Grando2008-08-24 23:41:35 // 48465
Akkor már csak azt nem értem, hogy az öreg miévt vonult vissza? Sokkal jobb lett volna neki élesben összeesküdni, hogy ismét csalással és ármánnyal kerüljön a trónra. :DDD
Tommi2008-08-24 23:41:01 // 48464
Azon mondjuk nem csodálkozom, hogy jobban érzi magát nálunk, mint a Mekinél :)))
Belga2008-08-24 23:40:05 // 48462
Szerintem logikus :o))
Xixo2008-08-24 23:39:29 // 48461
Én akkor se látom ilyen élesen a dolgot. Ha tavaly tudott kapni egy olyan autót, amivel VB lett, akkor idén miért ne kapná ugyan azt. Mert az első évben még magyarázható a dolog azzal, hogy szokják egymást, de ha már tavaly összeszoktak, akkor idén mi a pöcs van.
Meg ugye Raj már azt is nyilatkozta, hogy sokkal jobban érzi itt magát, mint a mekinél.
De aztán ennek ellenére az is lehet, hogy valami kurva nagy összeesküvés van a háttérben...
Meg ugye Raj már azt is nyilatkozta, hogy sokkal jobban érzi itt magát, mint a mekinél.
De aztán ennek ellenére az is lehet, hogy valami kurva nagy összeesküvés van a háttérben...
Grando2008-08-24 23:39:17 // 48460
Ja, hogy azért vették meg Kimit azért a rahedli lóvéért, hogy aztán jól összeesküdjenek ellene? Ehhh... ;)))
Grando2008-08-24 23:36:05 // 48459
Még akár ebben is lehet vmi. De erre talán az lenne az ellenszer, ha több részt vállalna az autó fejlesztésében, és nem máshol lógna. - Feltéve, hogy télleg nem őt veszik figyelembe a csapatnál, mint etalont.
Tommi2008-08-24 23:35:00 // 48458
Igen, ez igaz és részemről itt állt meg a tudomány :)
Belga2008-08-24 23:34:55 // 48457
Azonnal vond vissza! :o))
Belga2008-08-24 23:33:56 // 48456
Csak átfutottam. :o)
Sztem nem áramlik az infó egyébként. Ha a pilótákra van bízva, akkor meg végképp nem, hisz Kimiék sosem ettek egy tányérból. Massának ez az év eddig nagy elégtétel, és úgy gondolom mindent megtesz, hogy meg is őrizze a kis titkokat, amiket MS-től hallott.
Sztem nem áramlik az infó egyébként. Ha a pilótákra van bízva, akkor meg végképp nem, hisz Kimiék sosem ettek egy tányérból. Massának ez az év eddig nagy elégtétel, és úgy gondolom mindent megtesz, hogy meg is őrizze a kis titkokat, amiket MS-től hallott.
Xixo2008-08-24 23:33:32 // 48455
Persze!! De ez a csapaton belüli különbségekre nem ad magyarázatot.
Tommi2008-08-24 23:32:43 // 48454
"Már ha össze tudják hozni"
Háááát, Kiminél nem tudják mostanában :)
Háááát, Kiminél nem tudják mostanában :)
Xixo2008-08-24 23:31:54 // 48453
De ha ez így van, akkor tényleg nem lehet olyan szar. Vagy MS volt nagyon király. De akkor megint ott tartunk, hogy Kimi szar. :))
Grando2008-08-24 23:31:22 // 48452
Na de csapaton belül is ekkora probléma lenne ez? Az alap ugyanaz, a beállítások mások - ezeket az adott pilótához igazítják. (Nyilván még sok minden máshoz is, de ez az, ami a két autóban különbözik.) Már ha össze tudják hozni. Ez - igazatok van - a mérnökön is múlik, de a pilótán is.
Belga2008-08-24 23:30:59 // 48451
Na mindegy, én továbbra is úgy gondolom, hogy Kimi 10ből 15ször agyonverné Massát bármilyen körülmények között, ha lenne alatta egy olyan autó, ami illik a stílusához. Ez most nincs, és emiatt frusztrált mint állat, és tőle szokatlanul mondja a bullshitet, hogy majd javulnak, mert tudják az okokat, igy meg úgy. Értelemszerűen nem fogják kiteregetni a szennyest, és a Ferrari szurkolóknak csak az szúr szemet, hogy Kimi már nem a régi.
Xixo2008-08-24 23:28:42 // 48450
Ezért írtam még a 46hszt., csak szerintem még nem olvastad! :))
De én nem hiszem, hogy ebben a csapat lenne sáros. Hisz Rajt MS helyére hozták, kimondva-kimondatlanul első számú pilótának. Mert ugy ha annyira bíztak volna Massában, akkor jött volna mellé egy olcsó kezdő és nem egy drága sztár. Namármost, ha ez így van, akkor valszeg Kimi kapta meg jobb mérnököket, így ők annyira nem lehetnek szarok. (meg ugye tavaly se voltak azok, meg az idei év elején se.)
Persze ezt csak én gondolom így, lehet kurvára nem így van...
De én nem hiszem, hogy ebben a csapat lenne sáros. Hisz Rajt MS helyére hozták, kimondva-kimondatlanul első számú pilótának. Mert ugy ha annyira bíztak volna Massában, akkor jött volna mellé egy olcsó kezdő és nem egy drága sztár. Namármost, ha ez így van, akkor valszeg Kimi kapta meg jobb mérnököket, így ők annyira nem lehetnek szarok. (meg ugye tavaly se voltak azok, meg az idei év elején se.)
Persze ezt csak én gondolom így, lehet kurvára nem így van...
Tommi2008-08-24 23:23:22 // 48449
Azért az is benne van szerintem, hogy mindegyik csapat más-más irányba kezd el tapogatózni és van, akinek bejön, a másiknak meg nem. Elég fura, hogy egy-egy csapat jól szerepel évekig, aztán meg semmi... Lásd Williams a 90-es években, Renault 2005-2006-ban, stb... Nem hiszem, hogy az a sok jó szakember (mert akárki akármit mond, még a Force Indiánál is a világ legjobb mérnökei dolgoznak, akárki nem mehet oda se) egyik évről a másikra elfelejtett autót tervezni. Egyszerűen csak az új szabályokhoz jobban tud alkalmazkodni az egyik csapat, mint a másik és találnak egy apróságot, amivel nyerhetnek mondjuk 1 tizedet, míg a másik brigád ezt nem találja meg.
Szerintem :)
Szerintem :)
Belga2008-08-24 23:22:36 // 48448
Valaki írta az Indexes F1 fórumon, hogy Kimi Sumák ex főmérnökét kapta meg tavaj, és nem is találták az összhangot. Ráment egy fél szezon, mire valami értelmeset ki tudtak hozni a gépből. Nemtom. Furcsa, hogy Kimi is egész terelve, diplomatikusan nyilatkozik, mikor rákérdeznek, hogy mi a gond. Talán más is van a háttérben.
Grando2008-08-24 23:19:28 // 48447
Ugyanez fennáll Kubica-Heidfeld viszonylatban is. Ott a német csapat német pilótája bénázik, a Ferrarinál meg a borsos árú csodacsatár. Kétlem, hogy mindkét csapatnál direkt favorizálnák a másikat.
Belga2008-08-24 23:18:41 // 48446
Totál laikusként, és megint csak MotoGp példát hozva... Talma, aki híres arról, hogy aprólékosan el tud mondani minden rezzenését a motornak, és érti mi történik csak szenvedett az idény első felében. Bármit csináltak a mérnökei képtelen volt gyorsan menni, míg a többi pilóta, aki megkapta ugyanazt a fejlesztést szárnyalt. Ekkor Talma kérésére jött egy mérnök az Aspar csapathoz, és lassan lassan megszűnni látszanak a futómű gondok.
Szóval igen, összetett dolog, és a pilótának is tudnia kell mi történik, de szerintem a mérnök felelősége és dolga a beállítás. Egyébként egy sima 3 általánost végzett szakmunkás is tekergethetné ott a csavarokat.
Szóval igen, összetett dolog, és a pilótának is tudnia kell mi történik, de szerintem a mérnök felelősége és dolga a beállítás. Egyébként egy sima 3 általánost végzett szakmunkás is tekergethetné ott a csavarokat.
Xixo2008-08-24 23:18:21 // 48445
Vagy nem is tudom, hogy így csapaton belül mennyire áramolhat az infó. Azért valamennyire csak segítik egymást, nem?
Arról meg nem hallottam, hogy Kimi brigádjában nagy változások lettek volna. Szal, ha tavaly jók voltak azok a szerelők-mérnökök, akkor idén se lehetnek tök hülyék...
Arról meg nem hallottam, hogy Kimi brigádjában nagy változások lettek volna. Szal, ha tavaly jók voltak azok a szerelők-mérnökök, akkor idén se lehetnek tök hülyék...
Tommi2008-08-24 23:14:47 // 48443
Igen, ha nem tudja rendesen felmelegíteni a gumit (vagy legyen akármi más a gond), az nem Kimi hibája és tényleg nem neki kell megmondani, hogy melyik csavart húzzák meg jobban a szerelők. Ő jelezte, hogy ez a gond és kezdeni kell vele valamit.
Deviszontszerintem: elég nehezen hiszem el, hogy ez ennyire probléma... Majd' 60 év versenytapasztalattal a hátuk mögött megoldottak ők már ennél meredekebb bajokat is, nem értem erre miért nem találnak megoldást. Ezek után nem csodálkozom, hogy egy versenyzőnek "nincs kedve" hajtani.
Deviszontszerintem: elég nehezen hiszem el, hogy ez ennyire probléma... Majd' 60 év versenytapasztalattal a hátuk mögött megoldottak ők már ennél meredekebb bajokat is, nem értem erre miért nem találnak megoldást. Ezek után nem csodálkozom, hogy egy versenyzőnek "nincs kedve" hajtani.
Xixo2008-08-24 23:13:48 // 48442
Nem értek hozzá, de állítólag javarészt a pilótán múlnak a jó beállítások megtalálása.
Legalábbis erre utal az is, hogy tavaly heminek volt egy komoly megtorpanása miután nem kapta meg alfi infóit. Nem mondom, hogy itt is ugyan ez a helyzet, de azért elképzelhető, hogy Massa intett be egy ideje...
Legalábbis erre utal az is, hogy tavaly heminek volt egy komoly megtorpanása miután nem kapta meg alfi infóit. Nem mondom, hogy itt is ugyan ez a helyzet, de azért elképzelhető, hogy Massa intett be egy ideje...
Grando2008-08-24 23:10:45 // 48441
Így vagy úgy, az eredmény ugyanaz. ;))
Xixo2008-08-24 23:10:18 // 48440
Szerintem Massánál sem hibázott. Valszeg nem akarta még egy másodpercig ott váratni. Gondolta kiereszti, azt majd megoldják. És meg is oldották.
Én már azt sem értem, hogy minek vizsgálódtak. Minden futamon van ilyen.
Mondjuk legalább volt min izgulni!! :))
Én már azt sem értem, hogy minek vizsgálódtak. Minden futamon van ilyen.
Mondjuk legalább volt min izgulni!! :))
Belga2008-08-24 23:07:05 // 48439
Massa sztem nem. De ez egyéni vélemény, és talán csak az unszimpátiámból fakad. :D Gondolom Sumák nem véletlenül sugdos ezt azt a fülébe egyfolytában. :o)
Grando2008-08-24 23:05:01 // 48438
Na pontosan ez az, amiben az öreg Sith nagyon jó volt, és állítólag Alfonzó és Massa is jó. Legalábbis így mondják. ;))
Grando2008-08-24 23:00:37 // 48437
Az nem én voltam, hanem Kúlthárd. Nem kellett volna elfordulnom, amikor a motort babráltam. :DDD
Belga2008-08-24 23:00:01 // 48436
"Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér."
Na látod, ez a furcsa. Ha Kimi hetek - hónapok óta mondja a szerelőknek, mérnökeinek, hogy gyerekek, edzésen nem melegszik fel a gumi, nézzétek át a telemetriát, állitsatok rajta, és had menjek ki picit körözni, aztán megint ellenőrizzük a gumit. És ha a mérnök, akinek a száraz adatokból kellene valamit használható gépet tennie a versenyzője alá erre keptelen, ott valami nem stimmel. Én úgy gondolom az nem Kimi dolga, hogy megmondja melyik csavaron állítsanak 3mm-t jobbra. Valószínű nem is ért hozzá, neki be kell ülnie az autóba és kitaposni a belét.
De valószinű ez nem ennyire egyszerű, mint ahogy leírtam, hozhatnám példaként Heidfeldet vagy akár Melandrit a MotoGP-ből, akinél elérték azt, hogy alulmotivált lett, szart az egészre a sok sikertelenség után, és ő ajánlotta fel, hogy lelécel a picsába.
Na látod, ez a furcsa. Ha Kimi hetek - hónapok óta mondja a szerelőknek, mérnökeinek, hogy gyerekek, edzésen nem melegszik fel a gumi, nézzétek át a telemetriát, állitsatok rajta, és had menjek ki picit körözni, aztán megint ellenőrizzük a gumit. És ha a mérnök, akinek a száraz adatokból kellene valamit használható gépet tennie a versenyzője alá erre keptelen, ott valami nem stimmel. Én úgy gondolom az nem Kimi dolga, hogy megmondja melyik csavaron állítsanak 3mm-t jobbra. Valószínű nem is ért hozzá, neki be kell ülnie az autóba és kitaposni a belét.
De valószinű ez nem ennyire egyszerű, mint ahogy leírtam, hozhatnám példaként Heidfeldet vagy akár Melandrit a MotoGP-ből, akinél elérték azt, hogy alulmotivált lett, szart az egészre a sok sikertelenség után, és ő ajánlotta fel, hogy lelécel a picsába.
Tommi2008-08-24 22:58:16 // 48435
Nem kell meginni a verseny előtt Kimi vodkáját és nem lesz többet ilyen gond :)
Grando2008-08-24 22:56:37 // 48434
Ehh, nem volt ott semmi gond. De azért igyekezni fogok, megígérem. :)))
Tommi2008-08-24 22:54:20 // 48433
Akkor ezentúl figyelmesebben kapcsolgass :)
Grando2008-08-24 22:52:42 // 48432
Na jó, bevallom, én vagyok az. :DDD
Grando2008-08-24 22:50:37 // 48430
Még arra is büszke lennék. :DDD
Amúgy nyilván nem, de sztem nem követett el hibát. Na jó, Massánál esetleg egy pöttynyit, ha nagyon szigorúak vagyunk. De az sem kirívó eset, csak túl lett lihegve, máskor ilyen mellett simán elmegy mindenki. Kiminél pedig semmilyen hibát nem vétett. ;))
Amúgy nyilván nem, de sztem nem követett el hibát. Na jó, Massánál esetleg egy pöttynyit, ha nagyon szigorúak vagyunk. De az sem kirívó eset, csak túl lett lihegve, máskor ilyen mellett simán elmegy mindenki. Kiminél pedig semmilyen hibát nem vétett. ;))
Tommi2008-08-24 22:49:44 // 48429
Ja, egy másik fontos momentumról nem emlékeztem meg: DC szerintem tényleg menjen már nyugdíjba, előzni se tud :) Mindig lebont valakit, idén ez már a sokadik ilyen elbaxott előzési próbálkozása volt :)
Tommi2008-08-24 22:47:51 // 48428
Miért, rokonod? :))))))))
Grando2008-08-24 22:47:02 // 48427
Ne mondd már! Nakajima előzött is! :DDD
Télleg nem volt az évszázad versenye, de azért Massa nem volt annyira lajos előtt, hogy nyugodtan hátradőlhettünk volna. ;))
A Kimi féle kiállás is faxa lett volna, ha.....
Télleg nem volt az évszázad versenye, de azért Massa nem volt annyira lajos előtt, hogy nyugodtan hátradőlhettünk volna. ;))
A Kimi féle kiállás is faxa lett volna, ha.....
Kazes☻2008-08-24 22:42:30 // 48426
Szerintem is és még ráadásul egy dög unalmas versenyt láthattunk. :)
Grando2008-08-24 22:42:24 // 48425
A lámpakapcsolgató emberről írottakon kívül egyetértek veled. ;)))
Youri2008-08-24 22:34:04 // 48424
Most lehet engem megkövezni :)))
Én nem.Teljesen egyetértek.Sajnos...
Én nem.Teljesen egyetértek.Sajnos...
Tommi2008-08-24 22:29:44 // 48423
Sziasztok!
Most jutottam netközelbe, röviden a véleményem:
- Massa egyre jobb, szerintem hosszú távon lehet rá építeni, ha kinövi az apró hülye hibáit, mert rengeteget fejlődött-fejlődik
- Raikkönen egyre jobban elveszti a fonalat, már nem olyan, mint akár csak egy éve volt. Mondjuk meg is mondta, hogy nem a Cirkuszból akar nyugdíjba menni és a Ferrari lesz az utolsó csapata, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem kicsit indiszponált és alulmotivált
- Alonsoról egyre többet pletykálnak, annak idején Kimivel is ez volt, szerintem jó esélye van, hogy ő üljön majd be az egyik Ferrariba. Ugyanakkor szerintem hülyeség lenne Massa mellé tenni, szerintem :)
- Montezemolo azt mondta, hogy idén több hibát nem tűr el, ehhez képest jócskán bakiztak a srácok, szerintem a "nyalóka-lámpa" kapcsolgató embernek hétfőn már nem kell mennie dolgozni :)
Kicsit azt látom a csapaton, amit két éve jósoltak (akkor jót röhögtünk rajta): a Schumi-Todt-Brawn trió lelépésével tavaly még tartott a lendület, de most mintha nem találná magát a csapat. Többször elhangzott, hogy a korábbi katonás fegyelem helyett most sokkal lazább a légkör a csapatban, ami tök jó meg minden, de nem látom azt, hogy valóban 100%-osan odatenné magát mindenki és itt most nem csak Raikkönenre gondolok, mert messze nem csak az ő érdeme, ha nyerni tud. Szerintem a paddockban meg a műhelyekben is helyre kéne tenni pár dolgot a fejekben :) Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér.
Most lehet engem megkövezni :)))
Most jutottam netközelbe, röviden a véleményem:
- Massa egyre jobb, szerintem hosszú távon lehet rá építeni, ha kinövi az apró hülye hibáit, mert rengeteget fejlődött-fejlődik
- Raikkönen egyre jobban elveszti a fonalat, már nem olyan, mint akár csak egy éve volt. Mondjuk meg is mondta, hogy nem a Cirkuszból akar nyugdíjba menni és a Ferrari lesz az utolsó csapata, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem kicsit indiszponált és alulmotivált
- Alonsoról egyre többet pletykálnak, annak idején Kimivel is ez volt, szerintem jó esélye van, hogy ő üljön majd be az egyik Ferrariba. Ugyanakkor szerintem hülyeség lenne Massa mellé tenni, szerintem :)
- Montezemolo azt mondta, hogy idén több hibát nem tűr el, ehhez képest jócskán bakiztak a srácok, szerintem a "nyalóka-lámpa" kapcsolgató embernek hétfőn már nem kell mennie dolgozni :)
Kicsit azt látom a csapaton, amit két éve jósoltak (akkor jót röhögtünk rajta): a Schumi-Todt-Brawn trió lelépésével tavaly még tartott a lendület, de most mintha nem találná magát a csapat. Többször elhangzott, hogy a korábbi katonás fegyelem helyett most sokkal lazább a légkör a csapatban, ami tök jó meg minden, de nem látom azt, hogy valóban 100%-osan odatenné magát mindenki és itt most nem csak Raikkönenre gondolok, mert messze nem csak az ő érdeme, ha nyerni tud. Szerintem a paddockban meg a műhelyekben is helyre kéne tenni pár dolgot a fejekben :) Kimi megint azt nyilatkozta - é már nem először -, hogy tudják-látják a probléma okát és HA meg tudják oldani, akkor menni fog neki is. Csak az a baj, hogy már versenyek óta ezt mondogatja és nem találják a megoldást, míg Massának sokkal jobban megy a szekér.
Most lehet engem megkövezni :)))
Belga2008-08-24 19:07:25 // 48422
Én sem sajnálom és igazad van. Bumbizsófi is kipergett onnan, pedig ő aztán ősteheccség volt. :o))
Belga2008-08-24 19:05:55 // 48421
Szerintem legalább 68-as lehet a pulzusa... :o))
Satti2008-08-24 19:04:06 // 48420
Nem az a fajta, jobb lenne ha kiabálna....?
Satti2008-08-24 19:03:21 // 48418
Vagy ez is olyan lehet, hogy van márkája és qrva drága, de szarul néz ki, láttam már erre sok példát, ami drága és minőség, az nem feltétlenül néz is jól ki.
:-)
:-)
Satti2008-08-24 19:01:38 // 48417
Tőlük, mármint a menő F1 pilótáktól nem sajnálom, ne egyszerű oda eljutni, és nem kis veszélyt vállalnak még mindig magukra, mégha mostmár jóval biztonságosabb is az F1.
Belga2008-08-24 19:00:59 // 48416
pont ilyet lehet nálunk kapni a 100forintos boltban :o))
Online tag
1
Vendég1
713
Fórum
Friss topicok
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Spider
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Junior
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10