csocsi2008-07-07 18:36:05 // 73304
Akkor azt mondd mennyi lenne a vége.
Poló2008-07-07 18:35:59 // 73303
Nem tudom hogyan jött össze. Tatabányán tettem bele 95-öst a Shellnél, felmentem a pályára és lemenem Győrig, ez asszem klíma nélkül volt és 130-140 km/h, forgalom nélkül. Haza Pápára a 83-ason (ez már klímával), aztán vissza Győrbe, majd fel Bp-re (ekkor már volt forgalom a pályán és sietnem is kellett, kílma ment végig) Bp-n szerencsére nem volt nagy forgalom, átlagosan haladtam a forgalommal. Kifelé szintén, egy kis országút, majd M1 tempósan. Győr-Pápa tempósan. Itthon keveset használtam az autót a városban, mondjuk 20 km-t összesen. Hétvégén át Győrbe 120-140 körül, klímával. Aztán egy laza kirándulás onnan lightos tempóban Pannonhalmára, Csesznekre, majd visza Győrbe és itt tankoltam, ezúttal 100-ast az OMV-n. Megpróbálom megállni, hogy nem nyomom neki, kíváncsi leszek mit tudok összehozni. Győrből majdnem sikerült végig 100-110 alatt maradni, csak Pápa előtt toltam el 150-ig kb, mert nem akartam elengedni egy V-ös gófot.
ALFI1562008-07-07 18:32:33 // 73302
Bementem ma Érden az Autócentrum Szabóhoz (fiat,alfa,lancia).Érdeklődtem az új bravo után.1.9m-jet a létező összes extra meg ami csak van hozzá belepakolva.Ha ott hagynám az alfát 1.5-et kéne még ráfizetni.
csocsi2008-07-07 18:13:45 // 73301
Vaze, hogyan tudsz te ennyit kihozni?
Igaz amit írtam az a 3 év átlaga.
Igaz amit írtam az a 3 év átlaga.
GTPeti2008-07-07 18:05:37 // 73300
Tudjuk, hogy te a Volvo előttire vagy rágerjedve... :))))
Halesz2008-07-07 18:04:16 // 73299
De szép az a Volvo! :) Is :)
GTPeti2008-07-07 17:56:36 // 73298
Igen. Onnan, ahol még nincs biztosíték. És a vezetékre tenni egy megfelelő értékűt.
GTPeti2008-07-07 17:55:18 // 73297
Apropó, tegnap bőrt tisztogattam, ápoltam. Szépen letisztítóztam a kormányt is, de sajnos nem lett jó az eredmény. Ahol legtöbbet volt fogva, vszínüleg alig volt rajta már "festék", így ott most elég sz@rul néz ki... (Óvatosan az erős bőrtisztítóval, a kormányon!)
Mind1, úgyis újra akartam bőröztetni, így már elkerülhetetlen lesz.
És még vmi. Állítólag itt van felénk EU legnagyobb outlet centruma. Ezt a "főutcáján" lőttem:

Mind1, úgyis újra akartam bőröztetni, így már elkerülhetetlen lesz.
És még vmi. Állítólag itt van felénk EU legnagyobb outlet centruma. Ezt a "főutcáján" lőttem:

ALFA75td2008-07-07 17:53:48 // 73296
Szerintem a biztosítéktáblától a legcélszerűbb fix 12v leszedni
GTPeti2008-07-07 17:51:34 // 73295
Erhard, mert a MiTo-ban van gyárilag 3 szonda. Sztem majd rendelni is lehet... Csak szerettem volna, hogy tudd, hogy ilyeneket is árulsz. :))
GTPeti2008-07-07 17:45:15 // 73294
A piros vezetékkel csak az a gond, hogy vszínüleg az autórádióra van méretezve a biztosíték. Így ha pl. hűtőládát akarsz rákötni, akkor gáz lehet. GPS-re viszont jó megoldás.
Poló2008-07-07 17:02:21 // 73293
Nekem 8,6 lett most az átlagom, szinte végig klímázva. Volt benne autópálya, Bp, országút, város, minden.
csocsi2008-07-07 14:21:51 // 73292
Ez is megerősíti a tényt, hogy a 2.0 nem városi autó :))))
Mondjuk nekem kevesebb a városi, mint neked, de az eddigi átlag 9,8 l.
Külön nem néztem, hogy városban mennyit enne, mert mindig volt mellette más út is.
Mondjuk nekem kevesebb a városi, mint neked, de az eddigi átlag 9,8 l.
Külön nem néztem, hogy városban mennyit enne, mert mindig volt mellette más út is.
Attie2008-07-07 14:18:50 // 73291
Az 1.6 Halesz adata a 2.0 az enyém. És mivel Halesz is egyfolytában dugózik, mint én, ezért összehasonlíthatónak tartom a két adatot.
Amúgy az én 2.0-m télen inkább 11 litert evett nyáron inkább 12 felé hajlott.
Kb úgy hogy nyáron: 11.8, télen: 11.3
Amúgy az én 2.0-m télen inkább 11 litert evett nyáron inkább 12 felé hajlott.
Kb úgy hogy nyáron: 11.8, télen: 11.3
csocsi2008-07-07 12:43:59 // 73290
Városban ennyivel jobb lenne az 1.6?
csocsi2008-07-07 12:42:56 // 73289
Jó izlése van az öregnek :))
Mike.2008-07-07 12:27:31 // 73288
Autópályán pedig 0,2 liter volt a különbség azonos tempó mellett.
Mike.2008-07-07 12:25:41 // 73287
Így van! A fogyasztás hasonló a motor pedig kevésbé erölködve viszi ezt a nehéz kasztnit.
Attie2008-07-07 12:22:37 // 73286
1.6 TS 10 liter
2.0 TS 12 liter
Bp-en
2.0 TS 12 liter
Bp-en
Attie2008-07-07 12:21:56 // 73285
De nekem kb 1-2 perc alatt beáll a jó szintre, tehát nem tud megtréfálni :)
Mike.2008-07-07 12:16:32 // 73284
Van különbség a 147 és a 156 rugói között?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-07-07 12:09:25 // 73283
miért nem vesz 2.0-est? ahogy írják ua eszik csak jobban megy...
DJ2008-07-07 11:52:33 // 73282
Hello Urak!
Egy még nem tag barátom keres 156-ost, 1.6 motorost 2.3 millióig.
Az édesapámnak én keresek 156-ost, csak selespeed érdekel!
Ha valakinek van eladó, illetve tud ilyeneket, kérem írjon!
A felszereltség illetve a szín nem érdekes, viszont az állapot és a karbantartás igen!!!!
Köszi!
Egy még nem tag barátom keres 156-ost, 1.6 motorost 2.3 millióig.
Az édesapámnak én keresek 156-ost, csak selespeed érdekel!
Ha valakinek van eladó, illetve tud ilyeneket, kérem írjon!
A felszereltség illetve a szín nem érdekes, viszont az állapot és a karbantartás igen!!!!
Köszi!
Mike.2008-07-07 11:18:14 // 73281
Jaa, GEORGE gépében van úgy megoldva! :-))
Mike.2008-07-07 11:17:34 // 73280
Ez sajnos ilyen.
Láttam aki csinált a jobb oldali lábtérbe egy hármas csatlakozót a GPS-nek, töltőknek.
Láttam aki csinált a jobb oldali lábtérbe egy hármas csatlakozót a GPS-nek, töltőknek.
Mike.2008-07-07 11:15:47 // 73279
Na még azt a toplák, szakadék videóst!?!? Őt ki bérelte?
Amúgy én is megnézném mit sikerült alkotnia. :-))
Amúgy én is megnézném mit sikerült alkotnia. :-))
someday2008-07-07 10:37:09 // 73278
Járt már valaki úgy hogy az 5.nek útban volt valami ami be volt dugva a szivargyújtóba? pl gps töltő nekem most).
- akkor szerzett különböző formájú töltőt?
- esetleg valami hosszabbítót? :)
- akkor szerzett különböző formájú töltőt?
- esetleg valami hosszabbítót? :)
Cgo2008-07-07 08:07:03 // 73277
par honapja irtam egy blogot, emiatt allt le az autom az autopalyan, meg nem ert vissza 0-ra es azt irta, hogy 260+ km-t meg birja. Maig is csinalja neha...
Piritu - 1.000.0002008-07-06 13:05:29 // 73276
GEORGE2008-07-06 10:49:54 // 73275
Nekem olyant "csinál" hogy ha járó motorral tankolom tele akkor marad a mutató ott ahol elötte volt, majd kb 20-30km-es távon megy fel a tele jelzésig.
Ha leállitom és újra inditom azonnal telit mutat.
Ha leállitom és újra inditom azonnal telit mutat.
janrob2008-07-06 10:15:40 // 73274
Hi
Debrecenből vagy környékjéről ki volt a MARTINCar-nál chipelni?
Érdekelne engem is, beszélnünk kellene pár szót!
Debrecenből vagy környékjéről ki volt a MARTINCar-nál chipelni?
Érdekelne engem is, beszélnünk kellene pár szót!
Attie2008-07-06 09:59:29 // 73273
Ja és ilyenkor a comp szerint is még kurva sok km-t tehetek meg az autóval :)
Attie2008-07-06 09:58:47 // 73272
Nekem olyan van néha, hogy indításkor felmegy maxra az üzemanyagszint jelző. (Akkoris ha nincs tele :) ) És utána szépen lassan beáll a normális szintre.
Balázs156SW2008-07-06 09:53:51 // 73271
Köszi. Nagy levegő és lehet, hogy nekilátok.
"Száguldosrác"2008-07-06 09:35:40 // 73270
Szia.Csak akkor lehet fesz alatt tartani ha manuálisan átkötöd a csatiját a szivargyujtonak.
Azaz kiszeded a házát lehuzod a csatiját és a középsö vezetékét elcsiped ugy hogy a jövöben vissza tudd forrasztani ha kel,ha elcsipted akkor a magnotol a piros vezetékértől tudsz levinni neki feszt.A szivargy. csak összesodrod a vezetéket leszigeteled visszarakod és már van is benne folyamatosan áram.
Azaz kiszeded a házát lehuzod a csatiját és a középsö vezetékét elcsiped ugy hogy a jövöben vissza tudd forrasztani ha kel,ha elcsipted akkor a magnotol a piros vezetékértől tudsz levinni neki feszt.A szivargy. csak összesodrod a vezetéket leszigeteled visszarakod és már van is benne folyamatosan áram.
Balázs156SW2008-07-06 09:18:15 // 73269
Segítség kéne: Van-e lehetőség a szivargyújtót fesz. alatt tartani, ha áll a motor? Tölteni kéne egy szerkentyűt.
Poló2008-07-05 23:53:33 // 73268
Havernak az astrája meg olyat csinált az előbb, hogy fordulatszámmérő mutat 5000-et, motor meg fulladozik, alig pörög 600-at. Nem is tudott vele elmenni, otthagyta a városban.
ZOI2008-07-05 23:51:07 // 73267
Mondjuk nekem elfeküdt a mutatóm és többet nem is mozdult. De talán nálad is beválik! Nekem azóta frankó! :)
Mike.2008-07-05 23:50:02 // 73266
Vagy az enyém még xarabb olasz gép. :-)))
Karakot2008-07-05 23:46:36 // 73265
Köszi a tippet. Egy próbát megér...
Karakot2008-07-05 23:45:47 // 73264
Akkor most megnyugodtam. Nálam ennyi "parajelenség" messze nincsen. :) Ez azt jelenti, hogy majd lesz? :)))
ZOI2008-07-05 23:39:33 // 73263
Nekem is volt üa szint jelző gondom. Kis kontaktspray megoldotta. Hátsó ülés alatt van a cucc, a csomagtartó alsó borítását kiveszed talán hozzáférsz. :)
Mike.2008-07-05 23:32:21 // 73262
Ez assztat jelenti, hogy xar olasz vasat vettél!! :-)))
Amúgy ilyen csoda jelenségek nálam is vannak.
A múltkor hírtelen a fordulat mutató menet közben nullára esett. Megijedtem, hogy valami baj va, de a motor ugyan úgy járt. ... aztán itt szóltak, hogy a leállás után az újra indítással helyre jön minden. Úgy is lett, azóta is minden okés.
Vagy, xarakodott a klímám, alig fújt hideg levegőt, persze amikor elmenntem a klímáshoz ott minden jó volt akkor, persze másnap megint csak xarakodott. Nem is foglalkoztam vele, tegnaptól viszont újra jéghideg levegőt fúj.
vagy, egyszer csak a hangszórók elnémultak. A rádió az jó. Az ajót kinyitva van amikor megszólal, (azt sem mindig) de ugye nyitott ajtóval bajos közlekedni, így most kuss van az autóban.
Amúgy ilyen csoda jelenségek nálam is vannak.
A múltkor hírtelen a fordulat mutató menet közben nullára esett. Megijedtem, hogy valami baj va, de a motor ugyan úgy járt. ... aztán itt szóltak, hogy a leállás után az újra indítással helyre jön minden. Úgy is lett, azóta is minden okés.
Vagy, xarakodott a klímám, alig fújt hideg levegőt, persze amikor elmenntem a klímáshoz ott minden jó volt akkor, persze másnap megint csak xarakodott. Nem is foglalkoztam vele, tegnaptól viszont újra jéghideg levegőt fúj.
vagy, egyszer csak a hangszórók elnémultak. A rádió az jó. Az ajót kinyitva van amikor megszólal, (azt sem mindig) de ugye nyitott ajtóval bajos közlekedni, így most kuss van az autóban.
Karakot2008-07-05 22:56:10 // 73261
Egy furcsa dolog zavar egy ideje. Az üzemanyag szintjelző rakoncátlankodik nálam. A jelenség: ráadom a gyújtást, és fekszik a mutató. Gyújtást levesz, majd megint ráad, és akkor felfegy a mutató a tényleges szintre. Utána OK. Kipróbáltam azt is, hogy mikor elsőre nem mozdul a mutató, akkor is elindulok, és ilyenkor pár km után szép lassan felkúszik a tényleges szintre. Találkozott már vki ilyennel? Ez a kijelző műszer hibája, vagy a tankban az üzemanyag szint érzékelőjé?
☻SKULL☻2008-07-05 22:35:39 // 73260
Mike.2008-07-05 21:43:00 // 73259
Sajna nem számít nekik semmi, csak eladják a xarukat. Ha már rákérdezel konkrétan valamire és látják, hogy értesz kicsit hozzá akkor meg elhajtanak. És ez nem csak egynél fordult elő.
GEORGE2008-07-05 20:14:20 // 73258
Azt az "árokot" én kitördeltem...és kaptam egy sik felületet.
GEORGE2008-07-05 20:10:48 // 73257
Tuti hogy nem egyezik meg!!
Poló2008-07-04 23:41:39 // 73256
Ilyeneknek van bontójuk? A Dedráé max a 155-ével és a Tempráéval egyezik meg.
Mike.2008-07-04 21:38:36 // 73255
Igaz! A 73221 es posttot úgy emlékeztem te írtad, aztán meg mégsem. :-))
Online tag
2
Vendég2
611
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV