Az up to date kimutatásokban a narancs tételek a váratlan tételek voltak.
Turbó:
Megvettem egy hétre rá mentem autópályázni egy kicsit kipróbálni mit bír "kicsivel" a sebesség határ felett le is tiltott, ne hogy törvényt szegjek, egészen 80-ig lassultunk, kiálltam, kereskedő felhív, ki kellene olvasni a hibát. Újraindítás után check engine világított de nem volt tiltás. Viszonylag lassú tempóban felértem (már az út 75%-a megvolt, nem akartam visszafordulni).
Aztán összetörtem a lábam, bátyám levitte vidékre a kereskedőhöz az autót hogy akkor nézzenek rá, én maximum automatás kocsit tudtam volna vezetni. A turboval ügyködtek valamit, többet nem tiltott le, cserébe szirénázott. Erre DZ hívta fel a figyelmem hogy nem olyan jó jel, de még menni fog egy darabig.
Egy horvát kirándulást (1400km) kibírt és még utána is ment volna tovább, de nem akartam hogy nagyobb baja legyen. Munkahelyemhez közel találtam egy szervízt, kollégák ajánlották, még egy alfás is. 
3. kerületi szervíz
Turbo középrész csere lett, és akkor már komplett vezérlést is cseréltettem. Azóta nem fütyül, alacsonyabb fokozatokban sokkal kezelhetőbb lett, pályán közlekedni nem volt semmi különös, de az egyes kettes kicsit fura volt, lehet köze volt a turbohoz.
szerk: egy posttal lejjebb már szerepel a 310 000Ft
The story so far:
Up to date kimutatás
Kocsi ára	1 800 000 Ft
Műszaki vizsga	25 000 Ft
Turbó felújítás (Garrett) 	150 000 Ft
Vezérlés csere	110 000 Ft
Olaj (Selenia WR Pure), szűrő, miegymás 	50 000 Ft
CONTINENTAL - AllSeasonContact - négyévszakos 205/55/R16 	108 700 Ft
Android head unit 	91 000 Ft
Ablakemelő gomb 	5 000 Ft
Szíjtárcsa (Gates), szíj, tréler 	70 000 Ft
Polír 	15 000 Ft
Akkumulátor (varta) 	30 000 Ft
Meghúztam a mélygarázsban 	100 000 Ft
	
Summa	2 554 700 Ft
	
Planned 2019:	
Lendkerék	200 000 Ft
Kuplungszett	100 000 Ft
Kinyomócsapágy	60 000 Ft
Fékek	?
Szerk, kivettem a költségből az árát, mert besorolta szervízdíjnak az oldal
