SOHA NE ÁLLJ NEKI 166 FÉNYSZÓRÓT SZERELNI...
totál szívás, teljesen körbe van ragasztva plusz karmok, gánya meló szétszedni, de legalább megtaláltam a hibát, és javítható, az más kérdés hogy fogalmam sincs, miután összerakom, hova fog világítani, ugyanis ez olyan mintha nem is csak fel-le billentené hanem kicsit oldalra is, és a tetején az állítócsavar állítja a balra-jobbra és a fel-le irányt is, EGYIDŐBEN.... (???????????????)
A hiba egyébként annyi hogy az állítócsavarral valaki (lehet hogy én valamikor...) annyira túltekerte hogy végül kiesett a menetes szárból a billentőmotor, és igy már csak nyomni tudta, visszahúzni nem, viszont a nyomáskor meg olyant nyomott rajta hogy az alsó "gömbfej" a fényszóróban kiugrott és az egész belseje lifegett belül. Csak mindent helyre kellett tenni.
Természetesen sehol a neten nincs egy árva szó se róla hogyan is kell ezt csinálni. A foncsornak viszont van külön cikkszáma, valeos, ideírom esetleg ha valaki utána tud nézni, hátha külön is megvehető: Valeo 89002321
Néhány elrettentő kép:







Itt látszik az a csigakerekes megoldás, amivel lehet állítani a fényszórót, az egyik vége fix, a másikat a motor tologatja. Az állítással oldalirányba lehet szabályozni, fel-le a motor tologatja.

Végerlegesen megoldottam a szuper bajonett foglalatot is, úgy ahogy van kigyomláltam belőle. Megkapta helyette ezt az 5 highpower LED-es helyzetjelzőt, beforrasztva, méretileg tökéletesen illeszkedik bele. És ez soha nem lesz kontakthibás :)


A fényszóró szakszerű beállításához lenne valakinek valamilyen leirása?