Tagok >> Noisia >> 145 Alfa Romeo 145 2.0 TS QV

145 Alfa Romeo 145 2.0 TS QV - főkép

Blog

2013-12-13
Október-November-December

El is felejtettem írni, de, hogy minden dokumentálva legyen... -előlre Hertz hangszorók -generátor -ékszíj alsó feszítő -1db kisgyertya -küszöbök műanyagozva, festve és új patentok hozzá -Sonax-ba egy fullos kozmetika és bőrápolás Tovább »

2013-09-05
Karter csere

Készen lett az autó, új karter, új olaj...ismét Selénia, új olajszűrő és a jobb oldali gumiharang cserélve. Tovább »

2013-09-04
Egy kis szervíz

A hengerfejezés óta 4700-nál elfogyott az ereje és nem igazán akart továbbpörögni. Végre sikerült eljutnom szervízbe, kiderült, hogy az AC haldoklott a gyári 6,8 bar helyett 3-at produkált kicseréltük és vele együtt a benzinszűrőt is. Mintha új lenne, folyamatosan húz mindenhol, különösen 4000 felet Tovább »

2013-07-12
Cikk az Alfissimo magazinban.

Megkeresett minket a főszerkesztő, hogy szeretne egy cikket az autóról. Ez Július 12.én meg is jelent. Tovább »

2013-06-15
Meg fogok főni.

Felakartam töltetni a klímát, de sajnos töltés közben az egyik alacsony nyomású gumicső megadta magát és eldurrant. Jó lett volna Alfacityre. :( A frissen kész motorhoz kitakarítottam a levegőszürőt. A ködlámpák napsárga folliát kaptak. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:145 Alfa Romeo 145 2.0 TS QV
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1997
  • Színe:Rosso
  • Jellemzők:
    2011.08.02.

    Ő a harmadik QV-m, az eddigiek közül a legszebb állapotú. Gyönyörű állapotban került hozzám, azon vagyok, hogy az ország legjobb QV-ihoz tartozzon.

    Svájci autó volt, első magyar gazdától vettem aki 7évig használta.

    16év, 222.222+ km!

    2 oldalas cikk az autóról a 2013 július 12.-i Alfissimo Magazinban.

    Nem eladó!
  • Extrák:
    PIROS 145 QV ez már önmagában elég, de..

    Gyári extrák:
    abs, légzsák, légkondi, 2 távirányítós kulcs,
    fekete Momo belső:
    -bőr ülések,
    -bőr ajtókárpit


    Saját:
    -Pici ültetés, keményítés
    -Első lámpa és index lesötétítve
    -Ködlámpán napsárga fólia
    -Ajtók aljában kis projektor ami Alfa emblémát vetít a földre
    -Facelift-s hűtőrács
    -Gyári QV szárny
    -Gyári sportkormány
    -Oldalsó légterelő
    -Szolid sötétítés körbe
    -Alsó hűtőrácson zöld-fehér-piros fólia
    -Oldal index felett lóherés háromszög
    -2012. 01. 30. új Valeo kuplung
    -Nagyobb áteresztésű sportlégszűrő (nem direkt)
    -Szívás-zaj csökkentő eltávolítva
    -Rövidebbre vágott váltó kar
    -2012 nyarán újra varrott váltó- és kézifék- szoknya
    -Facelift-s ablaktörlők Valeo lapátokkal
    -Teljes Brembo fékszett
    -2013. 06. 11. Felújított hengerfej

    -Chip:

    2012 Májusi mérés, még kipufogó és légszürő nélkül.
    163LE - 6124 ford/perc
    192NM - 4699 ford/perc

    2013 Januárjában új prgram, de még nem lett padra rakva.

    2013 09. 04. új program, padon mérve
    174LE - 7160 ford/perc
    189.1NM - 6003 ford/perc

    -60-as kipufogórendszer leömlőtől, katalizátor nélkül. (Dinamit)

    -Alpine fejegység, JBL erősítő, JBL láda, SAL kondenzátor

    Nyár: MAM 17" - Barum 205/40es gumikkal
    Tél: Alu 16" (ellopták)


    Az egyetlen hibája, hogy a váltó minimálisan, de ereszti az olajat.
  • Egyéb:
    Kiskunlacháza 2012 09. 01.
    400m: 16,804

    Kutasok kedvence, de mindenhol megnézik, hozzá értőbbek nagyon érdeklődőek, volt már telefonszám a szélvédőn hagyva, hogy megvennék.:D

Fotóalbum