mesa2010-08-02 12:46:40 // 88516
a cseresznye már lefutott. most a szilvára kell készülni
Xixo2010-08-02 12:40:57 // 88515
Igaz is lenne, amit mondasz, ha már vége lenne a VBnek és Webber megnyerte volna 4 ponttal, csak nem ez a helyzet. Így meg lufasz különbség a 4pont.
De úgyfest hiába ragozom ezt, direkt nem akarsz megérteni...
De úgyfest hiába ragozom ezt, direkt nem akarsz megérteni...
mesa2010-08-02 12:25:50 // 88514
Pedig a Ferrari nem is hozta a Hungaroringre az F-csatornát
Azt' még így is gyorsabbak voltak az egyenesbe'
Xar a Redbula
:D
Azt' még így is gyorsabbak voltak az egyenesbe'
Xar a Redbula
:D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 12:19:37 // 88513
MS annak idején volt a piros hetes, ő mindent vitt de ez már történelem ....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 12:18:30 // 88512
1 ponttal több is elég a VB győzelemhez ...de ahhoz elől kell lenni, az autó csak egy dolog, a pilóta meg a csapat a második, a cseresznye meg a harmadik...
Xixo2010-08-02 12:12:13 // 88511
Nem, csak ha kihasználnák az autójukban rejlő potenciált, akkor 50-60 ponttal vezetnék a VB-t és lassan hátra is dőlhetnének. A 4 pont lufax.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 12:06:31 // 88510
jah nálad új pontozási rendszer van minimum 20 ponttal kell nyerni az elsőnek? :)
Gabesz2010-08-02 12:06:27 // 88509
Egyetértek.
Vettel azt mondta a verseny után, hogy a Ferrari az egyenesben nagyon gyors volt, ezért nem tudta megelőzni. Mi ott ültünk az utolsó kanyarnál, látszott, hogy próbál közelebb kerülni Alonsohoz, de nem ment neki.
Vettel azt mondta a verseny után, hogy a Ferrari az egyenesben nagyon gyors volt, ezért nem tudta megelőzni. Mi ott ültünk az utolsó kanyarnál, látszott, hogy próbál közelebb kerülni Alonsohoz, de nem ment neki.
Xixo2010-08-02 12:01:13 // 88508
4 ponttal, nem semmi, igazi sztár! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:45:01 // 88507
talán ha nem aludt volna el a sc mögött akkor első is lehetett volna...talán
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:43:55 // 88506
tényleg nem elvégre Webber vezeti a VB-t nem is tudom mit kéne még tennie talán háttal ülve vezetni és akkor lenne ász :P
Xixo2010-08-02 11:35:31 // 88505
Talán rendesen rá kellett volna fordulnia a célegyenesre és ott lett volna esélye... de már tök mindegy, ő meg se próbálta, ahogy sose szokta, ez nem kivételes eset volt...
A redbull meg szerintem van annyira jó idén, mint tavaly a brawn, csak egyik pilótájuk se tud felnőni a feladathoz.
A redbull meg szerintem van annyira jó idén, mint tavaly a brawn, csak egyik pilótájuk se tud felnőni a feladathoz.
bilon2010-08-02 11:33:12 // 88504
nem mindegy hol gyorsabb, mert egy körön lehet gyorsabb 1 mp-cel, de abban a szektorban ahol előzni lehet, lehet épp lassabb :)
vettel pont ott volt szarabb, ahol az előzés szempontjából a legfontosabb jó lenni, a célegyenesre ráfordítóban...
máshol meg max kilökni tudta volna alonsot...
bari pont ott volt sokkal jobb schuminál...ezért tudta megelőzni :)
vettel pont ott volt szarabb, ahol az előzés szempontjából a legfontosabb jó lenni, a célegyenesre ráfordítóban...
máshol meg max kilökni tudta volna alonsot...
bari pont ott volt sokkal jobb schuminál...ezért tudta megelőzni :)
Grando2010-08-02 11:30:38 // 88503
Idén nem is kérdés, hogy van-e esélye. Még szép! 7 futam még hátravan. Hogyne. :))
Na csak a pár éven belül kitételben nem lennék annyira biztos. Nem a tehetsége (vagy épp tehetetlensége - kinek hogy tetszik) miatt, hanem sokkal inkább az autót és a szabályváltoztatásokat tekintve. Igencsak megkavarodhat a mezőny megint. :))
Na csak a pár éven belül kitételben nem lennék annyira biztos. Nem a tehetsége (vagy épp tehetetlensége - kinek hogy tetszik) miatt, hanem sokkal inkább az autót és a szabályváltoztatásokat tekintve. Igencsak megkavarodhat a mezőny megint. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:29:37 // 88502
persze minden "hülye" ha fél idényben meg van az 1mp előny, mint tavaly Buttonnak...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:26:10 // 88501
de a kanyargós szakaszon igen az egyenesben meg a Ferrari nyúlott el...szóval hol is kellett volna előznie vagy netán alatta esetleg fölötte átmenni?
Xixo2010-08-02 11:23:41 // 88500
Pedig állítólag egy jó autóval minden hülye tud nyerni... :))
(Legalábbis tavaly ezt mondta mindeni Bátönre.)
(Legalábbis tavaly ezt mondta mindeni Bátönre.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:20:01 // 88499
még idén is van esélye :) remélem a Ferrari is fejleszt gőzerővel csak jobban örülnék :P
Xixo2010-08-02 11:19:35 // 88498
És gondolom nálad a redbull nem is volt gyorsabb több mint 1mpel... :)
Grando2010-08-02 11:15:26 // 88497
Kérdés, hogy át tudják-e menteni az előnyüket a következő szezonra. Lesz azért némi felfordulás. Dupla diffúzor kukába, újfajta gumik, KERS vissza... :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:04:19 // 88496
szerintem megint más futamot néztél..... MS kemény keveréken ment, Barika lágyon, Alonso meg Vettel keményen...Vettel pár éven belül VB lesz nem kell aggódnod :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 11:01:17 // 88495
az akkor volt most meg most van :)
Grando2010-08-02 10:41:03 // 88494
:DDD
Te bulvárkalóz! :DD ;)))
Te bulvárkalóz! :DD ;)))
Xixo2010-08-02 10:39:28 // 88493
Aki közel 30 körön át nem tud előzni egy jóval gyorsabb autóval, az ne akarjon VB lenni (érdekes módon Barinak sikerült). Nem tudom hány év kell még Vettelnek, hogy "beérjen"??
mesa2010-08-02 10:37:08 // 88492
Ha ezt írom, senki nem nézi meg, ezt már leközölték a sajtók :))
Különben is Rajkő óta hiánycikk a laza szöveg... :D
Különben is Rajkő óta hiánycikk a laza szöveg... :D
Grando2010-08-02 10:31:18 // 88491
Schumi:
Az volt a dolgom, hogy az utolsó kanyart pontosan vegyem. Ehhez legfeljebb 5 cm-rel véthettem el az ideális vonalat. Az ominózus körben nyilvánvalóan egy kissé szélesen vettem a kanyart, megcsúsztam, és így a kigyorsításom nem volt optimális. Tudtam, hogy jön, úgyhogy befelé mozogtam azért, hogy egyértelművé tegyem számára, hogy "menj a másik oldalra, ott több helyed van". Nem ezt a lehetőséget választotta, úgyhogy szoros lett a dolog.
A többi stimmel. ;)))
Az volt a dolgom, hogy az utolsó kanyart pontosan vegyem. Ehhez legfeljebb 5 cm-rel véthettem el az ideális vonalat. Az ominózus körben nyilvánvalóan egy kissé szélesen vettem a kanyart, megcsúsztam, és így a kigyorsításom nem volt optimális. Tudtam, hogy jön, úgyhogy befelé mozogtam azért, hogy egyértelművé tegyem számára, hogy "menj a másik oldalra, ott több helyed van". Nem ezt a lehetőséget választotta, úgyhogy szoros lett a dolog.
A többi stimmel. ;)))
pb_2010-08-02 10:09:05 // 88490
Jah az 1S kanyaron kívül(kivéve mansLl) kb úgy lehet Lőzni, mint burgR, vagy sNna.
bilon2010-08-02 10:02:16 // 88489
a mai f1-ben a hungaroring nem az igazi...persze a többi pálya sem...
régi futamokat nem lehet összehasonlítani a maiakkal...ma nincs olyan, mint anno, hogy körönként oda-vissza előzgették egymást, mint gilles viileneuve-ék...
több hosszú egyenes kell a végén lassú kanyarral, és nem gyors kanyarok egymás után...a hungaroring is jó lenne, ha pár kanyart átvágnának...
azért, mert a többi pálya is szar, még a hungaro is :)
de miénk és szeretjük :)
régi futamokat nem lehet összehasonlítani a maiakkal...ma nincs olyan, mint anno, hogy körönként oda-vissza előzgették egymást, mint gilles viileneuve-ék...
több hosszú egyenes kell a végén lassú kanyarral, és nem gyors kanyarok egymás után...a hungaroring is jó lenne, ha pár kanyart átvágnának...
azért, mert a többi pálya is szar, még a hungaro is :)
de miénk és szeretjük :)
mesa2010-08-02 10:01:46 // 88488
Schumacher interview : "Há' hagytam neki öt centit" :D
Ugyanerről Barrichello: "Tényleg minden idők legveszélyesebb manővere volt? Há', ja" :DD
Ugyanerről Barrichello: "Tényleg minden idők legveszélyesebb manővere volt? Há', ja" :DD
mesa2010-08-02 09:55:10 // 88487
Én értem, de erről nem a magyar futam tehet
Hungaroringi visszatekintés
Mansell előzi Sennát
Piquet előzi Sennát, minden idők legszebb manővere :)
Berger előzi Brundle-t
Hungaroringi visszatekintés
Mansell előzi Sennát
Piquet előzi Sennát, minden idők legszebb manővere :)
Berger előzi Brundle-t
pb_2010-08-02 09:52:21 // 88486
Ehhez nM kLl, hogy a digin legyN.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 09:50:03 // 88485
elhiszem viszont a mostani F1-re unalmas ha csak nincs valami SC vagy pattogó hátsó kerék ...
pb_2010-08-02 09:49:17 // 88484
Aha, de gondolom, vled nM.)
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 09:48:37 // 88483
majd lehalkítod pl:-)
Blade2010-08-02 09:46:38 // 88482
Erre szokták azt mondani, hogy "veled is csak többen vagyunk" :-)
Blade2010-08-02 09:44:56 // 88481
Ja, én is elismerem:))
Blade2010-08-02 09:42:11 // 88480
Más típusú autókkal nem csak az egyes kanyar az egyetlen előzési pont. ( pl. tavaly a FIA GT bajnoki futamon a Hringen 10 kör alatt több előzést láttam erőből kategóriabeli autók között,mint az F1-ben egész évben. Amellett hogy a taktikának is van létjogosultsága) Tény hogy a pálya vonalvezetése megnehezíti az előzést, de az hogy a mai F1ben nem nagyon lehet előzni a HRingen, az sokkal inkább autó konstrukciós hiba, mint a pályáé. Ami autók ugye a szabályzat szerint készülnek, tehát a probléma gyökere az FIA autóépítési szabálykönyve...
Minden pályánál meg lehet határozni egy értéket, ami azt a különbséget jelöli időben két autó között, amennyi ahhoz kell hogy lehessen előzni. Jelen pillanatban a legmagasabb értéket a barcelonai pálya produkálja az épített pályák között a maga 2,425-ös értékével. Ha az összes pályát nézzük, akkor az is érdekes, hogy ezek a számok a 90-es évek legeleje óta folyamatosan nőnek!
Minden pályánál meg lehet határozni egy értéket, ami azt a különbséget jelöli időben két autó között, amennyi ahhoz kell hogy lehessen előzni. Jelen pillanatban a legmagasabb értéket a barcelonai pálya produkálja az épített pályák között a maga 2,425-ös értékével. Ha az összes pályát nézzük, akkor az is érdekes, hogy ezek a számok a 90-es évek legeleje óta folyamatosan nőnek!
pb_2010-08-02 09:40:14 // 88479
Najó, csak futam közbN nM az érdekL.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 09:38:50 // 88478
nem az a kérdés miért nem lehet előzni ha nem hogy nem lehet és a vonatozás unalmas ...
pb_2010-08-02 09:37:57 // 88477
Tudod, ami xar, az xar.)
Pl.: Spa, Monza, Kanada, Melbourne.
Pl.: Spa, Monza, Kanada, Melbourne.
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 09:34:03 // 88476
Így van a Szabó megmaradt normálisnak, a többi kuka:-)
Wéberke pedig nem volt ekkora arc 2002-2003-ban még...P
Wéberke pedig nem volt ekkora arc 2002-2003-ban még...P
mesa2010-08-02 09:33:01 // 88475
Deghogy nem! Folyamatosan lecsúszott az ívről, vagy a pályáról :DDD
Blade-nek igaza van, rengeteg előzés volt már a ringen, sok kanyarban, Button, Schumák, Mansell, Patrese sokan tudtak előzni
Az más kérdés, hogy a mai duplafedeles diffúzoros autókkal nem lehet megközelíteni sem a másikat, de ez az FIA és Max Moslék hibája
Blade-nek igaza van, rengeteg előzés volt már a ringen, sok kanyarban, Button, Schumák, Mansell, Patrese sokan tudtak előzni
Az más kérdés, hogy a mai duplafedeles diffúzoros autókkal nem lehet megközelíteni sem a másikat, de ez az FIA és Max Moslék hibája
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 09:32:41 // 88474
Az az 1 futam kimarad a nyaralásnál max, de nem szeretem én sem kihagyni 1-iket sem mióta közvetíti a TV:-)
mesa2010-08-02 09:30:30 // 88473
Remélem a Wéber Gabikát sem viszik át, mert felesleges az okoskodása, ami soha nem igazolódik be utólag :D
Még a Szabó Róbert, talán maradhatna ...
Még a Szabó Róbert, talán maradhatna ...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-02 09:29:35 // 88472
talán azért "unalmas" a magyar futam mert a pálya 3/4-ben lehetetlen előzni sőt csak a célegyenes végén lehet ... Vettel gyerek hiába volt gyorsabb Alonsonál 0,5-1 mp-cel semmit sem tudott csinálni
mesa2010-08-02 09:29:02 // 88471
Minden mondatoddal egyet értek!!!
Kivétel a Digisport, mert ugyan van (még) DigiTV-m, de az ugye beltéris, és nem lehet akárhonnan nézni (pl. nyaraláskor egy hordozható LCD-s tv-n)
Gratulálok a két Ferrarisnak!
Cipész egyen kefét, a Vettel meg ne adja az ártatlant
Most sokkal gyorsabb volt az energiaitalosok autója, de a múlt heti Német Nagydíj és az itteni produkció reményt keltő maranellói szempontból
Kellemes nyaralást a fiúknak!
Kivétel a Digisport, mert ugyan van (még) DigiTV-m, de az ugye beltéris, és nem lehet akárhonnan nézni (pl. nyaraláskor egy hordozható LCD-s tv-n)
Gratulálok a két Ferrarisnak!
Cipész egyen kefét, a Vettel meg ne adja az ártatlant
Most sokkal gyorsabb volt az energiaitalosok autója, de a múlt heti Német Nagydíj és az itteni produkció reményt keltő maranellói szempontból
Kellemes nyaralást a fiúknak!
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 09:29:00 // 88470
akkora didkókkal elnézzük neki:-)
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 09:28:34 // 88469
3 évre megvette a kizárólagos közvetítés jogát,F1 és angol premier liga:-)
Nem harácsolta össze, hanem nagyon súlyos, kemény milliókat kicsengetett értük.
Na most: remélem ez a retekklubos bagázst nem alkalmazzák ott:-)
Nem harácsolta össze, hanem nagyon súlyos, kemény milliókat kicsengetett értük.
Na most: remélem ez a retekklubos bagázst nem alkalmazzák ott:-)
pb_2010-08-02 09:27:03 // 88468
Ott + majd a csizstu makogását lehet hallgatni.)
mesa2010-08-02 09:25:52 // 88467
Ezzel a pályával semmi baj, nekem az egyik kedvencem :)