Fórum >> Típusok >> 159

Peta742018-02-03 15:33:40 // 104880
Köszi!😉
Smith2018-02-03 15:32:24 // 104879
Na van új szélvédőm, hihetetlen, mennyivel jobban kilátok rajta :) Hazaúton se kapott kavicsot! :D

A "feléből meglenne" erős túlzás, ugyanazzal a szélvédővel (Pilkington) kb. 6000-rel lett volna olcsóbb, és akkor az BP, de nekem Győr sokkal egyszerűbb.
gecsa2018-02-03 15:32:16 // 104878
Számból vetted ki a szót!
Giuntini2018-02-03 15:24:30 // 104877
Marketimg! Az a lényeg, hogy 150 ezernél cserélj autót.
'''''2018-02-03 15:12:18 // 104876
Most veszünk kistehert.
A ducato 3.0Multijet szervizintervalluma 45.000Km!!! Ezek normálisak?Pont egy súlyokat cipelő autónál?Igaz a 2.2 csak 40.000Km. :-)

"A mechanikai és technológiai újítások lehetôvé tették a karbantartási periódus megnövelését is, így az
olajcsere 45 000 kilométerenként esedékes (40 000 km a 2.2-es motor esetében)."
gecsa2018-02-03 14:45:53 // 104875
Általában ezért halnak a turbók, vagy mert a gyártó túl hosszú periódust ad meg, amit sokan be is tartanak.
gecsa2018-02-03 14:44:33 // 104874
Ja az nem nagy, de azért kicsinek sem mondanám. A 156osé, na az a kicsi.
'''''2018-02-03 11:33:47 // 104873
Tengely magasságok között csak 1.2cm lesz.Nem hiszem,hogy nagy gondot okozna.
Télen egyébként sem szeretnék annyira száguldozni.Műszaki 2020-ban lesz,addig szerintem rég elnyalta még az utódját a guminak is. :-)
αλφα2018-02-03 10:47:56 // 104872
Van váltóméret kalkulátor több weboldalon is, pl a gumibolt.hu-n. Ott meg tudod nézni, mi a hatóságilag elfogadható méret különbség. Ha zöld marad, mehet, ha piros, és műszakin kiszúrják (vagy egy éles szemű zsaru ((ez szinte kizárt, nagyon extrém eltérés kell hozzá, hogy egy közúti ellenőrzésen szemet szúrjon...))), akkor gond lesz. Egyébként szerintem amúgy sem egészséges, ha ennyire eltér a két tengelyen lévő átmérő. A futóműveket tizedmilliméterekre hangolják, szinte biztos a fokozott gumikopás.
Giuntini2018-02-03 10:42:42 // 104871
Ebben igazad van!
psychoati2018-02-03 10:37:23 // 104870
A tartályban fogy a folyadék? Gondolom ha levegőt dolgoz ki a rendszer akkor valamennyi folyadéknak el kell tűnni a tágulásiból.
'''''2018-02-03 10:29:07 // 104869
Magasabbat akartam télre picivel a gyárinál.Sikerült csak kitekert kormánynál beleér a műanyag kerékívbe.
Most az lesz a kérdés,hogy durrog-e valami ha az első-hátsó kerék átmérő között van 24mm.
Giuntini2018-02-03 09:32:33 // 104868
Csöri nincs messze tőled! Vidd el oda!
mex862018-02-03 09:04:38 // 104867
miért nem jó a gyári?
Peta742018-02-03 08:57:18 // 104866
Sziasztok!Kb 1 honapja kértem segítséget 2 hibakódal kapcsolatban a kaptam is!Az első hibakód: P0817 indítómotor hatástalanítás áramkör a második P0813 hátramenet kimenetjel!Elvittem szerelőhöz át nézték nem találtak semmit! Ezek után elvittem egy automata váltokal foglalkozó szakemberhez aki megállapította hogy a váltónak semmi baja nincs!Ezt gondoltam mivel az autó szépen vált!A hibajelenség nem állandó ezért elég kellemetlen legtöbbször csak akkor csinálja ha R -be teszem utána ha leállítom és újra indítom beteszem D-be már nem vagy ritkán!Esetleg aki tud segíteni hogy hova vigyem azt szivesen fogadnám!Amúgy az autó 2007-es 200le!
ProdyG2018-02-03 08:34:08 // 104865
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Igazából a termosztát vadiúj és a szerviz is azt mondta, hogy valószínűleg valami levegő van a rendszerben, ezért nyüstöljem még egy ideig, hogy kiderüljön mizu.
A hűtő környékén nem tudom néztek-e, csináltak-e valamit, de majd rákérdezek.
A hidegindítási gond abszolút megszűnt.

droberto: 12,4V, megjegyzem, köszi :)
Zolibácsi2018-02-03 07:18:49 // 104864
Amit én hallottam turbó halál az mind szét hajtás, vagy nem megfelelő karbantartás volt.
Zolibácsi2018-02-03 07:16:10 // 104863
Kicsi a csomagtartója.... :)
'''''2018-02-03 06:40:51 // 104862
Sikerült elbasznom a Giu gumivásárlást.Persze,hogy beleér elöl pedig csak oldalanként 12mm-el lett nagyobb az ármérő.Most az a kérdés,ha eredeti méretet veszek csak előre akkor durrog valami miatta?Hátul akkor bő 2.5cm-el lenne nagyobb az átmérő.
Szerintetek?

Gyári 245/35-19 Gyári hátul 285/30-19
Ami nagy 245/40-19 Most 275/35-19 (ez elfért)
droberto2018-02-02 22:58:22 // 104861
A lényeg, hogy ne menjen 12,4 V alá a fesz., különben elkezd szulfátosodni. Magyarul folyamatosan legyen rajta egy processzoros töltő, vagy 1-2 hetente töltsd fel.
Liquid2018-02-02 22:20:12 // 104860
én nem utáltam sose, a tiéden is komolyan elgondolkodtam :)
Jani72122018-02-02 22:16:41 // 104859
nem, bakker :)
amugy is opel motor, lomha, drága a vezérlés
gecsa2018-02-02 22:14:40 // 104858
Ok, tényleg szar. Sokat eszik, meg nem is megy.


Most jobb? :D
Jani72122018-02-02 22:11:27 // 104857

mi történt itt srácok? idáig mindenki utálta a 159 3.2-t, legalább egy kicsit szídhatnátok, hogy ne hiányozzon annyira :) :) :)
gecsa2018-02-02 21:55:05 // 104856
Lehet már a hengerfej is reped rajtuk. :)
Liquid2018-02-02 21:50:18 // 104855
ideje, hogy annak is legyen már valami baja :)
gecsa2018-02-02 21:50:02 // 104854
Ez egyszerűen felháborít. :)
gecsa2018-02-02 21:49:17 // 104853
Külföldi fórumokon egyre sűrűbben találkozni turbóhalállal a tibiknél..... Most kezdenek beérni. ;)
Liquid2018-02-02 21:42:31 // 104852
pénztárca és évjárat kérdése :)
Ha van rávaló akkor TIBI, ha nincs 2.2, ha boltbajárni kell akkor 1.8MPI
Ha pówer kell meg hang akkor V6 :)
MEO2018-02-02 21:38:45 // 104851
Sziasztok! Barátkozóm a gondolattal, hogy átülnek 159 be. Benzin üzeműben gondolkodom. Melyik motort ajánlanátok vagy melyiket kerüljem?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-02 21:13:36 // 104850
Lehet, de akkor az annyira nem vészes, hogy gondot okozna. Elég jól bírják a gumik, rosszabbra számítottam. Még egy szezon ezekben benne van (téli is, nyári is), pedig ezek még a FAM-tól származó gumik. Ha jól követtem vissza az autóm sztoriját, van bennük méter rendesen, és pláne a nyárik nem igazán kopnak, ellenben brutálisan tapadnak. Saccra lesz bennük vagy 50e mire cserélni kell őket.
Giuntini2018-02-02 20:27:50 // 104849
Nagyon sajnálom, de nem biztos, hogy a hengerfejjel van valami gond. Lehet, hogy neked is a hűtővel (is) volt gond, és azt megnézték? Például lehet, hogy a klíma hűtő, és a vízhűtő között tele van kosszal, és nem tud megfelelően hűteni.
A hidegindítási gond megszűnt?
Liquid2018-02-02 20:26:02 // 104848
te is aggályosnak érzed ezt? :D
Haddel2018-02-02 20:18:36 // 104847
Mankyt kérdezd meg ,tuti van bejáratott helye.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-02 19:58:46 // 104846
nem mehetne feljebb 90-nél ott valami hűtési gond van pl vízhűtő...
gecsa2018-02-02 19:56:21 // 104845
Lehet termosztát is, vagy kevés közeg, levegő a rendszerben.
Zolibácsi2018-02-02 19:49:52 // 104844
Ha terhelésen megy fel a víz hőmérséklete akkor ott valami nem jó. Nekem mikor a kiegyenlítő tartály visszatérő ága letört és elfojt vagy 3-4 liter víz előzesnel 160 nal. Egyből be ugrott a pirosban a mutató. Elengedtem a gázt és mire fel fogtam volna mi történt vissza lassultunk és a hőfok is vissza állt 90-re. Pár km volt hazáig úgyhogy haza jöttem. Csövet megragasztottam, fagyállót pótoltam, azóta is megy gond nélkül.
ProdyG2018-02-02 19:10:05 // 104843
Ma teszteltem a friss hengerfejcsere után a kocsit autópályán. Egy idő után, 150-es tempónál elkezdett felfelé ugrálni a víz hőmérsékletmérője, aminek 90 foknál kéne állnia, mint a cövek. Felhívtam a szervizt, azt mondták teszteljem még, mert biztos el fog múlni. Van esetleg ötletetek? Ahogy visszalassítok 120-130-ra, a mutató visszaáll 90-re.

Illetve egy másik kérdés: 3 hónapja vettem egy vadiúj Exide Premium akksit, akkor még naivan azt hittem, hogy az akksi miatt nem indul rendesen a kocsi. Aztán kiderült a hengerfej dolog, meg az is, hogy a régi akksinak semmi baja. Hogy tartsam karban az új akksit (amit nem rakok be a kocsiba, amíg a régi jól szuperál) ?
2-3 havonta töltsem fel? Vagy elég kb fél évente? Eladni nem akarom, mert gondolom buknék rajta csomót...
droberto2018-02-02 17:15:57 // 104842
Én már lefoglaltam. :)
droberto2018-02-02 17:14:59 // 104841
Gondolom dupla mérés, meg + szarakodás.
Macccy2018-02-02 17:09:28 // 104840
Még szállást nem lőttem, de hogyaviharbane bandáznánk. Máár ha ... holnap nem basszuk el a házilag elvégzendő vezérlés cserét, mert akkor - haver szavaival élve - lesz egy csomó bontott alkatrészem Ti -hez! :D
gecsa2018-02-02 17:05:59 // 104839
Mert ilyen kirekesztőek. :D
Shadin2018-02-02 16:51:04 // 104838
Eddig fel sem tűnt, tényleg irreális.
Liquid2018-02-02 16:37:04 // 104837
de hogy mért van az összkeréknek 2.5-es szorzója....
Shadin2018-02-02 16:34:25 // 104836
Nekem itt mérték.
Shadin2018-02-02 16:28:27 // 104835
Hosszú távon nem tudom, de nekem most egyenesbe van hozva és így nem "darál" kanyarban...
Liquid2018-02-02 16:21:34 // 104834
egy kis félrekopás lesz mindenképp, max még nem vetted észre :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-02 16:13:28 // 104833
A gyári ajánlás nem jó? Nálam semmi rendellenes kopás nincs. Lehet hogy gumi függő is, a 146-nál jartam így. Bridgestone belsejét nyalta, a Vredestein pedig normálisan kopott. Ugyanazzal az összetartással, lengőkarokkal.
Zolibácsi2018-02-02 16:07:35 // 104832
Nem tudtok valami jó helyet ahol megmerik a teljesítményt? És nem arany áron?
Liquid2018-02-02 15:43:54 // 104831
De azt is hallottam/olvastam valahol, hogy a Q4 nem eszi annyira a gumikat.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak