Liquid2014-05-17 22:06:07 //
53608
nanááá :)
Rossi nyert, mi lettünk a bronzérmesek :)

Csabi2014-05-17 21:51:41 //
53607
Gratula! Talán Liquid és Te? :)
de csak mert én nem voltam ott ! Amúgy három lenne :)
Estere:
Selenia Rally-n 2 db 159-es a dobogon..
Hetfon hivlak a motorvedo lemez miatt..
GTPeti2014-05-17 21:07:23 //
53602
Nem, dehogy. Az utolsó mondattal tökéletesen definiáltad, mire vonatkozik a kritika.
top gear-ben az x6-ot fikázzák :)
Shadin2014-05-17 21:05:16 //
53600
Megint gyors voltam :-(
Shadin2014-05-17 21:04:42 //
53599
Azt tudom mondani, hogy kuka. Hangos, kagylósra kopik, 10 ezrenként tengelyenként át kell cserélni a felniken. Csak meleg aszfalton meleg gumi kombinációban működik valahogy, az egyenes futása csapnivaló. Végigszenvedtem a 156-os és a 159-en is.
ui.: tekintsd tárgytalannak a hozzászólást, ha az assymertric verzióról van szó :-)
GTPeti2014-05-17 20:41:17 //
53598
ON A friedrichshafeni Kaufland parkolója bizonyára igen előkelő helyen áll, ha a kilátást nézzük. És ehhez még a 159 is hozzátesz. :)

Haddel2014-05-17 20:37:55 //
53597
Enyém 2010-es ,de azon is rohad rendesen.
Sziasztok Urak!
Ma autópályáztam, 270 km autópálya 145km/h átlag tempomattal+30 km város + közben egy regenerálás 8.7l átlagfogyasztás. A 2.4 Q-tronic ennyit fogyaszt, ezt el kell fogadni. A vadiúj Michelin Primacy 3 fantasztikus gumi, de akárhogy rá van írva hogy green, azért ennek is van hangja. Ezt a 159-nél lehet hallani, mert gyakorlatilag motorzaj nincs. Ma megnéztem én is a zárhidat, tényleg fényezetlen, de lehet látni, hogy minden bontatlan, gyári. Ami a Giugiaro feliratot illeti, a feketén tényleg minek, a kék szín eléggé elüt.
nyáriban nekem a top 3 a Michlein, Conti, Vredestein
GTPeti2014-05-17 20:16:29 //
53594
SZVSZ a GoodYear a Top3+1 gumigyártó (Michelin, Conti, Bridgestone) egyike. Régebben voltak nekik is mellényúlásaik, pl. az Eagle F1 NCT5, amire Erhard is gondol. De a mai gumijaik elég kimagaslóak minden tekintetben.
nekem is good year van elol hatul, a heten kettot kicsereltem egy-egy uj efficientgrip-re.
Oszinten megmondom, hogy szerintem nekem barmilyen jo lenne, mert eleg ovatos vagyok... Csak akkor szaguldok, ha arra minden optimalis:)
GTPeti2014-05-17 20:07:38 //
53592
Nem tennék ilyen kijelentést, amíg nem ismert, hogy a régi F1-ről van szó, vagy
az új Assymetric-ről.
Utóbbi minden tekintetben kimagasló gumi és még halk is. (Ezértis ez a favoritom a GTV-nél.)
üdv ha már gumitéma hozzájutottam baráti áron 4-db good-year eagle f-1 245-40 18-as 5-6mm-es gumikhoz, vélemény? majd a jövőhéten megjön a felni is hozzá :)
Nekem eddig mindig Michelin PS volt (1 is és 2 is), de most a Bridgestone Potenzával éppolyan elégedett vagyok.
Chianti2014-05-17 15:51:41 //
53588
Na most megfogtál! Még nem kopogtattam végig a dekorcsíkokat, de a többi stimmel. Valaki közülünk biztosan választ tud adni a kérdésedre, én sajnos most nem tudom megnézni, mert kb 700 km-re vagyok a Démontól. Egyébként nekem meg a körömreszelős minta jön még be nagyon, vagy mondjuk a szálcsiszolt titán szürkében.
Dehogy,
Együtt vagyunk szépen szerelmesen
Laci822014-05-17 12:22:10 //
53586
Helló minden Alfás társamnak!!!!! :) A segitségeteket szeretném kérni,mert már tanácstalan vagyok....Alfa 159-be Blue & Me navigációs rendszer van ami USB-röl működne,mert amikor elinditom akkor kéri a térképet az usb-röl. USB csatlakozó a kesztyűtartóba található és mp3-as zenét lejátszik.már próbáltam internetröl külömböző féle térképeket letölteni,de nemismeri ,vagy nemfogadja el.már Blue & Me oldalról is próbáltam letölteni térkép programot,de aztsem ismeri fel.Ha valaki tudna valamit ajánlani annak örülnék és előre is köszi.....
GTPeti2014-05-17 10:41:40 //
53585
szosza, téged elhagyott a barátnőd, vagy mi van?
1 mert minden autón kék, mert Giu mester ilyennek álmodta meg, és
2 mert Giu mester ilyennek álmodta meg. :-D
Ízlések és pofonok. Egy bimbi csak álmodhat egy ilyen matricáról...
Crea2014-05-17 10:37:16 //
53583
Nálam csak a klímát kell kikapcsolni ( és a hátsó üléseken ülőket kiszállítani) előzéskor ;) Én 1.3 D uno-n nevelkedtem, még lendületből se nagyon tudtam előzni....ez ahhoz képest ferrari :D
Crea2014-05-17 10:35:32 //
53582
Régi rendszerekkel volt ez a gond, egy modern jól beállított rendszernél nem szabad ilyennek lennie erre garanciát is vállalnak, ha gyengébb lesz megyek vissza reklamálni. Jövőhetén kiderül :D
Crea2014-05-17 10:34:24 //
53581
Gáz literje 250Ft, benzin 400Ft...Gázból számolok + 1 litert/100km
10 000km alatt 100 000 Ft-ot spórolok. A beszerelés 200 ezer Ft..20 ezer km alatt jön vissza az ára. Ezt max 2 év alatt megteszem, de inkább 1 :) Amig nálam van a következő pár évben és csak 50 000 KM-t megyek akkor 500 ezer (-200 a beszerelés) spórolok benzinhez képest. Nekem ez bőven megéri :)
mizooo2014-05-17 10:29:40 //
53580
Nem lesz túl gyenge gázzal? Kollégámnak 1.8 Lancer van gázos és ha szituáció van vissza kell állnia benzinre... Bár állítólag olcsón jár gázzal.
'''''2014-05-17 10:24:45 //
53579
Visszahozza a beépítés árát a gáz?Mennyit mész évente?Nem vagyok képben a benzin és gáz árban.
Crea2014-05-17 10:09:38 //
53578
Normális beállítások ésszervizelés mellett a motor élettartama nem csökken hanem nő, szétette a tömítést a gáz? Egyedül a hőfok ami magasabb mint a benzinnél erre kell figyelni ( normál beállitás mellett ez sem gond, mert magas fordulaton szükséges lehet benzin befecskendezés is)
1.8 as OFFos motornak meg bármi baja lehet csak jellemző a gázra fogni. Kíváncsi lennék a a karbantartásra, esetleg arra,hogy szelephézag ellenőrizve votl e 15 ezer kmenként. Egy rakat fórumot átolvastam ezzel a motorral kapcsolatban. Még az opel fórumokat is végigjártam rengeteg Zafira, Vectra Z18XER motor átalakításról van tapasztalat. Egyetlen dologra hívták fel a figyelmet a szelephézag ellenőrzésre, de van aki már több 100 ezret belecsavart gázzal hibamentesen.
Én bizakodok a 10 évben is..ha előbb beadja a kulcsot a motor szerintem akkor sem a gáz lesz a ludas, bár majd én is arra fogom. Nem a trehány szervizelésre, esetleg, hogy széthajtottam az autó belét, vagy,h alapból szar ( esetemben) a GM motor...kifogások :)
A 159 első segédváza nagyszilárdságú acél ,ezért rohad
Inkább kívülről ,üregekben nem rohad
Zsunior faszául megcsináltatta,szóval nem tragédia hisz simán le lehet venni
Milyen fényezetlen zárhíd?
Nekem le van feketére?
Megnyugtatlak benneteket,egy 4 éves Bmw sokkal rozsdásabb a lengőkarokon,rugókon,minden futóműelemen
Én is leszedtem a giurgaro matricát,mert bénán néz ki
1 miért kék egy fekete autón?
2 miért olyan béna a betűtípus amivel írták?
GTPeti2014-05-17 09:49:50 //
53574
"pedig 26 éves típus. lehet, hogy az újonnan olcsóbb típusokat szándékosan rövidebb élettartamra tervezik?"
Ezt most kérdezed, vagy mondod?...
A 166 teljesen galvanizált, a 156 nem volt az. :(
A 159-nél szimplán csak spóroltak itt-ott, pl. a fényezetlen zárhídnál. Ez tényleg szomorú.
Shadin2014-05-17 09:46:49 //
53573
Ugye a kormány, a középkonzol és a váltókar "keret" ilyen alu és a két-két dekor csík a műszerfalon és az ajtókon az már műanyag?
Shadin2014-05-17 08:53:23 //
53572
Nem gond, vastag az anyag :-D Hammerite megoldja egy darabig...
Shadin2014-05-17 08:50:30 //
53571
Sárvédő törés/fényezés miatt?
Shadin2014-05-17 08:48:45 //
53570
Trikó huzat mindent visz :-D
dev1662014-05-17 00:07:18 //
53569
szerencsére azért nem minden alfa ilyen. a 166-ban a segédalváza abszolút nem rohad (pedig több tucat 166-ost láttam már alulról kartervédő nélkül), legfeljebb a hűtőt tartó konzol (ez is szégyen, de legalább nem lényeges teherviselő elem és nem mindent példányon fordul elő a korrózió) és esetleg a lengőkarok, de azok is csak szolidan. a 164 szintén nagyon nem hajlamos a rozsdára, pedig 26 éves típus. lehet, hogy az újonnan olcsóbb típusokat szándékosan rövidebb élettartamra tervezik? Kapzsiság vagy hanyagság, mindegy, így is úgy is felháborító. Mind közül a legrosszabb a korai 156, aminek az egész padlólemeze menthetetlenül szétrohad. randa látvány.
A Sport Contact kiváló gumi. Viszont azért a Primacy HP nem volt ilyen sportos mintájú és keverékű.
Nekem sose volt még mislenem, de egyszer nagyon kipróbálnám a PilotSportot.
(Ja, és eddig a Bridgestone Potenzával is maximálisan elégedett vagyok.)
Itt se sokat fejlődött az Alfa. A Spideré így nézett ki:

Most, hogy kissé szeles és esős volt az idő volt lehetőségem tesztelni a Contikat extrém körülmények között is. Esőben sikerült nagyobbat kanyarodni a sümegi kedvenc kanyaromban, mint eddig szárazon. Mintha nem is esne. Próbálgattam egy-két féktávot is (a szél hordott keresztbe ezt-azt), brutálisat fog esőben is.
Egyre inkább az az érzésem, hogy nehéz lenne jobbat találni.
Nemcsak a segédalváz rohad, hanem nagyjából az összes (feketére) KTL festett alkatrész.
No meg a horganyzott alkatrészek...
Nyomva kell a gombot tartani. Van még egy feltétel, de az most nem ugrik be. Üres és vagy kuplung, vagy sebesség.
Literekkel több lesz átlagod, szarabbul fog menni. Itthon drága a gáz. Necces, hogy bármikor is megtérül. A zajos befecsről, a motor károsodásról nem is beszélve.
Meggondolnám.
Chianti2014-05-16 23:06:23 //
53562
...nekem pont ilyen van...mennyi az a bármi? :o)
mesélek kicsit (olyan rég amoreztam - ki kellett hagynom pár napot)
szóval jöttem haza B.Pestről, az M0-án elkezdett kóstolgatni egy szutyuki Sx4. Nem is értem mit képzelt. Még 140-nél is küzdött. Aztán én visszaálltam 110-re (trafis szakasz jött), akkor nagy örömmel elhúzott mellettem.
Aztán persze visszaelőztem, de bőszen jött és nem adta fel.
Utána a 4esre felhajtón, a jó éles kanyarban eleresztettem az Arkangyalt - ugye a 159 kanyarban verhetetlen - és basszus ott lihegett mögöttem.
Üllőnél, ahol a 2x2 sáv összeszűkül 2x1 sávra, belevágott egy hajmeresztő mutatványba a felcsíkozott, forgalom elől elzárt területen, csak azért, hogy elém kerülhessen.
Persze utána, mikor befogott három kamiont, megállt a tudománya, én viszont egy kis padlógázzal ott hagytam a fenébe.
Úgy utálom az ilyen kis köcsögöket!!!
De akkor még, mikor a 155-öt gyártották, a tömítések is minőségibbek voltak.
Én nem vagyok a híve. A motorba tankoljuk azt, ami belevaló.
Egy haverom keresett nyáron alfát...kinézett egy 156-ot FL-es lökössel. Aztán a EPER-alapján kiderült, hogy FL előtti.
Törve volt, és ez volt az olcsóbb lökös. Hát ennyit a magyar kupecekről.