Szerintem valami kontakt hiba. Mivel az egység a termosztát alatt található, esetleg egy kábel elmozdult, vagy folyadék rácseppent egy csatlakozóra...
A kérdés, hogy akksi saruját lehúztátok-e már (legalább 20 percre) ??
Aztán a reléket is megnézném, hátha oxidos a lába
Tágulási tartályban megvan-e még a Tutela?
Kuplung nem volt érintve (jeladó) ?
Én ilyen hibáról nem halottam, 1-es, 2-es, N és R-nek működnie kellene mindig
Nekem így látatlanban a kuplung szenzorral kapcsolatosnak tűnik... Mintha azt hinné, nem tud fokozatot kapcsolni ?!
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Automata vs kézi váltó
mesa2010-04-28 19:20:29 // 8273
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Laller1562010-04-28 15:21:15 // 8270
Siasztok!
Olyan kéréssel fordulnék hozzátok,hogy egyik barátom Alfa 156 2000 januári 2.0 selespeed tipusú(facelift előtti) kocsiján sajna nem tudunk semmilyen sebességet kapcsolni!!!Beveszi az 1-est de rögtön ki is dobja!A selespeed rendszer hibajele folyamatosan villog!Ezt a hibát egy olajcsere,vezérműszíj,termosztát csere után tapasztaltuk!A váltóhoz nem lett nyúlva!Bármilyen ötletetek van írjatok!
Olyan kéréssel fordulnék hozzátok,hogy egyik barátom Alfa 156 2000 januári 2.0 selespeed tipusú(facelift előtti) kocsiján sajna nem tudunk semmilyen sebességet kapcsolni!!!Beveszi az 1-est de rögtön ki is dobja!A selespeed rendszer hibajele folyamatosan villog!Ezt a hibát egy olajcsere,vezérműszíj,termosztát csere után tapasztaltuk!A váltóhoz nem lett nyúlva!Bármilyen ötletetek van írjatok!
Ollah2010-04-28 14:08:03 // 8269
Szerintem automata.
Vagy kézi.
Vagy kézi.
mesa2010-04-28 13:22:36 // 8268
Szereztél egy újat ?
osee_selespeed2010-04-27 10:01:00 // 8267
Hello! Valaki cserélt-e már actuator tartályt selespeedben?
mesa2010-03-30 16:54:48 // 8266
Itt van, hogyan kell Selespeednél beállítani a kuplungot, hogy gyorsan váltson és ne akadjon

Az AlfaDiag progi is kell hozzá


Az AlfaDiag progi is kell hozzá
mesa2010-03-28 17:40:18 // 8265
Írd ki ide, mivel közérdekű és hasznos info! ;)
stos2010-03-27 19:15:12 // 8264
soha ne legyen rá szükségetek,de találtam egy igazi szakit aki profin>hatékonyan javítja a selespeed egységet.ne legyen ien de ha érdekel valakit>>írjon-mondom....
mesa2010-03-26 21:15:27 // 8263
Mindent :) Összes hibaüzenet kiolvasás/törlés (ABS, Légzsák, ECU, Selespeed nyomás, motorhőmérséklet, levegő hőmérséklet stb.)
Minden EOBD-s Alfához jó.
Minden EOBD-s Alfához jó.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-03-26 20:22:50 // 8262
köszi :)
miket lehet ezzel a programmal állítani ?
miket lehet ezzel a programmal állítani ?
mesa2010-03-26 18:54:47 // 8261
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2010-03-26 17:26:51 // 8259
mi is az az alfadiag ami miatt finomabban váltana ?
nekem is araszoláskor elég hangosn dobja vissza 1-be .
erre van valami megoldás ?
nekem is araszoláskor elég hangosn dobja vissza 1-be .
erre van valami megoldás ?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
csocsi2010-03-26 13:21:40 // 8256
A ködlámpám is FIAT-os.
A márkát meg kell fizetnünk úgy látszik :)))
Szerencsére nincs gondom a szivattyúval, bár azért 2 mp-nél tovább zümmög.
A márkát meg kell fizetnünk úgy látszik :)))
Szerencsére nincs gondom a szivattyúval, bár azért 2 mp-nél tovább zümmög.
mesa2010-03-26 13:20:04 // 8255
Nincs mit! Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a FIAT alkatrész nem pont ugyanígy néz ki, meg esetleg lebeszélnének róla, hogy nem lesz jó, pedig leírás szerint de :))
csocsi2010-03-26 13:12:54 // 8254
Köszi a hasznos infókat.
mesa2010-03-26 13:06:10 // 8253
Találtam pár hasznosságot, hátha szükség lesz rá valakinél!
Érdekes, de kiderült, hogy az actuator, vagyis a léptető hidraulika, ami a váltást végzi, egy az egyben ugyanaz, ami a Ferrari 360-on is megtalálható! tehát tényleg Ferrari alkatrész van beépítve a kocsinkba :) Kár, hogy épp ezért, nagyon drága is

Két "filléres" dolog viszont sok esetben hasznot hozhat.
1. Ha a vezetőoldali ajtónyitás követően nem 1-2 másodpercig szól a szivattyú,hanem mondjuk 7 másodpercig, akkor nem kell azonnal kicseréltetni az egész cók-mókot, hanem elegendő magát a tartályt az actuator alatt. Ráadásul FIAT 71751195 cikkszámon meg lehet vásárolni a tartályt
olcsón
2. lehetséges, hogy úgy, mint az én esetemben, elkopott a szénkefe az elektromos pumpában. Egyébként ez simán következménye az első pontnak, miután nem tudja sokáig megtartani a tartály a szükséges nyomást, gyakrabban (< 10 perc) bekapcsol a motor, ami gyakori bekapcsolásoktól hamarabb elkopnak a szénkefék (bal oldalon, középen - szinte nincs is már)

(ez nem az én körmöm)
Ilyenkor csak ki kell cserélni aszénkeféket, amik nem kerüklnek többe egy búzasörnél :)
Csatolok egy bolgár oldalt, ahol mind a kettőről szó van, sok képpel illusztrálva
Érdekes, de kiderült, hogy az actuator, vagyis a léptető hidraulika, ami a váltást végzi, egy az egyben ugyanaz, ami a Ferrari 360-on is megtalálható! tehát tényleg Ferrari alkatrész van beépítve a kocsinkba :) Kár, hogy épp ezért, nagyon drága is

Két "filléres" dolog viszont sok esetben hasznot hozhat.
1. Ha a vezetőoldali ajtónyitás követően nem 1-2 másodpercig szól a szivattyú,hanem mondjuk 7 másodpercig, akkor nem kell azonnal kicseréltetni az egész cók-mókot, hanem elegendő magát a tartályt az actuator alatt. Ráadásul FIAT 71751195 cikkszámon meg lehet vásárolni a tartályt
2. lehetséges, hogy úgy, mint az én esetemben, elkopott a szénkefe az elektromos pumpában. Egyébként ez simán következménye az első pontnak, miután nem tudja sokáig megtartani a tartály a szükséges nyomást, gyakrabban (< 10 perc) bekapcsol a motor, ami gyakori bekapcsolásoktól hamarabb elkopnak a szénkefék (bal oldalon, középen - szinte nincs is már)

(ez nem az én körmöm)
Ilyenkor csak ki kell cserélni aszénkeféket, amik nem kerüklnek többe egy búzasörnél :)
Csatolok egy bolgár oldalt, ahol mind a kettőről szó van, sok képpel illusztrálva
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
KGBMAN2010-02-22 15:58:45 // 8251
Az én pókom konkréten olyan 740fok max tól-ig..
A kormányt meg a fene tudja mennyin használom. :) Egy ideje nem használtam már.
A kormányt meg a fene tudja mennyin használom. :) Egy ideje nem használtam már.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
KGBMAN2010-02-22 15:43:50 // 8249
"De azért 200°-on használod te is, nem?"
Ezt nem értem..
Kezd a dolognak olyan szaga lenni, hogy:
-Mennyi?
-30!
-Mi 30?
-Mi mennyi?
LOL
Ezt nem értem..
Kezd a dolognak olyan szaga lenni, hogy:
-Mennyi?
-30!
-Mi 30?
-Mi mennyi?
LOL
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
KGBMAN2010-02-22 14:39:03 // 8245
GTR2 :) De van pöckölős állása is, csak egy tekerés a kapcsolón és máris selespeedezhetsz :DDDD
Sőőt a kényelmes figuráknak van kormányon is gomb hozzá (lehet programozni) és van bajuszkapcsoló is. :)
Live for speed is megy vele, szépen lehet kuplungolni :)
Sőőt a kényelmes figuráknak van kormányon is gomb hozzá (lehet programozni) és van bajuszkapcsoló is. :)
Live for speed is megy vele, szépen lehet kuplungolni :)
8 db csevegős hozzászólás elrejtve
KGBMAN2010-02-19 22:02:01 // 8236
És akkor is lesz magamfajta marha tulok ősember, aki büszkén vállalja, hogy a bal lába kuplungolásra való és hogy az igazi, computer adapted váltáshoz "H" kulisszás váltókar kell :)))
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
selespeed2010-02-19 21:07:20 // 8231
Akkor már elestél a kanyarok élvezetétől;-))))))))))
Nehéz az élvezeteket halmozni!:-DDDDDDDDD
Nehéz az élvezeteket halmozni!:-DDDDDDDDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
selespeed2010-02-19 20:38:27 // 8229
Most a kanyargós útról volt szó,ha jól tudom,-))))
Két veszélyes dolgot nemlehet egyszerre csinálni;-DDDDD
Két veszélyes dolgot nemlehet egyszerre csinálni;-DDDDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
selespeed2010-02-19 20:35:09 // 8227
Csak őszinte voltam,-))))
Nagyon meglehet szokni:-)
Nagyon meglehet szokni:-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
selespeed2010-02-19 20:22:14 // 8225
"Na jahh.. De azért egy élményautózásnál az én kezem vagy a váltón van, vagy a térdén."
Hidd el,hogy ez nálam is pont igy van!;-))))
És van még egy lehetőség:kétkézzel fogom a kormány és gombokkal váltogatok;-))
Hidd el,hogy ez nálam is pont igy van!;-))))
És van még egy lehetőség:kétkézzel fogom a kormány és gombokkal váltogatok;-))
Online tag
0
Vendég0
498
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Giulietta
- Forma-1
- Zenebutik
- Tonale
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Típusok

TovĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂbb