Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2013-07-29 19:48:06 // 38856
Érdekes, h AGM-ben csak Varta-át lehet kapni hazánkban(a kettő márka közül)...egyenlőre. Bosch S6-ot ami már AGM,nem nagyon lehet találni, vagyis nekem nem sikerült.
Störtebeker2013-07-29 19:43:12 // 38855
Én csak Exide-ot vennék,nekem az maximálisan bevált:)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:40:42 // 38854
szinte az összes ugyan olyan ezzel nem mondtál újat :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:39:55 // 38852
az egyiket kis hazánkban gyártják...
droberto2013-07-29 19:20:51 // 38850
+ méretben, kapacitásban is technológiában is egyformák.
droberto2013-07-29 19:19:44 // 38849
Mindkettő gyártója a Johnson Controls. :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:05:29 // 38847
majdnem de a Varta nem ott készül ahol a Bosch :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 19:04:48 // 38846
sosem volt még Varta garink pedig sokan viszik pl sok autóba spec akku kell kicsi Ah nagy A ...kevés cég gyárt ilyet a Varta igen ...az a baj egyszer valaki lemeríti az akkut onnantól kezdve 90% hogy kukás lesz persze ezzel senki sem dicsekszik csak hogy szar az akku aztán gariba lead, szétvágják ha cella zárlatos a lemez átlyukad, ha lemerítették akkor szulfátosodik és ezért lesz zárlatos, persze akkor is kötik az ebet a karóhoz, ők ott sem voltak :)
mizooo2013-07-29 18:54:13 // 38845
60 AH nem kevés? Én itt 80-85 AH ról szoktam olvasni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ALFI1562013-07-29 18:40:10 // 38843
Szerintem nekem is aksit kell vennem mert a multkor az összes létező hibát felvillantotta.Én meg ezt néztem.
droberto2013-07-29 18:31:45 // 38842
Varta Bosh egy kutya!
Full ugyanúgy néz ki és ugyanott készül.
Láttam rajtuk a címkét az Akkumaxnál.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2013-07-29 16:55:08 // 38839
Köszi! Remélem nem lesz rá szükség...:)
Csabi2013-07-29 16:54:19 // 38838
Na majd megérdeklődöm miként állnak hozzá...Egyébként Te nem tudsz ilyet kreálni? :)
droberto2013-07-29 15:29:56 // 38837
Részvét! Ilyenkor szólj máskor, és ha tudok segítek! :)
ALFI1562013-07-29 14:38:30 // 38836
Horvátot egy jó párszor megjártuk.Egyedül az alagutaknál tartom be a 100-at.Azon kívül tolom neki.Még semmi gond nem volt.Az alagutakba amikor nincs senki elöttünk ugyan úgy berottyantok 160-180-al.Annyi,hogy a 100-as tábla már nagyon villog :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 14:05:52 // 38834
EGR-re lenne gari csak papír kéne hozzá...most én is Vartát vennék pl akciós a 88ah-s 28 rugesz nem olyan drága
Csabi2013-07-29 13:56:43 // 38833
Ha az akksis és az EGR-es sztoryt vesszük akkor tényleg nem :) viszont örülök, h nem az otthontól több száz kilométerre,38°ban,a karomon az egyéves kislányommal kellett a segítséget megvárnom...:)
Önmagában szerintem jó a Bosch,de valószínűleg kifogtam egy olyan darabot ami több éve állt a polcon...
Most Varta került bele Exide áron...hála az akkumaxnak :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-07-29 13:28:20 // 38832
nem vagy egy szerencsés ember bár szerintem a bosch kicsit túl van misztifikálva a varta sokkal megbízhatóbb márka de ha az olcsó kategóriát nézzük ott is kevés megy tönkre gari idő alatt
Csabi2013-07-29 13:24:14 // 38831
A pech az egészben, h az akksit 2év 2hónapja vettem (Bosch 72Ah S4)...azaz két hónapja járt le a gari...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2013-07-29 13:12:44 // 38829
Hihető amit írsz...

Pont ma lett zárlatos az akksim....
Reggel hazafele a munkából próbáltam volna indítani, de semmi...első próbálkozásra tekert egy párat az önindító...de akkor már tudtam, h ez édes kevés lesz.
Néhány Kollégával próbáltuk bebikázni, de nem jártunk sikerrel...
Valahogy megéreztem, mert annak ellenére,h semmi előjelét nem mutatta azon kívül, h néha kicsit nehezebben tekert(rövidebb etapok után, a napi első indításkor)...megrendeltem az újat, de még nem cseréltem ki...
Szóval Apum felhív...gond van...kell az akksi...megérkezik...2perc csere...és minden OK.
Megmértem a feszültségét 10,7V volt.Természetesen a csere elött, nálam is felvonult az összes létező hibalámpa, és piktogram.
Felmerülhet, h valami ennyire leszívta, de erre gondolni sem akarok,szóval az akksi volt a sz@r :)
mizooo2013-07-29 13:01:15 // 38828
Elkezdtem pakolgatni, erre kezembe akadt az ELM327 interfacem, gondoltam visszaforrasztom a 7-es lábat a helyére a 3-asról mert úgy sem olvasta az AIRbaget. Ha már úgy is forrasztottam, összekötöttem az 1-7-9-12 lábakat ahogyan az sokaknak össze van, igazából mostmár az ABS-be is be tudok lépni, de az Airbag-be továbbra sem amin nem is lepődtem meg mert a FES leírása szerint annak a 3-as lábon kellene mennie. Van akinek megy az Airbag kiolvasás?

Amúgy gondoltam csinálok egy hidegindításos kísérletet milyenek a korrekció idők EGR nyitás stb. de nem hűlt le a vas így egész szépen indult :) néha mikor elkezd melegedni és ingadozik az alapjárat, azt akarom elkapni.



A DPF regenek körülményeit is kinyertem, lehet elemezni, 200e van a vasban és egész jól működik, bár a napi 2X28 Km utazások miatt, hamar regenerál, de ennek az 50%-a M0 120-as tempóval.



Az mit jelenthet, hogy újra lett programozva az ECU? 2011-ben írja a dátumot és 114000 Km-re. A srác akitől vettem mondta, hogy Alfa szervízben chiptuning lett csinálva rajta, de nem igazán értettem miről beszélt, dokumentumot nem tudott mutatni, és a szervizkönyben sincs semmi infó erről.

TIbor2013-07-29 12:58:44 // 38827
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy az alábbi masináról van-e valami hasznos információtok .
Előre is köszi !
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_progression-7086537
vzolee2013-07-29 12:32:51 // 38826
a linkelés nem teljesen jött össze... :)
vzolee2013-07-29 12:32:12 // 38825
Mi használunk ilyet csomagoláshoz, szerintem 2 réteg nem elég... Van belőle amúgy több http://ipon.hu/index.php?searchthis=l%C3%A9gp%C3%A1rn%C3%A1s+f%C3%B3lia&where=shop is és meg is tudom mutatni, ha valaki jár erre.
Vermacy2013-07-29 10:49:57 // 38824
Semmi baj, a fogyasztásom kárpótol mindenért :o)

Mostanában nem fogok oly gyorsan reagálni és szerelési műveletek végrehajtani, mert végre megvan a házikónk kulcsa. Tegnap már bontottam a cserepeket és még sok munka vár! Próbálom nem megtörni a verdát építkezés során...
Vermacy2013-07-29 10:45:01 // 38823
Városban is királyos! Nekem már előre fáj a lábam, amikor asszony kabrióját viszem vhová...
Vermacy2013-07-29 10:42:29 // 38822
Igazi élmény, amikor automatával van párosítva. Talán a következő olyan lesz...
Vermacy2013-07-29 10:40:32 // 38821
Így szép az ÉLET! Az utolsó kettő évet a gyerek miatt ki kellett hagyni, de talán jövőre!
Esetleg lehetne egy lightos 159-es raftiong túra is vhol... :o)

Esetleg eg tiszai hajózás, mert az mégiscsak szélesebb kört tud lekötni!
Vermacy2013-07-29 10:24:18 // 38820
Van ilyen! A lamellákból leválik az ólom (vagy amivel az EU helyettesítteti) és azok okozzák a zárlatot. Ez tud "úszkálni/mozogni", így fordulhat elő, hogy nem indít vagy indít!
Vermacy2013-07-29 10:22:47 // 38819
Ez így van, de Én jobban csípem az 5W-40-est. Egyre jobban trópusi hőség jön...
B Vectrám is 5W-30-ast kér/t.
droberto2013-07-29 07:46:07 // 38818
Nem gondolnám. Már csak a leszerelt EGR miatt sem.
droberto2013-07-29 07:44:22 // 38817
Mi is kompoztunk sokat. De leginkább saját járművel keltem a Dunán fel-alá.
Este teszek fel róla képet.
Amióta nincs hajóm, nagyon hiányzik.
Egyébként Szelid is marha jó. Szép, közel van, bazi olcsó és az igényeimet abszolút kiszolgálja.
Köszi! :)
droberto2013-07-29 07:19:46 // 38816
Mindjárt jön Vermacy és elmondja, hogy Ő hogy szokta full kézi gáz vezérléssel megtenni a maga kis etapjait, 4,8-as fogyasztással. :)))
Bocs Uram, de ezt nem hagyhattam ki! :)))
droberto2013-07-29 07:17:08 // 38815
Most egy kicsit megyek egér nélkül. :)
droberto2013-07-29 07:16:08 // 38814
Teljesen egyetértek. Így adja a maximális nyugalmat a 159.
Bár én még BP-en is használom. Kicsit már függő is vagyok. :)
Az nem szeretem benne, hogy egy sebesség beállítást, gázadás után nem lehet felülbírálni.
Magyarul: Többször van ilyen, de tegnap pl. megyek az 51-esen 105-el. Utolérek egy konvojt, ami 90-el halad. Egyből nem lehet előzni, mert jönnek szembe. Motorféküzem tempomattal, az ő sebeségükre. Miután szabad az út, előzés. Nagy gáz, mert hosszú a sor és jönnek szembe. Gyorsulás nem publikus tempóra. Majd az előzés után ismét motorfék. Ezután ha felhúzom a kart 105-nél, nem állítja be, hanem az előző Setup-ot akarja előhozni. Ekkor inaktiválom az automatikát, majd ismét rögzítem a 105-öt.
Tudom ez már függőség, de nekem ez nem jön be.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2013-07-28 23:46:25 // 38810
OFF
Mi most élvezzük az otthoni 2 hét szabit :)
Direkt nem megyünk sehová. A kert viszont rendben van, 20 q fa összehasogatva a helyén, viszont a felsőtestem még sohasem volt ilyen szép barna...lassanolyan fekete leszek, hogy megáll előttem a vonat.
Reggel újra 1 LE lesz alattam :) már alig várom. Bár ez a marha nagy csődör az előző ló után olyan, mint mikor a fiatból átültem a 159-be :)
ON

Droberto, kíváncsi leszek mi lesz a sztori vége!

Amúgy akit érdekel, jelzem, hogy még semmi válasz a kedves polgármesterasszonytól. Asszem jövő héten megy fel az anyag a netre, meg a helyi sajtóba.

Tegnap átmentünk kiscsaládommal Tápiószentmártonba a Kincsem parkba, mert a lányom edzője indult a díjugrató versenyen.
Újszilvástól olyan a sz@r az út, hogy én szégyellem. Emlékszem 10-15 éve még röhögtem a Románokat a brutálisan gáz útjaik miatt. Most ők röhögnek rajtunk. Szerencsére tegnap a 147-tel mentünk (205/55 R16).
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2013-07-28 23:30:19 // 38808
de ez dunna bakker!!!
Dömpi (il dottore)2013-07-28 23:29:07 // 38807
Én is, de tekintettel az anyagi helyzetre, az alfás oldalbordám letiltott a projektről :(
...de ami késik nem múlik :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak