:-)
Azért a 159 jóval nehezebb verda mint a kis MiTo.
Elhiszem, hogy elveri a 159-et, mert a MiTo 7.5 alatt van százon a 159 1.8 TBI meg csak 7,7 alatt.
A Giulietta 1,8 TBi-je ha jól tudom 6,8 alatt lesz százon.
De ha az 1,4 TBI-ből is kijön a 200 ló akkor minek készítették a 1,8 TBI-t 200 lóval?
lehet nincs igazam, és nem is kell egyet érteni velem, de szerintem nem lesz 200 lovas 1,4 TBi utcai célokra. Biztosan ki lehet hozni a motorból ezt a teljesítményt, de ott már csökken az élettartam is.
GEORGE2010-04-05 22:29:34 // 431
BeeGee2010-04-05 22:23:37 // 430
Ezt mondtam én, baszki? :P
Azt mondtam, hogy messze még az 1.4 korlátja.
Az összehasonlítási alapok pedig az elméleted ellen szóltak, diskuratíve :)
1.8 TBI, a 200 lovas, hogy pontosak legyünk, mert csak arról van "mérésünk".
Azt mondtam, hogy messze még az 1.4 korlátja.
Az összehasonlítási alapok pedig az elméleted ellen szóltak, diskuratíve :)
1.8 TBI, a 200 lovas, hogy pontosak legyünk, mert csak arról van "mérésünk".
GEORGE2010-04-05 22:20:32 // 429
Multiair-ral még nem mentem, mert vagy nálatok volt vagy az Ákosnál :-)
Szóval nem is kell más méretű motor mint az 1,4 és happy lesz az élet?
Az 1.8 TBi-ből a 200 lovast veri el ami a 159-ben van, vagy majd a Giulietta 1,8 TBi-t is elveri ami már 235lóerős?
Szóval nem is kell más méretű motor mint az 1,4 és happy lesz az élet?
Az 1.8 TBi-ből a 200 lovast veri el ami a 159-ben van, vagy majd a Giulietta 1,8 TBi-t is elveri ami már 235lóerős?
BeeGee2010-04-05 22:14:45 // 428
Próbáltad már valamelyik MultiAirt?
Engem meglepett, bevallom. Pl nem gondoltam volna, hogy egy mai autóban tudok 6.-kat kapcsolni 60-nál. Úgy hogy rángatás nélkül megindul 900-950 fordulatról. A QV tudja.
Lemérve a rugalmasságát pedig elveri az 1.8TBi-t. Aztán be kell hogy lássam, teljes fordulatszám tartományban elveri a GT-met is. Ergó, lehagyja a 2.4 JTD-ket is, legyen az 175 v 210 LE. Ezek pedig pariban vannak 3 literig a benzinesekkel.
Nyomatékhoz manapság nem köbci kell, hanem elektronika, turbó és hangolás.
A sportos érzéshez meg engedély a marketingosztálytól..mert az ennek ellenére nincs meg benne.
Egyébként a Start&Stop előbb fogja gallyra vágni a motort, mint a teljesítménye, szvsz.
Engem meglepett, bevallom. Pl nem gondoltam volna, hogy egy mai autóban tudok 6.-kat kapcsolni 60-nál. Úgy hogy rángatás nélkül megindul 900-950 fordulatról. A QV tudja.
Lemérve a rugalmasságát pedig elveri az 1.8TBi-t. Aztán be kell hogy lássam, teljes fordulatszám tartományban elveri a GT-met is. Ergó, lehagyja a 2.4 JTD-ket is, legyen az 175 v 210 LE. Ezek pedig pariban vannak 3 literig a benzinesekkel.
Nyomatékhoz manapság nem köbci kell, hanem elektronika, turbó és hangolás.
A sportos érzéshez meg engedély a marketingosztálytól..mert az ennek ellenére nincs meg benne.
Egyébként a Start&Stop előbb fogja gallyra vágni a motort, mint a teljesítménye, szvsz.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-05 21:45:00 // 427
így van minden véges... a fosvágennél egyenlőre a 180 lovas 1.4-es a vége jelenleg...füstölnek el felé 10e km-nél...
GEORGE2010-04-05 21:39:04 // 426
Pár dologban tévedsz, az alapok jók.
De m inden motornak meg vannak a korlátai....egy 1,4 sose fogja az tudni amit egy 3 3,5 literes motor.
A nyomatékhoz meg kéne a köbcenti!
A turbó által betolt levegő fogadásának meg szintén van korlátja.
Ezért mertem azt írni, hogy véges az 1,4 literből kihozható teljesítmény.
De m inden motornak meg vannak a korlátai....egy 1,4 sose fogja az tudni amit egy 3 3,5 literes motor.
A nyomatékhoz meg kéne a köbcenti!
A turbó által betolt levegő fogadásának meg szintén van korlátja.
Ezért mertem azt írni, hogy véges az 1,4 literből kihozható teljesítmény.
zotya littlesoldier és Szabina2010-04-05 20:43:14 // 425
Somez2010-04-05 20:28:26 // 424
Laikusként kérdezem. Nem az a dolog lényege, hogy minél nagyobb a hengerűrtartalom, annál több levegő tud berobbanni és annál nagyobb a teljesítmény? A turbó pedig gyakorlatilag összenyomja a levegőt és így kisebb égéstérben is lehet akkora robbanást csinált, mint nagyobb szívóban. A turbó meg csak akkor eszik kevesebbet, ha nem forgatod, mert akkor sima 1.4-esként működik. Ezzel szemben egy nagy szívó akkor is sokat eszik, amikor nem forgatod.
Tévedek?
Tévedek?
GEORGE2010-04-05 19:12:16 // 423
még 1 szösszenet.
Ki gyárt ma 10 évre autót????
Ahhoz, hogy felfele íveljen egy gyár eladott autók kellenek.
Sokan bírálják mostanában az Alfát, kérdem én veszel új Alfát, vesznek a bírálók új Alfát, hogy szerencsétlenek legyen bevétel amiből tudják finanszírozni az új modelleket és egyéb újításokat......
Ki gyárt ma 10 évre autót????
Ahhoz, hogy felfele íveljen egy gyár eladott autók kellenek.
Sokan bírálják mostanában az Alfát, kérdem én veszel új Alfát, vesznek a bírálók új Alfát, hogy szerencsétlenek legyen bevétel amiből tudják finanszírozni az új modelleket és egyéb újításokat......
GEORGE2010-04-05 19:02:04 // 422
Az általad említett tradíció nem most lett szembeköpve.......
A 155-el kezdődött el.
Én továbbra sem tartom akkora szentségtőrésnek mint ahogy itt páran beállítják.....
A 155-el kezdődött el.
Én továbbra sem tartom akkora szentségtőrésnek mint ahogy itt páran beállítják.....
GEORGE2010-04-05 18:47:09 // 421
Tudom, hogy még nincs se diesel dupla turbó se benzin dupla turbó, de lesz, mert a korábbi motor kínálati listákban szerepel mind kettő. A kerregős 220 lovas lesz a benzines 265 :-)
Látod te magad is mondod, hogy a köbcentihiányt nem lehet helyetesíteni, ezt mondom én is, hogy tetszik nem tetszik egyszer a végére ér az 1,4 T-ből kihozható tartós teljesítmény.
Szerintem a 170 lóerő és szép teljesítmény egy 1,4T-ből.
Látod te magad is mondod, hogy a köbcentihiányt nem lehet helyetesíteni, ezt mondom én is, hogy tetszik nem tetszik egyszer a végére ér az 1,4 T-ből kihozható tartós teljesítmény.
Szerintem a 170 lóerő és szép teljesítmény egy 1,4T-ből.
GEORGE2010-04-05 18:43:17 // 420
Okés, hogy annyit nem adtak el belőle mint a 156-ból, de ettől még tényleg jobb a 156-tól. És merem ezt úgy írni, hogy pár ezer km-et letekertem több 159-el.
Külföldön azért van több eladó 159, mert a 156-ok lassan kikopnak a piacról...
Külföldön azért van több eladó 159, mert a 156-ok lassan kikopnak a piacról...
HátvédRomeo2010-04-05 13:39:42 // 419
Sziasztok! :)
Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Putyesz2010-04-05 12:27:03 // 418
Robert-jtd2010-04-05 10:14:15 // 417
"Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól. "- ezt nem vitatom lehet igazad van!!:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
GTVili2010-04-05 08:51:39 // 416
Meg a kicsi turbót......;-D....
Tedi2010-04-05 08:27:45 // 415
1.8 TBI-ből van duplaturbós? vagy elkottyintottad magad? :)
A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
GEORGE2010-04-05 00:52:21 // 414
gyárilag az 1.8 TBi 235 lóerő a dupla turbós verzióban 265 lóerő...
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
MYSKHA2010-04-04 18:09:09 // 413
az jelent valamit ha a egy régi giuliettán giulietta felirat elött egy négylevelű lóhere is van? :) köszi
BeeGee2010-04-04 10:39:06 // 412
Szerintem lehet még. Max nem EURO 5ös, 6 literes átlagfogyiból, de a QV-ben érezni hogy mennyire programozott a motor. Alul megy mint barom, felül semmi.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
GEORGE2010-04-03 23:54:44 // 411
Szerintem annak a 170 lóerejét már nem nagyon lehet tovább fokozni.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
GTVili2010-04-03 23:44:36 // 410
Na ja....155 helyett 186 paci.....fincsi! De a Multiairhez még nincs......
GEORGE2010-04-03 23:14:39 // 409
Már kínálja a Novitec a turbó benyásokhoz a dobozkákat :-)
GTVili2010-04-03 21:31:38 // 408
Aztán majd jönnek a Novitec PowerJet-es változatok is........;-D
GEORGE2010-04-03 21:16:30 // 407
120 és 155 lovas verzióban létezik az 1.4 T-jet
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Tibe2010-04-02 10:33:32 // 406
Megakadt a lemez..... :)))
Tibe2010-04-02 10:32:31 // 405
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Tibe2010-04-02 09:18:39 // 403
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Somez2010-04-02 07:42:47 // 402
Milyen a prosztatamasszírozóval felszerelt ülés? :)
Somez2010-04-02 07:41:38 // 401
120 lovas az 1.4 T-Jet, vagy rosszul tudom?
mesa2010-04-01 22:22:58 // 399
Bssza meg, a múltkor még én szóltam, hogy krvára le kéne állítani, ezt a kbaszottul sehova sem vezető ocsmány sz@r, trágár beszédstílust ;-)))
GEORGE2010-04-01 22:20:13 // 398
na, itt a másik választékos csávó :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
mesa2010-04-01 22:17:17 // 397
Akkor rosszul fogalmaztam: leszarom, hogy szálcsiszolt, a lényeg, hogy keresztbe van :)))
GEORGE2010-04-01 22:15:06 // 396
Visszaigazolom én is, mert a 159 ti-ben is olyan van :-)
GEORGE2010-04-01 22:14:34 // 395
jaj már ilyen csúnyán nem szabad ám írni :-))))
mesa2010-04-01 22:12:35 // 394
Na, ugye, hogy te sem tucc mindent! :D
Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Tedi2010-04-01 22:07:38 // 393
Honnan a faszból tudnám? :D
mesa2010-04-01 22:02:02 // 392
Hogy vált a dupla kuplungos ? :)))
Tedi2010-04-01 21:58:53 // 391
Nem ültem sokat 147-ben, de még emlékszem az érzésre. na kb ugyanolyan volt a Giulietta is. Kényelmes, jó tartású, paszentos az ülése, a kezelőszervek mind közel vannak. Az anyaghasználatróól nem tudok sok mindent mondani, mert nem taperátam végig, ellenbena németekkel, akik még kopogtatták is.
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
Tibe2010-04-01 21:00:40 // 390
Teddy, neked mi az véleményed a belsőről? Elvégre Te vagy köztünk aki testközelből is megélhette :)
Tedi2010-04-01 20:55:03 // 389
Teddy minél többet látja élőben, annál jobban kell neki :))
mesa2010-04-01 20:37:54 // 388
Az aranyozott lánc is csak hasonlít az eredetire :P :)))
Somez2010-04-01 20:10:51 // 387
Teddy már unja a gépet, annyit látta :-)
Buksi2010-04-01 19:20:39 // 386
Tök jó! Már alig várom! :-))
GEORGE2010-04-01 19:19:55 // 385
Így jött ki :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Halesz2010-04-01 19:12:47 // 384
Mennyire felvágós vagy :) én is láttam már, mégsem dicsekszem ;) Teddy pedig már harmadszor fogja látni :D
GEORGE2010-04-01 19:07:28 // 383
Király! :-) Végre láthatom másodszorra is élőben :-)
Alfa Amore2010-04-01 19:05:27 // 382
Most már hivatalos! Az AlfaCity100 sztárvendége az Alfa Romeo Giulietta!!! Magyarországon először itt lesz látható a Giulietta!