a nyugat, ahol minden jól működik....
tirex2016-02-22 11:51:57 //
78878
Szerdán fellebezek kint.A személyes cuccaimról egy szót se írtak pedig azok is vagy 4-500 euró. Ááá, tökök kivan.
yani🍀2016-02-22 11:49:43 //
78877
Hát ez tényleg gáz -:(
Gondolom ott is lehet vitatni a döntést. Kíváncsi lennék, hol tudnak 940000Ft-ért eladó 159-est mutatni?
tirex2016-02-22 11:40:27 //
78876
Na Uraim megjött az osztrák biztosítótól a végzés. Hát ne törjétek össze kint az autót. 2300 eurót adnak egy 2005-ös Alfa 159-ért plusz 600 eurót a roncsért. Ez összesen 2900 euró! Vicc. Szerdán megyek ki, valamit kell csinálni. Mindenesetre Alfa159 Tomi autóját elfelejthetem. :(((( Nem örülök.
yani🍀2016-02-22 10:40:59 //
78875
Akkor kellett neki az a 10cm, amivel jobban be tudott hajolni.
Kolci2016-02-22 10:38:44 //
78874
Ahhoz elvileg nem kell levenni a lökőst, az ALFA-nál tuti. Mármint az 1.9-nél nem
Shadin2016-02-22 10:37:26 //
78873
Senki sem tökéletes :-)
yani🍀2016-02-22 10:35:09 //
78872
Ott engedte le a vizet?
yani🍀2016-02-22 10:34:37 //
78871
Sőt van egy hibátlan kiegyenlítő tartályom is. Ha jól tudom ez minden olajosban egyforma.
Kolci2016-02-22 10:34:15 //
78870
Ez nem egy rossz videó, de mondjuk a vezérlést ne eszerint rakjuk össze :)
Na meg azt nem értem, hogy miért vette le a lökőst :)
yani🍀2016-02-22 10:31:10 //
78869
Ha valakinek szüksége lenne 2.0-hoz szívósor tömítésre, nyugodtan keressen. Van egy kimaradt bontatlan csomagom.
Shadin2016-02-22 10:23:22 //
78868
Kicsit off, de ez segíthet:
YouTube
Kolci2016-02-22 10:22:16 //
78867
Bizony ám !
Shadin2016-02-22 10:19:58 //
78866
Le kell engedni! Keresztül megy rajta a tök tudja miért a kiegyenlítő felé a visszatérő...
Szívósor csere előtt állok 1.9 16V fémházas. A kérdésem az lenne, hogy a hűtővízből kell leengedni? Shadin159 blogjában azt olvastam, hogy igen! Nem értem miért kell a vizet is engedni...Valaki cáfolat? :-) Köszi
Meg az aut váltó, hogy mekkora nyomatékor visel el.
van abban a blokkban tartalék bőven...inkább más porlasztó + nagyobb csiga a rejtély kulcsa
Lóerőt csak lökettérfogatból lehet tartósan csinálni. Hosszú távon szerintem nem kifizetődő az egekig emelni a teljesítményt, és a nyomatékot. A motor, és a váltó látja kárát. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem elég a 2,4 200 pacija. Nem hiszem hogy hosszú távon egészséges felhúzni egy 1,9-et erre a teljesítményre.
Liquid2016-02-21 22:38:21 //
78861
a telhetetlen mindened...:D
Én is úgy számolok elsőre... ha keveslem, hát meglátogatom az ajánlott srácokat, akik raknak hozzá még egy kis lovat, Nm-t :)
akkor neked megfelelő.... vagyunk itt egy páran viszont akiknek semmi sem elég :DDD
Hát nem vagyok egy versenyfüggő, de ha sietni kell,v odalépni,akkor azért nem árt,ha megy... én az 1.9 150lovashoz hoznám 1 szintre, kevesebb ló, de több Nm és kicsit könnyebb... szerinted?
próbáld ki, szerintem ha nem akarsz gyorsulásbajnok lenni akkor elég
Shadin2016-02-21 21:50:50 //
78856
Amiért a 170 sem 172 :-)
2.0 váltója milyen? ( 136 LE )
már megint csak a lóerőkkel vagytok elfoglalva :D és a váltó? a 150 lovasnak elég jól van hangolva nem nagyon érezni azt a 20 lóerő különbséget a 2.0 javára....persze senkit nem akarok lebeszélni semmiről... legalább 59 mindegyik :D
Csabi2016-02-21 21:24:36 //
78851
értem..../(de miért nem 420?)/ :))
Shadin2016-02-21 21:20:39 //
78850
Egy szívósor van, viszont három turbó.
yani🍀2016-02-21 21:15:03 //
78849
Manky saccolta. Shadinnal csináltak diagot is. Ua. progi volt az enyémen is.
Haddel2016-02-21 21:11:11 //
78848
Enyémet is Manky csinálta.Bátran ajánlom!
Csabi2016-02-21 21:10:24 //
78847
kb 418Nm? :) Ilyen jól saccolsz? :)
Házon belül:
Manky956 Cartársunk. Többünk is csináltatták vele. Én itt:
Rigotech csináltattam házon belüli ajánlásra. Az én exem is buta belga 136-os volt (1.9) és lett 166-belőlle. Majd még 1x jártam náluk EGR Off-ra. Profik, merem ajánlani.
yani🍀2016-02-21 21:08:21 //
78845
Nekem Manky csinált a 170 !ovasból kb. 215-öt és 418Nm-t.
ha a 136lovat lehet orvosolni 160-felé netán a 170-re, az teljesen megfelelő nekem. Még egyik autómat se vittem semerre nagyobb ménesért... mindegyik megfelelő volt... majd meglátom. Tudtok javasolni valakit,ha arra kerülne a sor?
Úgy hittem, h az adó miatt adták ki kétféle teljesítménnyel a 2.0JTDm-et..
Haddel2016-02-21 20:32:21 //
78842
Aha,nem rossz😃 Az viszont tényleg igaz ,hogy vicc kategória ami most vezetés képzés címszó alatt folyik.A kreszt még bemagolja az ember ,de a gyakorlati oktatás eléggé érdekes. Anno mikor az úrvezetőit csináltam ,más volt...
A múltkor itt azt mondták szakik, hogy más a egy csomó dolog a motoron. Nem véletlenül, az adó miatt csinálták ilyen gyengének. A 170 lovast 200 fölé lehet "orvosolni"
:) Azt talán még lehet orvosolni később...
A komment óta ezt kattintgatom:
klatty :-DD
Papíron szép, később meg majd törni fog a nyavaja, mert hiányozni fog az a 34 ló.
Haddel2016-02-21 20:20:05 //
78836
Enyém 5 éves mult ,és jövő héten bele fordul a 200 ezerbe.3 évesen vettem ,akkor volt benne 119e.
Sokszor jobb ilyet megvenni ,mert ez nagy valószinüséggel autópálya kilométer.Egyenletes sebességgel ,kevésebb kuplungozás,váltás,mint egy olyan autónál ami 100ezret futott főleg városban.
Haddel2016-02-21 20:15:36 //
78835
Én tavaly elött is tanultam kreszt ,nagymotor miatt,most meg BE jogsit csinálok ,emiatt tanultam pár hónapja a kreszt,és már két év alatt is sokat felejt az ember.
Nem találtam olyant,ami megfelelne... :( Adatok alapján, szerintem ugyan ott van,mint az 1.9 Jtdm 150Lóval.... az 1.9 150 LE 320Nm a 2.0 136 LE 350 Nm...sés kb 40-50kg-al könnyebb...
Keress inkább 170 lovas verziót!
192 van benne, beszéltem a kereskedővel, nem 162...
Igazad van :)
Erről lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_progression_bor._tempomat_._digit-9619692