Belga2008-09-12 23:28:29 // 50784

Satti2008-09-12 20:40:51 // 50783
Áááá dehogy, eszembe sem jutna, csak puszta tényeket közöltem! :-))
BMW forever!!!!!!!!2008-09-12 18:05:42 // 50782
jó a szó:-DDD
GTPeti2008-09-12 18:04:27 // 50781
Máár megint flame-t akarsz gerjeszteni, mi? :)))
Satti2008-09-12 17:54:07 // 50780
Satti2008-09-12 17:53:13 // 50779
Kimi és a Fewrrari egy egység, és VB egység!!!
Speed2008-09-12 17:43:57 // 50777
Biztos telenyomták kávéval. Vagy csak véletlenűl kakaó helyet azt kapott. Mindegy! A lényeg hogy nyerjen!
Speed2008-09-12 17:42:08 // 50776
Mosolygott? Nem mondod!
GTPeti2008-09-12 17:15:51 // 50775
Kb 10szer mondta, hogy jól érzi magát a Ferrarinál. Talán 1szer el is mosolyodott mr. iceman. :))
Belga2008-09-12 17:07:22 // 50774
Kérdezz-Felelek Kimivel
(forrás a szokásos)
Kérdés: Úgy tűnik ma minden jól sikerült...
KR: Talán a mai volt a legjobban kezelhető autó az egész idényben. Apránként megtaláltuk, hogy mit kezdjünk vele, és ma egész jó volt.
K: Meghosszabbítottad a szerződésedet, pozitívabban látod a dolgokat?
KR: Igazából én nem aggódtam semmi miatt. Ez az én döntésem volt, tudtam mik a lehetőségek, és mit kell tennem. Ez igazából nem változtat semmi, akár az idei évet nézve vagy a jövőt – mint mindig a legjobbamat próbálom nyújtani. És remélhetőleg, most hogy egyre inkább megtaláljuk a helyes beállításokat az autóhoz, jobb eredményeket fogunk elérni.
K: Úgy gondolod, hogy verseny körülmények között egálban vagytok a McLarennel?
KR: Ma éppenséggel úgy tűnt, hogy gyorsabbak vagyunk. Nagyon boldog vagyok amiatt, ahogy ma a dolgok történtek.
K: Nehéz volt a döntést meghoznod az új szerződéssel kapcsolatban?
KR: Nem. Szeretek itt lenni. Természetesen amikor nehezebb időszakban vagy, akkor egyáltalán nem könnyű, de ez nem azt jelenti, hogy nem élvezném a versenyzést, vagy ne lennék motivált. Egyszerűen csak nem kellemes érzés, ha a dolgok nem úgy sülnek el, ahogy szeretnéd, de nagyon keményen dolgoztunk, és kezdenek úgy alakulni a dolgok, ahogy szeretnénk, és ez a legfontosabb.
K: Tehát a visszavonulás nem is volt opció számodra?
KR: Sosem mondtam, hogy az lenne. Ezt csak tőletek lehetett hallani. :) De ez egyáltalán nem az volt, amit én mondtam. Mindig is úgy nyilatkoztam, hogy megvan a szerződésem a következő évre, és majd eldöntöm, hogy utána mit szeretnék. Még van egy pár évem hátra, és majd ha eljön az idő, akkor meglátjuk mi fog történni utána.
K: Miért döntöttél úgy, hogy a Ferrarinál maradsz?
KR: A jövő évre egyébként is aláírt szerződésem volt, és mint említettem, én sosem mondtam, hogy visszavonulnék, ezek a találgatások mind tőletek jöttek. Még mindik szeretek itt lenni, és próbálok a tőlem telhető legjobb módon versenyezni. Tehát összegezve, ez egyáltalán nem volt nehéz döntés, ráadásul szeretek ezekkel az emberekkel együtt dolgozni.
K: Tehát könnyű döntés volt, azt mondod.
KR: Várhattam volna a döntésemmel, mivel a jövő évem fix, de sikerült megegyezni a csapattal, és most úgy tűnik mindenki boldog.
K: És úgy érzed, hogy a Ferrari a legjobb hely számodra ahhoz, hogy hozzásegítsenek egy újabb VB elsőséghez?
KR: Nem mennék semelyik más csapathoz. Az előző évben sikerült nyernem, és idén sem vagyunk még teljesen esélytelenek. Még mindig jól érzem itt magam, annak ellenére, hogy néha nem túl kellemes a helyzet. Bár azt mondom, hogy végre a helyes irányba tereljük a dolgainkat, úgy tűnik.
(forrás a szokásos)
Kérdés: Úgy tűnik ma minden jól sikerült...
KR: Talán a mai volt a legjobban kezelhető autó az egész idényben. Apránként megtaláltuk, hogy mit kezdjünk vele, és ma egész jó volt.
K: Meghosszabbítottad a szerződésedet, pozitívabban látod a dolgokat?
KR: Igazából én nem aggódtam semmi miatt. Ez az én döntésem volt, tudtam mik a lehetőségek, és mit kell tennem. Ez igazából nem változtat semmi, akár az idei évet nézve vagy a jövőt – mint mindig a legjobbamat próbálom nyújtani. És remélhetőleg, most hogy egyre inkább megtaláljuk a helyes beállításokat az autóhoz, jobb eredményeket fogunk elérni.
K: Úgy gondolod, hogy verseny körülmények között egálban vagytok a McLarennel?
KR: Ma éppenséggel úgy tűnt, hogy gyorsabbak vagyunk. Nagyon boldog vagyok amiatt, ahogy ma a dolgok történtek.
K: Nehéz volt a döntést meghoznod az új szerződéssel kapcsolatban?
KR: Nem. Szeretek itt lenni. Természetesen amikor nehezebb időszakban vagy, akkor egyáltalán nem könnyű, de ez nem azt jelenti, hogy nem élvezném a versenyzést, vagy ne lennék motivált. Egyszerűen csak nem kellemes érzés, ha a dolgok nem úgy sülnek el, ahogy szeretnéd, de nagyon keményen dolgoztunk, és kezdenek úgy alakulni a dolgok, ahogy szeretnénk, és ez a legfontosabb.
K: Tehát a visszavonulás nem is volt opció számodra?
KR: Sosem mondtam, hogy az lenne. Ezt csak tőletek lehetett hallani. :) De ez egyáltalán nem az volt, amit én mondtam. Mindig is úgy nyilatkoztam, hogy megvan a szerződésem a következő évre, és majd eldöntöm, hogy utána mit szeretnék. Még van egy pár évem hátra, és majd ha eljön az idő, akkor meglátjuk mi fog történni utána.
K: Miért döntöttél úgy, hogy a Ferrarinál maradsz?
KR: A jövő évre egyébként is aláírt szerződésem volt, és mint említettem, én sosem mondtam, hogy visszavonulnék, ezek a találgatások mind tőletek jöttek. Még mindik szeretek itt lenni, és próbálok a tőlem telhető legjobb módon versenyezni. Tehát összegezve, ez egyáltalán nem volt nehéz döntés, ráadásul szeretek ezekkel az emberekkel együtt dolgozni.
K: Tehát könnyű döntés volt, azt mondod.
KR: Várhattam volna a döntésemmel, mivel a jövő évem fix, de sikerült megegyezni a csapattal, és most úgy tűnik mindenki boldog.
K: És úgy érzed, hogy a Ferrari a legjobb hely számodra ahhoz, hogy hozzásegítsenek egy újabb VB elsőséghez?
KR: Nem mennék semelyik más csapathoz. Az előző évben sikerült nyernem, és idén sem vagyunk még teljesen esélytelenek. Még mindig jól érzem itt magam, annak ellenére, hogy néha nem túl kellemes a helyzet. Bár azt mondom, hogy végre a helyes irányba tereljük a dolgainkat, úgy tűnik.
Satti2008-09-12 16:01:34 // 50773
Ez így rendben is van, mondtam én, hogy most bassza Kimi csőrét a Spa-i dolog, most csakazértis megmutatja!
Buksi2008-09-12 15:57:35 // 50771
Na, akkor vége a találgatásoknak! ;-)))
Belga2008-09-12 15:34:49 // 50770
Xixo2008-09-12 15:34:24 // 50769
Azért elég szoros az eleje. Lehetne megnyugtatóbb is az az előny!! :))
Viszont Raj megint felébredt!! :)))))))
Viszont Raj megint felébredt!! :)))))))
Speed2008-09-12 15:05:50 // 50768
Reméljük a legjobbakat! Én szúrkolok neki! De kövezzetek meg: én nem vagyok Alonso ellenes, csak ne Kimi helyére jöjjön.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 15:02:54 // 50767
na mi van a mcláren fölénnyel??
Xixo2008-09-12 15:02:42 // 50766
Annyira nem vészes. Most éppen hibátlan. Lehet, ha többen vannak a pályán, akkor azt a sok adatot már nem tudja átküldeni. :))))))))))))))
Speed2008-09-12 14:57:54 // 50765
Sajnos nagy sebességű netre van optimalizálva. Azon nem kell annyit bufferelni. Nekem nem akad. Megnézem hátha van valami más közvetítés valahol.
Satti2008-09-12 14:57:17 // 50764
Nem vagyok telhetetlen, nekem elég lesz, ha addigra 3x-os VB lesz! :-)
Belga2008-09-12 14:54:24 // 50763
Milyen szep is lesz negyszeres vilagbajnokkent visszavonulni 2010-ben. :o))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 14:54:21 // 50762
csak azoknál akik nem bírják Kimit :DD
Zsocy1552008-09-12 14:54:20 // 50761
Nálam elég rendesen szakadozik ! :(((
Satti2008-09-12 14:53:55 // 50760
Ez remek, de én tudtam ám ezt! :-))
Xixo2008-09-12 14:53:14 // 50759
Mindenkinél szakadozik? :((
Xixo2008-09-12 14:51:46 // 50758
Nocsak, ez egy meglepő hír!! De én az idei botlatozás ellenére is örülök neki. Sokkal inkább, mint alfonzó...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-12 14:51:41 // 50757
Schumi vigyorog :))
Belga2008-09-12 14:45:36 // 50756
akkor mostmar tenyleg szedje magat ossze a banda :o)
Speed2008-09-12 14:41:40 // 50754
Speed2008-09-12 14:37:34 // 50753
A Ferrari hazai versenyének helyszínét, Monzát találta legalkalmasabbnak arra, hogy bejelentse, 2010 végéig szerződést hosszabbítottak Kimi Räikkönennel. Mindezt az istálló adta hírül, roppant szűkszavú közleményben.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a Ferrari pilótafelállása a következő két évben biztosan nem változik, hiszen Felipe Massának egyébként is a 2010-es szezon végéig szól a szerződése.
Szóval nyugi, Alonsó egyenlőre nem lesz Ferrari pilóta.

Ez egyben azt is jelenti, hogy a Ferrari pilótafelállása a következő két évben biztosan nem változik, hiszen Felipe Massának egyébként is a 2010-es szezon végéig szól a szerződése.
Szóval nyugi, Alonsó egyenlőre nem lesz Ferrari pilóta.

Xixo2008-09-12 14:33:02 // 50751
Vagy csak ennyire javul a pálya... burdé az élen....
Xixo2008-09-12 14:30:18 // 50750
Raj nagyot oktat eddig!!
Nem nézi senki?
Nem nézi senki?
Buksi2008-09-12 14:11:34 // 50749
Az utólsó körre már minek??? Nem hiszem, hogy sokat számított volna neki!
Mike.2008-09-12 13:31:12 // 50747
Ha hozzáadom, hogy szőke is vagy (te hangoztattad) akkor igen. :-)))
HátvédRomeo2008-09-12 13:25:14 // 50746
Szevasztok! :)
Ma és Tegnapi nap hsz-ait átvolvastam, amiben Hemi kötsögsége volt inkább téma, meg aztán a magyar szakkomentátorok.
Hemi: Még én se hittem, pedig über utálom ezt a kis Pöcst, hogy ennyire nagyképű és arogáns lehet még jobban ezek után egy F-1-es pilóta is. Hihetetlen, hogy szinte Sennai és Fittipaldi kaliberű emberek méretében tetszelgi magát, még jó, hogy eddig ezt nem mondta, hogy jobb vagyok már, mint XY volt legendás F-1 Hős.
Cirka kapásból 10 pilóta még ha erősnek is tartotta a büntit, de akkor is kiérződött, hogy emberileg ítélték el a "művét." Multkor mondtam már, hogy mikor pilóták egyhangúan megegyeznek valamiben annak nagyobb szava van, mint bármi irott FIA szabálynak. 1 kanyart ki kell várni kisebb távolságból.
Az, hogy mekkorát fog pofára esni egy ilyen pilóta ill ember azt megjósolom, hogy hihetetlen nagyot. Alfonzó is kb így kezdte és most örül, ha 2 képet bevágnak róla futamonként. Pedig nem egy Force india csapatnál ül.
Szakkomentátorok: Dávid Sándort már akkor F-1 vérvonalában közvetített, mikor Palik és Colner még a Tacskó bicajt törölgette eső után, és még azt se tudták talán, hogy létezik F-1. Én már 8 éves korom óta nézem azaz 22 éve. És itt a Cartársak jó része is biztos hosszú évek évtizedek óta követik minden évben.
Ezt kijelenteni, hogy Ő az F-1 Guruja, komolyan felháborító. Az, hogy valakinek mákja van és pénzügyileg beosztásilag vezető szerepet tölt be az F-1-ben, sejtitetk kire gondolok, az még szakmailag nem egy guru. Főleg, hogy olyan emberek veszik körül, akik még azt se tudják, elméletileg, egy robbanó motor hogy is működik.
Én is csatlakozok Cartársaimhoz, akik sértve érzik magukat ezen kijelentések miatt, ahogy fényeznek bizonyos embereket hazánkban az F-1-ben.
Rajongókként és F-1 motorsport lelkes követőkként sértő nekünk, hogy hozzá nem értő szakkomentátorok ülnek hétről hétre a TV képernyő elé. Miközben tőlünk van nézettség, HRingen jegy eladás stb.
Azt hiszem rajtunk kívül is hasonló vélemények fogalmazódnak meg.
Ma és Tegnapi nap hsz-ait átvolvastam, amiben Hemi kötsögsége volt inkább téma, meg aztán a magyar szakkomentátorok.
Hemi: Még én se hittem, pedig über utálom ezt a kis Pöcst, hogy ennyire nagyképű és arogáns lehet még jobban ezek után egy F-1-es pilóta is. Hihetetlen, hogy szinte Sennai és Fittipaldi kaliberű emberek méretében tetszelgi magát, még jó, hogy eddig ezt nem mondta, hogy jobb vagyok már, mint XY volt legendás F-1 Hős.
Cirka kapásból 10 pilóta még ha erősnek is tartotta a büntit, de akkor is kiérződött, hogy emberileg ítélték el a "művét." Multkor mondtam már, hogy mikor pilóták egyhangúan megegyeznek valamiben annak nagyobb szava van, mint bármi irott FIA szabálynak. 1 kanyart ki kell várni kisebb távolságból.
Az, hogy mekkorát fog pofára esni egy ilyen pilóta ill ember azt megjósolom, hogy hihetetlen nagyot. Alfonzó is kb így kezdte és most örül, ha 2 képet bevágnak róla futamonként. Pedig nem egy Force india csapatnál ül.
Szakkomentátorok: Dávid Sándort már akkor F-1 vérvonalában közvetített, mikor Palik és Colner még a Tacskó bicajt törölgette eső után, és még azt se tudták talán, hogy létezik F-1. Én már 8 éves korom óta nézem azaz 22 éve. És itt a Cartársak jó része is biztos hosszú évek évtizedek óta követik minden évben.
Ezt kijelenteni, hogy Ő az F-1 Guruja, komolyan felháborító. Az, hogy valakinek mákja van és pénzügyileg beosztásilag vezető szerepet tölt be az F-1-ben, sejtitetk kire gondolok, az még szakmailag nem egy guru. Főleg, hogy olyan emberek veszik körül, akik még azt se tudják, elméletileg, egy robbanó motor hogy is működik.
Én is csatlakozok Cartársaimhoz, akik sértve érzik magukat ezen kijelentések miatt, ahogy fényeznek bizonyos embereket hazánkban az F-1-ben.
Rajongókként és F-1 motorsport lelkes követőkként sértő nekünk, hogy hozzá nem értő szakkomentátorok ülnek hétről hétre a TV képernyő elé. Miközben tőlünk van nézettség, HRingen jegy eladás stb.
Azt hiszem rajtunk kívül is hasonló vélemények fogalmazódnak meg.
Tommi2008-09-12 13:23:56 // 50745
Ha annyit mondok, hogy a péntek délután hatása, akkor felmentést kapok? :)))))))
Mike.2008-09-12 13:19:37 // 50744
Ne magyarázkoggyáá'! :-)))
Mike.2008-09-12 13:18:37 // 50743
Ez a tegnep esti pia hatása vagy már elkészültél most? :-D
Satti2008-09-12 13:07:11 // 50742
Ez valóban jó 5let, te szőke agytornász! .-)))
Tommi2008-09-12 12:48:45 // 50741
Még jobb ötlet: építsék meg mindegyik pálya mását ilyen konstrukcióval és akkor le van a gond mindenről :)))))))))))
Satti2008-09-12 12:47:17 // 50740
Ja, és még én vagyok a szőke! :-))
Satti2008-09-12 12:45:11 // 50739
Tudom, hogy volt róla szó, de most láttam meg a cikeet, ennyi! :-))
Xixo2008-09-12 12:41:50 // 50738
És a pályát meg lehessen variálni, hogy minden futamra fel lehessen készülni!! :))
Mike.2008-09-12 12:29:32 // 50737
Okés, szóljál.Én most nem érek rá telefonálni. :-DD
Tommi2008-09-12 12:27:32 // 50736
Szóljunk valamelyik dubai sejknek, aki már végképp nem tudja hová tenni a pénzét, hogy építsenek egy fedett tesztpályát, a tetőben öntözőrendszerrel, hogy lehessen esős körülményeket szimulálni :))))))) Ha már a sivatag közepén csináltak sípályát, szerintem ez sem okozna gondot nekik :)