attika2014-11-04 18:37:03 //
49434
Sziasztok!
Eladó bontásra 156 2.0 TS 16V Distinctive + Momo világos (vajszínű?) bőrbelső autóm.
Bal eleje, motorháztető, bal első ajtó, bal hátulja sérült.
Hűtők, motor, üvegek, a teljes belső sértetlen. "Káresemény" nem történt, légzsákok nem nyíltak ki, érvényes okmányokkal, műszaki vizsgával rendelkezik december közepéig.
Képek hétvégén lesznek. Az autó Dorogon megtekinthető megbeszélés szerint.
Árra vonatkozóan ajánlatot várok.
Részletek magánban ha érdekel +36-30-640-9904
Köszi,
Gabriel
(előre is elnézést a keresztposztért)
Gabiami2014-11-04 00:04:17 //
49432
Hello! Van egy kis problémám, egy 2005 156 os 1.9 es alfa tulajdonosa vagyok, es olyan hibája van, hogy kotyog elől a kerek, gömbcsukló?? Mi lehet, es mennyibe fog ez kerülni kb??
Sziasztok!
Nézegetek ebay-en kilincshez pótalkatrészt és a következő merült fel bennem:
A 147 és GT külső kilincse ugyan az?
Ez az elem - a fotón -, ami el szokott törni passzol a 147 és a GT kilincsbe is?
Köszi!

Sziasztok! Lenne egy kis kérdésem, a 10 szelepes 2.4-es szolenoidja, működhet a 20 szelepesben? Más a cikkszám!
gyuros52014-11-03 14:28:36 //
49428
vízhőfok mérőnél kiégett az izzó piros színű.tudna valaki abba segiteni hogy milyen kell oda?meg az egész benti világitást pirosra kiakarom cserélni.oda milyen kell?nem tartózkodom otthon ezért nemtudom sajna megnézni.
Rizzo2014-11-02 20:08:52 //
49427
Ha kopott akkor fönt fog .Inkább a fő vagy a munkahenger a hibás a hidrauliánál.
Nem fogy a fékolaj?
Bazsa722014-11-02 19:11:40 //
49426
Üdv. A 45-ben mit kell megbontani, hogy a levegőbefúvó ventilátorához hozzá férjek? Valahol a kesztyűtartónál van, mert onnan jön a cicergés mikor pörög :) Ezt szeretném orvosolni. Köszi.
b.jani2014-11-02 11:48:28 //
49425
Sziasztok
156-osom van és a kuplung nagyon padlón müködik mi a gond? Remélem nem a kuplung kopott .Elöre is kösszi.
Sziasztok!
Eladó légszűrőházat keresek fekvő duplakarbira , Alfáé ,de öcsémnek Ladán van.
Köszi,karika
Ch3ster2014-10-28 19:48:21 //
49422
Köszönöm az infót!
Hát bízom benne hogy csak "tanítani" kellene.Én már ilyen régi "Fapados" megoldásokkal próbálkoztam de ne jött össze.
Nem tudja valaki esetleg hogy mi ennek a menete?
Mikrovezérlő hibáról hallani sem akarok:)
Zozo852014-10-28 19:21:28 //
49421
Sziasztok
2004-es 156-ba ha nincsen tempomat hogy tudom kideríteni hogy utólagosan beszerelhető-e
Na még akkor én is neki esek, ha lesz rá időm csiszolok még rajta ;)
Én géppel szoktam kezdeni 320, utána 800 vizes, 2000 majd ha kell 3000. De ha elviszed egy korrekt fényezőhöz szerintem nem túl nagy összegért megcsinálja neked. Az biztos, hogy olcsóbban jössz ki vele, meg kevesebb szívással mintha veszel másik lámpát és mondjuk át rakod a plexiket. A projektorokat is érdemes megnézni, lehet azok sincsenek már a helyzet magaslatán. Vannak egész jó a gyáritól is jobb minőségű projektorok elég jó árban. Érdemes ezeket is kicserélni ha igazán jó fényű lámpát szeretnél.
HaNGyA2014-10-27 22:43:43 //
49418
Köszi Rolee!
Megskubizom...
Rolee462014-10-27 22:15:11 //
49417
En a Bardi webshopjan talaltam sokfelet igaz nem olyant kerestem de hatha lesz neked valo is.
HaNGyA2014-10-27 21:03:15 //
49416
Szia Mindenki!
Van valakinek valami jó udvari beszállítója kerékcsavar ügyben?
A gyárinál hosszabb, mozgókúpos készletre lenne szükségem.
Előre is köszönöm a tippeket! :-)
Rolee462014-10-27 20:15:07 //
49415
Tudja valaki,hogy ha gyujtasra rakom az asr lampa vilagit es nem lehet kikapcsolni de sajnos a motor se indul be csak tobbszori gyujtasra forditas utan indul.Az asr letiltja az inditast?Koszi a segitseget!
és melyik a lépcső legalja? mondjuk 600as vízpapírtól 2000ig? nekem már nem is látszik a projektorom :D
Bármelyik lámpát meg lehet szépen csinálni. Nem kell cserélgetni ezért. Le kell csiszolni a gyári lakk réteget a búráról. Becsiszolni pár lépcsőben a végén 2000-es papírral és le lakkozni. Én a lakkot is is felpolíroztam a végén és kb. mintha gyári új lenne. Nem egy nagy trükkös dolog ez, és a polírral szemben időtálló.

millió repedés van rajt és mélyen, ha valaki tudna valamilyen technológiát :)
Felcsiszolva kellőképpen, kell működjön a polírozás... Olyannal még nem találkoztam, ami nem rendbe hozható.
GTPeti2014-10-26 22:31:52 //
49409
Pontosan. Esetleg valahogy a búragravírozást kéne átgondolni. (Asszem a blogomban anno írtam a jelekről.)
Rolee462014-10-26 22:27:51 //
49408
Hopp ahoz nem nyultam mert inditani akartam es nem indult el csak az onindito tekert.Ezert ijedtembe nem is figyeltem de most mar latom hogy az volt bekapcsolva.Igy marad az a kerdes miert nem indult el csak sokadik inditasra.Vagy uzemanyag vagy inditasgatlo.Koszi Gergo az infot!
Búracserével óvatosan! A búrán vannak azok a jelek, amelyek alapján xenon mehet bele. Ha ezek a betűk nincsenek meg, vagy netán a hagyományos izzóé van benne, lehet sz@pni a pékekkel és a műszakin.
Még mindig egyszerűbb a
búrát átrakni, a melegítéssel viszont óvatosan, a közvetlen hőt nem szereti a búra... A face 156-nál (gyári lámpa) a ragasztó sem válik nyúlóssá a melegítéstől, a 147-nél viszont nincs tapasztalatom...
A cuccokat átpakolni is csak úgy tudod, ha leveszed a búrát...
sajnos nem, úgy néz ki egy tagtól veszek 2 lámpát de az nem xenonos. ha valaki tudna segíteni, hogy hogyan tudom átpakolni bele a cuccokat. vagy egyerübb lemelegíteni a búrát? a 2.ban nem nagyon bízok
Hali! A polírozás már nem segít?
Abarai2014-10-26 21:08:30 //
49403
Nem nyomtad meg véletlenül az ASR Off gombot? :)
Az a kipörgésgátló visszajelzője. Villog, amikor működik, világít, ha ki van kapcsolva.
Rolee462014-10-26 20:05:52 //
49402
Sziasztok.Tudna valaki segiteni,hogy milyen hiba a sarga haromszogbe felkialtojel es korulotte visszafordito jel!?
sziasztok! a 147em első gyári xenonos lámpáim bepókhálósodtak. valaki tudna segíteni a búra cserében?
Adaam2014-10-26 14:57:43 //
49400
Köszi! Biztosításhoz kéne :/ érdekes, hogy a németeket nem érdekli a motorszám, csak a magyar papírokhoz kell.. a leolvasásához tükör vagy endoszkóp kell :D
Ferke2014-10-26 09:54:59 //
49399
Turbó folott kb 5 centivel, szemből nézve kicsit jobbra, a motor -váltó találkozásánál...de kinek kell ma mar motorszám??;)
Sziasztok!
JTS 156-osban a vizelvezeto csatornaban a jobb oldali ablaktorlo tovenel mi az a kb 8x8x3cm-es kis fekete doboz?
Ha jol gondolom mellette van a kulso legnyomas erzekelo.
Masik kerdesem hogy ugyanennel a kocsinal hol van a szennyezett levego szenzor?
A klimas szerint valahol a pollenszuro utan, es mas autokban ugy nez ki mint egy izzo uvegbura nelkul.
Valaki talalkozott mar vele?
Adaam2014-10-25 18:42:55 //
49397
Sziasztok! 1.9 jtd-n (937A5000) hol találom a motorszámot? Már leszedtem a műanyag burkolatot, de nem találom sehol.
GTPeti2014-10-25 14:53:57 //
49396
A Wix-et nem hozza a Wix katalógus.
A FRAM-ot igen.
(Legközelebb te is megnézheted a gyártók katalógusában. Pl.
itt és
itt.)
Sziasztok, kérlek segítsetek, mert nem vagyok biztos benne, h jó olajszűrőt kaptam:
Ezek közül melyik jó Alfa 147 2002 1,9jtd 116le hoz?
Wix wl7091 vagy Fram ph5752
Illetve az lehet h masfajta kell a Fiat stilo 2003 1.9jtd 116le-hoz?
Koszi...
roli1562014-10-23 13:29:47 //
49394
Sziasztok Cartársak !
Érdeklődöm, hogy a 156 váltógombját hogy lehet leszerelni a karról ?
Ah valaki tudja légyszi írja meg !
Köszi .
Tocsa2014-10-23 09:20:34 //
49393
Én vennék egy másik motort amit nem kell fúrni és lecserélném a csapágyakat /gyűrűket benne . Zsebbe nyúlós történet. A fúrt motor meg szerintem nem az igazi .
PL1 pl2
Ez kb 1 perc gugli után. :)
Tocsa2014-10-23 09:15:39 //
49392
Rosszabb esetben elpusztult benne a mikrovezérlő és nem ad jelet ezt oszcilloszkóppal lehet megnézni csak, jobb esetben pedig csak újrakel tanítani ez egy ügyes villamosságis megoldja gyorsan. Nekem volt olyan is hogy az elemtartó érintkezője volt kitörve a forrasztási ponton.
Sziasztok!
Egy 2.0 TS 16v felújításához (fúrás, új dugattyúk, stb.) kit, vagy melyik műhelyt ajánlanátok Budapesten, vagy környékén?
sajnos bármitől amiben szilent van!Hossztartó kereszt tartók
gyuros52014-10-22 19:19:03 //
49387
sziasztok.mitől kopoghat a 156 osom bal hátulja?
Csekesz2014-10-22 07:56:48 //
49386
Sziasztok!
Van adott egy 2.4JTD 150LE-s, még a 60 fokot se éri el a motor hömérséklet. ha egyhelybe járatom csak hül. Most hogy jönnek a hidegek, ildomos lenne egy termosztát csere. Kérdésem az lenne, Gyári bontott, eredeti, utángyártott, mit érdemes, persze pénztárcakímélöen.
Anti642014-10-18 21:15:00 //
49385
Az Alfa 166 2,5v6 138KW autómhoz való generátorról szeretnék infót, mivel elszállt a töltésem egy felhőszakadás után, amikor lökhárító tetejéig ért a víz az úton . Egy bontottat vagy újat szeretnék a szerelés előtt szerezni, mert csak így vállalják el javítani, hogy ne foglalja sokáig a műhelyben a helyet. Aki már látott ilyeneket, tudna segíteni? A gyári cikkszáma ha igaz, a következő: 60672342. Egy rakás autóboltos oldalról az derül ki, hogy különböző gyártók több számon futtatnak generátort, de német oldalakon úgy látom, hogy igazából minden 2.5v6 és 3.0v6-ra elvileg ugyanazt a generátort fel lehet rakni.
pl: http://www.teilehaber.de/generator-alfa-romeo-id61103145.html
Bár eredetileg típusonként más számot írnak, de egy generátorhoz több gyártói számot adnak meg, amiből az látszik , hogy mégis jó több motorhoz. Tényleg passzolnak vagy van valami eltérés, ami miatt nem csereszabatosak?
Megköszönném, ha valaki felvilágosítana. köszi