronikus eszközök figyelése az ami esélyt ad túlélésre. Bár anno azt mondta az oktatóm, öcsém a gépet a seggeddel érzed. Nincs ez másképpen sem az autózásban sem, akinek van tehetsége az ott van akinek meg nincs az megdöglik vagy kiesik. Ja és szerencse és pénz kérdése hogy beválogassanak.. Ja és a köcsög marketing, amikor megmondják neki mit nyilatkozzon, vagy adott esetben maga fényezi magát. Sajna ez nem a 20-30 évvel ezelőtti korszak amikor nem korlátozták ennyi hülyeséggel a csapatokat és a műszaki megoldásokat. Szar az egész, bár nézem, de most már eljutottam oda ha van jobb dolgom, akkor esetleg videóról utána nézek.
Tom122010-09-18 20:22:07 // 89531
Mindig így kellett volna mennie, lehet, hogy akkor mindenkit meggyőzött volna.:-)
Tom122010-09-18 20:03:07 // 89530
Nagy vonalakban így van, egy kis kiegészítéssel. Én pl. nem niggereztem, meg nem lóképűztem soha, sőt Alonsot az elejétől fogva jó versenyzőnek tartottam, csak addig nem igazán érdekelt a pályafutása, mielőtt a Ferrariba került volna. Az, hogy Schumachert fikázta, mikor VB lett akkor is, meg most is egy ultra suttyó húzásnak tartom, de kinek nincs olyan húzása az életben, amit ne szeretne minél előbb elfelejteni? :-) Már maga a "sértett" is rég megbocsátotta neki...:-)
Iniezione2010-09-18 19:39:07 // 89529
Igen pont úgy ment,mint aki csak kiment körözni a hétvégén:)))
Andy2010-09-18 19:37:02 // 89528
Előbb-utóbb kiimádkozol majd valami parasztságot belőlem, de még bírom. Ez a rajt szabálymódosítást hozott. Vagy ez elkerülte szakértő figyelmedet?
Satti2010-09-18 19:35:44 // 89527
Fönök, iszom a szavaidat, mint mindig is, ezt olyan szépen összefoglaltad és igazad is van. :-)
Satti2010-09-18 19:33:46 // 89526
Egy kis emlékeztető, a tavalyi Spa futam. Meg lehet nézni, Kimi mekkorát rajtolt, majd, hogy nyomja neki, nem is tudom, nem úgy néz ki, mint aki leszarja...... Elég nagy balgaság ezt állítani, csak azért, mert nem tetszik.
Spa 2009
Don Gombóc2010-09-18 19:29:09 // 89525
Ez így igaz. Itt már mindenkit leírtak Buttontól kezdve Rubinhoig, és lám ha volt a kezük alatt egy jó verda még is teljesítettek. Balfonzót itt mindenki utálta, és lám mekkora kedvenc lett. Az is igaz hogy sokat változott, és már nem olyan nagyképű de még lenni mit alakítani a jellemén. A Sumi is le lett írva, mert beült egy Német autóba, hogy megpróbáljon ott elérni valami. Szerintem többet keres mint bárki más így is. A motiváció meg az hogy Német sofőr Német verdába, és hátha bejön. Itt a pénzről van szó, és arról hogy ezek az emberek mind egyforma gépek. Akinek van jó autója az tud teljesíteni, akinek nincs az nem. Ha holnap beülne Hamilton a Ferrariba, nagyon sokan szopnák a faszát itt, pedig mindenki niggerezte erősen. A Kimi meg egy fasz volt, mert a tudást tekintve még maradnia kellett volna, és egy kicsivel többet teljesíteni. Az is igaz hogy a jelenlegi Ferrari csapat egy olyan kupleráj mint az Olaszok maguk. Amióta nincs a régi vezetés káosz van. Szegény Massa meg mindig másodhegedűs volt, amit rákényszerítettek. Ez az egész egy nagy marketing fasszopás, ez már nem F1.
Satti2010-09-18 19:11:36 // 89524
Amennyiben leszarja, akkor a teljesen versenyképtelen géppel, nagy valószínűség szerint nem nyert volna tavaly Spa-ban, illetve nem gyüjtötte volna szépen a pontokat az idény második felében, amikor már nem fejlesztgették a gépet, mert rájöttek, hogy nincs már értelme és vmitől, attól kezdve mégis jobb lett a verda, legalábbis nagyon úgy tűnt.
A tavalyi egyetlen győzelémet és az első dobogós helyet is, ráadásul Monaco-ban Kimi hozta a Ferrarinak, de biztosan csak azért, mert leszarta.......
Ismét mondom, a hír sztem csak a szokásos kacsa, annyi lehet benne, hogy Massa már elmegy, mert nincs tovább értelme maradnia, főleg most már Alonso árnyékában sok esélye nem lehetne jövőre sem. A helyére Kubica lenne egy jó választás.
Andy2010-09-18 17:20:37 // 89523
Tényleg mindegy ki vezeti a vörös autót. A baj az hogy a kedvenced 1 év után pont leszarta az egészet. A Fanoknak ebből lett elege. Kár, hogy Te ezt nem látod, nem akarod látni. Nem kellene köpönyegforgatásról beszélni és főleg neked nem! :)
Satti2010-09-18 17:10:26 // 89522
Peace! Inkább itt van egy nagyon jó zene, korabeli F1 felvételekkel. Supreme
Iniezione2010-09-18 16:51:14 // 89521
Még jó hogy kell nekik egy olyan pali aki tud ferrarival is VB lenni!!!!!
Satti2010-09-18 16:35:46 // 89520
A hírből sztem annyi lehet az igazság, vagy ahhhoz közelítő, hogy majd Kubica mehetne a Ferrarihoz, jól is járnának vele, Massa már 5 éve ott van, nem történt meg a kitörés, többet már nem lehet tőle várni, nem árthat a váltás.
Satti2010-09-18 16:23:02 // 89519
Mit is szoktak itt mondogatni az "igazi" Ferrari fanaticok?? Mindegy ki vezeti a vörös verdát, csak győzzön. Vagy mégsem? :-) Kicsit mosolyogtató....:-)
A Ferrarinak az lenne a lényeg, hogy VB-ét nyerjen, lehetőleg egyéni és csapat címet is, az, hogy milyen áron vagy kivel, az tul.képpen teljesen mindegy, főleg, ha Briós odakerül.
Nem is oly régen még Alonsoról is csak negatívan tudtak a Ferraristák beszélni, el sem tudták volna képzelni a vörös gépben, majd amikor odakerült, elkezdődött a jónak vélt tulajdonságok felfedezése a megértő bólogatás és láss csodát, most őt lehet fényezni, akit 2-3 éve még ugyanazok fikáztak, lóarcúnak nevezve, lám lám, változik a világ, forog a köpönyeg.
pb_2010-09-18 14:50:23 // 89518
RMéljük a legjobbakat.))
Andy2010-09-18 14:47:41 // 89517
Rosszul vagyok, még a gondolatától is! Csak nem annyira hülye a banda. :))
pb_2010-09-18 14:45:16 // 89516
+ is érdMlik, ha visszavSZik az alkSZt.)))
Tommi2010-09-18 13:59:45 // 89515
Raikkönent kitették onnan. Nem véletlenül. Szerintem egyik fél sem "olyan hülye", hogy egy ilyet meglépjenek.
Satti2010-09-18 09:19:13 // 89514
Vannak ám spekulációk, no de érthető is, közeledik a szezon vége, jönnek majd a különféle variációk egy témára. :-)
Annyiból jó lenne, hogy újra felvehetném a Ferrari-Kimi-s polót legalább.:-))
A cipőről meg az esernyőről nem is beszélve. :-)
Buksi2010-09-18 03:47:33 // 89513
Mennek ám a pletykák! :-D
Xixo2010-09-18 03:16:52 // 89512
Rájkőnen váltja Massát a Ferrarinál!

Lehet még abszurdabb? :))) Esetleg Sumi nem tér vissza? :)))))))))))
Tommi2010-09-18 02:36:48 // 89511
Forma-1 üzemanyag történet

Érdekes olvasmány :)
Xixo2010-09-18 01:29:35 // 89510
Szakembernek biztos jobb Domitól, de akkor is egy kis sunyi, sportszerűtlen,......
pb_2010-09-17 21:22:54 // 89509
NM vagyok +lepve.)))
Andy2010-09-17 20:40:34 // 89508
nekem is ez jutott eszembe! :))
pb_2010-09-17 20:19:16 // 89507
Nagyon drukkolsz, hogy az alkSZ sorsára jusson.)
Kazes☻2010-09-17 20:09:03 // 89506
Reméljük! :) Mondjuk húzzák ki 1-2ben! :)))

A RB-ket meg majd kilöki valaki az első kanyarban, vagy majd egymást elintézik. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak