Mutasd

>> Szerviz2021-06-23

Egy ideje észre vettem, hogy hidegen és melegen is ingadozik az alapjárat. Hétfőn klíma töltésnél mikor beindítottuk a kocsit egyszer csak leállt a kocsi. Megjelent a befecskendező ikon és nem lehetett beindínat. WarbiGyuri tanácsára
körbenéztem a nagynyomásúnál és kiderült hogy a szeleppe van gond. Tegnap rendeltem egy új szelepet és délután ki is cseréltem. Azt hittem könnyű dolog lesz hiszen csak két csavar tartja és a csatlakozó.
Nos itt kezdődött a sz.pó roller 😁
Az alsó csavar egy torx 30-as volt ami szépen ki is jött. A felső (még szerencse, hogy nem alul volt) pedig egy 6 lap fejű csavar amit sikerűlt úgy betekerni, hogy a szelep oldala felé állt meg a csavar éle. A kettő közt kb 0,5mm hely maradt. Semmilyen szerszámmal se fértem oda bárhigyan is igyekeztem. Így hát kellet gyártanomegy spéci szerszámot hozzá. De még így se nagyon fértem hozzá mert felül útban volt pár cső. Így sok gondolkodás meg töprengés után levettem a csöveket tartó konzolt és így már tudtam pont annyit tekerni rajta hogy ki lehessen csavarni kézzel.
Így a 30 perces munkából 3-om órás meló lett.
Most jelenleg tünetmenetes, szépen ketyeg és mint ha kicsit dinamikusabb is lenne.

1 db Bosch nyomástartó szelep