Érdekes felvetés, és lehet is benne vmi. A nyom jó, csak néhány dolgot kihagy a számításból.
Az említettek mellett a következőket is figyelembe véve viszont nem nagyon áll össze a kép:
- A német futamért járó pontokkal együtt még 225 pont volt szerezhető az 1. helyekért. A pontverseny vezetője Hami Németországba 145 ponttal érkezett. (Értem én, hogy jobb egyetlen pilótát nyomni, naná! Na de már ilyenkor? Persze ezt a csapat agytrösztje dönti el. Ennek a pilóták is részei, tehát a döntést nekik is el kell fogadniuk. HA születik ilyen.)
- Volt már olyan helyzet (pl. 2007), amikor Massának segítenie kellett a másikat, akkor érdekes módon nem volt cirkusz.
- Alo már Ausztráliában is arra számított - vagy inkább azért nyávogott -, hogy Massa elengedje.
- Aki megszegi a szavát és a megbeszéltek ellenére ilyen helyzetet teremt, azt nem ölelgetik, csókolgatják és vígasztalják a futam után. Már HA lett volna előzetes megbeszélés.
Aztán tudja a rák. Mindenesetre vmi nem kerek ebben a szituban.
Grando2010-07-26 12:01:20 // 88017
Ferke2010-07-26 11:48:41 // 88016
Na, pontosan ez a lényeg:))
Kazes☻2010-07-26 11:47:56 // 88015
Igen és jól összefoglalt vélemény. Tecc. :)
Kazes☻2010-07-26 11:46:57 // 88014
Érdekesen gondolod, pedig te ismered ezt a sportot és a Ferrarit és figyelemmel kíséred elég rég óta. Ezért nem is értem ezeket a kérdéseidet. Mind tudjuk, hogy Alonsot azért hozta ide idő előtt Kimi helyére, hogy VB.-t nyerjen neki, nem kis pénzek mozogtak, tehát ez eleve el lett döntve. Valószínűleg a "bank" is őt szeretné előrébb látni. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-26 11:25:05 // 88013
azért ha latolgatjuk az esélyeket inkább legyen idén hátvéd és akkor jövőre ott van az esély számára is hogy VB lehessen...ha nem engedi el Alonsot akkor kirakja a Ferrari és nem hinném hogy kis csapatnál VB lehetne ha egyáltalán kellene is valakinek..
Cro1662010-07-26 11:20:25 // 88012
Indexen találtam.
"Érdekes, hogy Massa ilyen látványosan engedte előre Alonsót, miközben tudja, hogy a FIA akár ezért ki is zárhatja őket utólag a futamból és törli a versenyen elért pontokat. Érthető a háborgása, hiszen milyen szimbolikus lehetett volna számára, hogy kerek egy évvel a balesete után nyer újra futamot. Ezt a pillanatot vette el tőle a Ferrari.
Azonban Alonso a verseny előtt arról beszélt, hogy számít Massára a védekezésben, így feltételezhető: a Ferrarinál már előre leosztották a lapokat, azonban Massa annyira felhevült lelkileg a start utáni előzésektől, hogy nehezen követte az előre megbeszélt taktikát. (Alonso a 21. körben nem tudta megelőzni Massát és ezért értetlenkedett a rádióban.) A nézők számára Massa úgy lett újra a legkisebb királyfi, hogy a verseny előtti taktikát nem betartva, félig-meddig kiprovokálta a beszédes utasításokat: látványosan hajtotta csak meg a fejét. A Ferrari pofátlan taktikájába belement, de ha ennyire sértette az önérzetét, miért engedte egyáltalán el Alonsót? A versenyt megelőzően még elfogadta a taktikát (mely feltételezhetően egy ilyen szituációra is tartalmazott utasítást), de a start után úgy érezhette, hogy most a Ferrari vág hozzá egy rugót, hiszen csodálatos sportolói teljesítményt mutatott fel a balesete utáni fellépésből.
A Ferrarinál a szenvedélyt e jelenet utána Alonso morgása és Massa sértődése jelenti, a csapat mögött azonban láthatóan kőkemény számítások uralkodnak.
Ez nem új keletű felfogás, ezzel tisztában volt Massa is: ennek tudatában írta alá a szerződését két évre. Fájdalmas döntés lehetett a pozíciócsere, de az ezt megelőző brazil szappanopera és a látványos elengedés nem Massa egy éves heroikus küzdelmét láttatja a nézővel, hanem színpadiasan bebetonozta magát (újra) az örök második pozíciójába. "
Ez is egy vélemény.
"Érdekes, hogy Massa ilyen látványosan engedte előre Alonsót, miközben tudja, hogy a FIA akár ezért ki is zárhatja őket utólag a futamból és törli a versenyen elért pontokat. Érthető a háborgása, hiszen milyen szimbolikus lehetett volna számára, hogy kerek egy évvel a balesete után nyer újra futamot. Ezt a pillanatot vette el tőle a Ferrari.
Azonban Alonso a verseny előtt arról beszélt, hogy számít Massára a védekezésben, így feltételezhető: a Ferrarinál már előre leosztották a lapokat, azonban Massa annyira felhevült lelkileg a start utáni előzésektől, hogy nehezen követte az előre megbeszélt taktikát. (Alonso a 21. körben nem tudta megelőzni Massát és ezért értetlenkedett a rádióban.) A nézők számára Massa úgy lett újra a legkisebb királyfi, hogy a verseny előtti taktikát nem betartva, félig-meddig kiprovokálta a beszédes utasításokat: látványosan hajtotta csak meg a fejét. A Ferrari pofátlan taktikájába belement, de ha ennyire sértette az önérzetét, miért engedte egyáltalán el Alonsót? A versenyt megelőzően még elfogadta a taktikát (mely feltételezhetően egy ilyen szituációra is tartalmazott utasítást), de a start után úgy érezhette, hogy most a Ferrari vág hozzá egy rugót, hiszen csodálatos sportolói teljesítményt mutatott fel a balesete utáni fellépésből.
A Ferrarinál a szenvedélyt e jelenet utána Alonso morgása és Massa sértődése jelenti, a csapat mögött azonban láthatóan kőkemény számítások uralkodnak.
Ez nem új keletű felfogás, ezzel tisztában volt Massa is: ennek tudatában írta alá a szerződését két évre. Fájdalmas döntés lehetett a pozíciócsere, de az ezt megelőző brazil szappanopera és a látványos elengedés nem Massa egy éves heroikus küzdelmét láttatja a nézővel, hanem színpadiasan bebetonozta magát (újra) az örök második pozíciójába. "
Ez is egy vélemény.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-26 11:19:52 // 88011
a redbull nem csinál ilyet inkább hagyják hogy egymásnak menjenek :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-26 11:16:32 // 88010
mert az emberek "hülyék" és ha másképp van tálalva akkor elhiszik hogy nincs is kanál :P
Ferke2010-07-26 11:07:37 // 88009
Azt nem értem, hogy mit kell ezen ragozni? Ha elegánsan csinálják, ha nem, a tényen nem változtat: Alonsonak van esélye, Massanak nincs, így kellett csinálni, és kész.
Felesleges ez a nagy színházi körítés....mi a franctól lesz szebb, ha eljátsszák a Hamletet?
Röhej az egész ügy....
Felesleges ez a nagy színházi körítés....mi a franctól lesz szebb, ha eljátsszák a Hamletet?
Röhej az egész ügy....
mesa2010-07-26 11:05:42 // 88008
A FERRARI VISSZATÉRT!




Grando2010-07-26 10:59:25 // 88007
Sokféle megoldás lehetett volna, ez így van. Mindegyiknek többé vagy kevésbé feltétele, hogy egyeztessék előtte az eshetőségeket. Volt is már ilyenre példa nem egyszer, és nem csak a Ferrarinál, és működött is, minden gond nélkül.
Ezúttal ott volt a bibi, hogy nem volt mit tenni. Úgy értem, hogy nem volt (lehetett) megbeszélve semmi. Teszem azt benyögik, hogy jegesmedve, Massa meg néz, hogy "most mi a francot akartok? Bejött a pályára egy jegesmedve, vagy mi van?" Ha "véletlenül" elxarják a taktikáját, akkor nézeteltérés lett volna, hiszen az ilyesmit előre egyeztetik. Nyilván van A terv. B terv, stb. Azután jön a rögtönzés. Márpedig ez vmiféle rögtönzés volt, különben nincs ez a cirkusz.
Csak azt nem értem, hogy ha ismerve a pontverseny állását tudják, hogy adott futamtól kezdve X a preferálandó pilóta, akkor ezt miért nem egyeztették az előzetes megbeszélésen. Mint ahogyan ezt megtették már korábban is a szezon kritikus szakaszában - és nem csinált belőle gondot sem Massa, sem Räikkönen. Ráadásul Alonso miért kiabál már a 2. futamon Ausztráliában csapatutasításért?
Áh, gáz. :(((
Ezúttal ott volt a bibi, hogy nem volt mit tenni. Úgy értem, hogy nem volt (lehetett) megbeszélve semmi. Teszem azt benyögik, hogy jegesmedve, Massa meg néz, hogy "most mi a francot akartok? Bejött a pályára egy jegesmedve, vagy mi van?" Ha "véletlenül" elxarják a taktikáját, akkor nézeteltérés lett volna, hiszen az ilyesmit előre egyeztetik. Nyilván van A terv. B terv, stb. Azután jön a rögtönzés. Márpedig ez vmiféle rögtönzés volt, különben nincs ez a cirkusz.
Csak azt nem értem, hogy ha ismerve a pontverseny állását tudják, hogy adott futamtól kezdve X a preferálandó pilóta, akkor ezt miért nem egyeztették az előzetes megbeszélésen. Mint ahogyan ezt megtették már korábban is a szezon kritikus szakaszában - és nem csinált belőle gondot sem Massa, sem Räikkönen. Ráadásul Alonso miért kiabál már a 2. futamon Ausztráliában csapatutasításért?
Áh, gáz. :(((
Selmak2010-07-26 10:39:25 // 88006
Sokkal egyszerűbben megoldhatták volna a kerékcserék alkalmával. Massat hozzák ki először és Alonsot meghajtani pár gyors körön lágy gumin, mivel a brazil gyenge a hideg gumikon, főleg a kemény keverékekkel.
TarP2010-07-26 10:32:22 // 88005
Focis hasonlattal:
Ha ez csapatsport, akkor nem minden esetben én rúgom a gólt. Meg kell érteni, hogy néha le kell passzolni a labdát, ha a csapattársnak jobb a pozíciója.
Ugyanakkor sajnálom Massát, mert végigvitte a labdát, végigcselezte az ellenfelet... De Alonsonak most át kellett passzolni...
De hogy ezért miért büntetnek, azt nem értem. Akkor ne legyen csapatsport, hanem legyen egyéni kizárólag.
2. A vezetőség nem tudott annyit megtenni, hogy beszólnak Massának: "Lassíts a 22. kanyar után, mert túlmelegszik a 3-mas csapágy". Ha már hazudni kell ebben sportban a bünt elkerülése miatt?
Ha ez csapatsport, akkor nem minden esetben én rúgom a gólt. Meg kell érteni, hogy néha le kell passzolni a labdát, ha a csapattársnak jobb a pozíciója.
Ugyanakkor sajnálom Massát, mert végigvitte a labdát, végigcselezte az ellenfelet... De Alonsonak most át kellett passzolni...
De hogy ezért miért büntetnek, azt nem értem. Akkor ne legyen csapatsport, hanem legyen egyéni kizárólag.
2. A vezetőség nem tudott annyit megtenni, hogy beszólnak Massának: "Lassíts a 22. kanyar után, mert túlmelegszik a 3-mas csapágy". Ha már hazudni kell ebben sportban a bünt elkerülése miatt?
Grando2010-07-26 09:56:15 // 88004
Néhány érdekesség az esettel kapcsolatban:
Nem Domenicali szólt a rádión, hanem a saját mérnöke, Rob Smedley. Csak gaibihülyegyerek összekeverte. Coulthard szóvá is tette az angol közvetítésben, hogy ez külön xar dolog. Neki anno vmelyik fejes szólt be, nem a mérnökére parancsoltak rá.
Egyébként az interjún érdekes volt az a kérdés is patkányzóhoz, hogy "Ugye az ausztrál futamon is mondtad a rádión, hogy szóljatok neki, hogy engedjen el, mert gyorsabb vagyok?" (Akkor nem szóltak, Alika meg olyan baxottul sokkal gyorsabb volt, hogy nem tudott elmenni.)
Most még megy az ügy a magasságos világtanács elé. Az a fórum, ahol most ítéltek, ennyi max büntit adhat, azaz 100.000 dollárt. Annak idején 2002-ben 500.000 dolláros büntetést kaptak, és az után az eset után hozták a csapatsorrendet tiltó szabályt. Amelynek megszegéséért kizárás is járhat.
Nem Domenicali szólt a rádión, hanem a saját mérnöke, Rob Smedley. Csak gaibihülyegyerek összekeverte. Coulthard szóvá is tette az angol közvetítésben, hogy ez külön xar dolog. Neki anno vmelyik fejes szólt be, nem a mérnökére parancsoltak rá.
Egyébként az interjún érdekes volt az a kérdés is patkányzóhoz, hogy "Ugye az ausztrál futamon is mondtad a rádión, hogy szóljatok neki, hogy engedjen el, mert gyorsabb vagyok?" (Akkor nem szóltak, Alika meg olyan baxottul sokkal gyorsabb volt, hogy nem tudott elmenni.)
Most még megy az ügy a magasságos világtanács elé. Az a fórum, ahol most ítéltek, ennyi max büntit adhat, azaz 100.000 dollárt. Annak idején 2002-ben 500.000 dolláros büntetést kaptak, és az után az eset után hozták a csapatsorrendet tiltó szabályt. Amelynek megszegéséért kizárás is járhat.
bilon2010-07-26 09:33:22 // 88003
szerintem mikor a csapatfőnök rászólt, az már a vége volt...előtte tuti mondták már neki a sok okosságot, amivel alonsot el kellett volna engedni...
persze ez csak az én spekulációm...mert nem hiszem, hogy ennyire balfaszok, csak felipe nagyon akart nyerni...
anno rubens is szart bele mindenbe...
persze ez csak az én spekulációm...mert nem hiszem, hogy ennyire balfaszok, csak felipe nagyon akart nyerni...
anno rubens is szart bele mindenbe...
Mike.2010-07-26 09:07:05 // 88001
Katasztrofális ez a csapat. Még egy ilyen helycserés utasítást sem tudnak megoldani csak ennyire nyilvánosan. Minden csapat alkalmazta már ezt , de mindegyik megtudja oldani okosabban.
Persze lehet nézni úgyis, hogy ennyit megért ez a művelet.
Persze lehet nézni úgyis, hogy ennyit megért ez a művelet.
Sanyi2010-07-26 09:03:53 // 88000

Happy 88K !
:)
Satti2010-07-26 08:45:14 // 87998
Vajon, ki, mit gondol? :-)
Satti2010-07-26 08:44:26 // 87997
Zsolt1552010-07-26 07:54:27 // 87996
Valahogy így kellett volna "elegánsan" megoldani.
Satti2010-07-26 07:53:38 // 87995
A tegnapi futam egy kissé unalmasra sikerűlt, legfeljebb néhány embert a Ferrari borzolhatott fel, bár jól belegondolva teljesen normális volt, ami történt, csak a rádióbeszélgetés sikerűlt kicsit furára.
Zsolt1552010-07-26 07:17:06 // 87994
Vagy a Red Bull-nál az előző versenyen az a bizonyos szárny csere, amire azt mondta Webber, hogy ezek szerint Ő 2. számú versenyző.
GT Ɨ|ѯ2010-07-26 06:06:07 // 87993
elég volt 1x..:-P
Tommi2010-07-25 21:46:20 // 87990
Nem érzi a kedves kolléga a finom iróniát a hozzászólásom mögött? :)))
Grando2010-07-25 21:39:52 // 87989
Mennyi? :)))
Ez a hsz. osztott csak ki mindenkit igazán. Massa közepes, Alonsó kötsög. Mindegy, hogy hogyan, erkölcs lexarva, csak előrébb és feljebb. Pénzért pedig bármit lenyelni. Ehhh... :DDD
Ez a hsz. osztott csak ki mindenkit igazán. Massa közepes, Alonsó kötsög. Mindegy, hogy hogyan, erkölcs lexarva, csak előrébb és feljebb. Pénzért pedig bármit lenyelni. Ehhh... :DDD
Ferko2010-07-25 21:23:24 // 87987
Massát meg nem kell sajnálni, azért a fizuért, amit mi itt mindannyian egy egész életen át nem tudnánk megkeresni, és ő egy év alatt megkapja igazán lenyelheti ezt a békát. Ennyi.
Ez nem erről szól szerintem. Ennyi erővel 25 pilóta ülhetne a seggén, mert úgyis megkeresi a nagy gázsit.
Ez nem erről szól szerintem. Ennyi erővel 25 pilóta ülhetne a seggén, mert úgyis megkeresi a nagy gázsit.
Karakot2010-07-25 21:19:57 // 87986
Emberek! Ezt nem hiszem el!!!
Azt hittem a mai futam után, hogy belépve ide fiesta hangulat van, mindenki happy, örül a FERRARI EGYKETTŐNEK!!!!!!!
Ehelyett megy a köpködés, beszólogatás...
Személy szerint egyik versenyzőnket sem kedvelem. Massát középszerű versenyzőnek tartom, Alonso pedig egy arrogáns kötsög, bár azt el kell ismerni, hogy sajnos úgy túnik (lásd Hamilton, Alonso stb) ilyen viselkedéssel lehet előre jutni.
Ilyen módon csak a csapatnak tudok szurkolni, a lényeg, hogy minél előrrébb végezzünk a szezon végén, és ha lehet, akkor ferraris pilóta legyen a VB. Ehhez alighanem kényszerű, erkölcsileg elítélhető, de szükséges döntés született a mai napon.
Massát meg nem kell sajnálni, azért a fizuért, amit mi itt mindannyian egy egész életen át nem tudnánk megkeresni, és ő egy év alatt megkapja igazán lenyelheti ezt a békát. Ennyi.
Lehet tovább marakodni... Üdv
Azt hittem a mai futam után, hogy belépve ide fiesta hangulat van, mindenki happy, örül a FERRARI EGYKETTŐNEK!!!!!!!
Ehelyett megy a köpködés, beszólogatás...
Személy szerint egyik versenyzőnket sem kedvelem. Massát középszerű versenyzőnek tartom, Alonso pedig egy arrogáns kötsög, bár azt el kell ismerni, hogy sajnos úgy túnik (lásd Hamilton, Alonso stb) ilyen viselkedéssel lehet előre jutni.
Ilyen módon csak a csapatnak tudok szurkolni, a lényeg, hogy minél előrrébb végezzünk a szezon végén, és ha lehet, akkor ferraris pilóta legyen a VB. Ehhez alighanem kényszerű, erkölcsileg elítélhető, de szükséges döntés született a mai napon.
Massát meg nem kell sajnálni, azért a fizuért, amit mi itt mindannyian egy egész életen át nem tudnánk megkeresni, és ő egy év alatt megkapja igazán lenyelheti ezt a békát. Ennyi.
Lehet tovább marakodni... Üdv
Tommi2010-07-25 20:36:38 // 87985
Körhátrányban :PPP
Kazes☻2010-07-25 20:36:00 // 87984
Domi ezért vajon már kikapott Montitól? Lehet a szőnyeg szélén áll azóta is? :)))))
Kazes☻2010-07-25 20:33:59 // 87983
"Mindegy. A galuskafejű eldöntötte, hogy mi a szitu. Szakadjon rá.." - na ez az, sajna. :)
Grando2010-07-25 20:31:08 // 87982
Nyilván nem volt ilyen megbeszélés, ha ennyire nyíltan kellett hátraküldeni. Mert még nem volt itt az ideje. Ha előre megbeszélik, hogy mi a szitu és ennek fényében hogyan kell viselkedni a szezon hátralévő részében, ÁM Massa ezt nem tartotta volna be, akkor nem kéregetik az elnézését, Alonso nem viselkedik úgy, mint akinek lelkiismeretfurdalása van (vhol láthatta, hogy azt hogy kell), és Domenicali nem erőlködik ott a pódiumon a jópofizással. Még le is baxták volna a kisöreget, mégpedig teljes joggal. Ismétlem: ha lett volna ilyen megbeszélés. Márpedig, ha ezt a pontverseny indokolja, akkor szokott is lenni.
Másrészről Massa szó nélkül tudott hagyni a csapat"társ"tól nem egy "kapu becsukást". Vagy inkább övön aluli odabaxást.
Mindegy. A galuskafejű eldöntötte, hogy mi a szitu. Szakadjon rá...
Másrészről Massa szó nélkül tudott hagyni a csapat"társ"tól nem egy "kapu becsukást". Vagy inkább övön aluli odabaxást.
Mindegy. A galuskafejű eldöntötte, hogy mi a szitu. Szakadjon rá...
Kazes☻2010-07-25 20:29:12 // 87981
Ügyes volt! Most ő is csak egyszer volt a boxban, mint úgy általában a többiek? :)))))
Kazes☻2010-07-25 20:24:01 // 87980
Mindegy! :)))
Olvass vissza. Vagy nézd újra.:DDD
Majd nálunk, remélem itt is Ferrari 1-2 lesz! :)))
Olvass vissza. Vagy nézd újra.:DDD
Majd nálunk, remélem itt is Ferrari 1-2 lesz! :)))
GT Ɨ|ѯ2010-07-25 20:19:55 // 87979
Szenvedett?:-))
Alfonzó szenvedett, mert nem tudta megelőzni rendesen, csak sajnos így..
Na de most már kalapXar, majd a Ringen revans:-)
UFF
Alfonzó szenvedett, mert nem tudta megelőzni rendesen, csak sajnos így..
Na de most már kalapXar, majd a Ringen revans:-)
UFF
Buksi2010-07-25 20:19:14 // 87978
Mondtam én! ;-))))))))
GT Ɨ|ѯ2010-07-25 20:17:24 // 87977
Azt jól teszed:-)
Pontot szerzett Schumi!:-DD
Pontot szerzett Schumi!:-DD
Kazes☻2010-07-25 20:15:24 // 87976
Így van. Ezzel egyet értek.
Ezért is nem értettem Massat, amikor csak szenvedett Alo előtt, de nem hagyta ellépni, sőt még "rá is csukta a kaput", amit aztán Alo nem hagyott szó nélkül. Bár nem tudhatjuk, de lehet, hogy nem véletlenül, hisz talán előre meg volt ez dumcsizva, hogy aki jobban megy és úgy érzi, az menjen elől, Felipe inkább táncoló kocsival, füstölő fékezésekkel erőltette(szerintem fölösen) és amikor rászóltak már nem tetszett. Bírom Massat és jó sofőrnek tartom, de annyira nem, hogy erre azt mondjam Ok. :)
De még jó, hogy nem ütötték ki egymást, mint a RB a Törökön, ill. ott még a Meki is eljátszotta, de ők meg kell hagyni kulturáltabban intézték el. :)
Ezért is nem értettem Massat, amikor csak szenvedett Alo előtt, de nem hagyta ellépni, sőt még "rá is csukta a kaput", amit aztán Alo nem hagyott szó nélkül. Bár nem tudhatjuk, de lehet, hogy nem véletlenül, hisz talán előre meg volt ez dumcsizva, hogy aki jobban megy és úgy érzi, az menjen elől, Felipe inkább táncoló kocsival, füstölő fékezésekkel erőltette(szerintem fölösen) és amikor rászóltak már nem tetszett. Bírom Massat és jó sofőrnek tartom, de annyira nem, hogy erre azt mondjam Ok. :)
De még jó, hogy nem ütötték ki egymást, mint a RB a Törökön, ill. ott még a Meki is eljátszotta, de ők meg kell hagyni kulturáltabban intézték el. :)
kesa2010-07-25 20:07:05 // 87975
És eközben figyelni illik arra is, hogy azok, akik a szekeret tolják, ne érezzék magukat (főleg okkal!) átb@szva, mert utána lehet már nem fogja a lelkét is beletenni a közösbe, és vagy megtörik és inkább magánakciózik ő is, vagy olyan helyet keres, ahol valóban meg is becsülik, nem csak mint rabszolgát veszik emberszámba.
Grando2010-07-25 20:00:58 // 87974
Ennél sokkal elegánsabb és egyenesebb megoldás, ha megbeszélik a versenyzőkkel. Mint ahogyan meg is szokták, ha és amikor eljön az ideje.
pb_2010-07-25 19:55:06 // 87972
Ha lett volna 1 kis SZük ezt csinálták volna, sNki nM szólt volna 1 szót sM.
Kazes☻2010-07-25 19:49:09 // 87971
Ellenben Domi mindhatta volna azt, hogy Hello Felipe, tekerd a sárga kapcsolót D3-ra, mert valami gond van a fékhidraulikádnál. Majd 2-3 kör mulva, Felipe, megoldottuk a gondot, állítsd vissza! És kész. :)))
Kazes☻2010-07-25 19:45:59 // 87970
Most épp az volt a feladat. Láthattad a riportban, Massanak már nem ment túl jól, majd szétrázta a lábát. :)
Jobb ha olyan meggondolatlan, mint a múltkor Webber, aztán meg hetekig magyarázkodnak és csámcsognak rajta? :)
Jobb ha olyan meggondolatlan, mint a múltkor Webber, aztán meg hetekig magyarázkodnak és csámcsognak rajta? :)
pb_2010-07-25 19:42:19 // 87969
Alfonzót is lehet, mRt játsza a hülyét.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-07-25 19:40:10 // 87968
pontokra mindig szükség van akár egyre is lehet azon múlik...
