

Sziasztok! Ma elvittem egy ismerőshöz az autót, hogy aknából megnézzük a nyomásérzékelő csöveit. Meglepődve tapasztaltam, hogy nálam csak egy cső megy fel a részecskeszűrőtől. Ez az egy cső viszont el van szakadva , vagy kiégve, nem tudom pontosan. Fent a tűzfalon az érzékelőre is csak egy cső megy, bár mintha lenne valami kis csonk egy másik csőnek is. Megpróbáltam fényképezni, de nem nagyon fértem hozzá. Azért megmutatom. Hol tudok ilyen csövet beszerezni?
Csabi2020-10-02 18:20:56 //
123029
Nekem a közelmúltban csinált olyat, hogy egyik pillanatról a másikra "háromhengerezni" kezdett, 1percig csinálta majd abbahagyta. Másnap reggel nem indult, se kép se hang. Rail nyomás szenzor hibát dobott. Próbaként lehúztam a csatlakozót, az érintkezőket befújtam kontakt sprével...Szerencsére megoldotta a problémát, azóta semmi baja.
Sanszos a csatlakozó vagy vezeték probléma nálad.

csokagm2020-10-01 20:18:36 //
123028
Ez csak az 1.9en van így. A ketliteresnel már fent van a motornál a dpf szinte a turbó után.
Macccy2020-10-01 15:18:57 //
123027
De a DPF az a motor után van, eléggé utána. A turbó nyomás történet viszont a motor előtt van. :) A kettő szerintem nehezen vegyíthető össze, nem tudom miként befolyásolhatná egyik a másikat, a valószínűbb szerintem, hogy nálad mintkét oldalon van egy-egy önálló hiba. De hogy a DPF ügy javítása nem lesz hatással a 0238 -as hibára, azt kb biztosra veszem.
Smith2020-10-01 12:55:34 //
123025
Az is gáz, hogy nincs 1 éves, és ki tud esni, az még nagyobb gáz. De hogy nincs szervíz, és egy 9 hónapos autónál azon kell agyalni, hogy garanciáztassa vagy inkább csináltassa meg egy univerzális szerelővel? Most ez komoly???
csokagm2020-10-01 12:55:31 //
123024
Ezt is néztem, beszélgettem egy cartárssal valószínűleg nálam a dpf lesz a ludas. Elmegyek ma Zéhez remélem tud segíteni viszonylag hamar.
A dpf nincs kiszedve valószínűleg rendesen csak valamit taknyoltak ami miatt túlnyomás lehet a rendszerben.
Kemény, amikor a 20 milliós zsír új verdádnak majdnem kiesik a kereke.
Már megint a szarolasz.

Macccy2020-10-01 11:44:52 //
123021
(kéz feltart)
Nekem is előfordul a 0238. De ahogy nézem volt itt is pár megoldás, Shadin pl. légtömegmérő cserét illetve előtte MAP szezor kipucolást javasolt egyszer, itt pedig van mégegy megoldás :
"A geometriát egy vákuumos labda mozgatja, azt egy kis mágnesszelep szabályozza, amit meg PWM jellel az ECU vezérel. Ezen a szelepen (VGT szelep, töltőnyomás szabályzó szelep, vagy nem tudom hogy hívják) egy kis finom szűrőn keresztül megy be a levegő a vákuum helyére, ha csökkenteni kell a turbónyomáson. Ez a szűrő (bár nem látszott rajta) pont annyira eldugult, hogy ne tudjon korrektül szabályozni, túl nagy volt a vákuum, és emiatt a turbó szépen dolgozott mikor nem kellett volna neki.
A szelepet átfújkáltam levegővel (a szűrőjén is átment a levegő, azt nem tudtam levenni, erőltetni meg nem akartam), azóta hibamentes az autó, csak tol és semmi hiba." /Tentacle/
szelod92020-09-30 23:22:18 //
123020
Sziasztok! Rail nyomás szenzor milyen hibákat tud produkálni? 2.0 jtd, eddig kétszer egymástól függetlenül állt meg az autó menet közben. Circuit short to ground hibát ír a Rail szenzorra.
Igen, a 2,0 az egy kiforrott, eltalált konstrukció. A 2.4-nél a Dpf, Egr problémák nagyon behatárolták az autók használhatóságát, egyszerűen problémákat idéztek elő, ami a megbízhatóságra volt rossz hatással. Mellette a gyári olajajánlás is félrevezető volt.
csokagm2020-09-30 21:12:54 //
123018
Találkozott már valaki p0238as hibával? Magas turbonyomas hiba vagy vmi ilyesmi.
Sajnos ma kidobta a P2002 esel együtt. Ugye ez a dpf ami elvileg nincs már nekem.
Kicsit csalódott vagyok eddig olyan szépen muzsikált.
Liquid2020-09-30 21:02:39 //
123017
sajnos igen sok modern autó nem képes erre, márkától és típustól függetlenül, ha kicsit is kimegy a komfortzónából (vagyis nem 100%-ban pont úgy használják, ahogy a mérnökök és a marketingesek gondolják)
Lewee772020-09-30 18:27:42 //
123016
Hidegen,melegen is produkálja.Leállás után pöcc-röff indul.
Köszönöm ,cserélem hátha.
Zselé2020-09-29 17:16:54 //
123015
Sziasztok,
Ma átléptük a 300.000 km-t. Ez szerintem önmagában nem nagy dolog, majdnem minden korszerű autónak tudni illik ennyit menni, de ebbe:
- Gyári még a kuplung és a kettőstömegű
- Gyári még a turbó
- Gyári a DPF
- Gyári minden alkatrésze az üzemanyag rendszernek
- Bontatlan a motor-váltó
Sz@rolasz ez, na... :D
Főtengely jeladó. Tipikusan meleg motornál megáll a motor, kicsit hűl újra indítható.
Lewee772020-09-29 14:37:31 //
123013
Sziasztok!
Találkozott má valaki olyan hibával ,hogy menet közben leáll az autó?
Amit észre vettem , hogy lassítás - fékezésnél fordul elő.
Egy AR 159 2.4 jtd automata.
Esetleg valakinek őtlete?
Üdv.
Shadin2020-09-29 11:32:17 //
123012
Csak gyári van belőle és valóban puhább mint a bontott amit beletettem.
De az az a bak, ami neked, nem vált be, ugye? Amúgy milyen márkájú?
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek, Warbirunner(Gyuri) és Szabister! Elgurulok egy ismerőshöz aknára, megvizsgáljuk a csövet első körön. Ha nem látunk hibát, akkor szenzor rendelés.
Shadin2020-09-28 18:44:31 //
123009
Egy próbát megér, itt van a polcon az új bak, ha gondolod.
Szasi2020-09-28 17:04:30 //
123008
Vibráció volt nekem is motorfèk üzemmódban ,de gyertyacsere után eltünt a probléma.Nem tudom lehet e összefüggés.
Nálam csak motorféken és csak ezen a fordulaton.
_Ata_2020-09-28 14:32:07 //
123006
Nekem volt hasonló problémám, igaz nem ilyen magas fordulaton, hanem főként kigyorsításkor. Féltengely gömbcsukló volt a ludas.
Nálam meg pont nem a cső volt, de aknáról azt kell elsőként ellenőrizni. A szenzor volt rossz tényleg, aminek a cseréje kb 5 perc, fent van a tűzfalon.
Végig olvastam Shadin blogjához kapcsolódó albumban a hozzászólásokat, hát egy ideig próbálgatta mire végül egy bontott gyári lett a megoldás, mert amit vett újat azzal nem lett jó.
Sziasztok!
Első kérdésem TBi tulajokhoz lenne. Mostanában motorféknél 2800-2600 körüli fordulaton érzek egy kelletlen rezonanciát, vibrálást az autóban. Shadin blogjában találtam hasonló nyűgöt ő motortartó bakokat cserélt. Másnál is volt ilyen? Nem szeretnék lyukra futni. :) Korábbi Alfámnál jártam már pórul utángyártott bakokkal, sose lett olyan finom az autó a csere után, itt is csak a gyári az ajánlott?
Másik problémám pedig valahol a futóműnél leledzik. Melyik az a szilent, ami komrány tekergetésre képes magából nyüszögő hangot kiadni?
Köszi a válaszokat!
Klikk
Itt van egy kis segítség. Nálam ez volt a probléma.

Sziasztok! Részecskeszűrő nyomás érzékelő problémám van. Mit, vagy kit ajánlotok Zuglóban, vagy környékén, aki meg tudja oldani? Egyelőre nem merem használni az autót.
leopop32020-09-26 21:41:15 //
123000
Aki esetleg nem tudott ejönni vagy csak szeretné visszanézni a kocsiját itt az videóm a találkozóról :)
Alfa Amore Drive in ilyen volt :)
Remélem tetszeni fog nektek! 😁
Feliratkozni ér és előre is köszönöm 😁🍀


Láttatok már ilyen szép szivárványt? 🥰
Jorjie2020-09-26 14:11:51 //
122998
1.9-es nekem sem akarta az egyiket elfogadni az injektorfelújítás után. Harmadszorra gondolta úgy, hogy oké. A többivel nem volt gond.
gyml2020-09-26 13:21:28 //
122997
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy barátom 2,4esében kellett volna az ima kódokat betanítani, de az 1-es és 5-ös henger nem veszi át. A többi sikerült. KKL kábel fullos MES-el.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi a megoldás?
Macccy2020-09-24 12:14:47 //
122996
Aha, akkor ennél jobb nem lesz (tetőkárpitot leszedni, pucolni, stb nem szeretnék). :(
Vinnie2020-09-23 22:27:27 //
122995
Sziasztok!
Tudja-e esetleg valaki a választ arra, hogy Sportwagonba be lehet-e szerelni utólag, gyári parkolóradart? Lehetséges, hogy van előkészítés?
Köszönettel.
Smith2020-09-23 19:58:48 //
122994
A gyári rádió kiadja a tápot, ahhoz nem kell plusz fantomtáp.
Macccy2020-09-23 19:40:34 //
122993
Nekem is gyöszös a rádióm ereje, ezt a fantom tápot elmagyaráznád? Hol tudok ilyet venni és hogy teszem be? Még gyári fejegységem van, a CD -s Blu&Me változat, azt se tudom hogy lehet kivenni a helyéről :D
Smith2020-09-23 18:38:14 //
122992
Van a sima, ami csak felküldi az antennához a tápot (mert az antennában lévő elektronikának kell), és van olyan amiben van egy plusz erősítőfokozat még. Kinézetre mindkettő egyforma.
Zselé2020-09-23 17:01:08 //
122990
Milyen az az erősítős fantomtáp? Én úgy tudtam, hogy fantomtápos jelerősítő létezik.
Szóval van egy antenna alkatrész, rajta a kis kék tápkábellel, amit a rádió POWER ANT kimenetére kötsz, és már megy is.
Azért mondom, mert nekem is egy Kenwood van bent, és tökéletesen működik.
Zselé2020-09-23 16:52:50 //
122989
Ismerem, köszi! :) Ez alkalommal egy munkahelyemhez - és a parkoló pozícióhoz - közelebb megoldást választottam, de tényleg nagyon jó akkubolt!
Zselé2020-09-23 16:04:31 //
122988
Megvolt, minden hiba elhárult! :) Nagyon örülök most ennek, bár nem volt régi az akku, de ez legyen a legnagyobb baj. Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Igen, akku csere, ennyi baja lesz :-)
Kazes☻2020-09-23 14:22:15 //
122986
Menj az Alagi Miki báékhoz... a Campival szemben, a bal oldali... rendes fickó! 😃
Smith2020-09-23 14:13:23 //
122985
Shadin, igen, van benne fantomtáp kezdetektől. Még egy valamit majd kipróbálok, azóta rendeltem erősítős fantomtápot, csak még erőt gyűjtök a kipróbáláshoz :)
Zselé2020-09-23 14:00:31 //
122984
10,64V van az akkuba nyugalmi helyzetben, nincs több kérdésem, megyek a boltba :) Remélem, minden megoldódik...
Zselé2020-09-23 13:11:01 //
122983
Ja és ma reggeli adalék: nem mutatja az olajszintet, illetve sokkal később végzi el a fékpedál tesztet... tehát valami megbódította a compot szerintem, logikus lehet a haldokló akku
Biztosan elektromos hiba, esetleg akku?
Zselé2020-09-23 13:01:22 //
122981
Nem teker rendesen, és pislákolnak a fények is. Most az akkura gyanakszom, mint zavar okozó és elégtelen áramforrás. Indítózás közbe meddig eshet le a feszültség? A nyugalmi minimum 12,7 ugye?