Sziasztok! régen jártam erre. Sajnos elütöttem egy őzet ezért kényszerpihenőre állt az autóm (félő hogy Alfa City-re sem készül el :( ) Javítás közben felfedeztem két nagy csatlakozót a bal első sárvédő alatt, melyek ott szabadón lógtak. A fénykép idő közben elveszett róluk. Két téglalap alakú, kb 5-8cm széles csatlakozó. 2005 JTS.
Van ötlet hogy mik lehetnek?
	
gazsilaszloo2017-06-10 15:25:51 // 153054
	turkish2017-06-10 14:00:05 // 153053
	Az mitől lehet hogy néha a kuplung elveszíti a rugalmasságát? Nem esik be, de kicsit olyan mintha egy kilós kenyérbe taposnám bele a pedált......
	
VV62017-06-10 10:55:39 // 153052
	O.K. Köszi...és Piritunak is!
	
Juve1562017-06-10 10:24:04 // 153051
	En is azzal kezdtem a hibajelensegnel hogy gyergyakat csereltem! NGK-t  vettem en is! En 6B tettem bele jol mukodik!
	
Levee156SW2017-06-10 07:44:22 // 153050
	Szia,
koszonom a valaszt-egyelore annyi derult ki,hogy a benne levo Bosch platinagyertyak mar aligha mai gyerekek, ill.nem is bele valok(hivatalos helyettesito,de nem a gyari szereles), a bluetooth olvaso vmiert nem tudott csatlakozni(idokozben kivillant a check engine,es van kb 80 lo a menesben :P)-ma megprobalom usb-vel,jovo heten pedig beszerzem a bele valo ngk gyertyasort - mar csak az a bajom,hogy nem egyertelmu,hogy ez a PFR6B-e, vagy a BKR6EKPA?
Az egyikkel az tunik biztosnak,hogy mindig lesz szikra a masikkal az,hogy mindig ugyanott.
	
koszonom a valaszt-egyelore annyi derult ki,hogy a benne levo Bosch platinagyertyak mar aligha mai gyerekek, ill.nem is bele valok(hivatalos helyettesito,de nem a gyari szereles), a bluetooth olvaso vmiert nem tudott csatlakozni(idokozben kivillant a check engine,es van kb 80 lo a menesben :P)-ma megprobalom usb-vel,jovo heten pedig beszerzem a bele valo ngk gyertyasort - mar csak az a bajom,hogy nem egyertelmu,hogy ez a PFR6B-e, vagy a BKR6EKPA?
Az egyikkel az tunik biztosnak,hogy mindig lesz szikra a masikkal az,hogy mindig ugyanott.
atis_166jtd2017-06-10 02:15:05 // 153049
	A kuplung olaja. Szívd le a tartályt majd öntsd fel új olajjal és a kuplung légtelenitőjén keresztűl nyomasd ki a régit. Vagy ha van valamid át is szívhatod a rendszert. Csak vigyázz ne legyen levegős, mindíg figyelj a szintre.
	
Piritu - 1.000.0002017-06-09 21:52:38 // 153048
	Én a fék/kuplung-olaj körben keresném az okot. 
Először is a kuplung légtelenítőjén keresztül leereszteném a régi olajat a kuplung rendszerből.
	
Először is a kuplung légtelenítőjén keresztül leereszteném a régi olajat a kuplung rendszerből.
B3WiN2017-06-09 20:17:26 // 153047
	Sziasztok!
156 fl 2004 1.6 TS nél mitől lehet az h gyújtáson nem ég a töltésvisszajelző lámpa?
	
156 fl 2004 1.6 TS nél mitől lehet az h gyújtáson nem ég a töltésvisszajelző lámpa?
VV62017-06-09 20:11:29 // 153046
	na még egyszer! Az általam leírt hibát akkor melyik olaj okozza: a váltóé vagy a kupplungé/féké?
	
atis_166jtd2017-06-09 18:27:58 // 153045
	Nekem fel volt téve egy olajhűtő szivattyúval a váltó olajnak is hogy ne melegedjen ilyen tempós hejzetekben.
	
atis_166jtd2017-06-09 18:25:41 // 153044
	Nem azt mondtam higy az a ludas, hanem hogy az IS megmelegszik. Az a baj hogy sokan lecserélik a fékolajat a rendszerben csak a kuplung marad ki. Pedig az is fékolajjal működik  ugyan abból a tartályból.
	
Juve1562017-06-09 16:19:56 // 153043
	Szia! Nekem is volt hasonlo jelenseg! Gyujtaskimaradast irt be hibakodnak! Majd egyik hengerbol a masikra raktuk a gyujtotrafot azonban a hiba nem vandorolt ( nem trafo hiba volt) at tehat hol az egyik hol a masik hengerben jelezte a kimaradast! Majd gondoltam, csak nem lehet rossza az osszes trafo igy elkezdtem a csatlakozokat ossze hozni gyorskotozovel hogy ne birjon megmozdulni kisebb nagyobb gazadasra gyorsitara mert ekkor jelzet gyujtaskimatadast! Miutan ossze lettek huzva azota nem irt nekem hibat! Nekem ennyi volt a gyujtaskimaradas problemam! Csatik voltak rosszak!
	
Levee156SW2017-06-09 14:49:10 // 153042
	Sziasztok,
Lucia (2002 jts sw) ma dobott egy szeszélyest - hogy ez szimbolikusan mit jelent,az megvan,de a jelensegvilag szintjen segitseget kernek,mert ha meg alkatresz kell,annak holnap de. kezben kellene kennie,hogy aztan csapathassam haza messze :)-tehat:
Alapjaraton 1-1 gyujtaskimaradast szinte barmikor produkalt,miota megvan,ma viszont elkezdett negyedgaz felett rangatni-abszolut egyik naprol a masikra jelleggel.
Nekem ez tipikusan gyujtasnak tunik (183e van benne,azt sosem gondoltam,higy a masodik platina gyertyaszett kifutja 200-ig),
Ami a furcsa, hogy teljesen konkretan egyik naprol a masikra jott a dolog-ezert gyanaxom esetleg szenzorra,vagy valamilyen kkntakthjbara.
Delutan olvasok hibakodot is,de ha valakinek mar ennyibol van tuti tippje, ne kíméljen!
Koszonett:L
	
Lucia (2002 jts sw) ma dobott egy szeszélyest - hogy ez szimbolikusan mit jelent,az megvan,de a jelensegvilag szintjen segitseget kernek,mert ha meg alkatresz kell,annak holnap de. kezben kellene kennie,hogy aztan csapathassam haza messze :)-tehat:
Alapjaraton 1-1 gyujtaskimaradast szinte barmikor produkalt,miota megvan,ma viszont elkezdett negyedgaz felett rangatni-abszolut egyik naprol a masikra jelleggel.
Nekem ez tipikusan gyujtasnak tunik (183e van benne,azt sosem gondoltam,higy a masodik platina gyertyaszett kifutja 200-ig),
Ami a furcsa, hogy teljesen konkretan egyik naprol a masikra jott a dolog-ezert gyanaxom esetleg szenzorra,vagy valamilyen kkntakthjbara.
Delutan olvasok hibakodot is,de ha valakinek mar ennyibol van tuti tippje, ne kíméljen!
Koszonett:L
Kazes☻2017-06-09 14:34:46 // 153041
	Ha benzines vagy és az aksi előtti relékre gondoltál, akkor valószínűleg azok megmozgatása volt a megoldás... jártunk már így páran, én is... :)
	
pistino12017-06-09 10:28:10 // 153040
	Nagy melegben a hétvégén nem indult az autó, gyujtás ráadása után nem tünt el a "code" kulcs jel. Kulcs ki-be, zárás-nyitás, relék megmozgatása elöl. Egyszer csak jó lett. Mitől lehet? Olvastam a használatiba, hogy van, hogy be kell ütni a kódot, de mitől függ?
	
VV62017-06-09 08:10:57 // 153039
	Aha. Viszont ha a váltóolaj a ludas, akkor miért ment lejjebb a kuplungpedál, aztán meg miért jött vissza?
	
atis_166jtd2017-06-08 22:57:57 // 153038
	Nekem a skodrinál volt ilyen akkor kapott dot5 olajat meg a váltó másik olajat mert meg is égette egy kicsit. Tudom hogy ezek már nem olyan autók de azért én rá néznék a váltó olajra is mennyire égett meg. Keményen kap egy ilyen menetben a váltó is, melegszik rendesen.
	
atis_166jtd2017-06-08 22:51:17 // 153037
	Bics hogy vitatkozok, abban igazad van hogy meg melegedett az olaj és ez miatt volt rossz a kuplung. De nem a féktől, mert a tartályig nem melegszik vissza. Ott már rendesen meg kell forralni a fékolajat hogy a tartály is meleg legyen. Sajna a váltó is melegszik ilyenkor rendesen.
	
Levee156SW2017-06-08 13:36:58 // 153036
	Udv, 
csak tipp,hogy miutan a fekfolyadektartalyrol megy a kuplung is, az intenzivebb fekhasznalat miatti melegedes tett be valahogy. (Lehet, a kuplungmjnkahengereknel nincs olyan tomites,mint a fekeknel,igy picit korbefolyta a melegebb (higabb) folyadek,amitol aztan nem emelt ki rendesen.
Az az utvonal amugy eleg erdekes-erezni,hogy nem termeszetes modon jott letre-Miskolcon raktam egy 4-et,majd Egerbe leerve jott az 5. ... :P
	
csak tipp,hogy miutan a fekfolyadektartalyrol megy a kuplung is, az intenzivebb fekhasznalat miatti melegedes tett be valahogy. (Lehet, a kuplungmjnkahengereknel nincs olyan tomites,mint a fekeknel,igy picit korbefolyta a melegebb (higabb) folyadek,amitol aztan nem emelt ki rendesen.
Az az utvonal amugy eleg erdekes-erezni,hogy nem termeszetes modon jott letre-Miskolcon raktam egy 4-et,majd Egerbe leerve jott az 5. ... :P
Krisz562017-06-08 13:26:56 // 153035
	Igazolt az autó előélete, Alfàs illetőtől vettem , így nem hiszem, hogy ilyen állna fent. Bár tudom, láttunk már karón varjút...
	
VV62017-06-08 09:03:09 // 153034
	Kollégák! Tegnap érdekes hibám volt a V6-tal, mit gondoltok, mi lehet az oka?
Mentem előtte 400km-t és minden rendben volt. Aztán Miskolc után felmentem a Bükkbe és igyekeztem szórakoztatóan autózni, tehát váltás-gáz-fék-váltás-gáz-fék stb. Kb. 20 perc után egyre nehezebben lehetett beleerőltetni a váltókart a fokozatokba és a kuplungpedál is beljebb vándorolt. Alapesetben kb egy vonalban van a fékpedállal, de akkor 3-4-5 cm-rel lejjebb állt. Néha nem is sikerült váltatni. Megálltam, vártam 20 percet - még mindig nehéz volt a váltás - és óvatosan legurultam a hegyről Eger felé, azalatt csak egyet-kettőt váltottam. Mire Egerbe értem, érezhetően jobb lett a váltás és a pedál is feljebb került. A 3. útnál már minden olyan volt, mint régen és többet nem jelentkezett a probléma.
Volt már ilyen valakinél vagy tudja valaki, mi okozza a problémát?
Köszi!
	
Mentem előtte 400km-t és minden rendben volt. Aztán Miskolc után felmentem a Bükkbe és igyekeztem szórakoztatóan autózni, tehát váltás-gáz-fék-váltás-gáz-fék stb. Kb. 20 perc után egyre nehezebben lehetett beleerőltetni a váltókart a fokozatokba és a kuplungpedál is beljebb vándorolt. Alapesetben kb egy vonalban van a fékpedállal, de akkor 3-4-5 cm-rel lejjebb állt. Néha nem is sikerült váltatni. Megálltam, vártam 20 percet - még mindig nehéz volt a váltás - és óvatosan legurultam a hegyről Eger felé, azalatt csak egyet-kettőt váltottam. Mire Egerbe értem, érezhetően jobb lett a váltás és a pedál is feljebb került. A 3. útnál már minden olyan volt, mint régen és többet nem jelentkezett a probléma.
Volt már ilyen valakinél vagy tudja valaki, mi okozza a problémát?
Köszi!
JulesTS2017-06-07 18:23:56 // 153033
	Amíg nincs kiolvasva a légzsák, addig csak óvatosan, mert esélyes, hogy nincs benne, vagy már elpukkant. (Frissen vásárolt autónál gyanús...)
	
Krisz562017-06-07 14:51:22 // 153032
	Köszi! A kábelekkel sajnos így állok a bal oldalon a hangszóróknál is, csak csukott állapotban szólnak. Ott is ez a kábelmegtörés/elérés a gond, meg ezek szerint a világításnál is. Emiatt nem jelezheti vissza akkor a nyitott csomagtartót sem?
A hónap végén úgyis menni fog majd szervizbe, aztán mondom hogy nézzenek rá erre is. Csak furcsának találom, hogy lényegében sok köze nem volt a műszerfal-világításnak a légzsákhoz... :)
	
A hónap végén úgyis menni fog majd szervizbe, aztán mondom hogy nézzenek rá erre is. Csak furcsának találom, hogy lényegében sok köze nem volt a műszerfal-világításnak a légzsákhoz... :)
Béci Ɨ|ѯ2017-06-07 14:23:04 // 153031
	A csomagtér világításnál valószínűleg a kábelkötegben van szakadás, ami hátramegy és csomagtér ajtónál jön ki. A sok ki nyitás- becsukástól az el szokott fáradni. 
A légzsáknál rá kéne dugni gépre, lehet, hogy csak ki kell ütni a hibakódot és akkor nem fog világítani.
	
A légzsáknál rá kéne dugni gépre, lehet, hogy csak ki kell ütni a hibakódot és akkor nem fog világítani.
Krisz562017-06-07 14:01:44 // 153030
	Sziasztok!
Újdonsült 156 SW tulajként pár kérdéssel nyitnék. Adott egy 2002-es 1.9 JTD, nem régóta van nálam, ezért még csak ismerkedünk. Nekiálltam átnézni a belső világítást, hogy kicseréljem LED-esre. Akkor láttam, hogy a csomagtartóban lévő nem világít, ha nyitva a csomagtér-ajtó. A lámpatestet és az izzót leteszteltem a belső világításnál, ott az működött. Akkor lettem figyelmes rá, hogy a műszerfalon nem jelzi vissza a nyitott csomagtér-ajtót sem. (Az utasajtóknál mutatja a nyitott állapotot.) Ha jól tippelem, a nem működő világításnak és a nem működő visszajelzésnek köze van egymáshoz. Merre keressem a hiba forrását? Gondolom valami érzékelő nem működik, viszont ötletem sincs merre keressem.
A másik érdekesség, hogy kicseréltem a sebességmérőben a két izzót, és az óra visszaszerelése óta világít a sárga és a piros légzsák-visszajelző ikon. Itt is valami kontakt hibára gondolnék. Itt merre induljak el, mi lehet a gond?
Köszönöm előre is! :)
	
Újdonsült 156 SW tulajként pár kérdéssel nyitnék. Adott egy 2002-es 1.9 JTD, nem régóta van nálam, ezért még csak ismerkedünk. Nekiálltam átnézni a belső világítást, hogy kicseréljem LED-esre. Akkor láttam, hogy a csomagtartóban lévő nem világít, ha nyitva a csomagtér-ajtó. A lámpatestet és az izzót leteszteltem a belső világításnál, ott az működött. Akkor lettem figyelmes rá, hogy a műszerfalon nem jelzi vissza a nyitott csomagtér-ajtót sem. (Az utasajtóknál mutatja a nyitott állapotot.) Ha jól tippelem, a nem működő világításnak és a nem működő visszajelzésnek köze van egymáshoz. Merre keressem a hiba forrását? Gondolom valami érzékelő nem működik, viszont ötletem sincs merre keressem.
A másik érdekesség, hogy kicseréltem a sebességmérőben a két izzót, és az óra visszaszerelése óta világít a sárga és a piros légzsák-visszajelző ikon. Itt is valami kontakt hibára gondolnék. Itt merre induljak el, mi lehet a gond?
Köszönöm előre is! :)
Kócosw2017-06-06 20:06:55 // 153029
	sokkal szebben màrcsak a bitulapozàs végett is,de még sokat kell hangolni.kiegyenlítettebb lett a hangkép nem annyira tolong a 15" os hàtulról,plusz a magasak is kitisztultak,ugy nez ki az erősítőcsere jó hatàssal van ràjuk.de azért még van par szepseghiba amit korrigalnom kell.
	
Kócosw2017-06-06 20:03:37 // 153028
	köszi,kellett hozzà,de Ervin baràtommal kemények vagyunk mint a kàd széle :)
	
PistaFR2017-06-06 19:17:34 // 153027
	Jajj, jut eszembe!! A távfényszóró lámpája az egyetlen, ami nem a műszer alaplapjára forrasztott led, hanem cserélhető izzó. Olyan, mint a háttérvilágításé. 3db van a műszerben, 2 abból csak a háttérvilágítás. Jó, hogy rákérdeztél. Szóval ha nincs visszajelző, akkor első körben izzó hiba lehet.
	
JulesTS2017-06-06 12:56:34 // 153026
	Kinezetre jo lett! Hogy szol?
	
Béci Ɨ|ѯ2017-06-06 12:52:16 // 153025
	Komoly! :) Grat a kitartáshoz! :)
	
Kócosw2017-06-06 11:28:02 // 153024
	
	
Juve1562017-06-06 10:16:52 // 153023
	Koszonom! Kozben meglett! Megegyszer koszi
	
Kazes☻2017-06-06 10:01:47 // 153022
	A vezérlés felől. :-)
	
Juve1562017-06-06 09:33:59 // 153021
	Sziasztok! Valaki tudna segiteni, hogy hogyan vannak szamozva a hengerek? Melyik az 1, 2, stb! Koszonom
	
pistino12017-06-05 19:51:04 // 153020
	A háttérvilágítás, vagy van külön?
	
PistaFR2017-06-05 13:35:39 // 153019
	Nem fordulatszámmérő, vagy a benne levő led hibája, az tuti. Az előző autómban nekem sem működött, most az a fordulatszám mérő van a mostani autómban, és működik. Talán sima kontakthiba, vagy ilyesmi. Amikor hozzámkerült az autó, akkor jó volt, az egyik izzócserélgetős akcióm óta nem volt jó, a mostani beszereléskor megint másik garnitúrát kapott, és hibátlan.
	
pistino12017-06-05 13:03:53 // 153018
	Amikor felkapcsolom a reflektort, a visszajelző nem világít. Mi okozza?
	
sty2017-06-05 12:54:06 // 153017
	
	
atis_166jtd2017-06-05 02:20:46 // 153016
	Valaki tudja hogy a jtd-ben a sima hűtőventit ki lehet cserélni duplára?
	
Ngynrbrt2017-06-04 21:22:22 // 153014
	enyém nem volt az tuti.
	
Dante2017-06-04 21:11:51 // 153013
	Szerintem amin van antenna az gyárilag navis volt, és az a GPS antenna. Enyém az volt, és van is rajta antenna.
	
enzo2017-06-04 17:29:46 // 153012
	Akkor a hátsó szélvédő, de hátra megy a kábel a kalaptartó alá.
	
atis_166jtd2017-06-04 17:10:55 // 153011
	A bódé biztos nem antenna.
	
Dévid2017-06-04 16:08:47 // 153010
	Berlinánál meg a szélvédőfűtésben van az antenna.
	
Ngynrbrt2017-06-04 15:48:46 // 153009
	Van rá valami megoldás, hogy ezt hogy lehetne megvalósítani?
	
Ngynrbrt2017-06-04 15:46:20 // 153008
	nekem van egy kóddal! eladó
	
enzo2017-06-04 15:27:02 // 153007
	Az én 1.8-omon sem volt. Maga a bódé az antenna, és tökéletesen fogja az adásokat.
	
Levee156SW2017-06-04 14:26:37 // 153006
	Mindharmotoknak koszonom-sikerult-es persze nem ott akadtam meg,ahol szamitottam ra-dugattyuvisszanyomas es tarcsaleutes egy darab süti volt (utobbi hagyott is egy emleket a mugyanta muhelypadlon :P)- cserebe jatszottam az also hosszu csavar anyajara felszorulo 19-es crovaval,meg a vezetocsapon levo gumipersellyel (vegul pucolas utan pillanatragasztival a csapra rogzitettem,hogy ne gyurodjon fel osszetolaskor).
Utobbi kapcsan nem is vagyok biztos 1-2 dologban:
-Also vagy felso csapon kell legyen eredetileg?
-Mennyire szabad szorosnak lennie, ill. mivel szabad kenni?Ha kezi erovel meg pont mozog,az jo?
-Pontmozgashoz masik:Az normalis,hogy a belso betet illesztese szorosabb a kulsoenel (eddigi tapasztalataim alapjan igen,kulonben hamarabb elkopik-hacsak nem pont emiatt is tette)?Vagy valaki elejthette a kengyelt korabban?)
Koszonett:L
	
Utobbi kapcsan nem is vagyok biztos 1-2 dologban:
-Also vagy felso csapon kell legyen eredetileg?
-Mennyire szabad szorosnak lennie, ill. mivel szabad kenni?Ha kezi erovel meg pont mozog,az jo?
-Pontmozgashoz masik:Az normalis,hogy a belso betet illesztese szorosabb a kulsoenel (eddigi tapasztalataim alapjan igen,kulonben hamarabb elkopik-hacsak nem pont emiatt is tette)?Vagy valaki elejthette a kengyelt korabban?)
Koszonett:L
Levee156SW2017-06-04 14:15:29 // 153005
	Szerintem lehegesztettek,miutan imad az antenna tomitese korul beazni,ami a tetokarpitot is osszeronditja,es ha mar az ember egyszer leszedi a berendezest(altalaban mar mikor a fenyezes is holyagosodik kivul) ,es megteheti,ertheto,ha tartos megoldast akar.
	
Online tag
2
		Vendég2
435
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


