- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:Rosso
Ma kicseréltem az osztómű és a váltó kihajtásának szimmeringjeit, illetve az ezek környékén lévő tömítőgyűrűket.
Kicseréltem továbbá a váltó tetején lévő gumiborítást, ami a kezelőrudat fedi.
Tákoltam hozzá továbbá short-shift betéteket, és kicseréltem a bowdeneket, ezután visszakerült a kulissza. Ki kellett még kicsit 'csippentenem' a kaszniból is a rudazat körül, hogy most is poasszoljon.




Aki nem tudná, az autószerelés páros móka, csak komoly 50-50%-os munkamegosztással megy... :D




Hosszú idő után ismét írok. Ez egy hoszabb lélegzetvételű dolog lesz, sokmindent kell csinálni. Összerakás óta kb 5000km van a kocsiban, de mivel nem nem volt megfelelő az olajnyomás, így kiszedem a motort. Ez a mai napon meg is történt.
Tennivalók:
- Olajpumpacsere
- Balance tengelyek kiszerelése
- Váltó/osztómű szimmeringek cseréje
- Turbo csere ( TD04HL-13G )
- Néhány szilent csere
- Váltóbowden csere
- Tankszelep csere
- Kormánymű porvédő csere
- Első gátlók felújítása
- Fűtőmotor csere
- Hengerenkénti gyújtótrafók beszerelése



- AC-pumpa keretbe építésének befejezése a megfelelő saruk felforrasztásával.
- Új, nagyobb terhelhetőségű kábelkorbács (relé biztosíték, vezetékek) gyártása az új pumpához.


Végül nem Walbro-ra esett a választás, hanem a ko-csi.hu segítségével a magyar gyártmányú Visteon E85-re is alkalmas 3bar/250l-es pumpára.

Kis állás után az üzemanyagnyomás mindig leesett, visszafolyt a benzin. Feltételezem megkakkant az AC-m így kikaptam. Még a gyári példány volt benne.
Ha minden igaz, hétfőn kap egy Walbro GSS340-et. :)




0
501
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8