Még egy Alfa Romeo hímzést lehet hogy kap előre.https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1537625082-13267-38858-forum.jpg https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1537625294-13267-99027-forum.jpg
Egyedül a Col d' Agnel-t bánom a maga 2.744méterével. Egy jó órás kitérő lett volna. Mivel minden navi más időt adott meg nem mertem megkockáztatni hogy nem érek oda a szállásra. Belefért volna.
Jelenleg ez a meg nem mászottak közül a legmagasabb.
Szívesen. Bár ennél vannak nagyobb emelkedőlisták is. Bringásban van még a salite.ch és a climbbybike.com is.
De látom Te se ma kezdted, van alapanyagod a főzéshez. :) Csak az tűnt fel, hogy a Bonette, Vars ott volt a listán de a Cayolle, Allos és a Col des Champs nem.
A többin már jártam arrafelé. A passknacker meg az alpenpass oldalak meg a wikipédia listáiból "dolgozom". 693 pont van az excelembe meg poiként a naviba :-)
A Bonette volt a cél. A második legmagasabb kocsival elérhető pont.
A tetejére gyalog nem tudtunk felmenni mert nem volt hely parkolni. Az út túlsó fele a hó miatt még le volt zárva mindenki ott tolongott.
Par eve en is menetrogzito ragasztoval tettem vissza a sargaba, mert elotte a bordorol el is hagytam egyet. Azon meg furtam egy menetet, es atmeno csavar kerult a stift helyere.
ezzel semmi gond.
Én arra gondolok, amikor az eladó ott nyomja a fülembe, hogy ez milyen jó kocsi és semmi baja sincs. Aztán nincs benne hűtővíz, a küszöbből potyog a rozsda, a kárpit meg olyan mocskos hogy a színét se tudod megmondani.
Nem véletlenül hoztam én se külföldről. A nagyobb választék miatt nagyobb eséllyel fogsz ki egy normálisat. Épp tegnap néztem, itthon most is 18 Spider van a hahun, tavaly is 15-20 között mozgott az ajánlat.
Minden relatív, én pl. tudtam hogy egy bontószökevényt veszek... :D De olyan is volt az ára... Van még mit csinálni rajta, de el merek indulni vele bárhova és mióta új tetőt kapott dugdosnom se kell a parkolóban, azt hiszem :))
Kicsit elkezdett feljebb kúszni ezeknek a 916 Spidereknek is az ára... Két éve, mikor vettem még 700e-1M között volt a beugró a "normális" állapotra, ez alatt is felbukkant egy-egy romhalmaz, én ott nézelődtem. Ma már ez a határsáv mintha stabilan 1M lenne...
Külföldről persze lehet kivétel: láttam vészvillogóval állni egy cartársat a múlt héten a 6-os úton, visszafordultam hozzá (szerencsére csak kifogyott a benzin, és megoldottuk, hogy legyen 2 liter a helyszínen). Mondta, hogy ő most vette kint, épp szervízben volt (DZ) átnézetni, lesz rajta mit csinálni (hátsó futómű, stb.), de 1000 EUR volt és lábán jár az autó, friss magyar vizsgával...
Szerintem a Spiderezés lehet egy hobbi projekt meg egy élményt adó, de kvázi mindennapi autó tartása is. Utóbbi esetben nyilván minél jobbat kell venni, de az előbbinél én el tudok képzelni némi kockázatvállalást... persze ízlések és pofonok!
Az enyém 2001-es és nem teljesen ilyen. Nekem egy mikorkapcsoló van a szerkezeten és annak a pozíciójából tudja a felső pontot. Az ajtónyitáskori visszanyitást is az vezérli.
"az ablak tetejénél kivan kopva a ponyva mert az ablak nem áll meg időben és feljebb húzza egy picit (tipikus)" - az oka pedig a műanyag pöcök az ajtóban.
A kérdéses autó ami a kereskedésben áll egy ideje nekem is a látószögembe került annak idején, de valahogy nem szerettem bele nem úgy mint piritu cartárséba .Szóval: A Modena autószervízben volt szervizelve végig ami jó hír mert tipikusan ezekre vannak speciálódva.Az előző tulaj aki még most is van (mert csak bizományban van a kereskedésben) sok pénzt költött rá abban a szervizben de számlák nincsenek így a szerviz felől kellene érdeklődni iránta.A kereskedő elmondása szerint fanatikus a tulaj mert ő ennyi pénzt nem áldozott volna rá.Nincs idő rá használni a gazdájának ezért gondolták hogy eladják. Hibái amit én észrevettem: Fékek a végüket járják , hátsó ablak kiszakadva jobb oldali ajtó picit lóg , az ablak tetejénél kivan kopva a ponyva mert az ablak nem áll meg időben és feljebb húzza egy picit (tipikus).A motorja az kintről nem volt rossz de beindításig nem jutottunk.Ez kb 8 hónapja volt .Én ennyit tudok a gépről.
Viszont király a párna. Ma eddig csak 10 km-t jöttem vele, de nem vágja a vállamat.
Lehet azért volt drága mert angol, még a királynő is rajta van a bélyegen :-)
Hogy színesedjen a helyzet ma én is hasonlóan jártam. Beálltam a mosóba, lemostam, majd indításkor elindult az ablaktörlő. Pont ahogy leírtad. Ide-oda kapcsolgatva leállt. Úgy néz ki hogy a kapcsolót is szét kell szedni. Ott is gond lesz a zsírral.