Csabee2005-01-10 14:44:57 // 414
	ami szimpi nekem:ATC + 30-40% telj.növekedés, és egy angol chip +70 le!!
atc :80 E huf, angol 130 E huf
	
Csabee2005-01-10 14:43:29 // 413
	erről eddig csak jókat hallottam, de kis hazánkban nem tom hol lehet hozzájutni?!!:((
	
SKrisz2005-01-10 14:42:04 // 412
	Amit már korábban említettem... Squadra, csak másik forrásból!:)
	
Csabee2005-01-10 14:40:34 // 411
	nem feltételeztem:!!!!
csk pusztán érdeklődök és infokat cserélünk:)))
szóval miféle a bónuszlőerőgyárad?
	
Csabee2005-01-10 14:39:41 // 410
	gratula:)))))))))))))
	
SKrisz2005-01-10 14:39:06 // 409
	Ezzel maximálisan egyet értek... Szerinted én nem adok meg mindent az autókámnak?:)))
	
SKrisz2005-01-10 14:38:17 // 408
	
	
Csabee2005-01-10 14:37:32 // 407
	megmondom öszintén én félek a mindenféle sufnituningos megoldásoktól, kb 6 helyről tudnék M.O-on mindenféle chip-et, a 30-80 le+ ig, de egy sem nivós kipróbált dolog:(
az masinának meg csak a legjobb jár:)
	
SKrisz2005-01-10 14:35:56 // 406
	Az más téma... szívó motornál az tényleg szívás...
	
SKrisz2005-01-10 14:34:54 // 405
	Nem ilyenem van és még nincs bennt az autóban!:) A többi stimmel!:)
	
SKrisz2005-01-10 14:33:54 // 404
	Na ja!:)) Látnád a kormányt hogy néz ki! Abba meg a másik kezemmel kapaszkodtam!:)))
	
Csabee2005-01-10 14:33:27 // 403
	és ilyet dobtál bele?
minden ok az autoval????,
	
Csabee2005-01-10 14:32:45 // 402
	ennyi a mutatvány????
egy ismeről a 156 -ba olaszból rendelt csomagküldővel chip-et!
ment is a masina minta veszettfene, kb 2 hétig, aztán szétesett a motor :((((((((((
	
TtK2005-01-10 14:32:35 // 401
	Minek neked chiptuning? Már így is elgörbítetted a váltókart, mikor a legutóbbi gyorsulásnál belekapaszkodtál.. :)))))
	
SKrisz2005-01-10 14:32:01 // 400
	Én nem akarlak semmire sem rábeszélni mielőtt félreérted. Nekem már megvan a chip-em én csak egy lehetőséget mutattam...
	
SKrisz2005-01-10 14:29:57 // 399
	
	
Csabee2005-01-10 14:27:43 // 398
	addig stimmel, de itthon is fő kell tolnia masina computerébe!!!
	
Csabee2005-01-10 14:26:01 // 397
	30 sem:)
de tudod:olcsó húsnak ....
gyanús...
bár nem lehetetlen,h nem jó!
utánamentem a témának itthon és odakint is, de az a legolcsóbbnak is a fele!!!!!
	
SKrisz2005-01-10 14:25:40 // 396
	Ez Squadra chip, csak a srác ügyes és ő megvett egyet, a többit meg simán átírja, Nem kell hozzá nagy okosság...
	
TtK2005-01-10 14:25:06 // 395
	furat x löket:
3.0 V6: 93 x 72,6
2.0 V6 TB: 80 x 66,2
Nemigen lehet a V6TB-ből 3,0 lökettérfogatot csinálni. Illetve lehetni, mindent lehet, kérdés megéri-e a szívást. :)
	
SKrisz2005-01-10 14:24:28 // 394
	Sőt mondok jobbat! Ha van németo.-ban kacsolat, akkor ingyenesen elküldi a chip-et és akkor csak 25K!!!
	
Csabee2005-01-10 14:23:47 // 393
	gyanúsan olcsó:???
és saját beépítés??
hát nem is tudom..
van már valakid aki próbálta a cég termékeit??
tudod referencia, vagy egy ismert autó stb??
	
SKrisz2005-01-10 14:22:55 // 392
	vazze... 99eur + posatköltség... még kevesebb is mint 40... ha jól utánaszámolok még 30 sincs, csak jól ráhagytam még ... Szóval nem is 40, hanem csak 30K. Na így jó?:)
	
SKrisz2005-01-10 14:15:33 // 390
	Ahogy mondom!
40K-ra jön ki a chip és ezzel 270Le a 2.0 V6TB moci!:)))
Ha nekem nem hizsel akkor nesze!:))))
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32094&item=7936285026&rd=1
	
András bácsi2005-01-10 14:12:14 // 389
	Vannak persze áthidaló megoldások, amikor minimális a méretnövekedés, adott marad a löket, és csak a furatot növeljük, de akkor 2.0-ból nem lesz 3.0.
	
András bácsi2005-01-10 14:09:47 // 388
	Magát a hüvelyt is lehet felfúrni, típusa válogatja. A száraz falúakat ált. nem, az öntött, hűtőközeggel közvetlenül érintkezőt igen. Magát a hengertömböt csak akkor lehetne felfúrni, ha nem könnyűfém lenne.
	
Paco2005-01-10 13:42:26 // 387
	Csak hüvelyezéssel 2.0 --> 3.0???
Természetesen nem.   Ebben az esetben a hüvelyen kívül a dugókat, gyűrűket, hajtókarokat és nagy valószinűséggel főtengelyt is cserélni kell.
	
SKrisz2005-01-10 13:28:12 // 383
	Jó lesz az 40K-ért is és az ad 270Le-t!:)
	
Csabee2005-01-10 13:15:47 // 382
	hazai DCS tuning group!!
domokos csabi és barátai:)))
az alkatrészek angliából származnak sztem ezért a drága ár!!
	
Szilárd2005-01-10 13:13:20 // 381
	Nem.
Felfúrásról akkor beszélünk amikor magát a hengertömböt fúrjuk nagyobb átmérőre.
Hüvelyezéskor pedig kicseréljük a hüvelyt egy újra,esetleg ha a engedik a paraméterek nagyobb átmérőjűre.Bár ez elég ritka.
	
Ollah2005-01-10 13:06:51 // 380
	Izé... Ez a hüvelyezés tonképpen akkor felfúrás??? Mer' arról jót még nem hallottam. Lehet azt szépen és jól és tartósra is megcsináltatni?
	
Ollah2005-01-10 13:04:55 // 379
	Hmmm, pörög a topik! :)
SKrisz!
Nem akarok én sem 3.0-t, sem 2 turbót, Isten ments!!! Csak elméleti síkon érdekel a 2.0 --> 3.0 conversion, amiről a múltkoriak óta azt hallottam, mégsem lehetetlen. Ha lesz fölös 1 millám, lehet, hogy belevágok, de ez a jelenlegi helyzetemet tekintve úgy 22-23 év múlva lehetséges legkorábban. :)))
Csabee! Mesélj má' lécci ezekről a fantasztikus tunning :))) lehetőségeidről, amik nekem egy kicsit drágának tűnnek. :) Komoly! Hol csináltatod?
Paco, Bandi! Köszönöm a választ. Nem mondom, hogy mindent értek, de legalább halvány sejtelmem van róla. Deviszontésezzelszemben! Csak hüvelyezéssel 2.0 --> 3.0??? Naaa!!! Semmi más? Nem hiszem! Vagy legyek hívő nyugodtan? Térítsetek meg! :)
	
András bácsi2005-01-10 12:22:39 // 378
	A hüvely felfúrásának az a hátulütője, hogy nehéz méretezni a hőterhelésnek való ellenállását. Ha túl vékony lesz a falvastagság, könnyen megrepedhet. Viszont nem tudod a gyári anyagminőség-adatokat, így nagyon rizikós a dolog, és számolni sem sokat lehet. (Feltéve, ha több milliméterrel akarod növelni a henger átmérőjét.)
	
Paco2005-01-10 11:43:57 // 377
	A V6 blokk alumíniumötvözetből van.  Ugye belátod, hogy nem egy kopásálló anyag, így a hengerek belső fala acél. Ez úgy néz ki, hogy a blokkban levő furatba egy acél hüvely van betolva és ebben mozog a dugattyú. A hüvelyezés az ennek a hüvelynek a cseréje ha kopott, vagy ha egyéb okból akarod kicserélni :)
	
Csabee2005-01-10 11:43:44 // 376
	de én nem akarok 300 LE-t!
elég a 260, az meg előáll egy chip től is:)))
150 ért!!!
	
Csabee2005-01-10 11:42:24 // 375
	pont , h a nem gyári:))
ja bocs az max 400, futóműtuningal együtt 500:))
sorry
	
SKrisz2005-01-10 11:41:30 // 374
	Másik: Mit akarsz te benzinadagoláson módosítani? Azt megoldod vagy az elektronikával ugye, vagy ha arra gondolsz, hogy nagyob benzinpumpa az zsákutca, mert a 3.0 V6-nak kisebb teljesítményű a benzinpumpálya, mint a a V6TB-nek!!!
	
SKrisz2005-01-10 11:40:08 // 373
	Mi ezen 500K???????? Ez max 250 - 300K és akkor már gyári tengelyt vettél bele!
	
SKrisz2005-01-10 11:39:09 // 372
	Ollah!
Most vagy nem értmem jól ,vagy tényleg hülye vagyok, de mit akarsz? 2.0V6 BiTurbo-t? Vagy 3.0 V6 Turbo-t??? Minek???
	
Csabee2005-01-10 11:38:38 // 371
	amit elítettem 500 ért:
turbonyomás emelés, motorvezérlés módoítás, benzinadagolás módosítás, vezérműtengely, direktszűrő, hengerfejpolírozás =300 LE!!!!!!
nem kö nagyobb turbo és 3 L sem:))))))))))
	
Ollah2005-01-10 11:33:35 // 370
	NOS, a varbói vitaindító helyett ezzel kezdeményeznék konfliktust: :)))
"Nem tudom pontosan elmagyarázni, de a lényeg a következö: +old6Ó hüvelyezéssel a 3,0 lityis lökettérfogat, de ekkor ez a turbo már tul kicsi lenne, és nem birna annyi levegöt nyomni. Meg aztán ki vállalja be 100%-ra az elektronika programozását? A srácok szerint ekkor  egy bazi nagy turbo kell mindenképpen, és a hátso oldalra ugyanolyan leömlök, mint elöl. Egyszerübbnek tünik az a lehetöség, hogy ráakasztasz még egy turbot, vagy egy bazi nagyot, de marad a 2,0 lityi.
Eisenstadban van egy srác, aki a 164 V6 turbot megcsinálta 300 pacisra. Elöször ö is 3,0-ra csinálta, de aztán visszaaalakitotta 2,0-ra. Egy kiTSit ért a dolgokhoz. Dr. Alfa :-))"
Az elektronika megírása nem probléma. De mijazhoty "hüvelyezés"?
	
farki2005-01-09 19:41:06 // 369
	Igazad van, mi több egyetértek Veled!
De én spec. Larini kezelését javasoltam. ;-))
	
András bácsi2005-01-09 19:31:42 // 368
	Gyenge film az Amerikai taxi, de jól mondja a néger spiné: "Nem fogom összedaewoozni a kezem". Larini nem látta a filmet, és úgy látszik nem tudja, hogy a Chevy-embléma csak álca...
	
Paco2005-01-09 19:30:16 // 367
	Nem.   Én daniról lemondtam, antiszociális elem.  Tőlem tiszta kacsát sem kapna, fetrenghetne a saját maga által összehozozz sz*ban :)
	
farki2005-01-09 19:08:20 // 366
	Akkor a Kacsásember, meg valamelyik fődoki bezsuppol6ná az egyik kórterembe. Milyen király lenne esténként az élménybeszámolója... :-))
(persze TSak szigorúan a régmúltból! :-P)
	
Don Gombóc2005-01-09 18:53:47 // 365
	Hali!! Tudom de az a másik csákó aki volt Brit túra autó bajnok, már kijelentette hogy 2006-ban megnyeri a WTCC-t a lacettivel. HÖHÖ. A Larini meg már csak itt kapott lehetőséget, bár az ő és a Giovanardi féle összeállítást jobbnak találtam, illetve talán fegyelmezettebbek voltak együtt. Szerintem.
	
Online tag
0
		Vendég0
386
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

