Benőke2007-01-06 11:43:12 // 26416
A súlytöblet szerintem számít. Attól ilyen gyorsak a Hondák (mármint a felesleges súly hiánya miatt). Gyakorlatilag 1t körüliek. A Ti jó 200kg -al több. (Pontosan nem tudom a súlyát)
Ezért gyorsul jobban a Honda.
Közútra kihoztak egy kis versenytechnikát. Valószínűleg azért rövidebb életű lesz a motor, de annyira azért még sem lett az. hogy jelentősen csökkentené a használati értékét. Tisztán gyorsuláásban a könnyű blokk és a könnyű autó miatt igencsak jól megy. Alfa is csinált 2000ccm -es közel 200 lovas autót, csak nem közútra, abból csak kis széria volt. Aszem a 2000 GT volt. Ez se mai fejlesztés azért :)
GEORGE2007-01-06 11:40:15 // 26415
Most akkor sértödjél be! De inkább ne! .-)
De te látod rosszul, nem lenézésről van itt szó.
Na szóval két autót hasonlitottunk össze a GTI kategóriából.
A VTI-it és a 146ti-t.
Sajnos igen is nézni kell a súlytöbletet és nem "kicsinyességből" mert mind a két autó egyforma lóerős, bocsánat a VTi 5-el erősebb.
Az összerelési minősége az Alfának jobb akárhogy is nem tetszik ez egy VTi-nek!
Merevebb is a kasznija, de ezen okonál fogva nehezebb is!!!!
Azért amikor fej fej mellett kell megmérközni ne mondmár, hogy nem számitanak a kilok?
Szóval 160 ló visz majd 200 kilóval könnyebb kasznit!
Ehhez képest abszolut nincs szégyenkezni valója az Alfának.
Ugyan is azt nem lehet mondani, hogy a VTI-k minden gyorsulást nyernek a ti-vel szemben.
Ha viszont egyforma súlyra hozzuk öket nagyon csúnyán kikapnak!
Amúgy amiről te beszélsz ugye az Si az a 140 lovas verzió?
Na avval sokkal jobban megszoritott a barátom mint a VTi-vel!!!!!!!
Az Si-t nem tudtam megverni a 155-el!!!!
Vezérlés módositó eredetileg Hitachi márkájú! Mit mond ez neked?
A többi kacat meg ami elromlik az Alfában bosch az a FOSCH!
Na ennyit a megbizhatatlan Alfákról.
GEORGE2007-01-06 11:25:56 // 26414
Nem elözött le Joe engem se, de 170-nél is még a fenekemben volt hiába húzattam ki a 146ti-t.
Tudom, hogy Joe Turbos meg dizel és nem egy kategória.
Evvel azt akartam csak bizonygatni, hohy ha Mjet-et veszel ott sincs szégyenkezni való ha oda kell lépni neki.
Benőke2007-01-06 11:24:42 // 26413
De WTCC ben nem VTI motorral mennek véletlen a hondások? Nem láttam sokat győzni egyiket sem :) Jó jó nem gyári támogatású csapat(ok).
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:44:08 // 26412
szal. NE nézzétek
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:35:22 // 26411
Én csak azt mondom, nézzétek le ezeket a gépeket. ők ugyanannyira szeretik a gépeiket, mint mi a mieinket. és azok közt is van 1-2 szuper taxi.
dfg (Tanárúr)2007-01-05 23:21:07 // 26410
Miről beszéltek?
nekem volt hondám, meg sem próbálom hasonlítgatni komfortban, vagy külsőben, vagy biztonságban hasonlítgatni az alfával. Itt szigorúan a gyorsulásról és a tartósságról beszéltem. nekem nem VTI-m volt, csak 140lovam volt, mégis sokkal jobban gyorsult, mint a ti. kb 170-180-ig. és azzal a hondával minden kalibra verve volt, kivéve a turbós. ne beszéljetek súlytöbletről, mert ez kicsinyes dolog. akkor én azt mondom a jtd kapcsolja ki a turbót, mert nekem nincs. és valóban pörgetni kell, de ugye a teljesítmény négyzetesen arányos a fordulatszámmal. Pl.: az F1-ben majd 20000-et forognak. 6000 az alapjáratuk. és a tartósság. Olyat még nem hallottam, hogy a v-tech rossz, mi a helyzet a vezmódosítóval? És én nem mentem a hondával 4000 alatt, mégsem ment tönkre sose. 1600 ccm. ültetek 1.8 VTI-ben? na apám az igen. Ja igen a gsi 230-et megy alapból. tehát én azt mondom, hogy nem a leggyorsabb, és nem is a legtartósabb. De ettől függetlenül nem adnám oda akocsimat 15 hondáért, és 85 gsi-ért sem.
Kau2007-01-05 22:34:40 // 26408
Sosem kérdeztem meg. Lehetséges ;)
BFMSE2007-01-05 22:30:29 // 26407
De az 8 szelepes GSI volt nem?
Poló2007-01-05 22:24:18 // 26406
Jó, de neked van rutinod :))
Lacházán jobb időket mentél az 1,6-tal, mint én a 2,0-val. A ti kategóriátokba jobb idővel lehetett bekerülni a legjobb 8 közé, mint a miénkben.
ystuc2007-01-05 22:24:09 // 26405
Na jó, de te egy rajtgép vagy, wazz! Én is kikaptam ellened... :-P
Kau2007-01-05 22:22:37 // 26404
Két éve nyomtam egy GSI Astra ellen a ringen. Kapott másfél kocsit :)) A tulaj örült, hogy kiálltam ellene egy 1.6-ossal, aztán meg nem akarta elhinni, hogy tényleg akkora motor van benne :))
ystuc2007-01-05 22:22:17 // 26403
Egészen pontosan hengerfej fokolás történt vele, meg apróságok... Bizony... Verhetetlen az a QV.
Poló2007-01-05 22:20:56 // 26402
Ilyesmi volt Lacházán a gyorsulás. Nekem a 2.0 TS 156-ot elverte VZalán az 1.9 mJTD-vel, amit ott chippeltek meg a pályán (lett kb. 180 lovas). Őt viszont elverte egy 145 QV, amibe bele volt piszkálva.
BFMSE2007-01-05 22:18:36 // 26401
Nem akarok mentegetozni, teny, hogy Pboxal jobban megy, meg dinamikusabban lehet vele autozni, es a lenyeg, hogy olcsobban.
De ha szeria lenne, akkor lemaradna. Ha meg a 146 Ti-hez hozzanyul az ember, akkor azis elveri a Pboxos Mjetet.
BFMSE2007-01-05 22:16:27 // 26400
En gyorsultam GSI-vel ugy, hogy ketten ultek benne, ugy en nyertem, ha egyedul ultek bene, ugy o nyert.
Egyebkent Joe156 Mjet alfaja Pbox nelkul nem veri el a Ti-t.
Engem boxal is csak eppenhogy elvert.
szasza(SW)2007-01-05 21:42:01 // 26399
Szervizelve Pécsen Na majd megkeresem az iletöt:DD
ystuc2007-01-05 21:41:12 // 26398
Jah, ez van. A GSI-k kb 150-200 kiloval könnyebbek.
ystuc2007-01-05 21:40:10 // 26397
Haha... Utat enged a Ferrarinak... Ez hülye... Pfff...
GabCsi2007-01-05 21:39:35 // 26396
Eladó a kisebbik vasam ha érdekel valakit lásd adok-veszek :)
GEORGE2007-01-05 21:37:13 // 26395
A Calibra nehezebb azt már én is fingattam :-)
De pár GSi-vel volt, hogy nem bírtam.
Sajna ez az igazság .-(
Simonsan2007-01-05 21:35:55 // 26394
GEORGE2007-01-05 21:31:00 // 26392
Az Alfának szerintem stilusa van a VTi-hez képest.
Természetesen nem az mondom, hogy aztán az Alfánál nincs jobb.
Viszont ebben a "GTI" kategóriában nem kell szégyenkeznie sem a 146ti-nek sem a 145QV-nek.
nem a kategória csúcsai de erősen elől vannak.
A VTi szerintem komfortban igen csak messze van egy jó autótól.
Nagyon lent ülsz kényelmetlen a ki be szállás.
A kasznia nagyon doboz hangúan kong.
Menni megy de engem nem fogott meg a 4ezer km alatt.
Mivel ennyit volt szerencsém használni én tudom ,hogy a 146 jobb.
És azt se felejtse ám senkisem, hogy a egyik legnehezebb autó a 146ti ebben a kategóriában.
Mert erről a konkurencia nem beszél. Ők örülnek hogy az övék könnyebb.
Viszont eddig EGY hondást se találtam még aki az Alfa súlytöblete miatt hajlandó lett volna 2 személyt beültetni a gépébe.
na akkor nagyon elverné ám a 146 ti a VTi-t!
ystuc2007-01-05 21:29:03 // 26391
Valamint tartósabb is, mert nincs túlpörgetve a motor. Egy szóval jobb. :-)
ystuc2007-01-05 21:28:16 // 26390
De befogható a GSI is... Tapasztalat... ;-) Mint ahogy a 2.0 Calibra is megverve lett általam. A 2.0 Turbo Calibra viszont kifogott rajtam, igaz meglepődött a tulaja, hogy milyen kevéssel nyert...
Simonsan2007-01-05 21:23:46 // 26389
Nagy élmény volt Hondázni, megfogott látom? :DDD
Viszont az Alfa szebb kívül-belül, jobban megy hétköznapi=sportos használatban, jól fogyaszt 2,0 literes létére annyit eszik, mint egy 1,6-os VTI, BIZTONSÁGOSABB, Nekem ez fontos szempont, van benne anyag. És olcsóbban hozzájutsz, mint a VTI-hez.
Ja és érzelmeket vált ki belőled egy Alfa Romeo ;)
GEORGE2007-01-05 21:22:49 // 26388
Javaslom próbálj ki egy ilyen Mjet 16v gépet, de két kör erjéig.
Azért kiváncsi lennék, hogy milyen arcot vágnál mikor 120-ról elkezdenétek előzni és nem tudnád befogni a ti-vel!
Kinkunlacháza.
Most nem irok métereket hogy milyen hossztú volt a pálya.
De a ti-mhez képest 200-el előrébb indultam el a 156 1,9 Mjet 16v-vel és a bolya sornál szintén 210-et ért el.
Végig érezni, hogy brutálisan húz, a ti-hez képest.
Ez sem elfogultság egyszerű száraz tény.
146 ti 2,0 16v 188Nm/ 155 lovacska
1,9 Mjet 16v 310Nm/ 150 lovacska
2,4 Mjet 380Nm/175lo lovacska
GEORGE2007-01-05 21:16:18 // 26387
Sokat mentem evvel a 98-as VTI olyan 4ezer km -et.
Bocsi de akkor ennél a srácnál meloztam és naná, hogy az övét használtam :-)
Szóval ha 4-5 ezrekig forgatod sima 1,6-os gép semmi több.
6000 felett viszont megy, de ha a 3.-at kihúzatod és váltasz újból 6000 alá esik a fordulat és meg kell várni mig magához tér.
170-től 5.-ben nem mondanám hogy felszedi a beton komotosan kezd gyorsitani.
Temposan autózva 10-est simán bever országúton.
Szóval csodákra senki sem képes a Japok se, ennyit tud a széria 160 lovas VTI.
Lehet ugyan tuningolni de az Alfát is lehet.
Szériában összeségében nem megy jobban mint a 146ti.
Seriff2007-01-05 21:12:38 // 26386
A VTI már csak ilyen- az Integra Type-R is eszméletlen gyenge alacsony (5-6ezerid:D) fordulaton...
GEORGE2007-01-05 21:10:31 // 26385
Nekem a küszöb és az első meg a hátsó lökös is ZENDER.
Simonsan2007-01-05 21:10:24 // 26384
Köszönöm! Na erről beszéltem. Volt kollégám 155 2.0 8V vs 1.6 VTI. Nem a Honda nyert :)
Poló2007-01-05 21:08:23 // 26383
Ne vedd el a maradék kedvemet :(
:)))
GEORGE2007-01-05 21:08:10 // 26382
Én meg azt nem értem te miről beszélsz.
vezettél már valaha 1,9 Mjet 16v na meg föleg 2,4MJET20v-t????
És ezeket vezetted már Power dobozzal?
Én ott voltam aminozus gyorsulási versenyen.
A rajt volnalnál álltam mikor a Honda VTI-is örömködött, hogy az csak dizel amienk meg piszkálva is van.
Örült a kiscsávó, de a célnál már nem volt vigyor!
A VTi csak akkor megy ha 6000 fölé forgatod.
Startkor le fog maradni a végére ugyan feltornázza magát, aztán olyan 160 170 körül veszit a tempoból és 200-ak környékén sehol sincs mondjuk egy ti-hez mérten.
ott már előjön, hogy csak 1,6-os a motorja.
Nekem van itt Pakson egy hatalmas arc hondás haverom.
A 92 155 2,0 8v-vel akart mindenáron gyorsulni a 98-as 1,6 VTI -vel.
Van video felvételem is róla.
Startnál Alfa elmegy 1,5 autónyival is, 200m környékén befogja a VTI a 155-öt.
Ha jól kapom el a rajtot és Ő rosszabbul nem nyer a VTI.
Ennyi.
Nem elfogultság hanem tapasztalat.
Ellenben az Astra GSI 2,0 16v tényleg jól megy.
Ti-vel nehezen verthető.
GabCsi2007-01-05 21:07:39 // 26381
Most jutott eszembe, a teljesítményadóra felkészültetek ? :D
Seriff2007-01-05 21:05:15 // 26380
"egy idő után egyre csúnyább" :DD
Simonsan2007-01-05 21:05:09 // 26379
Most már Én is :D
Poló2007-01-05 21:01:46 // 26378
Bal szélen van egy szavazás :)
A fűnyíróra szavaztam :D
Simonsan2007-01-05 21:00:17 // 26377
Simonsan2007-01-05 20:56:06 // 26376
Ezeket az adatokat találtam:
Alfa 146 ti
Opel Astra F 2.0 GSI
Honda Civic 1.6 VTI
A GSI Astra fasza motort kapott, általunk nem verhető. A Honda olyan adatokat szokott megadni, amiket nem lehet produkálni a valóságban. Szerintem a nyomatékosabb motorunk miatt megverjük, szerintem...
dfg (Tanárúr)2007-01-05 19:58:52 // 26374
az enyémen is olyan van, úgyhogy szerintem gyári, viszont csak a ti-ken látom.
szasza(SW)2007-01-05 18:16:38 // 26373
Fogalmam sincs gyári-e:)
szasza(SW)2007-01-05 18:15:10 // 26372
Egyébként Ystucé nekem túl erös,Georgé meg kicsit egyszerü.De a a lényeg ,hogy a tulajnak tetszen ö használja éli le az élete egy részet benne:)
Poló2007-01-05 18:14:15 // 26371
Jaja, mondjuk ez érthető. Ha nekem is valami egyedi cucc lenne az autómon, én se szeretném, ha előbb-utóbb lenne belőle még valakinek.
Amúgy neked most is van küszöb spoiler az autódon, nem? Az a gyári ti
küszöb? Vagy ez van mindegyiken?
szasza(SW)2007-01-05 18:12:03 // 26370
Tudod mi a helyzet Ystu se szeretné ha másnak is olyan szárny lenne az autoján mint az övé:)Ezért akarok én is egyedit:)
Poló2007-01-05 18:08:37 // 26369
A George féle küszöb elég jól néz ki. Meg úgy amúgy az egész autó is :)
szasza(SW)2007-01-05 18:02:57 // 26368
Egy francia tuning oldalon néztem végig a folyamatot hogy kell csinálni meg most már két haverom is van aki ilyenel foglalkozik én meg csinálom magamnak nem vészes csak a sablont kell kitalálnom milyen legyen:)
Poló2007-01-05 18:00:33 // 26367
A Vittorio féle 147 szerű megoldás tetszik nekem, ha már pajzs alakítgatás. Az télleg jó volt.
Online tag
1
Vendég1
503
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV