Születésnapi festéssel is rendelhető a GTA

2020-05-01  Alfa Amore
A márka sportos történetét idéző extra külső megjelenéssel is rendelhető a Giulia GTA és GTAm változata. A designt a Centro Stile tervezte.
Hírek >> 2020  

Személyre szabható dizájnt kap a Giulia GTA/GTAm a Centro Stile Alfa Romeótól

 
Március 2-i bemutatkozását követően, a Giulia GTA/GTAm változata óriási érdeklődést váltott ki az autózás szerelmeseinek körében. A márka 110. születésnapja alkalmából visszanyúl a törtélemebe, és megidézi a GTA versenyautók festéseit. 
 
Az új Giulia GTA műszaki tartalma és koncepciója egyaránt az 1965-ös Giulia GTA-ra vezethető vissza: arra a "Gran Turismo Alleggerita"modellre, amelyet az Autodelta fejlesztett ki a nemzetközi sportsikereknek örvendő Giulia Sprint GT alapjain. A Giulia Quadrifoglio modellre épülő, újkori Giulia GTA az Alfa Romeo 2,9 V6-os biturbó erőforrásának erősebb, 540 lóerőre hangolt kivitelét kapta meg. Az ultrakönnyű anyagok széleskörű alkalmazásának köszönhetően, az új modell 100 kilogrammal könnyebb a Giulia Quadrifogliónál, és ezzel a kategória legkiválóbb tömeg/teljesítmény arányát (2,82 kg/LE) nyújtja. 
 
 
Giulia GTA és GTAm: ötszáz testreszabott példány
 
A Giulia GTA és a GTAm modellek ötszáz szerencsés tulajdonosa számára az Alfa Romeo olyan megoldásokat kínál, amelyek révén az exkluzív sorozat minden példánya több lesz egy páratlanul tökéletes autónál. 
 
A siker érdekében a Centro Stile Alfa Romeo csapata rendkívül sokat dolgozott a különleges modell ideális külső és belső kialakításán. A cél az volt, hogy a Giulia GTA egyszerre legyen méltó történelmi elődje szelleméhez és jellegéhez, ugyanakkor maradéktalanul feleljen meg napjaink szigorú követelményeinek is. A külső és a belső dizájn testreszabása révén a vásárlók egyedi, egyúttal páratlan élmény részesei lehetnek.
 
A Giulia GTA számos egyedi stílusjegyet mondhatott magáénak pályafutása során. Az autó orrán meghatározó szerephez jutott például a jellegzetesen "bevagdosott" scudetto. Ugyancsak egyedi jellegzetességnek számítanak a motorháztetőt beborító, az Alfa Romeo logó elemeire építkező ábrázolások, köztük a Biscione és az olasz trikolór. A történelmi külső fényezések sorában szerepel az okker-fehér, valamint a vörös-sárga színkombinációk alkalmazása.
 
 
Az okker az 1750 GTAm-re és a 2000-es GTAm-re emlékeztet. Ezek azok a modellek, amelyekben Toine Hezemans 1970-ben és 1971-ben megnyerte a Túraautó-Európa-bajnokságot. A motorháztetőn ábrázolt Biscione, az oldalsó vonalakkal együtt a GTA 1300 Junior jellemzője volt. A hosszanti csíkozás, valamint az autó orrának vörös és a sárga színűre festése, az azonos modellel rajthoz álló versenyzők megkülönböztetését szolgálta.
 
 
 
A Centro Stile Alfa Romeo következetesen támaszkodott a márka sokszínű történetére. Figyelembe vették például, hogy az 1965-1968-as Sprint GTA festett eleje nem volt szimmetrikus, szemben a GTA 1300 Junioréval. A sárga elülső rész jelölte az autót, amely megnyerte az 1971-es és az 1972-es Túraautó-Európa-bajnokságot, míg egyes 1971-es versenyeken Gianluigi Picchi alul sárgára festett versenygépet vezetett. A különleges színezésű modellek mindegyike hozzájárult a GTA legrangosabb győzelmeihez.
 
 
 
A történelmi díszítések megjelennek az új Giulia GTA dizájnjában is. A vásárlók speciális színvariációk között válogathatnak. Az olasz zászlót tiszteletben tartó GTA vörös, Trofeo fehér és Montreal zöld fényezések mellett kiválaszthatják autójuk oldalszámát, illetve Goodwool autóponyvájukat. Az exkluzív modelleken variálható a féknyergek, valamint a belső térben a bukócső, a biztonsági övek, és a kárpit öltéseinek színe.
 
 
Az érdeklődők az Alfa Romeo internetes alkalmazása segítségével online tekinthetik meg Giulia GTA és a GTAm különböző lehetséges dizájnkombinációit a https://gta.alfaromeo.com oldalon.
 
Az Alfa Romeo exkluzív modelljei megvásárlását is egyedi élménnyé teszi. Az ötszáz szerencsés tulajdonos egyedülálló kiszolgálásban részesül majd. A GTA világához csatlakozókat különleges értékesítési folyamat várja, amelynek során a megrendeléstől az autó átadásáig szakértő márkanagykövet segíti az ügyfeleket.
 
A vásárlók személyes élménycsomagjukban értékes kiegészítőket találnak. Autójukhoz speciális színezésű Bell sisakot, a garázsban pihenő GTA és a GTAm védelmére Goodwool takaróponyvát kapnak. Ezen felül részt vehetnek egy az Alfa Romeo Autós Akadémia által kidolgozott vezetéstechnikai tanfolyamán is. A GTAm tulajdonosok autójukhoz teljes, overált, kesztyűt, cipőt magában foglaló Alpinestars
versenyruházatot kérhetnek.
 
A vásárlók kérésére a GTA és a GTAm modelleket az Alfa Romeo történetének egyik ikonikus helyszínén, az Autodelta műhelyében, Baloccoban adják át. 
 
A Giulia GTA és a Giulia GTAm Európában nettó (!) 143 ezer és 147 ezer eurós áron érhető el. (nettó 50,5 és 51,9 millió forint).
Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2020-11-26 15:56:37 // 17923
Kiváncsi vagyok, hogy bejön e. Nekem sokkal szimpatikusabb az apró részletekig legózható konfig. És úgy gondolom hamarabb is csábul el az ember egy kis plusz költekezésre, ha nem egymilla csomagban egy Veloce belső és kész, hanem 300 az ülés, 70 a deréktámasz, 200 hogy fűthető és elektromos legyen. 70 egy választható fabetét, 200 egy más színű bőr, még 100 egy tetőkárpit. Lehet többet költ az ember a végére. És egy biztos, hogy sokkal elégedettebben nyomja meg a végén az entert. Nem marad ott az, hogy egy kisebb vagyonért végül is kompromisszumos maradt.
Mi az életért kell a sperr diffihez az állítható futóművet hozzálinkelni? 750e volt egyben anno amíg lehetett választani. Adják külön 400-ért az egyiket, 400-ért a másikat.
És akkor még azt hagyjuk is, hogy a telefontükrözést viszont extraként kell megvenni. Na pl az viszont a minimum szint, ne 100e felárért legyen már benne szerintem. Mindenki tudja, hogy filléres elektronika, nem kéne hogy tétel legyen.
Nekem a BMW konfigurátora attól függetlenül, hogy sosem ülnék ilyen autóba, tetszik. A felszereltségek tartalma számomra logikusabb, valahogy pont olyan dolgokat tartalmaz, ami kéne. Se többet, se kevesebbet. Jobban ismerik a potenciális vevőkör igényeit. Ha nem bmw lenne az a hármas touring amit konfigoltam, hanem mondjuk egy Alfa, akkor igen közel állnék a vásárláshoz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-26 15:43:52 // 17922
A Ron's Rides rendszeresen mutat be különböző felszereltségű Giulát, volt köztük RWD sportüléssel, náluk a Sprint felszereltség pl elérhető. Lehet hogy csak volt..
Én azt érzem, hogy már csak ilyen megkötésekkel (gyártás optimalizálás) bírnak árban úgy ahogy versenyképesek maradni. Itt nálunk nagyon olcsó, cserébe nincs mozgástér konfigurációban. A bmw-t nem néztem külföldön, de nem tartom kizártnak, hogy nyomják lefelé az árat.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-26 15:34:16 // 17921
Igen, hasonlót írtunk :-)