Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-05 13:11:08 // 79224
jah Kimi meg Suminak kettőt, Alonsonak Sumi kettőt és így tovább? :DDD
Grando2010-02-05 13:08:37 // 79223
Kiminek egyet. :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-05 13:05:59 // 79222
áh tényleg nem, Massa olyan sokat mutatott hány VB-t is hozott? :P
Kazes☻2010-02-05 13:02:45 // 79221
Dehogy esek. Éééén?! Ááááá! :))) Csak nem értem a dolgot, de valószínűleg nem is fogom. Reméljük, hogy Massa idén VB. lesz és akkor minden rendben lesz és utána ki is rúghatják. :)
Xixo2010-02-05 12:59:52 // 79220
Miért is?
Kimi nem sokat mutatott 2008ban és 2009ben sem, ezért kellett mennie szerintem. Magához képest nem mutatott sokat, mielőtt megint nekem estek! :)
Kimi nem sokat mutatott 2008ban és 2009ben sem, ezért kellett mennie szerintem. Magához képest nem mutatott sokat, mielőtt megint nekem estek! :)
Buksi2010-02-05 12:59:12 // 79219
Mégis mindenki azt írta, hogy milyen jók a Ferrarik! :-)
Xixo2010-02-05 12:57:49 // 79218
Jah, Bááhrejnbe, ahol asszem csak a Williams meg a Toyota volt rajtunk kívül. Nagy okosság volt! :)
Kazes☻2010-02-05 12:57:04 // 79217
Csak mert akkor Kimivel is lehettek volna türelmesebbek. :)
Xixo2010-02-05 12:56:20 // 79216
Persze, ha lef.ssa az idei évet, akkor lapát, de ez kb mindenütt így van. Ha nem teljesítesz, akkor azt szóváteszik... :))
Xixo2010-02-05 12:54:18 // 79215
Nem feltétlen. Gondolom a vezetés is lexarja, hagy Alo vagy Massa ér oda a végén, csak az egyik odaérjen, a másik meg segítsen ha kell.
Meg azért összességében nem teljesít rosszul a kis brazil. Már Sumi oldalán is villantott párat, aztán 2007ben fej-fej mellett voltak Rajal a csapatutasításig, azóta meg verte is a finnt. Szal nem is értem a "meddig tolják még a szekerét" című kérdést!?!
Meg azért összességében nem teljesít rosszul a kis brazil. Már Sumi oldalán is villantott párat, aztán 2007ben fej-fej mellett voltak Rajal a csapatutasításig, azóta meg verte is a finnt. Szal nem is értem a "meddig tolják még a szekerét" című kérdést!?!
Buksi2010-02-05 12:53:26 // 79214
Na látja az úr! :-DD
Remélem idén "meccselés" közben is az élen leszünk! :-))
Remélem idén "meccselés" közben is az élen leszünk! :-))
Grando2010-02-05 12:52:08 // 79213
De emlékszik. Ahogy arra is, hogy a Brawnok csak az utsó teszteken csatlakoztak, és már ott lenyomtak mindenkit. Csak bizonyos ravasz urak ismét összeesküvést szimatoltak, és megmondták, hogy a tesztekre nem kell adni, mert az csak olyan úri cifraság. :DD
Most is pofára eshetünk még, de egyelőre jók vagyunk. ;)))
Most is pofára eshetünk még, de egyelőre jók vagyunk. ;)))
Buksi2010-02-05 12:44:58 // 79212
Dehogy nem, a teszteken elég jól mentek a Ferrarik! Nem emlékszik az úr?? :-DDD
Grando2010-02-05 12:43:50 // 79211
Tavaly nem voltak kezdeti sikerek. Miről beszél az úr? :DD ;)))
Grando2010-02-05 12:43:08 // 79210
Összefoglaló Valenciából - Massa internyúval. Többek között arról is beszél, hogy egyrészt tudatában van, hogy személy szerint már nem kell bizonyítania, másrészt viszont ebben a sportban folyton elvárják ezt mindenkitől. Ez ilyen, ezzel együtt kell élni. :)))
Buksi2010-02-05 12:37:08 // 79209
Hát ne is, mert tavaly is rákeféltünk! :-/
Tommi2010-02-05 12:25:10 // 79205
Kazes☻2010-02-05 12:23:34 // 79204
És vajon meddig akarják még tolni a szekerét?
GT Ɨ|ѯ2010-02-05 12:21:46 // 79203
A frankót, majd az év végén lehet megmondani, hogy mit teljesített...:-)
Xixo2010-02-05 12:19:37 // 79202
Pedig már megmondták többször is itt a topicba a frankót. Sajnos sose fog teljesen felépülni, ezt is sokat hallgattuk még a balesete után...
Xixo2010-02-05 12:09:28 // 79200
Aktívan 2006-óta, előtte tesztpilóta volt + a "B" csapatnál (Sauber) nyomta.
Kazes☻2010-02-05 12:04:33 // 79199
Mióta is van a Ferkánál?
Grando2010-02-05 12:01:54 // 79198
Pont most olvastam én is. Nagyon helyes! Bár ráérnek még erre, nem kell elsietni semmit. ;))
Xixo2010-02-05 12:00:29 // 79197
Vazz, nem szóltak neki, hogy idén is csak a balesete miatt kapott egy kegyelemévet és jövőre jön a helyére Kubica és Hülkenberger is? :))))
mesa2010-02-05 11:55:36 // 79196
a cipész tényleg festeti a haját? Kiderül a végén, hogy nem is árja, csak a hidrogén-peroxid teszi :)
Andy2010-02-05 11:40:42 // 79195
Massa a folytatásról tárgyal.
Tommi2010-02-05 10:44:43 // 79194
GT Ɨ|ѯ2010-02-05 09:54:48 // 79193
Grando2010-02-05 08:31:04 // 79192
Még hogy a retyó? :DDD
Hát végülis ez logikus. Pénzük semmi, nemrég dőlt el, hogy egyáltalán indulnak-e az idén, vagy sem. Valenciában is azzal baxtatták őket, hogy ez a tavalyi autó. Dehát mit is mondhatna a lengyel tesó? Vmit füllenteni csak kell. Na meg pókerben és blöffölésben úgyis ő a legjobb állítólag. :)))
Hát végülis ez logikus. Pénzük semmi, nemrég dőlt el, hogy egyáltalán indulnak-e az idén, vagy sem. Valenciában is azzal baxtatták őket, hogy ez a tavalyi autó. Dehát mit is mondhatna a lengyel tesó? Vmit füllenteni csak kell. Na meg pókerben és blöffölésben úgyis ő a legjobb állítólag. :)))
Ferke2010-02-05 08:24:42 // 79191
Mondjuk a magyarra fordításban is szoktak ilyenkor érdekességek lenni...lehet, hogy marhára nem is ezt mondta, csak a cikk írója így tud angolul:)))
Xixo2010-02-05 03:09:12 // 79190
Xixo2010-02-05 02:48:48 // 79189
Kubica szerint a Ferrari sarkában vannak! :))
A legokosabbat Bátön mondta:
"A Ferrari hosszúnak tűnik. A Renault és a Williams ellenben egészen aprónak - valószínűleg az a legkisebb. Érdekes, hogy a csapatok ennyire különböző méretű autókkal próbálkoznak. Szerintem ennek nem csak az üzemanyagtartály, hanem aerodinamikai okok is állnak a hátterében."
:)) Nebassz, még az aerodinamikai okok miatt is? :)))))))
A legokosabbat Bátön mondta:
"A Ferrari hosszúnak tűnik. A Renault és a Williams ellenben egészen aprónak - valószínűleg az a legkisebb. Érdekes, hogy a csapatok ennyire különböző méretű autókkal próbálkoznak. Szerintem ennek nem csak az üzemanyagtartály, hanem aerodinamikai okok is állnak a hátterében."
:)) Nebassz, még az aerodinamikai okok miatt is? :)))))))
Grando2010-02-04 23:26:45 // 79188
:DDDD Még jó! ;)))
Tom122010-02-04 23:23:29 // 79187
Egyből kiszúrtam...;-DD
Grando2010-02-04 23:22:09 // 79186
Sőt! Azt is mondta, hogy verseny, meg azt is, hogy autó. A qva anyját, ez télleg ugyanazt ismételgeti mindig. Át vagyunk verve! :DDDD
Tom122010-02-04 23:10:11 // 79185
Ez mindent elárul: "Összességében pozitív a kocsi, nagyon simán fut, de fejlesztések kellenek."
...mintha tavaly is ilyenekkel nyugtatgatta volna a "népet" egy vörös pólós úr - egy darabig, aztán inkább már a jövő évre koncentrálunk volt a menő duma...:-))
...mintha tavaly is ilyenekkel nyugtatgatta volna a "népet" egy vörös pólós úr - egy darabig, aztán inkább már a jövő évre koncentrálunk volt a menő duma...:-))
Tom122010-02-04 23:01:52 // 79183
Ezzel nem vagy egyedül - szerintem...:-))
Grando2010-02-04 14:18:56 // 79181
Értem. Na igen, ez így jó is lenne. Dehát ezek szerint nem egyszerű dolog. Viszont az esetek többségében legalább jól alkalmazkodik a csapat. Ezt kell nézni. ;)))
Idén meg egyelőre(!) úgy tűnik, hogy jók vagyunk. ;)))
Idén meg egyelőre(!) úgy tűnik, hogy jók vagyunk. ;)))
Xixo2010-02-04 13:57:26 // 79180
Arra célozgattam csak, hogy az idény első 3-4 versenyén sajna nem szoktunk olyan versenyképesek lenni, mint utána. És ezért kellett többször futni az eredmény után, ami aztán sajna többször nem jött be, minthogy bejött (2007).
Grando2010-02-04 13:50:10 // 79179
Ejnye, ejnye! A jó dolgokat sem szabad ám elfelejteni! ;)))
2006.
Egyéni 2. hely (Alo: 134, Schumi: 121, Massa: 80, Fisico: 72 pont)
Konstruktőri 2 helyezés (retyó: 206, Ferrari: 201, meki: 110 pont)
2007.
Egyéni 1. hely (Kimi:110, Hami: 109, Alo: 109, Massa: 94 pont)
Konstruktőri 1. hely (Meki ugyebár kizárva a lopkodás és a kopírozás, stb. miatt. Más kérdés, hogy enélkül a pilótáik is mehettek volna a sunyiba. :(( )
2008.
Egyéni 2. hely (Hami: 98, Massa: 97, Räikó: 75, Kubica: 75 pont)
Konstruktőri 1. hely (Ferrari: 172, meki: 151, bmw: 135 pont)
2009.
Sportpolitikai döntés, KERS-be ölt fejlesztési pénz le van xarva, sokkal fontosabb az FIA-nak, hogy 3(!!!) tönk szélén egyensúlyozó, kiszállással riogató csapat ne seggeljen be amiatt, hogy lenullázzák az egyetlen esélyüket az esetleges jó szereplésre (értsd: pénzszerzésre) - kettős diffúzor.
Úgyhogy szó nincs itt rossz autóról az elmúlt években. Ahogy idén sem lesz. ;)))
2006.
Egyéni 2. hely (Alo: 134, Schumi: 121, Massa: 80, Fisico: 72 pont)
Konstruktőri 2 helyezés (retyó: 206, Ferrari: 201, meki: 110 pont)
2007.
Egyéni 1. hely (Kimi:110, Hami: 109, Alo: 109, Massa: 94 pont)
Konstruktőri 1. hely (Meki ugyebár kizárva a lopkodás és a kopírozás, stb. miatt. Más kérdés, hogy enélkül a pilótáik is mehettek volna a sunyiba. :(( )
2008.
Egyéni 2. hely (Hami: 98, Massa: 97, Räikó: 75, Kubica: 75 pont)
Konstruktőri 1. hely (Ferrari: 172, meki: 151, bmw: 135 pont)
2009.
Sportpolitikai döntés, KERS-be ölt fejlesztési pénz le van xarva, sokkal fontosabb az FIA-nak, hogy 3(!!!) tönk szélén egyensúlyozó, kiszállással riogató csapat ne seggeljen be amiatt, hogy lenullázzák az egyetlen esélyüket az esetleges jó szereplésre (értsd: pénzszerzésre) - kettős diffúzor.
Úgyhogy szó nincs itt rossz autóról az elmúlt években. Ahogy idén sem lesz. ;)))
Xixo2010-02-04 13:30:31 // 79178
Na ja, remélem idén már az évad elejétől oda fogunk figyelni és nem csak a közepétől kezdünk el kapkodni, hogy vazze vazze vezze baj van, nem jó az autó... mert az elmúlt években ez volt sajna. :(
Kazes☻2010-02-04 13:24:54 // 79177
"Két tesztpilótája is lesz a Virgin Racingnek a 25 esztendős portugál Alvaro Parente és a 20 esztendős brazil Luiz Razi személyében." - akkor viszont egy hiányzik a képről. :)))
Grando2010-02-04 13:23:18 // 79176
Mindezt pedig úgy, hogy addig is csak tűzoltó munka folyt. ;))
Xixo2010-02-04 13:22:33 // 79175
Könnyű mindig a győztesnek drukkolni! :)))))))
Online tag
1
Vendég1
473
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV