Satti2008-01-13 09:43:52 // 59916
Olyan bütyök a jobb oldali tükröm alatt nekem is van, én is kerestem a visszajelzőt, de nincsen.
Maxwell2008-01-13 09:23:00 // 59915
Debizonyám, hogy VAN!
A TS-ekről nem tudom pontosan, de a JTD-kben van külső hőmérséklet figyelő, mégpedig a baloldalo tükör alső műanyagja alatt. Csak az a bökkenő, hogy az utasokkal nem közli a hőmérsékletet, csak az ECU-val, mert az autómata klímához meg a gázolajbefecskendezéshez szökség van erre az infóra.
Rajta vagyok a témán, hogy valahogy ezt az infót (meg némi fogyasztási adatot) kiszedjem az ECU-ból és kijelezzem egy LCD-n.
Utólagos fedélzeti 145 és 146 -ba.... Jólhangzik! Miért ne?
Valakinek esetleg van ötlete?
A TS-ekről nem tudom pontosan, de a JTD-kben van külső hőmérséklet figyelő, mégpedig a baloldalo tükör alső műanyagja alatt. Csak az a bökkenő, hogy az utasokkal nem közli a hőmérsékletet, csak az ECU-val, mert az autómata klímához meg a gázolajbefecskendezéshez szökség van erre az infóra.
Rajta vagyok a témán, hogy valahogy ezt az infót (meg némi fogyasztási adatot) kiszedjem az ECU-ból és kijelezzem egy LCD-n.
Utólagos fedélzeti 145 és 146 -ba.... Jólhangzik! Miért ne?
Valakinek esetleg van ötlete?
TIbor2008-01-13 09:02:59 // 59914
Elviekben ha van légkondid akkor van külső hőkérséklet érzékelőd is, a jobb oldali visszapill tükör alján van egy kis dudor asszem az az!
De lehet, hogy nem !
De lehet, hogy nem !
MIFI2008-01-12 22:00:08 // 59913
Szerintem a hőfok tekerő gomra gondolt:) szvsz
Tedi2008-01-12 21:36:03 // 59912
Ennyi pénzért még nem is vészes, bár az 50%-os guma kicsit elgondolkodtató...
:Szájmon:QV:147:GT:2008-01-12 21:33:05 // 59911
nincs!
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-12 21:25:56 // 59910
Most kapcsolok....hőfok mérő?? Mármint külső hőmérséklet?? Ilyen van a 145/146-ban? Eddig én nem találtam ere utaló kijelzőt/kapcsolót. Nekem csak egy kvarcórám van.
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-12 21:19:10 // 59909
No igen, nálunk "igásló" üzemmód van, nincs nap, hogy ne mennénk a géppel. Hiányozna is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-12 21:12:00 // 59908
Nyáron nekem egy fordulat se megy körbe és már ketyeg: trahhatraktrak......Most télen kicsit többet teker, de nem vészes. Csak nem tudom, hogy indíthatom e izzítólámpa kialvása után közvetlenül.
MIFI2008-01-12 19:43:37 // 59907
Váltórudazat esetleg!:)
Selmak2008-01-12 19:35:41 // 59906
Ha hosszabb ideig állt a CRnek kell pár fordulat hogy feltermelje a gázoljat nyomócsőbe. Ha ott elérte a megfelelő nyomást csak akkor indítja az ECU a befecsit.
Bea...2008-01-12 19:11:07 // 59905
Sziasztok. Volna egy kis gubanc. Valamiért nem veszi a gép (1.6 Boxer) az 5-öst meg a hátramenetet. Pontosabban a váltókart nem lehet odáig kinyomni hogy 5-be vagy hátramenetbe lehessen tenni. 1-4-ig megy simán minden gond nélkül. Ha valakinek van ötlete vagy esetleg iylen tapasztalata lécci segítsen mert nem tudom mi lehet.
rolcsika202008-01-12 19:02:42 // 59904
Sziasztok nincsen vélrtlenül valakinek nyomtatható valós formájú méretű, középkonzol fóliája mert átakartam cserélni a 145-ösöm világítását neon kékre és mikkor kiszedtem az írást elszakadt úgyhogy hiányzik a hőfokmérőjé meg a kapcsolók elől is a számozás jelölés. Iszonytosan kéne valahonnan segítsetek!
Satti2008-01-12 18:48:38 // 59903
Jól mutatna az biztos, csak sajnos sűrűn kéne görgöztetni vinni, nem a mi útjainkra való sajnos, pedg dögös lenne vele a gép.
Maxwell2008-01-12 13:33:14 // 59901
Hi!
Az én dezsőm télen nyáron így indul: "trehatrehatrehatreha...traktraktrak" Nemtommiért, de észrevehetően többet kell indítózni, mint pl a szívódízel toyota corollánál.
Egyébként a lámpák elalvását nem kell megvárni, csak az izzítóét. Ha nagyon hideg van, akkor én is duplán izzítok. Szokott segíteni egy kicsit. de ez a motor talán még izzítás nélkül is elindulna.
Az én dezsőm télen nyáron így indul: "trehatrehatrehatreha...traktraktrak" Nemtommiért, de észrevehetően többet kell indítózni, mint pl a szívódízel toyota corollánál.
Egyébként a lámpák elalvását nem kell megvárni, csak az izzítóét. Ha nagyon hideg van, akkor én is duplán izzítok. Szokott segíteni egy kicsit. de ez a motor talán még izzítás nélkül is elindulna.
TIbor2008-01-12 12:36:11 // 59900
Ok !
Szólól osz' szétborítjuk porrá!
Jól berúgunk (pálinkától) és csinálunk belőle 1,4 -es opelt !
Így ok lesz?
:-)))))))
Szólól osz' szétborítjuk porrá!
Jól berúgunk (pálinkától) és csinálunk belőle 1,4 -es opelt !
Így ok lesz?
:-)))))))
Satti2008-01-12 10:29:06 // 59899
Én is úgy vagyok vele, hogy a nyári kerék marad a gyári alufelni, az még nekem teccik is, ráadásul takarítani is könnyű, és azzal még lehet közlekedni, a 195/55 R 15-ös gumikkal.
dfg (Tanárúr)2008-01-12 10:17:14 // 59898
naná, hogy akarom! csak előbb a futúmű...
Seriff2008-01-11 23:10:46 // 59897
Ennyi kraftot elsőkerékre... majomkodás:D
ystuc2008-01-11 23:03:57 // 59896
17-es a 145-re felmegy, de a 146-ra csak peremezéssel. A 146-on nekem 205/45 R16-osgumma van, és már ez is necces, igaz, nekem ültetve is van.
:Szájmon:QV:147:GT:2008-01-11 22:46:56 // 59895
TIbor2008-01-11 19:33:58 // 59894
Ejnye kollégák ne sokkoljatok már ezzel a rögzítővel ! Az első vezérlés cserénél háromszor visszahozza az árát, akkor mi a faszért kínlódik bárki is anélkül !
Dfg kolléga ha csinálni akarod a vezmódot szóljál, segítünk, persze csak ha gondolod!
Dfg kolléga ha csinálni akarod a vezmódot szóljál, segítünk, persze csak ha gondolod!
sty2008-01-11 17:10:52 // 59893
ekek 46-ra keresek küszöb spoilert,sos
Satti2008-01-11 16:01:31 // 59892
A 17-es is elfér, csak azzal már elég nehéz közlekedni a szemét útakon, sztem egy 16-os az elég rá.
emmzolee2008-01-11 15:55:17 // 59891
Szevasztok!
Nem tudom ki itt nagy zseni, Felni, és gumi téren.
Van egy 146-osom, és arra szeretnék venni valami nagy, és vadállat kereket.
Nem tudom viszont azt, hogy mekkora az a méret, ami még föl megy, de nem ér bele a kaszniba.
Tudnátok segíteni?
Az is jó lenne, ha le írjátok, kinek mi fért föl, (felni, gumi) az is érdekel kinek mi az ami már bele ért a kaszniba. Hátha ki lehet ókumlálni belőle, hogy mi a max ami rá megy.
Ki néztem 3 kereket az egyik 9X16-os ET35 felni, 215/40 r16gumival a másik 7,5X16, ET35 205/40 r16
Aztán a 3. az 7X17 ET40 A gumi meg215/40 r17
Azért kérdezgetek ennyit, mert nem akarok úgy járni, mint már sokan, hogy a kereskedő azt mondja az fasza lesz, megveszem, és amikor gödrös úton járok, akkor mindenhol belever. Jártak így az ismeretségi körömben.
Köszi
Nem tudom ki itt nagy zseni, Felni, és gumi téren.
Van egy 146-osom, és arra szeretnék venni valami nagy, és vadállat kereket.
Nem tudom viszont azt, hogy mekkora az a méret, ami még föl megy, de nem ér bele a kaszniba.
Tudnátok segíteni?
Az is jó lenne, ha le írjátok, kinek mi fért föl, (felni, gumi) az is érdekel kinek mi az ami már bele ért a kaszniba. Hátha ki lehet ókumlálni belőle, hogy mi a max ami rá megy.
Ki néztem 3 kereket az egyik 9X16-os ET35 felni, 215/40 r16gumival a másik 7,5X16, ET35 205/40 r16
Aztán a 3. az 7X17 ET40 A gumi meg215/40 r17
Azért kérdezgetek ennyit, mert nem akarok úgy járni, mint már sokan, hogy a kereskedő azt mondja az fasza lesz, megveszem, és amikor gödrös úton járok, akkor mindenhol belever. Jártak így az ismeretségi körömben.
Köszi
Vasarelly2008-01-11 15:27:05 // 59890
Nem sajna nincs ott most nagy élet.
Vasarelly2008-01-11 15:26:19 // 59889
Lehet csak tisztítani kell? Az öcsém is ezt mondta.
Selmak2008-01-11 15:06:00 // 59888
Meg kellene próbálni kitísztitani az injectort, bukottnak látszókat is ki tudnak puconi ultrahanggal.
147Smz2008-01-11 15:02:08 // 59887
Ezek szerint a szerelőműhely topicban nem tudtak segíteni :-(
Vasarelly2008-01-11 14:48:11 // 59886
Hali! Ha valakinek volt már rossz valamelyik befecskendező szelep 146 1.6 boxer-nél segítsen már ki ..... Szóval a kérdés az lenne, hogy ha kihúzom az injektorokat akkor a 4-ből 3 nak száraz az "alja" egynek meg nedves, benzines (ha letörlöm akkor is) szerintem ez nem egészséges, ja és abban a hengerben a gyertya is barnább.
Sokat is eszik meg minden ami kell... de feleslegesen nem szeretnék másikat venni.
Előre is köszi! Még annyi, hogy 3-4-5 percig néztem és addig biztosan fennált ez a folyásos jelenség.
Sokat is eszik meg minden ami kell... de feleslegesen nem szeretnék másikat venni.
Előre is köszi! Még annyi, hogy 3-4-5 percig néztem és addig biztosan fennált ez a folyásos jelenség.
gabor6962008-01-11 13:58:03 // 59885
Nah ez méginkább megfelelni mivel XVII kerületi vok :)
147Smz2008-01-11 13:37:02 // 59884
Róla még nem hallottam.
Föckös2008-01-11 13:34:29 // 59883
azééé vannak még jó műhelyek!
pl Gerissimo-nál pestimrén!
Alfater huszonéve olasz autózik:-)
pl Gerissimo-nál pestimrén!
Alfater huszonéve olasz autózik:-)
Satti2008-01-11 11:46:47 // 59882
Egy vez.mód, amennyire tudom, 35-40 ezer Ft.
147Smz2008-01-11 11:43:47 // 59881
Akkor túl van tárgyalva. Én még azért nem döntöttem, mert majd csak április környékén lesz aktuális, de Gyuriék a legszimpatikusabbak összességében. Bár a honlapjuk most nem megy. :-)
gabor6962008-01-11 10:32:23 // 59880
Kösz a választ én inkább Halásztelket választanám szerintem és gondolom haverom aki 1ben volt kollegám is ő is ezt ajánlotta ő halásztelki és tag is ChiChi néven :)
147Smz2008-01-11 10:28:21 // 59879
Szia!
Én aug végén vettem a kocsit, és elég sokat faggattam a többieket emiatt is. A vezmódot csak akkor érdemes cserélni, ha már menet közben is kerreg. Amíg indításnál pár másodpercig csinálja csak, aztán elhallgat, akkor az még bőven jó. Nekem is ilyen, és semmi baja az autónak. A szervizre meg nagyon figyelj oda, mert könnyen elcseszhetik az egészet. Akiket a fórumon ajánlanak a legtöbbet: Piri (BP-től 60 km), Csöri (Bp-től 100 km), Large Gyuri (BP határán, Halásztelken) és Szamosi Budán (állítólag nagyon drága). Én tavasszal akarom felméretni egy szakival a kocsi állapotát, vagy a Largeautot választom, vagy Pirit. Egyelőre még én sem tudom.
Én aug végén vettem a kocsit, és elég sokat faggattam a többieket emiatt is. A vezmódot csak akkor érdemes cserélni, ha már menet közben is kerreg. Amíg indításnál pár másodpercig csinálja csak, aztán elhallgat, akkor az még bőven jó. Nekem is ilyen, és semmi baja az autónak. A szervizre meg nagyon figyelj oda, mert könnyen elcseszhetik az egészet. Akiket a fórumon ajánlanak a legtöbbet: Piri (BP-től 60 km), Csöri (Bp-től 100 km), Large Gyuri (BP határán, Halásztelken) és Szamosi Budán (állítólag nagyon drága). Én tavasszal akarom felméretni egy szakival a kocsi állapotát, vagy a Largeautot választom, vagy Pirit. Egyelőre még én sem tudom.
gabor6962008-01-11 10:22:31 // 59878
Hy all,
Olvastam már több helyen, hogy ezeknek 1 tipikus hibálya a vez mód, nos lehet nekem is ez van kialakuloban mivel néha de tényleg csak néha nekem is olyan hangja van mint 1 dizel verdának, gondolom akkor ez betudható a vez mód kehesedésének.
Mndjuk amugy is vez mű szíjat akartam cserélni kompletten csak még nem volt rá keret (el kén adni a másik autóm:P).
Nem tudjátok kb mennyibe kerülhet? Mert a best autó ház nál láttam vezmű szíj cserét kompletten szereléssel bruttó 50k ért nem tom mennyivel emelné meg a költsége ha vez mód is cserélve lenne.
Ill tudnátok ajánlani valami jó és földön járó szerelőt pesten vagy pest vonzáskörzetében?
Elöre is köszi.
Olvastam már több helyen, hogy ezeknek 1 tipikus hibálya a vez mód, nos lehet nekem is ez van kialakuloban mivel néha de tényleg csak néha nekem is olyan hangja van mint 1 dizel verdának, gondolom akkor ez betudható a vez mód kehesedésének.
Mndjuk amugy is vez mű szíjat akartam cserélni kompletten csak még nem volt rá keret (el kén adni a másik autóm:P).
Nem tudjátok kb mennyibe kerülhet? Mert a best autó ház nál láttam vezmű szíj cserét kompletten szereléssel bruttó 50k ért nem tom mennyivel emelné meg a költsége ha vez mód is cserélve lenne.
Ill tudnátok ajánlani valami jó és földön járó szerelőt pesten vagy pest vonzáskörzetében?
Elöre is köszi.
Robesz72008-01-11 10:10:52 // 59877
akkor igen.... de nem....
GT Ɨ|ѯ2008-01-11 07:06:50 // 59876
Ha a 4l annyi ,akkor tényleg!:-)))
Átok79146TD2008-01-10 23:13:58 // 59875
igen...valvoline maxlife....:)))
147Smz2008-01-10 22:59:50 // 59874
A bátyám 98-as benzines Volvoján hiába vártam, hogy elaludjanak a lámpák, nem aludtak :-) Mi nagy hidegben anyám szívódízeles F Astráján kétszer izzítunk. Elalszik a lámpa, és gyorsan elveszed a gyújtást, majd ráadod és így indítod el. Nem tudom, hogy a turbós verzióknál ez okoz-e gondot.
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-10 22:55:41 // 59873
Lehet, hogy most hülyének néztek, de egy dolgot sose tudtam az ilyen "modern" autóknál....Meg kell várni míg elalszik minden kotrol lámpa mielőtt indítózok, vagy nem szükséges. Főleg reggel hidegindításnál érdekes, mert az izzítás sokkal hamarabb befejeződik, minthogy minden kialszik, és így nyilván visszahül az égéstér egy kicsit. Et ki is próbáltam. Alapból mindíg megvártam míg minden eltűnik, aztán hajrá...Igenám, de -4 fok körül már nem indul pöccre a verda, hanem trehatrehatrehatreha...traktraktrak :-)
Na tegnap reggel kilogikáztam, hogy ez nem biztos, hogy jó így, az izzítás lámpa kihunyása után egyből röffentettem. És láss csodát treha..traktraktrak.... Szóval most akkor hogyan jó?
Na tegnap reggel kilogikáztam, hogy ez nem biztos, hogy jó így, az izzítás lámpa kihunyása után egyből röffentettem. És láss csodát treha..traktraktrak.... Szóval most akkor hogyan jó?
Robi ( Sztanik )2008-01-10 22:18:43 // 59872
Neked nemhogy már inni kellene ?
Robi ( Sztanik )2008-01-10 22:18:24 // 59871
Piri szemre cseréli.
A két tengelyen levő bütykök helyzetére ránéz, és megmondja, hogy jó-e.
A két tengelyen levő bütykök helyzetére ránéz, és megmondja, hogy jó-e.
dfg (Tanárúr)2008-01-10 22:16:03 // 59870
Piriék is idom nélkül cserélik :)
Robi ( Sztanik )2008-01-10 22:08:44 // 59869
Persze tök laikus még véletlenül se álljon neki.
Én szíjhajtásos szakmában dolgozom. :-)
Én szíjhajtásos szakmában dolgozom. :-)
Robi ( Sztanik )2008-01-10 22:03:33 // 59868
Én már kétszer levettem a szíjat meg vissza, de semmi rögzítő nem kellett
hozzá. Csak alaposan meg kell nézni, hogy mi hol van.
A főtengely van a blokkhoz jelölve ,meg az egyik ( nem emlékszem melyik ) tárcsa.
A másik tárcsa nem a blokkhoz van jelölve, hanem van rajta egy kis bemarás.
Nos a 2 tárcsán levő bemarás között kell megszámolni, hogy a szíjon hány fogtávolság volt, és úgy visszarakni, persze megfeszített szíjfeszítővel.
Párszor átforgatom, és ha a jelölések nem mennek el, akkor jó.
Láttam olyan eredeti szíjat, amelyik meg volt festve, hogy a két tárcsa bemarását
kellett csak odaforgatni.
A szívóoldali tárcsa egyébként olyan állapotban van az összerakáskor, hogy éppen nem akar megállni, mert a szelepek mindig elrúgják.
Feltételezem ezért is használtok többek közt rögzítőt.
hozzá. Csak alaposan meg kell nézni, hogy mi hol van.
A főtengely van a blokkhoz jelölve ,meg az egyik ( nem emlékszem melyik ) tárcsa.
A másik tárcsa nem a blokkhoz van jelölve, hanem van rajta egy kis bemarás.
Nos a 2 tárcsán levő bemarás között kell megszámolni, hogy a szíjon hány fogtávolság volt, és úgy visszarakni, persze megfeszített szíjfeszítővel.
Párszor átforgatom, és ha a jelölések nem mennek el, akkor jó.
Láttam olyan eredeti szíjat, amelyik meg volt festve, hogy a két tárcsa bemarását
kellett csak odaforgatni.
A szívóoldali tárcsa egyébként olyan állapotban van az összerakáskor, hogy éppen nem akar megállni, mert a szelepek mindig elrúgják.
Feltételezem ezért is használtok többek közt rögzítőt.
Online tag
0
Vendég0
547
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV