Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer

GT Ɨ|ѯ2021-01-13 17:30:26 // 21322
olyan, hátsó lendkerekes:-)
Kazes☻2021-01-13 12:11:35 // 21321
Kazes☻2021-01-13 12:11:08 // 21320
Ez olyan ezen a képen, mintha lendkerekes kisautó lenne! :)
GT Ɨ|ѯ2021-01-12 20:39:20 // 21319
GT Ɨ|ѯ2021-01-12 19:28:19 // 21318
2600 OSI

GT Ɨ|ѯ2021-01-11 19:27:29 // 21317
Kazes☻2021-01-07 14:50:38 // 21316
GT Ɨ|ѯ2021-01-07 07:39:25 // 21315
Kazes☻2021-01-06 14:45:35 // 21314
Így se rossz! :)
Junior Z2021-01-05 20:41:02 // 21312
Tudom ajánlani a helyet, két éve voltam, műszaki beállítottságú embereknek egy csodahely.
Az Alfa részleg sajnos akkor még nem volt meg.
http://egzostive.com/110-eves-az-alfa-sinsheim-mythos-hu/
Kazes☻2021-01-04 19:17:26 // 21311
Jól áll ez a szín is ennek a szép Giuliettanak... jöhet! 😁
GT Ɨ|ѯ2021-01-04 19:12:20 // 21310
Kazes☻2021-01-04 12:17:38 // 21308

Azok a jó kis élek, törésvonalak... mesteri! :)
GT Ɨ|ѯ2021-01-02 16:55:49 // 21307
Kazes☻2021-01-02 16:07:31 // 21306

Maj'nem mint egy pók! ;)
GT Ɨ|ѯ2021-01-02 11:59:59 // 21305
127_sud2020-12-31 13:02:55 // 21304
Igen tudom, 71. májusi gyártású. Elvileg holnap látom élőben :)
sprint832020-12-31 12:40:02 // 21303
A gyártási dátum az egyik ok amiért erre esett a választása :) Épp a napokban ígérte meg, ha normális idő lesz azzal látogatnak meg. Várom már :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-31 08:42:33 // 21302


Giulia 1300 Super
Kazes☻2020-12-29 14:59:53 // 21301
És nagyon klassz, ahogy a videó végén mennek vele. Én is nagyon - nagyon - nagyon - nagyon szívesen kipróbálnám! :D
VKG699!!! (4x156+75)2020-12-29 12:32:32 // 21300
Valamivel szakmaiabban itt.

Habár ugye kicsit összemossák a 158-at és a 159-et, de legalább nem a szokásos totalcaros "jóindulat" sugárzik :)
Kazes☻2020-12-29 10:22:47 // 21299
Ezt én is láttam már... itt. :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-12-29 05:20:27 // 21298
Ebben a cikkben nagyjából annyi a történelemismeret, hogy semennyi...

A verda amúgy borzasztóan kéne, mx-5 alapok ide vagy oda... :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-28 07:17:35 // 21296
Kazes☻2020-12-28 00:10:29 // 21295
Ez már inkább... 😉
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 16:34:58 // 21294
Kazes☻2020-12-27 15:14:59 // 21293
Minek nekem egy ilyen? Meg aztán nem is volt túl olcsó! :D
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 14:45:52 // 21292
Miért nem vetted meg?
Kazes☻2020-12-27 14:35:52 // 21291
Mindenhova is! Nemrég volt is egy eladó az olasz katonaságtól kiszanálva, de teljesen jó állapotban. :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 14:04:17 // 21290



Ez kérem ideális lenne a magyar utakra:-)
Kazes☻2020-12-27 13:22:49 // 21289
Mire jó ez a sok varia... veszek egy ilyet, aztán csinálok belőle egy olyat... szvsz furcsa... legalábbis nekem. :)
127_sud2020-12-27 11:36:50 // 21288
Igen 71. májusi gyártású az autó, ilyet keresett. Persze szubjektív kinek melyik széria tetszik jobban, a lökhárító babákat leszámítva nekem ez bejön. És tényleg jobb már a féke is, a nagy hátsó lámpa már nem illene annyira ide.
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 08:45:40 // 21287
m2 igen de mint 1 szobor:-)
jandibandi2020-12-26 22:32:25 // 21286
Itt a titok, vki rakott ra egy 2es első indexet, és oldalindexet, mert a pedal maradt, az elárulja, h 1 szeria, csak varialtak egy rajta vegyes , kicsit átalakított
liusz2020-12-26 21:57:43 // 21285
Ez egy 1750GTV mk2-nek néz ki. 1969-1970 fordulóján vezették be. A vékonyabb lökhárító (babákkal, ami ezen nincs), a homlokfalra rögzített index, oldalindex a sárvédőn, kicsit más hátsó lámpatest jelzi. A motortérben a légszűrő közvetlenül a karburátorokhoz került, a vezérműtengely nagyobb emelkedésű lett, így 4 lovacska is bekerült a motorba. Az ülések, a szőnyegek egyszerűbbek lettek. Függőpedálok cserélték az álló fék és kuplung pedálokat, a fékrendszer kétkörös lett. Opcióként lehetett LSD-s hátsó tengelyt kérni. Ez nagyobb átdolgozás volt mint a 1750-2000GTV közötti, ahol igazán csak a belső teret változtatták, meg kapott 200ccm-et a motor.
Ekkor (1969-1970) szűnt meg a lépcsőselejű kétlámpás klasszikus Bertone kupé orr forma és kapta az 1300GTJ a FL formát a GTV-től csak két lámpával. És valahogy még 60kg-ot is, főként az első futómű körüli megerősítések és a dupla homlokfal miatt. 1971 végén a 1750-es motort megkapta az Alfetta, jött a 2000 GTV és újra elérhető volt a 1600 GTJ.
Látszik, hogy már 50 éve a lámpákkal, lökhárítókkal, üléshuzattal trükköztek a FL bevezetésekor.
jimbo2020-12-26 20:12:05 // 21284
Ha lehet ilyet mondani, az 1750gtv a leginkább kiegyensúlyozott a 105 kupék közül: szép duplalámpa elölt, alul nyomatékos, pörgős motor és hátul a kislámpa (személyes kedvencem).

Persze az összes változat könnyfakasztóan szép és izgalmas, juniorotól 2.0 gtv-ig, a zagatón át a Monti-ig 😉
Junior Z2020-12-26 20:07:10 // 21283
Csodás trio, mindhárom színben nagyon szép!
Az első 1750 GTV a Bertone vonal legharmónikusabb modellje sztem!
jimbo2020-12-26 20:05:28 // 21282
Köszi :)
Rajta vagyok
jandibandi2020-12-26 18:52:11 // 21281
Nagyon tetszik a a 2. Szeria, a fejlesztesek m iatt, de még megvan a szép műszerfal, a kis hátsó lámpa.
127_sud2020-12-26 18:25:00 // 21280
Azért állt egy ideig de már működik. Részben hiányos volt és egyelőre most nem telibe restaurálás a cél hanem a használat.
127_sud2020-12-26 18:18:28 // 21279
Igen ez az, persze nem első szériás mert 71-es de azért még idefért úgy gondolom. Én egy ilyet is elfogadnék :).
Kazes☻2020-12-26 15:37:29 // 21278
Jöhetne róla több kép is! :)
jandibandi2020-12-26 14:56:15 // 21276
nem a pirosból lett a bordó, csak egy kérdés volt, hogy ez a piros lehet a negyediknek gondolt első széria 1750?
GT Ɨ|ѯ2020-12-26 14:36:57 // 21275
ez 10s:-)

remélem az udvaron nem sokat állt / meg a fa alatt / ott ahol a kép készült:-)
Kazes☻2020-12-26 13:31:41 // 21274
Csodás lett... szebb, mint új korában! :)
jandibandi2020-12-26 12:21:19 // 21273
Erre gondolsz? CH, tetőablak, piros. De ez 2. széria. Kornél meg az 1. szériáról beszél, persze megvan az előnye a 2. szériának is, mert ott már kijavították a hibákat, akkor is ment ám a fejlesztés :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak