Xixo2008-09-12 02:15:14 // 50582
Amit Massáról mond, az se semmi. Ekkora pofája hogy lehet valakinek????
Xixo2008-09-12 02:14:12 // 50581
Ez tényleg hülye!!!
Ha Raj egy kicsit sportszerűbb lett volna, észreveszi, hogy több helyre van szüksége???
Magyarán el kellett volna engednie? Tényleg nem is értem, hogy az a köcsög Raj, hogy merte feltartani ezt a mérhetetlenül szimpatikus és szerény fiatalembert....
Vááá!!! Mindig tudom egy picit jobban utálni, pedig már sokszor hittem, hogy ez lehetetlen.
Ha Raj egy kicsit sportszerűbb lett volna, észreveszi, hogy több helyre van szüksége???
Magyarán el kellett volna engednie? Tényleg nem is értem, hogy az a köcsög Raj, hogy merte feltartani ezt a mérhetetlenül szimpatikus és szerény fiatalembert....
Vááá!!! Mindig tudom egy picit jobban utálni, pedig már sokszor hittem, hogy ez lehetetlen.
Belga2008-09-12 00:01:59 // 50580
Na jó, ebben a hozzászólásban túl sok értelmes rész nincs, de már este van. :o)
Belga2008-09-11 23:49:56 // 50579
Erre mondtam délután, hogy van némi párhuzam Kimi és közte. Sokan nem hiszik el Rai-nak, amit mond, csak kérdőre vonják, hogy mi a francért nem nyomja a gázt, miért nem előz, mekkora béna, stb stb. De senki sem tudja, hogy mi van a háttérben pontosan. Ami rendben is van, mert nem tudhatjuk pontosan, miért is kötnék az orrunkra, de pont emiatt nem kellene kígyót békát kiabálni valakire. Uff. :o)
Persze mindenkinek szive joga, azt gondol amit akar. :o))
Persze mindenkinek szive joga, azt gondol amit akar. :o))
Belga2008-09-11 23:43:42 // 50578
Egy szimpatikus ember szimpatikus nyilatkozata:
Bourdais olyan autót szeretne, ami illik a stílusához
(autosport.com cikk fordításos kontárkodás)
Sebastien Bourdais úgy gondolja, hogy csak akkor éri meg a Toro Rossonak szerződést hosszabbítani vele, ha képesek lesznek lesznek olyan autót nyújtani számára 2009-ben, amivel képes lesz versenyezni.
A Francia szinte egész évben szenvedett az STR3 karakterisztikájával, ami alacsony sebességnél túlkormányzott, míg magas sebességnél alulkormányzott, amit ő egyáltalán nem kedvel.
"Természetesen maradni szeretnék, de minden attól függ, hogy mik az elvárások. Ha a Toro Rosso elvárásai azok, hogy én alkalmazkodjak egy autóhoz, amit nem szeretek és nem tudok kezelni, akkor nem hiszem hogy jó ötlet megtartani engem."
"Amennyiben bíznak a képességeimben, amelyek úgy érzem egy jobban kezelhető autóhoz vezetnének, akkor igen, próbáljuk meg"
Bourdais szerint a Francia magydíjon bemutatott új aero csomag egy teljességgel vezethetetlen autót eredményezett. Amikor megkérdezték tőle, hogy a Belgiumban nyújtott teljesítménye enyhítette-e a rá nehezedő nyomást a jövö éves szerződéssel kapcsolatban, ezt mondta:
"Őszintén szólva, elég szarul éreztem magam Magny-Cours óta, és nem azért mert folyamatosan kikaptam a csapattársamtól, és ő egyre csak erősebb és erősebb lett, hanem azért, mert meggyőződésem, hogy nem vagyok lassabb Sebastiannál egy olyan autóval, amiben jól érzem magam."
"Ez egy olyan dolog, hogyha valami nem a te szájízed szerint működik, akkor elég nyilvánvalóan alul maradsz. Hogy segített-e Spa a helyzetremen, hát ezt magam sem tudom."
"Talán annyi a különbség, hogy végre sikerült a csapattal megértetnem és elfogadtatnom, hogy miért nem tudok a képességeimnek megfelelően teljesíteni, és talán az év hátralévő részében kaphatok némi segítséget. Értelemszerűen mindenki a jelenlegi teljesítményem alapján ítél meg, aholis gyakorlatilag árnyéka vagyok önmagamnak, és ez eléggé frusztráló tud lenni."
"Nem a nyomás vagy bármi a baj, egy szin tiszta frusztráció. Nem gondoltam volna, hogy ez fog történni velem. Ha tudtam volna, hogy az évem igy alakul, hétvégéről hétvégére, hogy képtelen vagyok normálisan vezetni, őszintén szólba, ennek mi értelme van? Hasznavehetetlen vagyok."
"Ha elérsz egy olyan pontra, hogy ugyan versenyző vagy, de nem tudod befolyásolni a dolgokat, csak beülsz és nyomod a gázt, akkor csak a felét végzed el a munkádnak. Sosem voltam jó abban, hogy félmunkát végezzek."
"Az emberek azt mondják rólad, hogy csak nyafogsz, sosem vagy boldog semmivel, ezt csinálod, azt csinálod, és mi a történet vége? - Kit érdekel ez? Senkit. Az az igazság, hogy mindenki csak eredményeket akar. Én tudom mi miért történik körülöttem, és ha bárkit is érdekelne, akkor elmondom: csak akkor vagyok jó, ha rendesen végezhetem a munkám."
Bourdais olyan autót szeretne, ami illik a stílusához
(autosport.com cikk fordításos kontárkodás)
Sebastien Bourdais úgy gondolja, hogy csak akkor éri meg a Toro Rossonak szerződést hosszabbítani vele, ha képesek lesznek lesznek olyan autót nyújtani számára 2009-ben, amivel képes lesz versenyezni.
A Francia szinte egész évben szenvedett az STR3 karakterisztikájával, ami alacsony sebességnél túlkormányzott, míg magas sebességnél alulkormányzott, amit ő egyáltalán nem kedvel.
"Természetesen maradni szeretnék, de minden attól függ, hogy mik az elvárások. Ha a Toro Rosso elvárásai azok, hogy én alkalmazkodjak egy autóhoz, amit nem szeretek és nem tudok kezelni, akkor nem hiszem hogy jó ötlet megtartani engem."
"Amennyiben bíznak a képességeimben, amelyek úgy érzem egy jobban kezelhető autóhoz vezetnének, akkor igen, próbáljuk meg"
Bourdais szerint a Francia magydíjon bemutatott új aero csomag egy teljességgel vezethetetlen autót eredményezett. Amikor megkérdezték tőle, hogy a Belgiumban nyújtott teljesítménye enyhítette-e a rá nehezedő nyomást a jövö éves szerződéssel kapcsolatban, ezt mondta:
"Őszintén szólva, elég szarul éreztem magam Magny-Cours óta, és nem azért mert folyamatosan kikaptam a csapattársamtól, és ő egyre csak erősebb és erősebb lett, hanem azért, mert meggyőződésem, hogy nem vagyok lassabb Sebastiannál egy olyan autóval, amiben jól érzem magam."
"Ez egy olyan dolog, hogyha valami nem a te szájízed szerint működik, akkor elég nyilvánvalóan alul maradsz. Hogy segített-e Spa a helyzetremen, hát ezt magam sem tudom."
"Talán annyi a különbség, hogy végre sikerült a csapattal megértetnem és elfogadtatnom, hogy miért nem tudok a képességeimnek megfelelően teljesíteni, és talán az év hátralévő részében kaphatok némi segítséget. Értelemszerűen mindenki a jelenlegi teljesítményem alapján ítél meg, aholis gyakorlatilag árnyéka vagyok önmagamnak, és ez eléggé frusztráló tud lenni."
"Nem a nyomás vagy bármi a baj, egy szin tiszta frusztráció. Nem gondoltam volna, hogy ez fog történni velem. Ha tudtam volna, hogy az évem igy alakul, hétvégéről hétvégére, hogy képtelen vagyok normálisan vezetni, őszintén szólba, ennek mi értelme van? Hasznavehetetlen vagyok."
"Ha elérsz egy olyan pontra, hogy ugyan versenyző vagy, de nem tudod befolyásolni a dolgokat, csak beülsz és nyomod a gázt, akkor csak a felét végzed el a munkádnak. Sosem voltam jó abban, hogy félmunkát végezzek."
"Az emberek azt mondják rólad, hogy csak nyafogsz, sosem vagy boldog semmivel, ezt csinálod, azt csinálod, és mi a történet vége? - Kit érdekel ez? Senkit. Az az igazság, hogy mindenki csak eredményeket akar. Én tudom mi miért történik körülöttem, és ha bárkit is érdekelne, akkor elmondom: csak akkor vagyok jó, ha rendesen végezhetem a munkám."
Belga2008-09-11 23:15:41 // 50577
Ami nincs benne a cikkben, de az Autosport.com-on igen, hogy Kimi bejött volna kereket cserélni abban a körben amikor kiesett.
Whiteskull2008-09-11 22:25:32 // 50574
Azt hiszem ebben egyetértünk. :)))
Ferke2008-09-11 22:23:55 // 50573
Aminek nem biztos,hogy csak az az oka, hogy vezeti a vb-t.:)))
Whiteskull2008-09-11 22:23:09 // 50572
Azt hiszem ez csak azt bizonyítja, hogy a pilóták többsége utálja Hamit. :))))
Ferke2008-09-11 22:18:05 // 50571
A pilóták véleményei a hemiltoni akcióról
...eléggé egybehangzó...:)
...eléggé egybehangzó...:)
Ferke2008-09-11 22:06:29 // 50569
Szerintetek ez is félre van fordítva? Vagy tényleg ekkora kcsög a srác???
"Arra a kérdésre, hogy azért tudta-e megelőzni Kimi Räikkönent, mert a Ferrarinak nem volt tapadása, azt mondta: „Nem hiszem, hogy nem volt tapadása. Nekünk is annyi tapadásunk volt, mint neki. Ő így vezet, ennyi. Ha nem vagy elég tökös ahhoz, hogy későn fékezz az a te problémád! Végeredményben a versenyzőnek kell éreznie a tapadást és neki kell a határra vinni az autót. És tudom, hogy én nagyszerű vagyok ilyen körülmények között. Tudom hová kell tenni az autómat és más helyre tettem mint ő és megtaláltam a tapadást."
"
"Arra a kérdésre, hogy azért tudta-e megelőzni Kimi Räikkönent, mert a Ferrarinak nem volt tapadása, azt mondta: „Nem hiszem, hogy nem volt tapadása. Nekünk is annyi tapadásunk volt, mint neki. Ő így vezet, ennyi. Ha nem vagy elég tökös ahhoz, hogy későn fékezz az a te problémád! Végeredményben a versenyzőnek kell éreznie a tapadást és neki kell a határra vinni az autót. És tudom, hogy én nagyszerű vagyok ilyen körülmények között. Tudom hová kell tenni az autómat és más helyre tettem mint ő és megtaláltam a tapadást."
"
Mike.2008-09-11 20:35:02 // 50568
Bolondoknak is van néha szerencséjük. :-))
Kriszo2008-09-11 20:16:30 // 50567
Igazad lenne ha nem arrol az emberről beszélnél aki kétszer egymás utáni évben legyőzte Michael Schumachert..)
Kubica és Hamilton nem mondhatja el ezt magáról.)
Kubica és Hamilton nem mondhatja el ezt magáról.)
Mike.2008-09-11 19:32:51 // 50565
Csodálkozom, hogy a Ferrari drukkerek nem kezdték el szintén gyűjteni az ellenkezője miatt.
Na de hova jutunk, ha minden xarért aláírást kezdenek gyűjteni?
Na de hova jutunk, ha minden xarért aláírást kezdenek gyűjteni?
Buksi2008-09-11 19:31:38 // 50564
Ja tényleg, igazad van! :-)))))
Mike.2008-09-11 19:30:59 // 50563
Várjál, még az árnyékát sem érte el! :-)))
Buksi2008-09-11 19:27:29 // 50562
Csak mégjobban kiröhögteti magát! :-))
Buksi2008-09-11 19:26:56 // 50561
Soha nem fog tudni kilépni a bátyja árnyékából! :-))
Tommi2008-09-11 19:17:57 // 50560
Most mondta a híradó, hogy az interenten aláírást gyűjtenek, hogy töröljék el Hamilton büntetését és eddig 50 ezren írták alá. Ron Dennisnek ennyire minden ráfér az arcára? :)
Mike.2008-09-11 19:02:57 // 50559
A hétvégén néztem a DTM bajnokságot és RS ott az utolsó előtti helyről indult, de egész évben nem teljesített jól. Égeti csak magát ott is.
Buksi2008-09-11 18:04:50 // 50558
Igazad van, már nincs mit rágni! :-DD
Satti2008-09-11 17:41:27 // 50557
Holnaptól már lesznek szabadedzések, este meg a motogp-ben a 125 1. időmérője is!
GT Ɨ|ѯ2008-09-11 17:38:15 // 50556
má'úgylerágottcsont,hogynincsiscsont:-DD
Satti2008-09-11 17:36:46 // 50555
Na ez az......:-)
Az élet nem egy habostorta! :-)
Az élet nem egy habostorta! :-)
Buksi2008-09-11 17:36:27 // 50554
Most mé', nem? :-)))
Belga2008-09-11 17:35:04 // 50553
Van egy egesz jo cikk az Autosport.com-on Bourdais idei szenvedeserol. Azonossagot velek felfedezni.... :o)
Belga2008-09-11 17:33:36 // 50552
Harcoljon bazmeg, ne keregessen....
GT Ɨ|ѯ2008-09-11 17:32:29 // 50551
ne szííccsa:DD a tűzt:-DDD
Buksi2008-09-11 17:30:47 // 50550
Ha Kimi így folytatja, akkor hamarosan Massa lesz az első számú pilóta! :-)
Buksi2008-09-11 17:29:00 // 50548
Nekem is tetszett, amikor először hallottam! :-D
GT Ɨ|ѯ2008-09-11 16:07:17 // 50546
lehet,hogy le is lesz fújva,Mosley-vel 1ütt:-)
HátvédRomeo2008-09-11 15:56:24 // 50545
Mi a tököm az a KERS??? :-O Mi lesz a F-1 autókba hibrid?? A motor hibrid mint valami Toyo Pirusban, vagy mi a rossebbet agyalnak már megint a szabály írók??
Satti2008-09-11 15:33:59 // 50543
Válasz volt egy előző kérdésre, csak azért kerestem meg, amúgy néha érdekes a tavalyi cikkek között barangolni, találtam pl. egy olyat is, amiben R. Sch. kijelenti, hogy 2008-ban is a Forma1-ben lesz, ehhez képest elmehetett a francba......
GT Ɨ|ѯ2008-09-11 15:32:19 // 50542
én is majdnem beleestem:-))))
someday2008-09-11 14:57:41 // 50541
én ilyen posztolok de hirtelen csávó vagyok :) elnézést kérek Satti úrtól, részemről nagyon kellemetlen!...
Mike.2008-09-11 14:51:28 // 50540
Előszőr én is néztem, hogy itt valami nem okés. Gondoltam Satti megint félrebeszél. :-))) Aztán rájöttem, hogy csak barangol a múlt emlékei közt. :-))
GT Ɨ|ѯ2008-09-11 14:41:56 // 50539
azt is tette be!:-))
1-el lejjebbi hsz.....
1-el lejjebbi hsz.....
someday2008-09-11 14:39:18 // 50538
bocsánat uram, de nekem egy tavalyi link jött be :)
Satti2008-09-11 14:23:12 // 50536
Tavaly egy cikkben nem így olvastam.
mesa2008-09-11 14:22:23 // 50535
mesa2008-09-11 14:21:43 // 50534
Tévedsz. A jobb hátsó kerékkel féktávon a fűre ért és azért csapta a falhoz.
Mike.2008-09-11 14:09:46 // 50533
Erre már gyakorolt vasárnap. :-)))