Fórum >> Típusok >> 164-166

Gábor1662008-09-20 20:25:39 // 41838
Üdvözletem a nagyoknak!
Megküzdöttem a magyar utakkal. Megjártam a Mátrát oda-vissza. :-)
Don Gombóc2008-09-20 19:42:01 // 41837
A jobb első, azaz anyós, vagy az asszony üllés alatti csatikat nem árt megtisztítani. :) Azután kiüttetni a fránya kódot. Vagy direktbe kötni.
Smith2008-09-20 19:35:26 // 41836
Nekem nem villog, nekem pirosan jelez folyamatosan a lufi. Most akkor melyik ülés alatt mászkáljak? Levágom a csatit és bekötöm direktbe az jó lesz?
Don Gombóc2008-09-20 19:21:25 // 41835
Van aki látens buzi, ez látens Alfás. :) Talján fosozik de belül meg tetszik neki, de szopik a hitelével és ki kell várni amíg lejár. :)
Youri2008-09-20 19:11:40 // 41834
A márka felé húz a szíve:-DDDD
Mattyancs2008-09-20 19:10:35 // 41833
Nézzétek meg a "fórum-csevegés alatt" milyen képet készítettünk Tipoattival amikor mentük a bordó csodámért. Érdemes. VW golf képet keressetek! Vagy inkább ide is felrakom. ÍMEEEE!
Mattyancs2008-09-20 19:05:04 // 41832
Vedd ki azt a rohadt csatit és kapcsolót tegyél be, vagy valami csavaros csokit. Ez mindegyiknek baja?
Mattyancs2008-09-20 19:03:53 // 41831
Így van, igaz egy kapcsolóval, ha kikapcsolom akkor máris előjön a hiba.
Don Gombóc2008-09-20 18:59:09 // 41830
Nem rövidre zártad, hanem direktre kötötted a csatlakozó nélkül nem?? :)
Don Gombóc2008-09-20 18:58:06 // 41829
Valószínűleg nem szakadt, mint mások is elmondták, hanem a csatlakozó gagyi kopott, mert hiba kiütése után jó volt megint két hónapig aztán megint kigyúlt a rühes. :) Majd feszívom a pofámat és kikapom az üllést. :)
Mattyancs2008-09-20 18:54:40 // 41828
Sziasztok! Nekem az anyósülés ülésérzékelője volt szakadt, nem lehet, hogy a porszívóval te is azt bizgeráltad meg? Egyszerüen rövidre zártam és azóta nem adja be hibának a piros légzsáklámpát, okésan működik.
Don Gombóc2008-09-20 18:48:44 // 41827
Az a baj a legéscsillapító méréssel hogy egy viszonyszámot ad ki, amit át kell váltani a százalékos eredményre. A legtöbb agyas azt sem tudja mit ír ki a számítógép. A legjobb a körtárcsás diagrammos, amin látszik a visszacsillapítás mértéke. Na meg a segged amivel ezt érezni kell leginkább. :))
Don Gombóc2008-09-20 18:44:45 // 41826
Különben meg aki használt autót vesz az ne panaszkodjon, szoktam volt mondani vala. :))))
Don Gombóc2008-09-20 18:43:13 // 41825
Vagy az ajtó alatti nem jó, az szofita izzós szintén. De az is lehet hogy összességében van valami gyengébb test (Arno kedvéért földelés) hiba, vagy az izzók összességében fáradtak, és nem az ideális összteljesítmény illetve fogyasztás alapján írja be vagyis jelzi hibának. Hogy szintén Arnot idézzem, ez egy ribanc. Sőt riherongy. :)
Don Gombóc2008-09-20 18:38:54 // 41824
Olyan nekem is volt már hogy az izzó hibajelző akkor is jelzett hibát amikor minden izzó jó volt és precizen a teljesítménynek megfelelőek voltak benne. Még az első helyzetjelzők is jók voltak pedig, az ajtó alatti világítás is, és mégis jelzett. Szarni rá. :) A ventillátor relével meg szerencséd volt, mert nekem úgy szart be hogy leállított motorral és kivett gyújtáskulccsal is ment tovább. Kénytelen voltam az akksisarut levenni, aztán szereztem egy egész dobozt tartalékba. A könyöklőnek a kedvenc állása, van kikopva, nekem a legfelső de az úgy is magas, onnan nekem is leugrik, de átálltam a középső állásra az egyébként is kényelmesebb. Nekem legalább is. :) Melyik légzsák hibajelzőre gondolsz? Medrt a sárga ami villog és világít néha egy kis időre, az az utasoldali légzsák visszajelzője. Ha be van kapcsolva az utasoldali és villog ha ráadod a gyújtást az nem baj mert csekkolja magát. A rendes lufi hibajelző az piros és ha egyszer kigyulad akkor úgy is marad. De az is lehet hogy nem. Én egyszer az üllés alatt megbasztattam porszívóval a kanócot és kigyulladt. A multkor kiüttettem a hibát és két hónapig jó volt, most megint világít. A csatlakozót kéne megpucolni, de tornázni nincs kedvem egyelőre, az üllést kivenni meg most lusta vagyok. :) Sajna a lufijelző ha jó lesz akkor is marad égve a lámpa, azt csak kompival lehet kiütni.
BFMSE2008-09-20 16:21:15 // 41823
Igen, engem is a rendszamtabla vilagitas szivatott. Neztem, minden izzo rendben, akkor mi a fene? Aztan rajottem :)
tipoatti2008-09-20 11:40:35 // 41822
Annyiból sokkal humánusabb a 166 a 156-nál pl., hogy itt a világítás-hiba jelző kis piktogram csak fél percig világít kb., nem egyfolytában. Világítás rákapcsolása nélkül is kijelzi csekkoláskor ha valamelyik izzó nem kóser. Nézd meg mindenképp ( ha eddig nem tetted ) a rendszámtábla-világítást!!!
botigta2008-09-20 10:59:11 // 41821
Üdv!
Na úgy látom, a lehető legjobbkor néztem be, én is panaszkodni, segítséget kérni. Most aztán kapják az áldást szeretett zsarnokaink...
Nekem is az óra beálítással van gondom, de már talán kaptam is választ visszaolvasásom során. Bár, hogy most szerelőnél volt a navi tisztításon (merthogy nekem se olvassa a cd-t egy ideje), úgy rémlik, hogy akkor se engedett kézileg órát állítani. De lehet, hogy rosszul emlékszem, úgyhogy du. le is tépem a tyúkbelet róla. Aztán: szedte-e már szét valaki a könyöklőt? Merthogy nekem mindig leugrik a legalsó állásába a legváratlanabb pillanatban, az emberre a szívbajt hozva. bele néznék, hátha lehet igazítani a fogakon, de nem tudom szétszedni.
Aztán, elektromosság: 2004-es az autó, és egy éve van nálam. Az első pillanattól jelez a kis sárga világítás hibalámpa a jobb sarokban, akkor is, ha nincs bekapcsolva a világítás!!! És egy fél perc után kialszik. kicseréltem már minden gyanús izzót, de hiába.
Légzsák hibajelzőm egy ideje hol világít, hol nem, kiszámíthatatlanul, de ha kikapcsolom a jobbos lufit, akkor sose. Erre a kapcsolóra gyanítok. Diagnosztikai mŰszerek nem tudnak kommunikálni az ECU-val, ezért nem tudjuk kiolvasni a hibát. Úgyhogy most szereldében van a légzsák computer.
Egy fél éve világít a Check Engine (OBD) hibajelzőm, ventillátor 2. fokozat hibával. Largegyuri ötlete alapján (ezúton is köszönöm Neki az útbaigazítást) elkezdtem kutakodni a motortéri relétáblán, hát tényleg, egy piros 30A-os relay, úgy megvolt sütve, hogy már fogyasztásra alkalmas volt. Ennek cseréjével megszűnt a hibajel, és láss csodát azóta feltűnt hogy a ventillátorom állni is tud :-). Javaslom mindenkinek ennek a relétáblának az ellenőrzését, úgy látszik ezek a relék szépen alul vannak méretezve. Én is találtam még egy kezdő füstös relét köztük.
Folyt. köv.
dskfjasdlfjkldaf2008-09-19 20:57:49 // 41820
De, lancos, csak eppenseggel rohadt nehez szetszedni, es meg rohadtabbul nehezebb osszerakni ami a legnagyobb bibi viszont, hogy hogyan kell beallitani. Az volna fontos.
Smith2008-09-19 20:37:30 // 41819
Arno:

1 hete hoztam haza a kormánymű harmadik felújításából ezt a dögöt. Ma elkezdett világítani a lufi visszajelzője. Gondolom anyósülés alatti csati KH, dehát azért ez is vicces, hogy nem telhet el 1 hét úgy hogy valami ne jöjjön elő ezen a kramancon.

Már várom mi lesz jövő héten... akkor lesz 2 hetes a kormányművem, esetleg elkezd megint kopogni??? :D

Kikészülök ettól a kocsitól.

Istenem a 164 mennyivel faszábban összerakott cucc volt. Hihetetlen mennyit fejlődtek azóta VISSZAFELÉ. :(

MOST éppen nem kopog és nem nyisszog semmi, nem lóg a kormány, viszont kanyarban mintha behimbálózna néha. Jól sejtem hogy ez biza lengéscsillapító lesz???

A pad nem mutatta ki hogy szar lenne, de azt mondják amióta megvan a padjuk azóta alig cseréltek lengéscsillapítót, mert mindig azt mondja hogy jó... előtte nem votl computer, érzésre cseréltek. Most erre mit mondjak...

Hogyan lehetne megtudni hogy télleg szarok-e a gólyalábak?
BFMSE2008-09-19 20:25:23 // 41818
Az nem lancos? Lancia Kappa 2,4 td-nel az olajpumpa valami lancos hajtassal van megoldva, es az szokott zorogni.
dskfjasdlfjkldaf2008-09-19 14:38:31 // 41817
Visszaolvasva az eheti nyuglodeseteket a kovetkezoket tudom megjegyezni a t-ma margojara: Arno - nem csak a te ribancod cirkuszol, az a helyzet, hogy eddig barmelyikkel talalkoztam mind ilyen (abs hiba - korrodallt konnektor, klimahiba - a nyomasmero attenged a KABELEKNEL! es meg sorolhatnam (erre kulon forumot lehetne nyitni)). Futomu teren egyetertek az elottem szolokkal, csodalatos a 166-os futomuve mert ilyen kanyarsebesseget es uttartas akarmivel nem lehet elerni (nem beszelek a skodarol amelyikbe 2002-ben MEREV hatso futomuvet szereltek), es egyebkent is ha ennyire igenyesek vagytok akkor cserelgessetek az alkatreszeket, mert biza a kozep-kelet europai utak megeszik oket. En szemely szerint lesz*rom a nyiszogast, zummogjon csak, ugy sem hallgatok autoradiot, igy legalabb nem alszom el. Ami meg a navi kiszedeset illeti, celszerszammal kell nekiallni a dolgoknak mert ha csak ugy buheralod akko bizony szivod mint a torkosborz. Haver mar legalabb tiz ezer koronat koltott szerszamra, hogy legyen mivel dogozni. U.i. Arno, csak megjegyzem hogy a 164-esem pl. nagy eloszeretettel fogyasztja az alternatorokat (eddig 4 drb - mindig mas hiba, es meg csak nem is zarlatosak a kabeleim) ugyhogy fel a fejjel, egyszer elharitod az osszes hibat, eladod es veszel helyette egy masikat, amelyiken kezdheted az egesz cirkuszt elolrol :-D
dskfjasdlfjkldaf2008-09-19 14:11:22 // 41816
Vóna egy bajom emborok! 2,4-es dizelkazan 32501-es blokk olajpumpa es ellensulyos tengely meghajtasrajza kene nekem valami robbantott abra, hogyan kell szetszedni meg osszerakni meg ami a fo: beallitani, hogy jo legyen. Esetleg jol jonne barmifele jotanacs ha valaki csinalt mar ilyet mert ugyanis valami gaz lett vele, mert nem sziv olajat a motor a franc egye meg ott ahol van. Bevallom, mi voltunk a hulyek mert az olajdugo helyett a blokkba egy szimpla csavart nyomtunk bele es az megakasztotta az ellensulyos tengelyt, de hat tudta a franc :-(
koz2008-09-19 07:35:07 // 41815
Köszi!!!! :)
Lumpi2008-09-18 20:23:15 // 41814
Aki akar jonni sorre azt a Szlovákiai dunaszerdahely nyugati lakotelepi kocsmájában várom.. :D este jovok.
Lumpi2008-09-18 20:22:16 // 41813
nemtom szétszenni a olvasot mert a kib*szott tescos csillagimbusz vagy mi egy kicsit el van b*szva és nem megy be a csavar fejébe...zsír ,most ez végett várhatok holnapig a szétszedésével. Tesom vette a faternak a csavarfejszettet...patentt cucc csak semmire nem jo :D
Grando2008-09-18 20:02:32 // 41812
Úgy van. Nekem nincs benne navi, és csak a megtehető km-t írja. Ahogy észrevettem, a rövidtávú fogyasztás alapján számolja ki. ;))
Lumpi2008-09-18 19:53:21 // 41811
Az elobb belinkelt képed azt írja hogy az also három csak a NAVIs systemeknél megy.
Don Gombóc2008-09-18 19:49:25 // 41810
Az lehet, de még kicsíkozottat nem láttam. De ha elindulsz valószínűleg ír be adatokat. De a második a megtett kilométer az alatta lévő meg ahátra lévő idő. Ez a gázadástól függ és az átlagfogyasztástól hogy mennyire tolod neki.
Lumpi2008-09-18 19:46:36 // 41809
Kocce. Ezzel most sokat sagítettél. THANK YOU
Lumpi2008-09-18 19:30:12 // 41808
Szóval akkor a to dest menuben a a legfelso (RANGE) az az hogy menyit meek még el az uzemanyagombol, és az alatta lévo kiárasok (DISTANCE,TIME OFF ARRIVAL,LIMIT) pedig csak a navigácioval mennek? azért vannak csak kicsikozva most?
Don Gombóc2008-09-18 19:24:00 // 41807
Arra a cd tár kábeleire lehet tenni a loudlinket igen.
Don Gombóc2008-09-18 19:22:11 // 41806


Ezek a trip lehetőségei.
Don Gombóc2008-09-18 19:18:13 // 41805
Az alsó kép az a to destination, tehát még ennyi kilométert tehetsz meg a benne lévő üzemanyaggal.
Don Gombóc2008-09-18 19:16:13 // 41804
Innem tudsz róla infót. mindjárt töltök fel néhány oldalt a kezelésiről.

http://www.kutyu.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=431&Itemid=44
Lumpi2008-09-18 19:10:51 // 41803
PIHA... megszultem mire kivettem ezt a sz*rt. Nincs olyan fejem hogy a racsniba beletehessem a kis kereszt csavarhuzott,vagy mit.A borított 2játékcsavar,a keretett 4 imbusz a tárat pedig 4csillag jobrol és 4 balrol,amihez jo nehez lehet hozáférni.
ez van a cdolvaso hátuljára írva: szoval akkor tutira G1-es?



Ezek a nemlévo cd-tár kábelei,és akkor erre lehet rákotni a loudlinket?


Most ezt írja a ics :




OFF: ilyen lámpát mindenkinek be kell szereznie..nagyon jo és olcsó (1 perc kurbli=10perc világítás.
ON: Ez mi amúgy? Itt mit lehet megtudni?

*Tom sok a kérdés de evan. :D
Lumpi2008-09-18 16:18:46 // 41802
Azt az error when reading-ot nemírja.. de majd ma kiveszem ma az olvasot és megtakarítom..esetleg még azon filoztam hogy az navicd-t áttírom vagy vadi uj lemezre hátha azt jobban fogja olvasni.ha egyátalán olvas írott cd-t. Csak mert én itt nemtok senkitol kérni G1-es lemezt (se semilyen mást se) maugy honan tom hogy az G1-es? rá van írva?
Seriff2008-09-18 16:01:07 // 41801
Grando2008-09-18 14:30:27 // 41800
Na szóval:
A sebességváltókar kis krómkerete egy kissé hajlik a burkolattal együtt.
A hangszórókeretről meg itt egy kép:
;))
Don Gombóc2008-09-18 08:07:34 // 41799
Egy bármilyen navi lemez szükséges bele, mert addig nem aktiválja a gps vevőt. Bármilyen alatt azt értem hogy mindegy milyen országé csak G1-es 166-os navi lemez legyen. A cd upside ist down kijelzés meg az olvashatatlanságára utal, ami a koszos fej miatt van. Azt is írja néha hogy error when reading cd. De ha van türelmed hagyd benne napokig, és egyszer csak beindul. Arról veszed észre hogy egyszer csak pontos lesz az órád. A téli nyári időt azaz a plusz mínusz egy órát te állítod a menüben. Egy olasz lemezzel, a a százkilométeres léptékkel a szomszéd ausztriát és az Olasz északkeleti részt is látni elnagyolva a kijelzőn, sárga alapszínnel.
koz2008-09-18 00:14:21 // 41798
Oks, kössz!
Grando2008-09-18 00:11:36 // 41797
Nem jön ki a szoknyával együtt. De nem elképzelhetetlen, hogy le lehet műteni vhogy. Én tuti, hogy nem szedtem le a szoknyacseréhez.
A hangszóró "króm"keretének külső átmérője kb. 17,5 cm. Viszont bepattintható tartófülei vannak. Holnap lefotózok neked egyet, mert pont ki vannak szedve (cserélem a takaróanyagot). ;))
koz2008-09-18 00:00:39 // 41796
Hát képet néztem már sok trilliárdot, de nem vagyok biztos benne. Remélem a szoknyával együtt jön ki, vagy legalább kiműthető onnan. Kicsit feldobnám egy ilyennel a belteret. Ja meg a krómkarikás hangszóróborítás is bejön, gondolom 16,5 cm-es hangszóró van nektek is alatta.
Grando2008-09-17 23:52:51 // 41795
Addig is itt egy kép, hátha segít:

De holnap megvizslatom. ;))
koz2008-09-17 23:46:26 // 41794
Kösszépe!
Grando2008-09-17 23:45:51 // 41793
Így hirtelen meg nem mondom neked. Pedig buheráltam már a váltóbugyit. De holnap megnézem. ;))
koz2008-09-17 23:42:30 // 41792
Uraim!
Volna 1 kérdésem: a kéziváltós 166 króm váltókerete síkban van, vagy az eleje felhajlik (ahol kezd felkanyarodni körülötte a lemez) ?
Firemanus2008-09-17 23:33:27 // 41791
Cső!

Nehogy azt hidd,hogy neked van csak ennyi bajod vele!
Nekem folyamatosan van 5-6 dolog az auton,ami cserés v. javítós mert szar.
Szeretem,de néha már nekem is tele van a tököm vele.
Kb.400.000-nél járok 1 év alatt,de ha most egyszerre megcsináltatnék mindent amit kéne,az még 400.000 lenne kb.Majd apránként lesz rá csak dudva,viszont így folyamatosan jelen vannak a hibák.

Hiába szidom,igazából nagyon csípom!
FRob2008-09-17 20:35:05 // 41790
oks, mondom csak száraz cuccal a fejet!!!! , semmiféle cdtisztító folyadék meg cdtisztító lemez.....
Lumpi2008-09-17 20:29:05 // 41789
Kosz.. az isc-t tom hogy kell ..ez tegnapi foto: de a cdolvasott azért kikapom megtakarítani..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak