Blog
Az első fék 7 év és kb 60.000km után megérett a cserére. Brembo Max tárcsák voltak Brembo betétekkel. Ahogy nézük kb.a betét ette meg a tárcsa belsejét. De még nem is ez volt a fegfőbb baj hanem a hangja. Már úgy búgott meg hangos volt fékezésnél,hogy az már elviselhetetlen.Több ilyen tárcsa közeléb Tovább »
Felkerültek a téli gumik. 274725Km-nél kerültek fel. 4725km Került a nyárigumikban. Tovább »
Megtörtént a vezérlés és az olajszerviz. Az olajban egy éve alatt 7311km lett. A Vezérlésbe pedig 58509 km került a 7 év alatt. Teljes költség az összes alkatrész a számlán + INA szabadonfutó. Munkadíjjal együtt. Tovább »
Újra 2 év pipa. Volt egy kis izgalom,hogy mindent rendben találtunk avagy sem. Jövőre 20 éves lesz szóval már bármi lehet.Meghát az ültetés..de minden rendben volt az aljára mondták,hogy azért van egy -két -pitty-putty... de ezen nem is csodálkoztam.A füsttje is tökéletes volt szóval a jtd még bírja Tovább »
Hamarosan újra itt a műszaki vizsga ideje,így elkezdtük a felkészítését: A kerékcserénél láttuk,hogy a jobb első kerékjáratnál van egy lyuk a dobbetét mellett,meg a hátsó stabpálcák gumija körbe volt szakadva. Az alsó turbócsövet a múltkor sikerült megoldani de most az is cserélve lett,ahogy az iz Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Ezüst
- Jellemzők:
Az autó Németországból érkezett nálam lett honosítva,lesz még vele munka de a főbb részek rendben vannak egy kis szervizelés és kopó alkatrész cserék után jöhet a csinosítgatása. - Extrák:
Bőrbelső,Tempomat,Ülésfűtés,Multikormány,GPS antenna.Nappali menetfényt, Tolatóradar. Stb. - Egyéb:
B oszloptól hátra felé,LLummar fóliázás.
Pioneer kihangosítós fejegység,Crunch erősítő Kicker mély ládával.
Bilstein B8 futómű Eibach rugóval.
Avus AC 502 18" Felnik
Ragazzon kipufogódob
Brembo SportMax Fékek