Hardy2016-01-24 13:56:52 // 114
Van valakinek faceliftes első parkradaros autója. Érdekelne hol van benne a hangszóró előre. Az elearn azt írja a biztosíték tábla mellett bal oldalt de ez a régebbiekre érvényes. Sajnos a faceliftes nincs benne az elearn- be. Érdekelne abba is ott van e. Mert az összes csatlakozót megtaláltam hogy beraktam a gyári szettet csak ezt nem.
Sanyi2015-11-16 22:02:38 // 113
Alfa 159 eLearn ha valakinek szüksége lenne rá. :)
Shadin2015-10-31 20:30:22 // 112
Más autó, más gond :-(
Hidegen alapjáraton a motor rázza a kasztnit, mintha hozzáérne valahol, vagy a kipufogó. Amikor először néztem a kereskedésben, meg amikor elhoztam, sem csinálta, bemelegszik és jó(bb) lesz a helyzet. Hideg alapjárati korr. +-0,9
Van ötlete valakinek? eLearn utód nélkül halott vagyok bakker...
Hidegen alapjáraton a motor rázza a kasztnit, mintha hozzáérne valahol, vagy a kipufogó. Amikor először néztem a kereskedésben, meg amikor elhoztam, sem csinálta, bemelegszik és jó(bb) lesz a helyzet. Hideg alapjárati korr. +-0,9
Van ötlete valakinek? eLearn utód nélkül halott vagyok bakker...
.......................2015-10-28 10:10:28 // 111
KeyLearn nak hivják
és USB stick en volt Fiat forgalomban
már nem CD n mint az eLearn
valszeg ezért ellophatatlan
és USB stick en volt Fiat forgalomban
már nem CD n mint az eLearn
valszeg ezért ellophatatlan
Shadin2015-10-28 10:06:56 // 110
2.0-hoz azóta sincs eLearn?
mizooo2015-09-16 19:35:16 // 109
Srácok, rendeltem ma MQS csatlakozó "anyákat" olaszországból. Találtam egy fórumot ahol Fiat Lineába építettek be 147 tempomat kart, és részletesen leírja a kábelezést. Ma ellenőriztem, úgy néz ki az enyémben is hasonló csatlakozó van.
Elearn-ben megvan a kapcsolási rajz.
Ha sikerül megvalósítanom írok róla részletes blogot!
Elearn-ben megvan a kapcsolási rajz.
Ha sikerül megvalósítanom írok róla részletes blogot!
.......................2015-07-31 10:56:53 // 108
nem lenne gond a 19 se,ha egy kicsit lágyabb lenne a gátló
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
Balazs802015-07-22 09:35:41 // 107
Meg tudnál mondani valaki nekem pontosan mennyi gáz kell az 1,9 JTDM klímájába? Mert az eLearn szerint 550g de nekem 460g-ot tettek bele. Olvastam több helyen de egyik helyen 460-at másikon 550-et írnak.
Wasco2015-04-16 07:57:03 // 106

.......................2015-04-11 20:45:53 // 105
Ahogy mondod,
Ahány motor vagy kaszni annyi féle rugót ír az eLearn
de a gátlók ról semmi infó
Ahány motor vagy kaszni annyi féle rugót ír az eLearn
de a gátlók ról semmi infó
.......................2015-03-09 18:08:25 // 104
passz a sorrend,
a színeket nem vágom melyik melyik
javaslom Tölts le egy eLearn t
abban minden elektromos benne van
a színeket nem vágom melyik melyik
javaslom Tölts le egy eLearn t
abban minden elektromos benne van
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-05 16:48:39 // 103
én meg fogtam a kezembe a gyárit...lesz@rom a eLearn-t :D
.......................2015-02-08 17:37:09 // 101
az eLearn ban benne van a kapcs rajz,
ott látni hol kap tápot
ott látni hol kap tápot
GTPeti2015-01-24 20:10:03 // 100
Most ePER-ről vagy eLearn-ról van szó?
Alejandro2015-01-02 09:08:25 // 99
BUÉK minden Alfa-tulajnak!
Nekem az új év úgy hiszem egy probléma önmagától való megoldódásával kezdődött: érdeklődtem a téma iránt, terveztem EGR tisztítást-kiiktatást, mire kiderülni látszik, hogy a JTS motorokkal szerelt 159-esekben nincs is EGR! :)
Legalábbis az EPER, illetve az eLearn szerint.
Nekem az új év úgy hiszem egy probléma önmagától való megoldódásával kezdődött: érdeklődtem a téma iránt, terveztem EGR tisztítást-kiiktatást, mire kiderülni látszik, hogy a JTS motorokkal szerelt 159-esekben nincs is EGR! :)
Legalábbis az EPER, illetve az eLearn szerint.
Csabi2014-12-30 18:26:35 // 98
eLearn pl a 401-es hibakódra, amikor kikapcsolja az EGR-t ezt írja:
As a result, the exhaust gas recirculation valve is switched off and the supercharging pressure can longer be controlled and the quantity of fuel injected is reduced.
-nő a turbónyomás, csökken a fogyasztás...
a tapasztalat pedig szintén hozza ezt...a fogyi határeset, de azért enyhén csökken:)
As a result, the exhaust gas recirculation valve is switched off and the supercharging pressure can longer be controlled and the quantity of fuel injected is reduced.
-nő a turbónyomás, csökken a fogyasztás...
a tapasztalat pedig szintén hozza ezt...a fogyi határeset, de azért enyhén csökken:)
dev1662014-11-02 17:53:52 // 97
neked megvan az új elearn? a 2006-osban még nem szerepel ez a hibakód.
Shadin2014-11-02 17:50:13 // 96
eLearn-t feldobom. Szólok, ha felment...
Piritu - 1.000.0002014-11-02 14:52:36 // 95
Elvileg az eLearn-ban kellene lennie. Nekem nincs, mert még nem kellett, de itt a topikban tuti adtak már tippet, hogy honnan lehet letölteni.
dev1662014-10-25 20:37:22 // 94
beszúrtam egy idézetet neked az elearn-ből alább. A lapátkák örvényt keltenek a beszívott levegőben és emiatt elvileg kevesebb károsanyag keletkezik bizonyos üzemállapotokban. nagyobb gázadásra a lapátok, teljesen kinyílnak, tehát olyankor nincs szerepük.
Ugyanez a motor létezik EURO3-asban is, örvénylapátkák nélkül, tehát nem kell mélyreható különbségekre gondolni. Arra nem tudok választ adni, hogy az ECU végez-e bármilyen módosítást a befecskendezésen a lapátkák vélt szöge alapján.
Ugyanez a motor létezik EURO3-asban is, örvénylapátkák nélkül, tehát nem kell mélyreható különbségekre gondolni. Arra nem tudok választ adni, hogy az ECU végez-e bármilyen módosítást a befecskendezésen a lapátkák vélt szöge alapján.
GTPeti2014-10-25 17:57:59 // 93
Az Euro 4-es dolgokról is tuti van hasonló magasztaló szöveg az eLearn-ban. :)
dev1662014-10-25 17:44:01 // 92
olyan súlyos érv szól a lapátkák ellen, hogy még akkor is kivenném őket, ha tudnám, hogy van negatív hatása is ennek a műveletnek. Ennek ellenére én is arra voksolnék, h nincs negatív hatása, főleg ezek alapján, Elearn-ből:
"Thanks to the geometric shape of the four additional intake ducts and the swirl valves the fresh gases create a vortex and are directed in the best possible way to the combustion chamber. The filling of the cylinders is therefore excellent.
The continuous adjustment of the swirl valves makes it possible to produce optimum turbulence for all engine speed and load conditions."
"Thanks to the geometric shape of the four additional intake ducts and the swirl valves the fresh gases create a vortex and are directed in the best possible way to the combustion chamber. The filling of the cylinders is therefore excellent.
The continuous adjustment of the swirl valves makes it possible to produce optimum turbulence for all engine speed and load conditions."
dev1662014-10-25 11:46:17 // 91
Alapjáraton, amikor sem a fékrásegítő, sem a turbó geometria aktuátora nem dolgozik (EGR szelep már rég nem vákuumos), a vákuum nem végez munkát, semmilyen "fogyasztó" nem emeli a nyomást a vákuumtartályban. Ha ilyenkor nyomásszabályozás nélkül fut a pumpa, akkor egy idő után majdnem légüres teret (0 Pa, bár ilyen nem létezik) hozna létre, majd a pumpa túlterhelné a vez.tengely, amitől valami eltörne. valahogy ezt a folyamatot szabályozni kell egy adott nyomásértékre (gondolom néhány 100 kPa), ehhez pedig a folyton dolgozó pumpának levegőt kell beszívnia, amikor nincs terhelés a vákumrendszeren és kifújni, amikor van.
Az eLearn-ben csak a motorszellőztető (blow by recirculation) rendszerről van ábra, a vákuumrendszerről nem találok infót, de gyanítom, hogy van kapcsolat közöttük.
Az eLearn-ben csak a motorszellőztető (blow by recirculation) rendszerről van ábra, a vákuumrendszerről nem találok infót, de gyanítom, hogy van kapcsolat közöttük.
dev1662014-10-25 00:42:15 // 90
Sokszelepes 1.9/2.4 JTD: Az lehetséges, hogy az egyik vez. tengely végén tanyázó vákuumpumpa levegőt pumpál a szelepfedél alatti hf légtérbe vagy máshova pumpálja a levegőt a vákuumtartályból? az elearn-ben semmit nem találtam erről, de ha valakinek volt már a kezében ilyen vákuumpumpa, az akár meg is figyelhette. Kíváncsi vagyok erre.
dev1662014-10-24 18:25:42 // 89
Thx. Hol keressem az elearn-ben? érdekelne a max. ford számláló jelentése is (összes túlpörgés összideje vagy valami más?)
Csabi2014-10-24 17:50:05 // 88
5400 f/min, 0,1s-nál hosszabb ideig....eLearn szerint
Tibcsi1662014-09-07 13:45:31 // 87
Jaa ez így van. Az én szerelőm, simán megcsinálta mindenféle célszerszám nélkül, úgy hogy akkor csinált elsőnek ilyet 2.4-es motoron. Sőt a szívósort is simán kipucolta egyben. Ez több mint 2 éve volt és azóta is minden rendben a motorral. Amúgy 2.4en az eLearn szerint csak úgy lehetne vezérlést cserélni, hogy az egész motort ki kéne szerelni... Ezen jót röhögött :)
Egy szót sem szólt, hogy nehéz lenne szerelni. Max. azon röhögött még, hogy 500 féle csavar volt és jó memória kell hogy melyik hová való.
Egy szót sem szólt, hogy nehéz lenne szerelni. Max. azon röhögött még, hogy 500 féle csavar volt és jó memória kell hogy melyik hová való.
Shadin2014-09-05 08:43:59 // 86
Vezérlés rögzítő készlet. 10e szállítással együtt:

Negatív (E) torx kb5e:

és Pityukomának köszönettel, egy nem tudommianeveszögletestorx készlet M6 és M8 tagja:

Továbbá egy Bosch ESI[tronic] egy Autodata2012 és egy eLearn, amit alaposan megértesz. Minden betűjét, majd kinyomtatod nagyban, kitűzöd a falra és hajrá...

Negatív (E) torx kb5e:

és Pityukomának köszönettel, egy nem tudommianeveszögletestorx készlet M6 és M8 tagja:

Továbbá egy Bosch ESI[tronic] egy Autodata2012 és egy eLearn, amit alaposan megértesz. Minden betűjét, majd kinyomtatod nagyban, kitűzöd a falra és hajrá...
Shadin2014-08-23 16:54:32 // 85
Chianti2014-08-23 15:24:57 // 84
Ezek engem is érdekelnének, de főleg az eLearn. Tudsz esetleg valami megbízható linket ahonnan le tudom tölteni? Legutóbbi próbálkozásom alkalmával felkerült a Chrome-ra valami beépülő program, olyan szinten makacs volt, hogy még a Chrome törlés/újratelepítés se oldotta meg a problémát. Elég sokat görcsöltem mire le tudtam törölni a gépemről. Pedig nem szokásom ész nélkül letölteni bármit...
Shadin2014-08-23 10:15:44 // 83
Átküldtem. Hamarosan megosztom az ePer-t ill. eLearn-t. Kell kis idő míg 8Gb felmegy a Drive-ra.
Shadin2014-08-22 11:39:03 // 82
csak feltételezem, mert nem látni a szirénát, de lehet, hogy a kerékjárati ív mögött van. Kaja után megnézem az eLearn-ban...
Wasco2014-07-15 14:51:39 // 81
Üdvözlök mindenkit!
Egy pici segítség kellene. Elromlott a 159-esemen a kormánykapcsoló, állandóan világított a tompított, soha nem lehetett lekapcsolni. Vettem is egy bontottat ami működik mert a burkolatot lebontva a csatlakozókat rárakva tudtam tesztelni.
A kormány légzsákot viszont nem tudom leszedni illetve nem tudom mi a trükk mit nem látok, összebarmolni nem akarom, ez miatt persze a kormány se jön le. Egyenlőre ez akadályoz meg abban hogy ki tudjam cserélni a kormánykapcsolót. Előre is köszönöm annak aki tud ebben segíteni!! Van eLearn programom, abból sok mindent látok de mégis valami biztos elkerüli a figyelmemet.
Egy pici segítség kellene. Elromlott a 159-esemen a kormánykapcsoló, állandóan világított a tompított, soha nem lehetett lekapcsolni. Vettem is egy bontottat ami működik mert a burkolatot lebontva a csatlakozókat rárakva tudtam tesztelni.
A kormány légzsákot viszont nem tudom leszedni illetve nem tudom mi a trükk mit nem látok, összebarmolni nem akarom, ez miatt persze a kormány se jön le. Egyenlőre ez akadályoz meg abban hogy ki tudjam cserélni a kormánykapcsolót. Előre is köszönöm annak aki tud ebben segíteni!! Van eLearn programom, abból sok mindent látok de mégis valami biztos elkerüli a figyelmemet.
Zsunior2014-07-14 13:40:43 // 80
Épp most töltöm az eLearn-t, mióta új windows van fent még nem raktam rá.. :)
Shadin2014-06-09 09:14:14 // 79
Ebből ua. látszik mint nálam. A fel- és lefutások a MES hibái, nem tudja máshogy rögzíteni, de a diagram azt mutatja, hogy többnyire nyitva van néha meg lezár. A nyitott állapotot pedig a négyszögjeles vezérlés miatt írja csak a felének kb.

Az eLearn azt írja, hogy a kilépő füstgáz max. 15%-át tudja visszakeringetni.

Az eLearn azt írja, hogy a kilépő füstgáz max. 15%-át tudja visszakeringetni.
.......................2014-06-05 23:12:29 // 78
Szereléshez az eLearn való
mizooo2014-04-12 12:20:44 // 77
Szép idő van gondoltam beépítem a fényre sötétedő belső tükrömet, de problémába ütköztem. Asztalon tesztelem, van egy fekete egy sötétzöld és egy sárga vezeték ami a tükörbe megy. Kibogarásztam Elearn-ből, hogy a fekete tuti a Ground a sötétzöld a +12 és a sárga kell a tolatólámpához elvileg. Namost bekötöm a fekete és sötétzöld vezetékeket, az Auto gombot benyomva világít is a zöld LED az elején, de a nap felé tartva és zseblámpával a szenzorba világítva sem sötétedik el a tükör :( most vagy nem működik, vagy kihagytam valamit a számításból. A sárga vezetékre ha 12 V-t kötök elvileg akkor kellene auto(bekapcsolt) funkcióban is kikapcsolnia, de azt be sem kötöttem. Valaki szerelt már be ilyet?
Fairlane2014-04-04 15:20:08 // 76
Keress 159-eshez elearn-t ott le vannak írva a lépések, hogy pontosan mit honnan kell levenni, képekkel illusztrálva.
Nekem elvileg van egy verzió, de sosem próbáltam még elindítani...
Nekem elvileg van egy verzió, de sosem próbáltam még elindítani...
droberto2014-01-26 14:56:35 // 75
GTPeti2013-12-28 18:01:53 // 74
"A töltésem 13,47V és 13,55V között mozog. az eLearn szerint, ha kevesebb mint 13V akkor rossz a generátor."
13,7 és 14,2V között kéne lenni a generátor háza és a kimeneti kapcsa között mérve.
(A 14,4V azért csak elvi maximum érték, mert ott már gázképződés is van, emiatt max. egy akkutöltőnél alkalmazható, mint lekapcsolási feszültség, de nem egy konstans akkura kapcsolt feszültségforrásnál.)
Gyanú esetén kontaktkorróziót kell legelőször keresni!
A 11,4V NAGYON rossz érték.
A 10mA-t illetően én szkeptikus lennék. Az túl jó egy mai autónál. A mérés menetét asszem anno leírtam az akkus posztban. Főleg, hogy a túl hamar lemerülő akksit inkább egy 100mA-nál nagyobb áramot felvevő fogyasztó okozhatja. (Riasztó, rádió, stb.)
Amit én elsőnek megpróbálnék: Pl. 2500-as fordulatszámnál multiméterrel mérném a akkunk a feszültséget. Szkóppal sem lenne hülyeség ellenőrizni. (Abból kiderül ha diódahiba van a generátorban.)
13,7 és 14,2V között kéne lenni a generátor háza és a kimeneti kapcsa között mérve.
(A 14,4V azért csak elvi maximum érték, mert ott már gázképződés is van, emiatt max. egy akkutöltőnél alkalmazható, mint lekapcsolási feszültség, de nem egy konstans akkura kapcsolt feszültségforrásnál.)
Gyanú esetén kontaktkorróziót kell legelőször keresni!
A 11,4V NAGYON rossz érték.
A 10mA-t illetően én szkeptikus lennék. Az túl jó egy mai autónál. A mérés menetét asszem anno leírtam az akkus posztban. Főleg, hogy a túl hamar lemerülő akksit inkább egy 100mA-nál nagyobb áramot felvevő fogyasztó okozhatja. (Riasztó, rádió, stb.)
Amit én elsőnek megpróbálnék: Pl. 2500-as fordulatszámnál multiméterrel mérném a akkunk a feszültséget. Szkóppal sem lenne hülyeség ellenőrizni. (Abból kiderül ha diódahiba van a generátorban.)
Shadin2013-12-28 17:27:48 // 73
Sziasztok!
A töltésem 13,47V és 13,55V között mozog. az eLearn szerint, ha kevesebb mint 13V akkor rossz a generátor.
Szerintetek mennyinek kellene lenni? Elhangzott itt már 14V feletti érték is, de a google szerint az már nem tesz jót...
Az új akkuval tök jól indul az autó, a régi 3-4 nap állás után 11,4V-ra merült, ami elég kevés, de +5 fokban pöccre indult az autó vele. Már 12V-ra is azt írják, hogy totál ki van merülve...
Nyugalmi áram felvétel kevesebb mint 10mA.
Nem értem én ezt.
A töltésem 13,47V és 13,55V között mozog. az eLearn szerint, ha kevesebb mint 13V akkor rossz a generátor.
Szerintetek mennyinek kellene lenni? Elhangzott itt már 14V feletti érték is, de a google szerint az már nem tesz jót...
Az új akkuval tök jól indul az autó, a régi 3-4 nap állás után 11,4V-ra merült, ami elég kevés, de +5 fokban pöccre indult az autó vele. Már 12V-ra is azt írják, hogy totál ki van merülve...
Nyugalmi áram felvétel kevesebb mint 10mA.
Nem értem én ezt.
Csabi2013-11-06 20:15:10 // 72
Tibcsi1662013-09-04 22:27:42 // 70
Nem zavartál össze:) Most látom a vasad 2009-es tehát facelift utáni. Azaz simán lehet, hogy megváltoztak a színkódok. (nekem 2006-os eLearn van) Ami nem szokott változni az a fekete, tehát a negatív pont. Ez alapján már be tudom kötni. Még-egyszer nagyon köszönöm a segítséget!!
Tibcsi1662013-09-04 11:13:46 // 69
Tibcsi1662013-09-03 21:17:37 // 68
Cartársak! Van itt valakinek gyári BOSE rendszerrel 195 sedan-ja? Konkréten a BOSE nagy SUB (25cm) bekötése érdekelne. eLearn-ben megvan, csak nem tudom melyik az 1-es láb. Szeretnék egy ilyet beépíteni az SW-ba, csak nincs hozzá kábel. Jó lenne egy fénykép a csatlakozóról (a színekből már lehet tudni melyik láb micsoda)
Piritu - 1.000.0002013-08-21 20:54:37 // 67
eLEARN-t keresek, amiben az én 2.0-as motorom is benne van. 2009-es a legújabb, amit találok, abban meg nincs benne. Tudna valaki segíteni?
GTPeti2013-08-18 17:33:49 // 66
Shadin2013-08-12 09:09:52 // 65
eLearn fő oldal TIGHTENING TORQUES
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
579
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV