Grando2008-08-24 22:52:42 // 48432
Na jó, bevallom, én vagyok az. :DDD
Grando2008-08-24 22:50:37 // 48430
Még arra is büszke lennék. :DDD
Amúgy nyilván nem, de sztem nem követett el hibát. Na jó, Massánál esetleg egy pöttynyit, ha nagyon szigorúak vagyunk. De az sem kirívó eset, csak túl lett lihegve, máskor ilyen mellett simán elmegy mindenki. Kiminél pedig semmilyen hibát nem vétett. ;))
Amúgy nyilván nem, de sztem nem követett el hibát. Na jó, Massánál esetleg egy pöttynyit, ha nagyon szigorúak vagyunk. De az sem kirívó eset, csak túl lett lihegve, máskor ilyen mellett simán elmegy mindenki. Kiminél pedig semmilyen hibát nem vétett. ;))
Tommi2008-08-24 22:49:44 // 48429
Ja, egy másik fontos momentumról nem emlékeztem meg: DC szerintem tényleg menjen már nyugdíjba, előzni se tud :) Mindig lebont valakit, idén ez már a sokadik ilyen elbaxott előzési próbálkozása volt :)
Tommi2008-08-24 22:47:51 // 48428
Miért, rokonod? :))))))))
Grando2008-08-24 22:47:02 // 48427
Ne mondd már! Nakajima előzött is! :DDD
Télleg nem volt az évszázad versenye, de azért Massa nem volt annyira lajos előtt, hogy nyugodtan hátradőlhettünk volna. ;))
A Kimi féle kiállás is faxa lett volna, ha.....
Télleg nem volt az évszázad versenye, de azért Massa nem volt annyira lajos előtt, hogy nyugodtan hátradőlhettünk volna. ;))
A Kimi féle kiállás is faxa lett volna, ha.....
Kazes☻2008-08-24 22:42:30 // 48426
Szerintem is és még ráadásul egy dög unalmas versenyt láthattunk. :)
Grando2008-08-24 22:42:24 // 48425
A lámpakapcsolgató emberről írottakon kívül egyetértek veled. ;)))
Youri2008-08-24 22:34:04 // 48424
Most lehet engem megkövezni :)))
Én nem.Teljesen egyetértek.Sajnos...
Én nem.Teljesen egyetértek.Sajnos...
Tommi2008-08-24 22:29:44 // 48423
Sziasztok!
Most jutottam netközelbe, röviden a véleményem:
- Massa egyre jobb, szerintem hosszú távon lehet rá építeni, ha kinövi az apró hülye hibáit, mert rengeteget fejlődött-fejlődik
- Raikkönen egyre jobban elveszti a fonalat, már nem olyan, mint akár csak egy éve volt. Mondjuk meg is mondta, hogy nem a Cirkuszból akar nyugdíjba menni és a Ferrari lesz az utolsó csapata, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem kicsit indiszponált és alulmotivált
- Alonsoról egyre többet pletykálnak, annak idején Kimivel is ez volt, szerintem jó esélye van, hogy ő üljön majd be az egyik Ferrariba. Ugyanakkor szerintem hülyeség lenne Massa mellé tenni, szerintem :)
- Montezemolo azt mondta, hogy idén több hibát nem tűr el, ehhez képest jócskán bakiztak a srácok, szerintem a "nyalóka-lámpa" kapcsolgató embernek hétfőn már nem kell mennie dolgozni :)
Kicsit azt látom a csapaton, amit két éve jósoltak (akkor jót röhögtünk rajta): a Schumi-Todt-Brawn trió lelépésével tavaly még tartott a lendület, de most mintha nem találná magát a csapat. Többször elhangzott, hogy a korábbi katonás fegyelem helyett most sokkal lazább a légkör a csapatban, ami tök jó meg minden, de nem látom azt, hogy valóban 100%-osan odatenné magát mindenki és itt most nem csak Raikkönenre gondolok, mert messze nem csak az ő érdeme, ha nyerni tud. Szerintem a paddockban meg a műhelyekben is helyre kéne tenni pár dolgot a fejekben :) Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér.
Most lehet engem megkövezni :)))
Most jutottam netközelbe, röviden a véleményem:
- Massa egyre jobb, szerintem hosszú távon lehet rá építeni, ha kinövi az apró hülye hibáit, mert rengeteget fejlődött-fejlődik
- Raikkönen egyre jobban elveszti a fonalat, már nem olyan, mint akár csak egy éve volt. Mondjuk meg is mondta, hogy nem a Cirkuszból akar nyugdíjba menni és a Ferrari lesz az utolsó csapata, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem kicsit indiszponált és alulmotivált
- Alonsoról egyre többet pletykálnak, annak idején Kimivel is ez volt, szerintem jó esélye van, hogy ő üljön majd be az egyik Ferrariba. Ugyanakkor szerintem hülyeség lenne Massa mellé tenni, szerintem :)
- Montezemolo azt mondta, hogy idén több hibát nem tűr el, ehhez képest jócskán bakiztak a srácok, szerintem a "nyalóka-lámpa" kapcsolgató embernek hétfőn már nem kell mennie dolgozni :)
Kicsit azt látom a csapaton, amit két éve jósoltak (akkor jót röhögtünk rajta): a Schumi-Todt-Brawn trió lelépésével tavaly még tartott a lendület, de most mintha nem találná magát a csapat. Többször elhangzott, hogy a korábbi katonás fegyelem helyett most sokkal lazább a légkör a csapatban, ami tök jó meg minden, de nem látom azt, hogy valóban 100%-osan odatenné magát mindenki és itt most nem csak Raikkönenre gondolok, mert messze nem csak az ő érdeme, ha nyerni tud. Szerintem a paddockban meg a műhelyekben is helyre kéne tenni pár dolgot a fejekben :) Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér.
Most lehet engem megkövezni :)))
Belga2008-08-24 19:07:25 // 48422
Én sem sajnálom és igazad van. Bumbizsófi is kipergett onnan, pedig ő aztán ősteheccség volt. :o))
Belga2008-08-24 19:05:55 // 48421
Szerintem legalább 68-as lehet a pulzusa... :o))
Satti2008-08-24 19:04:06 // 48420
Nem az a fajta, jobb lenne ha kiabálna....?
Xixo2008-08-24 19:03:22 // 48419
Annyira nincs feldúlva...
Satti2008-08-24 19:03:21 // 48418
Vagy ez is olyan lehet, hogy van márkája és qrva drága, de szarul néz ki, láttam már erre sok példát, ami drága és minőség, az nem feltétlenül néz is jól ki.
:-)
:-)
Satti2008-08-24 19:01:38 // 48417
Tőlük, mármint a menő F1 pilótáktól nem sajnálom, ne egyszerű oda eljutni, és nem kis veszélyt vállalnak még mindig magukra, mégha mostmár jóval biztonságosabb is az F1.
Belga2008-08-24 19:00:59 // 48416
pont ilyet lehet nálunk kapni a 100forintos boltban :o))
Belga2008-08-24 18:59:00 // 48415
Naja, bejött a kis mocsoknak az élet. :o))
Belga2008-08-24 18:53:58 // 48414
Kimi - kérdezz felelek (autosport.com)
Gyors fordítás:
K: Mit tudsz mondani a boxban történtekről?
V: Mit mondhatnék? Túl korán indultam. Az én hibám volt, és sajnos fellöktem a tankolót. Meg kell nézzük mi történt pontosan.
K: Éreztél bármit is mielőtt elfüstölt a motorod?
V: Nem, egyáltalán nem, csak az utolsó kanyarban. Nem tudom mi történt, majd kivizsgáljuk - lehet, hogy ugyanaz mint Felipével.
K: Elég nagy volt a forgalom a pályán, nemde?
V: Igen, ezt már előre tudtam. Nem úgy jött össze az időmérő, mint ahogy szerettük volna, úgyhogy ismét más pilóták mögé kerültem, és ekkor már nem tudsz túl sokat tenni. Sajnos nem fejeztük be a versenyt, és ez egy szomorú dolog. De tudjuk mik a gondjaink, és remélhetőleg meg fogjuk oldani őket.
K: Hogy érzed most magad?
V: Rendben vagyok. Nem volt jó hétvégém, de ez már nem az első eset. Kicsit romlott a helyzetünk a bajnokságban, de ha sikerülne megoldani a problémákat, akkor még bármi történhet.
K: A hétvége előtt sokkal optimistább voltál...
V: Nem jó dolog, ha nem fejezünk be egy versenyt, de az is biztos, hogy az edzés sem volt jó. Ha nem az első helyről rajtolsz, akkor beragadsz a többiek mögé, és képtelenség megelőzni őket. A versenytempónk nem rossz, de ha a többiek mögött vagy, akkor ennyi. Nem volt jó hétvége, de már nem tudunk rajta változtatni.
K: Tudod a motorhiba okát?
V: Nem. Talán ugyanaz, mint Felipének, kivizsgáljuk, és a későbbiekben többet fogunk tudni.
K: Hogyan értékelnéd az esélyeidet a bajnokságban?
V: Ugyanaz a probléma, meg kell oldanunk a kvalifikációs problémákat. Még mindig jók az esélyeink, keményen dolgozunk, és meglátjuk mire lesz elég.
K: Ez már a nyolcadik nyeretlen futam. Aggódsz a világbajnoki cím megvédése miatt?
V: Kicsit leszakadtunk. Nem amiatt aggódom, hogy nem nyerek futamot, hanem hogy pontokat vesztek, olyan futamokon is, ahol valamennyit gyűjthettünk volna. Remélem még mindig tudunk harcolni a bajnokságért. A dolgok nagyon gyorsan változnak, és még mindig sok futam van hátra, de egyértelmű, hogy nem lesz könnyű. Ha a következő futamokon nem nyerek, akkor nincs esélyem.
K: El tudnád magyarázni mik a gondjaid az edzésen?
V: Tudjuk hogy mik voltak a gondok, de képtelenek voltunk eddig megoldani. Remélhetőleg a következő teszten ki tudunk próbálni dolgokat, amik a megoldást jelenthetik. Ha jó lenne a kvalifikáció, az rengeteget jelentene.
K: De ez most a gumira vezethető vissza, vagy a csapatra?
V: Egy csapat vagyunk. Nem azt kapom az autótól, amit várok, tehát ezen kell dolgoznunk. Hasonló helyzetben voltunk a múlt évben is, úgyhogy reménykedem, hogy vissza tudunk térni oda, ahol lennünk kell.
Gyors fordítás:
K: Mit tudsz mondani a boxban történtekről?
V: Mit mondhatnék? Túl korán indultam. Az én hibám volt, és sajnos fellöktem a tankolót. Meg kell nézzük mi történt pontosan.
K: Éreztél bármit is mielőtt elfüstölt a motorod?
V: Nem, egyáltalán nem, csak az utolsó kanyarban. Nem tudom mi történt, majd kivizsgáljuk - lehet, hogy ugyanaz mint Felipével.
K: Elég nagy volt a forgalom a pályán, nemde?
V: Igen, ezt már előre tudtam. Nem úgy jött össze az időmérő, mint ahogy szerettük volna, úgyhogy ismét más pilóták mögé kerültem, és ekkor már nem tudsz túl sokat tenni. Sajnos nem fejeztük be a versenyt, és ez egy szomorú dolog. De tudjuk mik a gondjaink, és remélhetőleg meg fogjuk oldani őket.
K: Hogy érzed most magad?
V: Rendben vagyok. Nem volt jó hétvégém, de ez már nem az első eset. Kicsit romlott a helyzetünk a bajnokságban, de ha sikerülne megoldani a problémákat, akkor még bármi történhet.
K: A hétvége előtt sokkal optimistább voltál...
V: Nem jó dolog, ha nem fejezünk be egy versenyt, de az is biztos, hogy az edzés sem volt jó. Ha nem az első helyről rajtolsz, akkor beragadsz a többiek mögé, és képtelenség megelőzni őket. A versenytempónk nem rossz, de ha a többiek mögött vagy, akkor ennyi. Nem volt jó hétvége, de már nem tudunk rajta változtatni.
K: Tudod a motorhiba okát?
V: Nem. Talán ugyanaz, mint Felipének, kivizsgáljuk, és a későbbiekben többet fogunk tudni.
K: Hogyan értékelnéd az esélyeidet a bajnokságban?
V: Ugyanaz a probléma, meg kell oldanunk a kvalifikációs problémákat. Még mindig jók az esélyeink, keményen dolgozunk, és meglátjuk mire lesz elég.
K: Ez már a nyolcadik nyeretlen futam. Aggódsz a világbajnoki cím megvédése miatt?
V: Kicsit leszakadtunk. Nem amiatt aggódom, hogy nem nyerek futamot, hanem hogy pontokat vesztek, olyan futamokon is, ahol valamennyit gyűjthettünk volna. Remélem még mindig tudunk harcolni a bajnokságért. A dolgok nagyon gyorsan változnak, és még mindig sok futam van hátra, de egyértelmű, hogy nem lesz könnyű. Ha a következő futamokon nem nyerek, akkor nincs esélyem.
K: El tudnád magyarázni mik a gondjaid az edzésen?
V: Tudjuk hogy mik voltak a gondok, de képtelenek voltunk eddig megoldani. Remélhetőleg a következő teszten ki tudunk próbálni dolgokat, amik a megoldást jelenthetik. Ha jó lenne a kvalifikáció, az rengeteget jelentene.
K: De ez most a gumira vezethető vissza, vagy a csapatra?
V: Egy csapat vagyunk. Nem azt kapom az autótól, amit várok, tehát ezen kell dolgoznunk. Hasonló helyzetben voltunk a múlt évben is, úgyhogy reménykedem, hogy vissza tudunk térni oda, ahol lennünk kell.
Satti2008-08-24 18:51:05 // 48412
Az egykori kisinasát még szép hogy megdícséri, ha ügyesen megy! :-)))
Xixo2008-08-24 18:48:02 // 48411
....., mint az igazat!!! :))))))))))))))))))))))))))
Satti2008-08-24 18:46:17 // 48410
Mi mást is mondana......? :-))
Xixo2008-08-24 18:45:45 // 48409
Xixo2008-08-24 18:43:29 // 48407
Satti2008-08-24 18:43:16 // 48406
Nem mutat szarul a garázsban egymás mellett a moci meg az Enzo! :-))
Satti2008-08-24 18:38:47 // 48405
Ez nagyon komoly ez a motor, már olvastam róla korábban, hogy van szép épített mocija, de nem láttam, ez at5omkirály!! :-))
El is hiszem, hogy mint nyílatkozta, nagyon szeret vele motorozni az olasz alpokban a hegyi utakon.
El is hiszem, hogy mint nyílatkozta, nagyon szeret vele motorozni az olasz alpokban a hegyi utakon.
Sanyi2008-08-24 18:36:30 // 48404

Itt jobban látszik a papucs.
:-)
Xixo2008-08-24 18:34:07 // 48403
Hogy szakadjon meg!! Most már utálom is!!! :))))))))))
Sanyi2008-08-24 18:33:37 // 48402
Kb. olyan mint Józsi a lambóban kínai szandálban. :-DDD
Belga2008-08-24 18:30:45 // 48401
Bár az a lengyelpiacos strandpapucs kissé gagyi :o)
Belga2008-08-24 18:29:13 // 48400
Iceman 2

Iceman 1

Nemcsak vezetni tud, még ízlése is van. :o))

Iceman 1

Nemcsak vezetni tud, még ízlése is van. :o))
Xixo2008-08-24 18:28:27 // 48399
Ne magyarázkodj, csak szarabbul jössz ki belőle!! :))
Kimi fos volt ma is, a 6. helyről esett ki, ahová nem a csapat miatt került, hanem mert béna volt. De így legalább tudjátok mire fogni!!
Kimi fos volt ma is, a 6. helyről esett ki, ahová nem a csapat miatt került, hanem mert béna volt. De így legalább tudjátok mire fogni!!
Sanyi2008-08-24 18:28:18 // 48398
Satti2008-08-24 18:21:25 // 48397
Ez jó ez a kép, ezmiez? :-)
Belga2008-08-24 18:20:39 // 48396
Remélem ennek a buzi rémálomnak hamarosan vége, és Kimi legalább a tudása 51%-át nyújtja, mert akkor nem lesz gond. Most valami nagyon nem kerek...


Xixo2008-08-24 18:19:17 // 48395
A csapat sincs már a toppon.
Én csak azt akarom mondani, hogy Rajon már nem látom azt a lelkesedést, ami még megvolt tavaly, de méginkább a mercis időkben. Sajna a kifulladó montojára emlékeztet. Írtam már, hogy ennél a teljesítménynél ezerszer jobb pilóta.
Ellenben Massa meg a saját szintje felett teljesít általában. Vagy legalábbis most kezd felnőni erre a szintre.
Ezért becsülöm jobban az ő teljesítményét és ezért szólom le Kimit....
Én csak azt akarom mondani, hogy Rajon már nem látom azt a lelkesedést, ami még megvolt tavaly, de méginkább a mercis időkben. Sajna a kifulladó montojára emlékeztet. Írtam már, hogy ennél a teljesítménynél ezerszer jobb pilóta.
Ellenben Massa meg a saját szintje felett teljesít általában. Vagy legalábbis most kezd felnőni erre a szintre.
Ezért becsülöm jobban az ő teljesítményét és ezért szólom le Kimit....
Iniezione2008-08-24 18:18:36 // 48394
KIMI pont arról híres hogy nem nyomja neki:)),hát ezek után már a rák tudja mia jó mert ha nyomja neki hanem akkor is elfüstöl,mert ezek szerint ma nem nyomta neki,mi lett volna ha nyomja??lehet 10 kör:))
Xixo2008-08-24 18:12:52 // 48393
Jah, sajna a motorral itt is - ott is vannak parák. De ez nem mentség!!
A ringen Massa végig első volt azt elfüstölt. Szal vannak vele megbízhatósági problémák, de megy az, ha rendesen nyomják neki!!
A ringen Massa végig első volt azt elfüstölt. Szal vannak vele megbízhatósági problémák, de megy az, ha rendesen nyomják neki!!
Satti2008-08-24 18:12:21 // 48392
A problémák sztem a csapatra is visszavezethetők, nem gondoltam, hogy valaha is ezt fogom mondani, de hiányzik onnan a csűcsőri Todt, ő kézben tartotta a bandát.
Satti2008-08-24 18:10:17 // 48391
A kövi futamon, most Massának lesz 2. versenyes a motorja, Kiminek meg új, bár már ez sem jelent sztem semmit, ami elromolhat, az el is romlik.
Abban bízok, hogy Spa, az magasan Kimi pályája, már többször nyert ott egymás után, azt nagyon érzi.
Abban bízok, hogy Spa, az magasan Kimi pályája, már többször nyert ott egymás után, azt nagyon érzi.
Xixo2008-08-24 18:09:42 // 48390
Sajnos nála ez most csak a jéghegy csúcsa volt. Nem itt kezdődnek a problémák... :((
Iniezione2008-08-24 18:08:12 // 48389
Az autó remélem ugyanaz,de a motor körül biztos vannak komoly gondok!!
Satti2008-08-24 18:05:55 // 48388
Ezért is van rajtuk a sisak, hogy ne bánthassa a nyalókás koma! :-))
Mike.2008-08-24 18:04:34 // 48387
Emlékszem. Meg arra is amikor ő is megcsúszott és csak a szerencsén múlott, hogy nem csapott el senkit.
Na meg rengeteg olyan esetre is amikor korábban engedték ki az autót. Na meg olyanra amikor felemelte a nyalókát, aztán rájött, hogy korai volt, visszaengedte és akkor jól kupán vágta a pilótát.
Na meg rengeteg olyan esetre is amikor korábban engedték ki az autót. Na meg olyanra amikor felemelte a nyalókát, aztán rájött, hogy korai volt, visszaengedte és akkor jól kupán vágta a pilótát.
Mike.2008-08-24 18:02:05 // 48386
Vagy az korábban, később emeli a "nyalókát" aztán akkor is baj lenne.
Satti2008-08-24 17:59:30 // 48385
Gondolom emlékeztek rá, már jópár éve, de már a Ferrarinál egyszer MS, meg kicsit túlszaladt, és az első emelős emberkét ütötte el, úgy, hogy az ráesett a gép orrára, és szembenézett MS-el, elég mókás volt, de ott sem lett bagy baj szerencsére.:-)
Satti2008-08-24 17:57:44 // 48384
Sajnos volt már sok ilyen eset, előfordul ez, nem egy életbiztosítás a szerelőszakma ott, de sztem bármelyikünk bevállalná ezt a kockázatot! :-))
Xixo2008-08-24 17:50:45 // 48383
Mondjuk ja, ennyi erővel elcsaphatta volna a nyalókást is!! :))