
A valóság ettől bármely irányban eltérhet, a feltüntetett adatokért a szerző felelősséget nem vállal :-D
A nyomaték görbékből a teljesítmény így áll elő: P=RPM/60*M*2Pi*1.36/1000
Nyilván a fordulatszám tartományon széthúzásra érzéketlennek kell lennie a konverziónak, szóval a dízel a saját fordulatszám tartományán összenyomva is ugyanennyi teljesítményt ad le. A görbe "magassága" marad, mert amennyivel kisebb a fordulat, annyival nagyobb a valódi nyomaték.
Igazi összehasonlítást csak méréssel lehetne csinálni. A programom elvileg 228Le-s egyéb paraméterekből számolva, viszont itt tisztán a nyomatékból kiszámolva 241Le adódik.
A JTS viszont nem éri el a 260Le-t a görbéből számolva, csak 253Le 6200-nál.
Nem direkt húztam a dízel felé a mérleget, ezt adták a kezemben lévő adatok. Innetől tényleg mérni kell, mert ennek így azért van bizonytalansága.
Egyébként szívó motornál reálisnak tartom, ha valamivel alatta teljesít a gyári adatnak.
A 2.4-nél az a szégyen, hogy turbódízel létére gyárilag nagyon alatta van a 200 pacinak.