Don Gombóc2008-08-27 19:32:53 // 48772
Ez a pozitív hozzá állás. :)
Mike.2008-08-27 19:31:46 // 48771
:-DDD
Hiába, a neved kötelez, ez tényleg vicces. :-))
Hiába, a neved kötelez, ez tényleg vicces. :-))
GEORGE2008-08-27 19:29:48 // 48770
Majd meglátjuk...szerintem az idei VB cím esélyesei Massa ill Hamilton....
András bácsi2008-08-27 19:27:13 // 48769
Na ez szerintem valóban így lesz. Hülye az a csaptvezető, aki kockáztat és hagyja maradokni csapaton belül a két csókát, aztán valaki más fut be. Lásd Williams 1986.
Don Gombóc2008-08-27 19:24:02 // 48768
Marad itt jövőre mindkettő. Az digo újságok meg olyanok mint a digok. A cigány is amellé áll aki az erősebb. Ez azért nem az a csapat aki minden fing dologra cserélgeti az embereit. Az ötven év versenyzés nem múlik el nyomtalanul, minden más libakergető elmehet a csába. Csak kupi van és rendet kell néha csinálni. Öreg a kuplerájosné és nem engedelmeskednek neki a leányok.
GEORGE2008-08-27 19:20:52 // 48767
Amugy ha a következő versenyen is így elveri a Kimit tuti ő lesz az első számú pilóta a Ferrarinál :-)
Don Gombóc2008-08-27 19:19:46 // 48766
Már csak az hiányzik hogy felreppenjen az a hír hogy a Montezemoló szeretője Massa, és a futam előtti éjszaka a titkos szerelő repedt dugattyút csempészett Kimi verdájába. :) És a szívószálas itatóba vodkát csempésztek. :) Bár azt észre sem vette volna a Finn mert az a természetes közege. Vagy azért gyengélkedett mert nem ivott előtte?
András bácsi2008-08-27 19:18:16 // 48765
Teljesen megszálljátok itt a negatív gondolatokkal. Itt minden le van játszva: Massa lesz a VB, Kimi meg megy a finn erdőbe wrc-zni. :))))
GEORGE2008-08-27 19:17:52 // 48764
Ja ja :-D végül is nem tök egyformák, más a rajtszámuk :-)
Don Gombóc2008-08-27 19:16:12 // 48763
Na már csak ez hiányzott vazze! :) Most aztán benyaltad magad Satti barátunknál. :) MIndenféle összeesküvés elméleteket gyártasz itt.
András bácsi2008-08-27 19:12:31 // 48762
Ugyan, Massa más gépet kap, rá jobban figyelnek és tulajdonképpen őt nyomják csapaton belül. :)))
GEORGE2008-08-27 19:10:05 // 48761
Na persze csak a Kimi a tökéletes, és a körülmények a szarok.....
GEORGE2008-08-27 19:07:21 // 48760
Hagyd Satti akkor sem fogja azt mondani hogy Kiminek nem megy jól ha rendre a legutolsó helyen végezne......
GEORGE2008-08-27 19:04:27 // 48758
Jaj már Satti....Massa alatt is ugyan az a technika volt!! És amikor a Hringen elszállt Massa alatt a gép ugyan ugy lassabb volt töle a Kimi.....
GEORGE2008-08-27 18:59:17 // 48756
Igen ezt már sokszor hallottuk tőle...aztán Massa rendre elveri nem is kis különbséggel....
Én csak azt nem értem, hogy pl az elmult két versenyben, amikor nem voltak elötte miért nem ment gyorsabban...ugan avval a tempoval körözött tovább........
Én csak azt nem értem, hogy pl az elmult két versenyben, amikor nem voltak elötte miért nem ment gyorsabban...ugan avval a tempoval körözött tovább........
tipoatti2008-08-27 18:22:41 // 48755
The Cult... qvvanagy zene... :)
Don Gombóc2008-08-27 18:14:12 // 48754
Ebben van valami. A versenyzőhöz készített beállításokkal meg ki mit tud kezdeni. Na ebben volt nagy a Sumák. Az igaz hogy nincs két egyforma versenyautó, de akkora különbség nincs közöttük mint amit az eredmény mutat. De a szar időmérő és szar rajt megbosszulja magát, onnan már nehéz felvergődni ilyen mezőnyben. Arra már szinte mindegyik verda alkalmas hogy a háta mögött lévőt spangliztassa. Közben meg telik az idő és elúszik az előrejutás lehetősége. Szépen fogalmaztam? :)
Tommi2008-08-27 17:57:12 // 48753
Ugyanezzel a gyenge szarral Massa megnyerte az időmérőt, a futamot és a leggyorsabb kört is ő futotta. Tehát miről beszélünk? :)
Satti2008-08-27 17:54:14 // 48752
Mert gyenge szar konstrukció! :-)))
Tommi2008-08-27 17:53:03 // 48751
És miért is kellett visszatekerni a mocit? :)
Satti2008-08-27 17:52:30 // 48750
Visszatekert mocival nem lehet haladni, economy Ferrarival nehezebben megy a dolog! :-))
Satti2008-08-27 17:51:49 // 48749
Mert nem dolgoznak rendesen, ez volt a bünti! :-)))
Satti2008-08-27 17:51:11 // 48748
Húúúha, gyorsan mérd meg a lázad, mert nagyon magas lehet! :-)))
Xixo2008-08-27 17:51:08 // 48747
Ő már csak a szerelőkön gázol át!! :)))
Tommi2008-08-27 17:49:43 // 48746
Ezt mondom, hogy ha jobban odatette volna magát, akkor nem ragadt volna be, hanem küzd és átgázol az előtte haladókon :) Amikor senki nem zavarta, akkor se ment gyorsabban.
Xixo2008-08-27 17:49:04 // 48745
De tudod, miért van ez? Mert Raj hozta az átkot és széthajtja az autókat, még Massáét is!!! :)))))))))))))))))))))
Satti2008-08-27 17:45:16 // 48744
Nem értheted, mert szőke vagy! :-)) Azért volt lassabb, mert beragadt! :-))
Amúgy meg, Spa az más, az a pálya a kedvence, azt nagyon tudja, az sem véletlen, hogy az elmúlt 3 évben ő nyert ott, Mclarennel is, Ferrarival is, ezért ott most is lehet esélye, és így újra megjőhet a harci kedv, jobb hangulatban vághatna neki a következő futamoknak.
Amúgy meg, Spa az más, az a pálya a kedvence, azt nagyon tudja, az sem véletlen, hogy az elmúlt 3 évben ő nyert ott, Mclarennel is, Ferrarival is, ezért ott most is lehet esélye, és így újra megjőhet a harci kedv, jobb hangulatban vághatna neki a következő futamoknak.
Tommi2008-08-27 17:42:44 // 48743
Most nézem Raikkönen nyilatkozatát, hogy majd Spában megmutatja... Csak az a kár, hogy ezt mondta már Valencia előtt is meg az elmúlt pár verseny előtt is és semmi eredmény, nincs látszatja annak, hogy tényleg igyekezne. Az meg púder, hogy Valenciában azért nem tudott menni, mert beragadt. Ha nagyon hajt, lehetett volna előzni és előrébb kerülni, de átlagban kb 1 másodperccel volt lassabb, mint Massa ugyanazzal az autóval.
Satti2008-08-27 17:41:14 // 48742
Akkó nekötekedjévazze! :-))
Most viszont 2 futamon 2 KO, ami elég nagy gáz, és félek, hogy idén nem is az útolsók voltak ezek a müszaki gondok!
Most viszont 2 futamon 2 KO, ami elég nagy gáz, és félek, hogy idén nem is az útolsók voltak ezek a müszaki gondok!
Tommi2008-08-27 17:38:18 // 48741
Satti!
Nem kötekedni akarok :) de fordítsuk meg a dolgot:
Mi a jobb, egy fagyos és katonás hangulatú csapat, aki rommá veri a többieket, vagy egy mosolygós és laza, amelyik hibát hibára halmoz?
A műszaki problémákhoz meg csak annyit, hogy amikor 2006-ban Japánban Schumi alatt megállt az autó, mindenki le volt döbbenve, mert előtte utoljára 2001-ben!!! fordult elő még Barrichelloval, hogy műszaki hiba miatt kellett kiállnia, tehát 7 (!) éven keresztül egyszer sem térdelt le alattuk az autó, ami szerintem rekordszámba megy a Cirkusz történetében.
Nem kötekedni akarok :) de fordítsuk meg a dolgot:
Mi a jobb, egy fagyos és katonás hangulatú csapat, aki rommá veri a többieket, vagy egy mosolygós és laza, amelyik hibát hibára halmoz?
A műszaki problémákhoz meg csak annyit, hogy amikor 2006-ban Japánban Schumi alatt megállt az autó, mindenki le volt döbbenve, mert előtte utoljára 2001-ben!!! fordult elő még Barrichelloval, hogy műszaki hiba miatt kellett kiállnia, tehát 7 (!) éven keresztül egyszer sem térdelt le alattuk az autó, ami szerintem rekordszámba megy a Cirkusz történetében.
VersionX2008-08-27 17:32:19 // 48740
Nagyon jól összevágott anyag. Hát a futam nem volt ilyen mozgalmas és izgalmas mint ez a 2 perces spot.
Xixo2008-08-27 17:28:07 // 48739
Ez a szokásos szabvány-nyilatkozata. Sajna már ő is kezd picsát csinálni a szájából, úgy mint Monti, a többetnemtűrömahibát című magánszámával.... :(((
Xixo2008-08-27 17:24:35 // 48738
Ez sajna így van!! Jó volna, ha Sumi megunná a nyugdíjaséveti és visszamenne már egy rendes posztba a csapathoz....
Satti2008-08-27 17:19:39 // 48737
Még egy részlet, ami teljesen azt tükrözi, amiről már korábban itt is szó volt :
"Nem csak ez jelzi, hogy a Ferrarinál megváltozott a szélirány. Régebben, ha az ember betévedt a csapat motorhome-jába, gyorsan fagyosnak kezdte érezni maga körül a levegőt. Ebben alighanem komoly szerepet játszott, hogy lépten-nyomon néma, ám szúrós tekintetek igyekeztek az értésére adni: végezze el a dolgát, aztán azonnal keresse meg a kijáratot, amely egyébként a mihamarabbi távozás fájdalommentes elősegítése érdekében önműködően üzemel. Mintha valamiért minden arcban Jean Todté tükröződött volna - de az erőltetett irodalmiaskodást a rövidség kedvéért mellőzve maradjunk inkább annyiban, hogy a Ferrarinál hajdan nem tűnt déliesen szívélyesnek a fogadtatás.
Ezek után szinte hihetetlen, hogy mennyire más a helyzet most. Ugyanazok az emberek, akiknek a mimikája eddig a kérlelhetetlen professzionalizmus szoborszerű merevségére szorítkozott, barátságosak és nyitottak lettek; ha Stefano Domenicali besétál az ajtón, fagyos csend helyett természetes zsivaj fogadja. Kitűnő példa ez arra, hogy a menedzsment szellemisége önkéntelenül kihat a hierarchia alsóbb szintjeire is. Mivel azonban senkit nem szeretnék megríkatni egy ilyen emészthetetlenül pozitív és csöpögős fordulattal, meg kell jegyeznem, hogy a 2008-as tapasztalatok alapján csábító levonni a következtetést: amennyivel barátságosabb a Ferrari Domenicali-féle rezsimje, annyival kevésbé hatékony is. Na jó, ezt még nem gondolom egészen komolyan, mert nem szeretek elhamarkodottan ítélni, de vajon a Schumacher/Brawn/Todt-korszakban elképzelhető lett volna olyan sok taktikai, stratégiai, műszaki és vezetési hiba, mint amennyit a Ferrarinál máris, mindössze tizenegy futam alatt elkövettek? Aligha. Ez korábban elég lett volna négy-öt évre is. "
"Nem csak ez jelzi, hogy a Ferrarinál megváltozott a szélirány. Régebben, ha az ember betévedt a csapat motorhome-jába, gyorsan fagyosnak kezdte érezni maga körül a levegőt. Ebben alighanem komoly szerepet játszott, hogy lépten-nyomon néma, ám szúrós tekintetek igyekeztek az értésére adni: végezze el a dolgát, aztán azonnal keresse meg a kijáratot, amely egyébként a mihamarabbi távozás fájdalommentes elősegítése érdekében önműködően üzemel. Mintha valamiért minden arcban Jean Todté tükröződött volna - de az erőltetett irodalmiaskodást a rövidség kedvéért mellőzve maradjunk inkább annyiban, hogy a Ferrarinál hajdan nem tűnt déliesen szívélyesnek a fogadtatás.
Ezek után szinte hihetetlen, hogy mennyire más a helyzet most. Ugyanazok az emberek, akiknek a mimikája eddig a kérlelhetetlen professzionalizmus szoborszerű merevségére szorítkozott, barátságosak és nyitottak lettek; ha Stefano Domenicali besétál az ajtón, fagyos csend helyett természetes zsivaj fogadja. Kitűnő példa ez arra, hogy a menedzsment szellemisége önkéntelenül kihat a hierarchia alsóbb szintjeire is. Mivel azonban senkit nem szeretnék megríkatni egy ilyen emészthetetlenül pozitív és csöpögős fordulattal, meg kell jegyeznem, hogy a 2008-as tapasztalatok alapján csábító levonni a következtetést: amennyivel barátságosabb a Ferrari Domenicali-féle rezsimje, annyival kevésbé hatékony is. Na jó, ezt még nem gondolom egészen komolyan, mert nem szeretek elhamarkodottan ítélni, de vajon a Schumacher/Brawn/Todt-korszakban elképzelhető lett volna olyan sok taktikai, stratégiai, műszaki és vezetési hiba, mint amennyit a Ferrarinál máris, mindössze tizenegy futam alatt elkövettek? Aligha. Ez korábban elég lett volna négy-öt évre is. "
Xixo2008-08-27 17:19:31 // 48736
Bár én nem bízok benne, de így legyen!! :))
Akkor megemelem a kalapom!!
Akkor megemelem a kalapom!!
Belga2008-08-27 17:17:19 // 48734
Most voltam otthon és hoztam magammal jó kis házi mézespálinkát, majd viszek Kimmernek jövő hétvégén. :o))
Xixo2008-08-27 17:17:12 // 48733
Satti2008-08-27 17:17:01 // 48732
Arról, hogy mennyire más a csapat, itt van egy részlet a legútóbbi "görbe tükör" írásból:
"A két versenyző szerepének és egymáshoz képesti helyzetének felméréséhez először is meg kell értenünk, hogy ez a Ferrari már nem az a Ferrari, aminek az előző rezsim felháborítóan sikeres, és igen, talán személytelenül és érzéketlenül céltudatos évei alatt megszokhattuk. Mélyen bevésődött, megrögzött üldözési mániájuknak köszönhetően sokan máig biztosak benne, hogy amihez a Ferrarinak köze van, abban lennie kell valamilyen sötét és gonosz ármánynak, vagy legalábbis valami felettébb, s alighanem joggal gyanúsnak. Valakit biztosan elnyomnak; valaki ellen biztosan szervezkednek. A helyzet azonban az, és ezt a félreértések elkerülése végett jobb lesz végre elfogadni, hogy Maranellóban ma már teljesen más vezetési filozófia uralkodik, mint akár egy évvel ezelőtt, s ezzel - ha hisszük, ha nem - megváltozott az egész csapat arculata is. "
"A két versenyző szerepének és egymáshoz képesti helyzetének felméréséhez először is meg kell értenünk, hogy ez a Ferrari már nem az a Ferrari, aminek az előző rezsim felháborítóan sikeres, és igen, talán személytelenül és érzéketlenül céltudatos évei alatt megszokhattuk. Mélyen bevésődött, megrögzött üldözési mániájuknak köszönhetően sokan máig biztosak benne, hogy amihez a Ferrarinak köze van, abban lennie kell valamilyen sötét és gonosz ármánynak, vagy legalábbis valami felettébb, s alighanem joggal gyanúsnak. Valakit biztosan elnyomnak; valaki ellen biztosan szervezkednek. A helyzet azonban az, és ezt a félreértések elkerülése végett jobb lesz végre elfogadni, hogy Maranellóban ma már teljesen más vezetési filozófia uralkodik, mint akár egy évvel ezelőtt, s ezzel - ha hisszük, ha nem - megváltozott az egész csapat arculata is. "
Satti2008-08-27 17:14:37 // 48731
Spa-ban fordul a kocka, és onnantól nem lesz megállás, Kimi magához tér, és hozza a pontokat, csak a verda bírja majd a tempót!
Xixo2008-08-27 17:10:41 // 48729
Azért tavaly kurva nagy szerencsénk is volt!! Ha lalika nem hibázik annyit a végén, akkor baszhattuk volna a szép hajrát....
Szal idén nem ártana előbb dönteni erről, mielőtt megint úgy lemaradunk, hogy a saját erőnkből nem tudunk majd nyerni (Raj esetében ez már igaz is).
Mondjuk mostanában elég messze van attól, hogy pontokat raboljon Massa elől........
Szal idén nem ártana előbb dönteni erről, mielőtt megint úgy lemaradunk, hogy a saját erőnkből nem tudunk majd nyerni (Raj esetében ez már igaz is).
Mondjuk mostanában elég messze van attól, hogy pontokat raboljon Massa elől........
Satti2008-08-27 17:03:39 // 48728
Jobbulást, akkor valószínűleg magas lázad is van, azért írsz össze-vissza minden marhaságot! :-))))
Xixo2008-08-27 17:00:20 // 48727
Olyan szarul vagyok ettől a kurva megfázástól, hogy itt pusztolok a gép + tv előtt, szal van rá időm... :))))
Satti2008-08-27 16:58:02 // 48726
Satti2008-08-27 16:53:07 // 48725
Köszi....részletkérdés...! :-))
Buksi2008-08-27 16:42:17 // 48723
Sztem nemsokára kijelülik az első számú pilótát! ;-))
Online tag
1
Vendég1
554
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki