Whiteskull2008-08-14 20:50:29 // 75103
Én még csak egy hete, de nekem alatta is tetszik. :)))))))
csocsi2008-08-14 20:49:05 // 75102
Én már pár éve autózom ilyennel. 3k alatt nem érdemes menni vele.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 20:42:20 // 75101
nekem a 159 nagyon tetszik...csak miért ilyen rohadt nehéz...
Grando2008-08-14 20:42:00 // 75100
Egy tojás a gázpedál alatt pedig csodákra képes! :DDD ;))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 20:40:35 // 75099
azoknak az ismerőseimnek akiknek 166mjet-ük van azt mondják átlag 6,5L-t eszik...az nem rossz...
tipoatti2008-08-14 20:20:29 // 75098
Így van. Azért nem hiszem, hogy bárki bármilyen benzinessel le tud menni a Balcsira Pestről 5,2!!! literes fogyival. 1,5 tonna, 5 henger tudja ezt... :)
tipoatti2008-08-14 20:18:00 // 75097
Költségtérítéssel könnyű... :) Jómagam nagyon meg vagyok elégedve az itt OFF 166-al, és a 2,4 JTD motor is nagyon szerethető, egy kis csipsz még jót is tett neki, de addig sem zavart benne semmi. Azért NÉHA hiányzik a 6-7000-es fordulatszám, az biztos. Csak a feeling miatt.
A V6 az V6... :)
A V6 az V6... :)
András bácsi2008-08-14 20:09:25 // 75096
Attól függ, mit mivel hasonlítasz. Pl. a 166 vs 159 esetében 100km-en nem volt egy ezres a difi. Viszont mivel km-re fizetik a költséget, így tulajdonképpen nekem ez majdnem mindegy. Jelenleg.
András bácsi2008-08-14 20:07:38 // 75095
A 159-et megbántam. Anyagilag olyan másfél-két millát buktam ezen a kilengésen, és semmivel sem éreztem benne magam jobban, mint a 166-ban. :( (kivéve talán az átvételt és az első pár napot) 166 nekem is kéne megint, de nem dízel, hanem a 3.2-es. De az meg csak kint van. Persze tudja a franc mi lesz, mennyit kell menni. Sok km-re pedig valami igénytelen a jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 20:05:53 // 75094
olcsóbb valamivel :)) nem valamivel, sokkal....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 20:02:22 // 75093
azért nem bántad meg :) 159 nekem sem lesz szerintem...nagyon tartja az árát meg batár nehéz...inkább 166-ot szeretnék 1x....
András bácsi2008-08-14 19:50:24 // 75092
Pillanatnyi megingás. :) Különben kicsit érthetőbb: 159-ből egyszerűen nincs más megfelelő motor, ami azt a batárt rendesen mozgatja. Aztán cserekor annyira nem ugrálhat az ember, hogy mibe ül át. De ha választhattam volna, akkor ebből volt 2.5V6, ami 156-ban igen meggyőző. Meg ugye a dízelben benne van az a lehetőség, ha messzebb mész melózni, akkor olcsóbb valamivel.
Zsolesz2008-08-14 19:45:23 // 75091
Bocs nekem csak a második rész szúrta ki a szemem hogy az zavarna hogy meg kell állni tankolni. De amúgy nem volt semmi hátsó gondolat...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 19:42:31 // 75090
nem értem minek van neked diesel
András bácsi2008-08-14 19:35:36 // 75089
Na ez az. Akinek gakorlati öszehasonlítása van, ott valahogy mindig jobb a benyás motor.
Hardy2008-08-14 19:15:57 // 75088
Megnyugtattál!
A csomagtartót én is fúrni meg ragasztani is fogom. A használati utasítás is azt írja.
A csomagtartót én is fúrni meg ragasztani is fogom. A használati utasítás is azt írja.
Liquid2008-08-14 16:10:22 // 75087
3500-4000 között ha leugrasz a kuplungról, akkor kicsit kipörög de nagyon jól elindul, legalábbis kaposon ezt csináltam és a rajtnál mindig elöl voltam, csak elbaxtam a váltást mindig :)
Cgo2008-08-14 16:06:57 // 75086
nekem volt 146-ban 1.6 TS es 1.9 JTD 105 LE egy idoben es a TS mindig csunyan elkalapalta a dizelt
Attie2008-08-14 15:52:43 // 75085
3000-3500 körül jól lehet indulni szerintem. Bár ezek már régi emlékek és elsősorban 3.0 V6-tal :)
nothin2008-08-14 15:43:28 // 75084
Lenne egy kérdésem az alacsony fordulatszámon nem húz annyira a gép
témához :) Mikor lámpánál álltok és gyorsulni akarsz egyet, mennyire
pörgetitek a fordulatszámot még álló helyzetben? Különösen 1.6 benzines
esetében de összehasonlitásként érdekelne a többi is. Kösz
témához :) Mikor lámpánál álltok és gyorsulni akarsz egyet, mennyire
pörgetitek a fordulatszámot még álló helyzetben? Különösen 1.6 benzines
esetében de összehasonlitásként érdekelne a többi is. Kösz
Liquid2008-08-14 14:56:35 // 75083
sajna a TS-eknél is van turbolyuk :)
2500-ig nemigazán csinál semmit. Bár még ott is gyorsul úgy mint az 1.3-as szieszta 3-asban, nyomatékcsúcson.
mindenesetre 3000-nél érezhetően meglódul, és 7200-ig egyforma erővel húz.
2500-ig nemigazán csinál semmit. Bár még ott is gyorsul úgy mint az 1.3-as szieszta 3-asban, nyomatékcsúcson.
mindenesetre 3000-nél érezhetően meglódul, és 7200-ig egyforma erővel húz.
Attie2008-08-14 14:44:53 // 75082
Én viszont igyekszem 1800 és 2000 körül tartani a fordulatot, hogy ha kell akkor lépni tudjak (lámpán átcsúszás, másik sávba besorolás ha egy pillanatra van egy autónyi hely). Csak akkor engedem lejjebb, ha nincs lámpa vagy kereszteződés.
Attie2008-08-14 14:42:37 // 75081
Egyetértek. Attól, hogy egy rövid ideig tol egy nagyot és az jó érzés még nem lesz sportos és jól menő. Az érzés csalóka.
András bácsi2008-08-14 14:15:12 // 75080
Múltkor volt egy műsor talán a discovery-n. Két erdei munkagépet hasonlítottak össze. ;)
GTPeti2008-08-14 13:57:01 // 75079
Tudom és kész. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 13:54:07 // 75078
honnan tudod? :) a tied sem gyári....
GTPeti2008-08-14 13:47:49 // 75077
"Az övé sem gyári."
Tudom. ;)
Tudom. ;)
GTPeti2008-08-14 13:46:41 // 75076
Normál városi közlekedésnél én nem figyelek arra, hogy mindig legyen kellő fordulat, vagyis turbónyomás. Mint már írtam, igen kímélően vezetek. De ha mégis jön vmi ami miatt hirtelen gyorsítani kéne, na akkor azért zavar a késedelem. Erre gondoltam.
András bácsi2008-08-14 13:43:41 // 75075
Az övé sem gyári.
András bácsi2008-08-14 13:42:26 // 75074
Bár más topicba való, de szerintem a dízelek egy kicsit túl vannak magasztalva. Egyedül a fogyasztás, amivel egyetértek, meg azzal, hogy viszonylag könnyen lehet húzni rajtuk. De gyárilag azért az adatok egyértelműek. Pl. a 175 lovas mjtd megy úgy kb, mint a 166-ban a V6TB ment. Mégis érzetre a benyás turbó sokkal jobb volt. És ott van a talány, hogy szerintem ebben is egy átírt program fut. De mentem sokak által magasztalt tízszelepes 2.4-essel is. Aztán csak illemből nem mondtam, hogy ez azért messze van a sportosságtól. Oké. a nyomaték miatt érzi az ember, hogy tol, de ennyi. Egyszerűen elfogy.
GTPeti2008-08-14 13:38:53 // 75073
Bocs, de a te autód a jelek szerint nem egy átlag, gyári JTD-nek felel meg. Ami a körbeautózást illeti, nekem van mind két autóm, úgyhogy számomra ez egy bizonyított dolog. (Jöhetnek a "rossz a turbód" hozzászólások...)
Másrészről pedig, nem hiszem, hogy megállnád, hogy a kérdésre koncentráljunk. Úgy értem az autód lenyomja az Uno-t, ez nem kérdés. Úgy általában legalábbis. Csak hogy itt nem ez a kérdés.
Másrészről pedig, nem hiszem, hogy megállnád, hogy a kérdésre koncentráljunk. Úgy értem az autód lenyomja az Uno-t, ez nem kérdés. Úgy általában legalábbis. Csak hogy itt nem ez a kérdés.
Attie2008-08-14 13:35:37 // 75072
Én is szeretnék megint :)
Attie2008-08-14 13:35:03 // 75071
Hát ilyen motorral is pont van tapasztalatom. Ha nem csalnak az emlékeim, akkor 1000-2000 fordulat között megverné a mostani M-Jetet :)
András bácsi2008-08-14 13:32:46 // 75070
Szerintem a 110 lovas jtd úgy kb. az 1.6TS-sel van egálban. Legalábbis én mentem mindkettővel, és nem volt érezhető különbség.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 13:32:12 // 75069
igen szeretnék egy V6-ot, egyszer lesz is :)))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 13:31:27 // 75068
de nyomj egy padlót egy 2.0TS-nek 1100 fordulatnál 3-tól 5-ös fokozatig aztán nem történik semmi pedig turbó sincs benne de a rohad nagy lyuk ott van :)))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 13:27:58 // 75067
gyere azzal le aztán autózz körbe :)) kivi leszek...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 13:27:21 // 75066
Mjet a gyári az is marad mert viszik úgy néz ki...nekem 1600-1700-tól húz a gép letiltásig...1100-nál jó hogy nem érzel semmit alig forog a turbó...úgy tudtam turbólyuknak azt hívják mikor megvan a kellő fordulat pl 1800-1900 lásd 105 lovas jtd és áll a cucc aztán kezd el húzni...nálam ilyen nincs :)
GTPeti2008-08-14 13:26:19 // 75065
Ne viccelj már! A szívóbenzines Uno-mmal körbeautózom az Alfát, amíg az el kezd gyorsulni...
Attie2008-08-14 13:23:38 // 75064
Az M-Jet-ed még gyári vagy van abban is chip? Mert az lehet hogy változtat ezen a lyukon :)
Én most gyári setupról beszélek.
Én most gyári setupról beszélek.
Attie2008-08-14 13:22:09 // 75063
Ne már...
Nyomj egy padlót 1000-1100 fordulat körül. (3-tól 6-os fokozatig) Semmi az ég világon nem fog történni. Valami nagy vánszorgás lesz és aztán meglódul 1700-től. 1500-nál már érezni egy kis éledezést, de amíg eléri azt az egy örökkévalóság.
Ellenben egy V6 kisebb nyomatékkal már 1000-es forulattól húz. Majdnem ugyanúgy mint 2000-nél meg 3000-nél meg 5000-nél :)
Nyomj egy padlót 1000-1100 fordulat körül. (3-tól 6-os fokozatig) Semmi az ég világon nem fog történni. Valami nagy vánszorgás lesz és aztán meglódul 1700-től. 1500-nál már érezni egy kis éledezést, de amíg eléri azt az egy örökkévalóság.
Ellenben egy V6 kisebb nyomatékkal már 1000-es forulattól húz. Majdnem ugyanúgy mint 2000-nél meg 3000-nél meg 5000-nél :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 13:16:13 // 75062
igen? én nem vettem észre...szerintem a 105 lovasoknál van....
Attie2008-08-14 13:11:08 // 75061
1700 körül :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 12:57:21 // 75060
meg ahol kalapáccsal csinálsz rá még...
Liquid2008-08-14 12:50:48 // 75059
ott ahol beszívja a luftot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-14 11:43:30 // 75058
változó geo turbón hol van a turbólyuk? :))
GTPeti2008-08-14 11:06:28 // 75057
Hardy, köszönöm. :)
Két észrevétel még:
- Amikor a Fiat ajtajairól szedtem le a díszléceket, nem voltam gyengéd. SEMMI festékfeltépődést nem tapasztaltam. Sőt... Nagyon örültem volna, ha legalább úgy lejönnek a csíkok. De nem. Akkor már inkább a ragasztó szakadt, de nem a festék vált le. (Mint írtam a szélvédőragasztó extrém szívós.)
- Ha csomagtartó spoilerről van szó, én simán felfúrnám. Nem látszik, teljesen stabil. És két luk amúgyis eltüntethető igény esetén. (Emiatt mondjuk fájjon a köv. tulaj feje. Bár egy Novi spoiler tul.képpen úgyis "mindenkinek" tetszik. :)
Két észrevétel még:
- Amikor a Fiat ajtajairól szedtem le a díszléceket, nem voltam gyengéd. SEMMI festékfeltépődést nem tapasztaltam. Sőt... Nagyon örültem volna, ha legalább úgy lejönnek a csíkok. De nem. Akkor már inkább a ragasztó szakadt, de nem a festék vált le. (Mint írtam a szélvédőragasztó extrém szívós.)
- Ha csomagtartó spoilerről van szó, én simán felfúrnám. Nem látszik, teljesen stabil. És két luk amúgyis eltüntethető igény esetén. (Emiatt mondjuk fájjon a köv. tulaj feje. Bár egy Novi spoiler tul.képpen úgyis "mindenkinek" tetszik. :)
GTPeti2008-08-14 10:54:43 // 75056
A dízel témához még annyit, hogy engem szinte egyedül a turbólyuk zavar. Ha azt "betömnék" egy kisebb turbóval, asszem kiegyeznék vele. Még a hangját is megszerettem a 156 előadásában. :)
GTPeti2008-08-14 10:45:28 // 75055
Zsolesz,
"Jó neked hogy nem az anyagiak. Irigyellek."
Tedd meg légyszi, hogy elolvasod a hsz-om első részét még1x:
"Ha jól menne"
Itt nem az autóra gondoltam, hanem arra, hogy ha nekem jól menne. (...anyagilag!)
"Jó neked hogy nem az anyagiak. Irigyellek."
Tedd meg légyszi, hogy elolvasod a hsz-om első részét még1x:
"Ha jól menne"
Itt nem az autóra gondoltam, hanem arra, hogy ha nekem jól menne. (...anyagilag!)
Online tag
3
Vendég3
579
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8