Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Gabesz2013-01-17 10:54:00 // 42173
Sajnos nem most kezdődött, először száraz időben, szeptemberben, de csak pár percig tartott, autópályán. Azóta folyamatosan egyre sűrűbben jelentkezett ez a hiba. Ettől még lehet, hogy kontakthiba van valahol.
Tocsa2013-01-17 08:07:36 // 42172
Csoportkábel kontakt hiba lehet kapott a csatlakozó vizet . nem ázik be valahol az autó ?
Elég latyakos idő volt mostanában.
Elég latyakos idő volt mostanában.
Gabesz2013-01-16 21:08:15 // 42171
A gyertya múlt héten volt cserélve, champion, az is volt benne, én is arra gyanakodtam, azért a gyertyákkal kezdtem. Sterimozva sem volt, nem hiszem h beázott volna.
mreni2013-01-16 19:08:50 // 42170
akármilyen nagy eső a trafó nem tud megázni :P kivéve sterimos mosás alkalmával :)
gecsa2013-01-16 18:48:53 // 42169
mentél mostanában nagy esőben?
mreni2013-01-16 18:47:22 // 42168
gyertya mikor volt cserélve? és milyen?
Gabesz2013-01-16 18:45:32 // 42167
Megnézegetek majd minden kábelt, de az az érdekes, hogy most is mentem az autóval és nem jöttek vissza a hibakódok, eddig 10 km-en belül is jelentkezett kb 3-4 alkalommal, olyankor érezhetően gyengült a motor, a check lámpa villogott, mikor "megjavult" akkor pedig égve maradt. Most 10 km alatt semmi nem volt.
gecsa2013-01-16 18:43:14 // 42166
elsősorban a trafóra gondoltam beázás esetére..
mreni2013-01-16 18:23:08 // 42165
lehet beázás is,de akkor is valószínűleg az alább említett alkatrészekkel van gond. :D
gecsa2013-01-16 18:17:45 // 42164
talán még a beázás is gyanús, ha javul az állapota..
.......................2013-01-16 17:39:25 // 42163
alul írja is angolul,
rövidzár,
érintkezési hiba,
vagy túl sok olaj van a motorban
de biztos h villamos eredetü
rövidzár,
érintkezési hiba,
vagy túl sok olaj van a motorban
de biztos h villamos eredetü
mreni2013-01-16 17:36:39 // 42162
trafó,gyertya,vagy gyertyakábel/pipa. semmiképp nem szelep probléma.
Gabesz2013-01-16 17:14:17 // 42161
Sziasztok!
Ezeket a hibakódokat olvastam ma ki:



Néha kihagy az egyik henger, a szerelőm szerint le van ragadva valamelyik szelep. Vettem szeleptisztító adalékot, azóta mentem vele kb 100Km-t, egy kis javulást tapasztalok, főleg hideg indításkor. Mi a véleményetek mi lehet még a baj forrása? 2002 1,6 Ts
Ezeket a hibakódokat olvastam ma ki:



Néha kihagy az egyik henger, a szerelőm szerint le van ragadva valamelyik szelep. Vettem szeleptisztító adalékot, azóta mentem vele kb 100Km-t, egy kis javulást tapasztalok, főleg hideg indításkor. Mi a véleményetek mi lehet még a baj forrása? 2002 1,6 Ts
gecsa2013-01-16 12:33:43 // 42160
és könnyen javítható..:)
Attika012013-01-15 10:59:34 // 42159
Szénkefés lett az ablaktörlő motorod, vagy megkopott a fogaskeréken az érzékelőd. Bal oldali ablaktörlőlapát le, műanyag szellőző le, és már meg is találtad. :)
sanyi132013-01-14 21:52:06 // 42158
Valakinek nincs egy CO2 reduktorja eladó?
pb_2013-01-13 21:26:31 // 42155
Gondoltam benézek ide is.)
pb_2013-01-13 21:10:24 // 42153
Legyen inkább radax az is yó középkat.DD
Piritu - 1.000.0002013-01-13 21:03:29 // 42152
Hm, nem rossz hír. Akkor lehet, hogy mindkettőt kicserélem a Spiderben (ha már szétszedtem) és egy darabig elfelejthető a dolog.
mreni2013-01-13 20:58:02 // 42151
lehet simán,én ha lehet nem használok már skf csapágyat,szívtam velük eleget.
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:53:59 // 42150
Alternativa az SKF mellett? (Ha jól látom a neten, kb fele az ára a Breda-nak.)
mreni2013-01-13 20:50:08 // 42149
QH felejtős,Breda az jó középkategóra(szerintem :))
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:49:17 // 42148
Milyen minőségűek a Breda kerékcsapágyak?
És a QH?
És a QH?
Piritu - 1.000.0002013-01-13 17:09:45 // 42147
Jelentkezem, a Spidernél is ilyen kell.
dév2013-01-13 17:03:07 // 42146
sziasztok 156os alfán mi okozza azt a hibajelenséget hogy az ablaktörlő ott ál meg ahol elengedem a kart.??? Én a vég álláskapcsolóra gondolok csak nemtudom hol van :S
atesssz2013-01-13 16:47:54 // 42144
Sziasztok,
aki már használt már FIAT 3 tűs csatlakozót OBD-re átalakító adaptert, és netalán már laptopra is dugta az ilyen régi FIAT-os csatlakozójú motor/ABS/légzsák vezérlőjét, azzal szeretnék egy kicsit beszélni :)
aki már használt már FIAT 3 tűs csatlakozót OBD-re átalakító adaptert, és netalán már laptopra is dugta az ilyen régi FIAT-os csatlakozójú motor/ABS/légzsák vezérlőjét, azzal szeretnék egy kicsit beszélni :)
Imyx2013-01-12 14:17:37 // 42143
Nálam az egyik akksi saru volt laza, egy kisebb útegyenetlenségnél kialudtak a műszerek, azaz elment az áram..utána újra működött minden. Azért egy próbát megér :).
156speed2013-01-12 13:55:49 // 42142
Üdv Cartársak!
Egy kis segítséget kérnék. Szerintetek mi lehet az oka annak , hogy menet közben elment minden elektromosság / minden kijelző kialudt....mutatók nullán / a motor fulladtan megy 1-2 fokozatban lehetett csak félre vánszorogni...majd egyszer csak minden helyre állt..... viszont elölről kattogás hallatszik... most működik rendesen.....
Autó: 156 1.6 Ts 2004 facelift
Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm... 156speed
Egy kis segítséget kérnék. Szerintetek mi lehet az oka annak , hogy menet közben elment minden elektromosság / minden kijelző kialudt....mutatók nullán / a motor fulladtan megy 1-2 fokozatban lehetett csak félre vánszorogni...majd egyszer csak minden helyre állt..... viszont elölről kattogás hallatszik... most működik rendesen.....
Autó: 156 1.6 Ts 2004 facelift
Az ötleteket és a segítséget előre is köszönöm... 156speed
Kareszka19842013-01-12 10:16:38 // 42141
valami ilyesmi remlett nekem is :) koszi a megerositest :)
GTPeti2013-01-12 09:37:09 // 42140
7 (v 5?) fok alatt be sem kapcsol. Ennélfogva értelmetlen ilyenkor kapcsolgatni.
Kareszka19842013-01-12 09:26:17 // 42139
sziasztok!
ma bekapcsoltam a légkondit, mert úgytudom télen sem árt működtetni néhanapján (?)
az normális, hogy nem hallottam kattani a kompresszort??? -2-t mutatott a hőmérő...
ma bekapcsoltam a légkondit, mert úgytudom télen sem árt működtetni néhanapján (?)
az normális, hogy nem hallottam kattani a kompresszort??? -2-t mutatott a hőmérő...
gecsa2013-01-11 19:12:06 // 42138
felmegyek pestig 20 olajcserével...:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2013-01-11 15:37:49 // 42137
"tizen-egypár km-enként cserélve" :-D
Ja, így egy dízel is ilyen tiszta maradna :-P
Ja, így egy dízel is ilyen tiszta maradna :-P
.......................2013-01-11 15:34:03 // 42136
nem véletlenül a müszeregység rossz?
esetleg csak kontakthibás?
esetleg csak kontakthibás?
beco2013-01-11 14:34:21 // 42135
Sziasztok!
Van egy "kis" problémám. Hátha már vki találkozott vele, esetleg valami ötlet.
Az autó egy 1,9JTD 150 lovas 2004-es. Először a motor hibajelzője visszajelzője kezdett el világítani (de ment rendesen tovább). Ezután a VDC visszajelzője kezdett el világítgatni, majd a fordulatszámmérő + vízhőfok mérő mutatója ugrált. Volt, hogy a sebességmérő is ugrált.
Elvittem szerelőhöz. Első körben azt monda, kiolvasták, hiba a can buszrendszernél van. Hát itt a hibát elég szar megtalálni, és most ezzel nem akar foglalkozni.
Elvittem másik szerelőhöz. Megállapítás ua, plusz kivették a motorvezérlőt, mert szerintük abban van a hiba (belenéztek, azt mondták, valaki már belegányolt) Azóta is megy a verda, csak a hőfokmérő és a fordulatszámmérő nem mutat, a visszajelzők továbbra is világítanak, illetve közben még a immobiliser is szarakodik, volt , hogy csak az aksisaru levétele után tudtam elindítani. (elvileg a testelési pontokat leellenőrizték)
Most per pilanat ott tartok, hogy beszereztem egy másik motorvezérlőt (aminek a Bosch száma ua., de már másik generáció) illetve a mostanit kivették az autóból és azokkal próbálnak bűvészkedni. Szegeden vagyunk és vhová Budapestre küldték fel most a vezérlőket.
Remélem meggyógyul a verda, de ha esetleg volna valami jótanács, azért szívesen venném. Üdv!
Van egy "kis" problémám. Hátha már vki találkozott vele, esetleg valami ötlet.
Az autó egy 1,9JTD 150 lovas 2004-es. Először a motor hibajelzője visszajelzője kezdett el világítani (de ment rendesen tovább). Ezután a VDC visszajelzője kezdett el világítgatni, majd a fordulatszámmérő + vízhőfok mérő mutatója ugrált. Volt, hogy a sebességmérő is ugrált.
Elvittem szerelőhöz. Első körben azt monda, kiolvasták, hiba a can buszrendszernél van. Hát itt a hibát elég szar megtalálni, és most ezzel nem akar foglalkozni.
Elvittem másik szerelőhöz. Megállapítás ua, plusz kivették a motorvezérlőt, mert szerintük abban van a hiba (belenéztek, azt mondták, valaki már belegányolt) Azóta is megy a verda, csak a hőfokmérő és a fordulatszámmérő nem mutat, a visszajelzők továbbra is világítanak, illetve közben még a immobiliser is szarakodik, volt , hogy csak az aksisaru levétele után tudtam elindítani. (elvileg a testelési pontokat leellenőrizték)
Most per pilanat ott tartok, hogy beszereztem egy másik motorvezérlőt (aminek a Bosch száma ua., de már másik generáció) illetve a mostanit kivették az autóból és azokkal próbálnak bűvészkedni. Szegeden vagyunk és vhová Budapestre küldték fel most a vezérlőket.
Remélem meggyógyul a verda, de ha esetleg volna valami jótanács, azért szívesen venném. Üdv!
Lali752013-01-11 12:29:12 // 42134
Első....
60e-nél volt javítva,szíjszakadás végett.
60e-nél volt javítva,szíjszakadás végett.
Lali752013-01-11 12:26:55 // 42133
Gulf van most benne,és tizen-egypár km-enként cserélve.Kicsit eszegeti,de nem csoda szerintem.
gecsa2013-01-11 08:02:44 // 42132
hehh...nemsokára utólérem..:D már csak 110e..
süsnye2013-01-10 23:19:00 // 42131
elég hozzá 10e -s ciklus ;)
mreni2013-01-10 22:11:38 // 42130
és hányadik motor? :D :D :D
Piritu - 1.000.0002013-01-10 22:11:04 // 42129
:-O
Milyen olajjal/csereciklussal jár, hogy ilyen szép tiszta a belseje?
Milyen olajjal/csereciklussal jár, hogy ilyen szép tiszta a belseje?
Lali752013-01-10 22:08:51 // 42128
mreni2013-01-10 19:06:21 // 42127
maradjunk annyiban hogy ezekben a motorokban a 10w-40 is bőven jó,igazából ha nem eszi az olajat nincs szükség 10w-60ra,attól hogy nagyobb a terhelhetősége,még nem terheled közel sem annyira amennyire a 60as olaj bírná...
atika2013-01-10 17:05:57 // 42126
Csatlakozom hozzá! Nem ma kezdte és Ő is vágja a pitét. Nekem is Ő csinálta!
gecsa2013-01-10 15:50:50 // 42125
nálunk helyben az egyetlen szervíz is olaszspecifikus..:D bár a munkájuk nem a legjobb...:(
Pedo2013-01-10 15:50:31 // 42124
Hát igen. Nekem Grando hari mestert ajánlotta. Távolságban ő van közelebb. ( 107 )