Fórum >> Típusok >> 159

Vittorio1592018-04-28 15:26:41 // 108180
Jahh végül vettem egy új emelőszerkezetet azzal nem kellett tökölni és a többi része is új nemcsak a muanyag.
Amúgy köszi a segítséget srácok. Előző 59emben mar megoldottam a műanyag kicserélését...de most vért izzadva sem ment. De shadin kolléga módzsere biztos nyerő lett volna.

By the way mért is ne a bal hátsó rugóm is eltört...(típushiba végtelen+1) szal hurrá már az is új a kocsin 😆
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-28 14:36:55 // 108179
Az hogy az egyik vez. mód. működik, a másik nem, az jelenthet valamit? Már ha tényleg van benne kettő, ami mondjuk logikus lenne. Az 1. hengersoré nem csinál semmit, míg a másik de. A becsörgésre is lehet magyarázat, nem fokolja el a vez. tengelyt.
gecsa2018-04-28 13:08:46 // 108178
Eddog ez volt a legnagyobb segítség! :D
Don Gombóc2018-04-28 11:01:25 // 108177
Motort kibaszni, helyette egy 3,2 Bussot bele.
Shadin2018-04-28 09:02:25 // 108176
A P0018 volt a kedvencem a tibiben :-( Vezérlésmódosító hiba egyértelműen, cseréltem szenzort meg és ki is, bontottam szét a vez. mod. tárcsát amit sikerült is javítani, de a hibát mindaddig dobálta míg a szétesett olajszivattyút ki nem cseréltem. Nem akarok szentségtörő lenni, de én a Toyota leírása sokat segített az én esetemben, mert kb. igaz az Alfára is...

SFI system
Jani72122018-04-27 21:33:37 // 108175
mondtam már, hogy cseréld fel a szenzort, de a hiba leírás alapján eléggé úgy néz ki, hogy a vez modosító halt meg. A nyomás téma majd utána lesz érdekes. azért is csörög be, mert elhugyozott, de a biztonság kedvéért a vez módosító szelepére adj direktbe 12v-ot és hallgasd meg, hogy kattog-e, ha nem kattog akkor az is lehet a hiba. Van mindenem hozzá
gecsa2018-04-27 21:16:06 // 108174
Üdvözlégy, van egy jófajta találóskérdésem;

Az alany 3.2 Jts.
Szóval, a tényállás röviden: egy kövérebb gázadás után leállt a motor. Eltörött a kiegyenlítőtartály a visszavezető ágnál, és kb 0,5 liter hűtőközeg távozott a motortérbe. Az autó leállás után ismét elindult, de teljesítményvesztéssel és gyújtáskimaradásokkal tarkítva.
Kapott új csövet és új kiegyenlítőt. Átnéztem a vezetékeket, de mindegyik ép. A balos hengerfejen le volt lazulva a testkábel, azt megtisztítottam és meghúztam.
Két különálló hiba maradt vissza, a P0018 és a P1670. A vezérlésben 15ezer km van. Első körben ránéztem a szögjeladókra. Ami érdekes, hogy a balos hengersor szívóját dobja hibának, viszont a két kipufogó mintha valami vészüzemre kapcsolt volna? De gyanúsak.



A másik mese az üzemanyagnyomás, ami kicsit hullámos, de van. Az autó indul. Csak erő nincs, és 3500nál becsörög. Jól hallhatóan a kipufogóban robban el üzemanyag, a motor járása alapjáraton egyenletlen, de fordulatra kisimul. Folyadékok nem fogynak. Üzemanyagrendszer biztosítékai épek, reléket megpucoltam.



Nem tudom, hogy ez most két külön hiba, vagy esetleg egymást generálják? Hiba törlés után a P1670 indításkor azonnal visszajön, a másik csak később.

Szóval felültem a szopórollerre, úgyhogy várom az ötletelőket szeretettel! :D
'''''2018-04-27 21:09:42 // 108173
Off:Ma szerződést mentünk aláírni 80km-re.Indultunk volna vissza de fater cls mercije csak tekert de nem indult.
Fél óra után kiderült,hogy fél tanknyi benzint tett a dízelre.Tréleren került most a szerelőhöz.Érdekes,hogy addig is elment egyáltalán minden jel nélkül.
Kíváncsi leszek,hogy sima rendszer tisztítás után elindul-e majd?
gecsa2018-04-27 21:06:27 // 108172
Azóta felértékelődött! :D
'''''2018-04-27 21:05:21 // 108171
Én olcsóbban adtam el két éve! :-)))
Laca622018-04-27 21:02:20 // 108170
Határozottan igen ! Nekem a legelső Alfámon volt hasonló ilyen hang. Belül alig hallottam,de a környezet le volt nyűgözve :-)
Shadin2018-04-27 19:40:01 // 108169
Szerintetek egy ilyen hang elviselhető hosszú távon is?

Ulter1

Ulter2
mizooo2018-04-27 18:09:02 // 108168
Hali nekem az utángyártott műanyaggal sehogyan sem lehetett beakasztani, a végén kivágtam azt a pár mm-t a rugóból és tuti lett.
Szabister2018-04-27 15:29:22 // 108167
Köszönöm a segítséget. Megrendeltem náluk,elvileg szerdán postára adják.
Liquid2018-04-27 14:37:27 // 108166
igen emlékszem
yani🍀2018-04-27 14:12:36 // 108165
Legalábbis ment....
Tomi néhány hete szomorúan mondta, hogy milyen lepukkadt állapotban látta.
Liquid2018-04-27 14:08:05 // 108164
az is van benne, de megy is ha kell. :)
Tocke2018-04-27 13:33:30 // 108163
Nemnem, a motor, kuplung, kipu, nitro, egyéb. A homasita nélkül.
Smith2018-04-27 13:17:41 // 108162
nejonlámpa :) Füstgép??? Stroboszkóp???
Tocke2018-04-27 12:15:43 // 108161
Őrülten jól néz ki még mindig. A műszaki tartalom meg no comment.
Liquid2018-04-27 10:31:48 // 108160
Tomi eladó az exed :)
Macccy2018-04-26 19:24:04 // 108159
Ezt a kódot szerintem elírtad.
P0237 van nekem vagy legalábbis volt, nem tudom van e még majd elforgatom. Az a turbo hibakód. Az okát nem tudjuk.
gecsa2018-04-26 19:22:02 // 108158
Mire jöhet elő a P1670, ha élőadatban a mért és a számított nyomás szépen követi egymást? Relé? Vagy egyéb ötletek? Biztosítékok jók. Benzinszag nincs, a tankban is akad anyag bőven. Indításra azonnal visszaadja a hibát.
psychoati2018-04-26 19:16:38 // 108157
Írtam chaten.
ricka2018-04-26 18:19:28 // 108156
P037 es hibakódot ír ki.
Ma megpróbáltuk azt, hogy lehúztuk a légtömegmérőt és úgy mentünk az autóval 70 kilométert. Tökéletesen hibamentesen működött. Már arra gondoltunk megtaláltuk a hibáta aztán egy indítás után újra ott virított a check engine...:-(
Valószínűleg mégsem a légtömegmérő lehet..
Zolesz2018-04-26 11:14:40 // 108155
Én is hurcolásztam magammal egy darabig az érzékelőt, de hétvégén beépítésre került, tegnap sikerül szoftveresen engedélyezni is. :)
Muszti2018-04-26 08:15:44 // 108154
Re:
- Smith (108125): sajnos fogalmam sincs, hogy milyen hangja kell lennie, amikor regenerál, de nekem is ez volt a tippem csak a kézikönyv egyáltalán nem így írja le a regenerálást "melegebb kipufogó gáz jön ki az autóból" az írója kicsit zizi lehetett, mihez képest!? :D
- Shandin (108129), és üzenő falon Tocke kolléga válaszára: akkor megpróbálom magamnak megcsinálni, a gyertyával kapcsolatban, ti mire esküsztök és az enyémbe a Beru GE114 jó ugye? ePER meg Beru helyettesítőt sikerült vadászni, mást nem.
A kipuf, a hátsó dobon való igaz, hogy az alján egy pici lyuk található, de az oldaláról és a tetejéről a szerelő ledörzsölt egy "kevés" rozsdát, mondjuk 7éves, ha gyári.
Shadin2018-04-26 07:54:55 // 108153
A műanyagot korábban tedd fel a sínre és akaszd be a damilt. A sín végén az egyik görgő "nyitott", azon kell felgörgetni a bowdent úgy, hogy a szerkezet felé menő rugókat közben összehúzod.
esvé2018-04-26 06:20:27 // 108152
köszi szépen, ránézünk a biztosítékokra is.

Pettinke, neked is köszönöm, akku rendben és töltést is néztük:(
ricka2018-04-26 03:15:02 // 108151
Szia, igen.
Kiírja a hibakódot és átkapcsol biztonsági üzemmódba.
Check engine kigyullad, és letilt.
Ami furcsa, hogy pár hete ereztem párszor azt minthannem lnne turbo, de hibakódot nem írt akkor, csak egyszerűen nem ment. Aztán a kövezkező alkalommal minden ok volt, teljesen
Dinamikusan futott.
Hibakódkéntckiolvasva a turbó töltésnyomást írja ki.
psychoati2018-04-25 23:38:30 // 108150
Szia!
Szerintem ha írsz hibakódot akkor könnyebben lehet segíteni a probléma felderítésében. A szokásos hibafelderítés itt is működik. Vakuumcső nincs kirepedve, turbócső nincs kirepedve, MAP szenzor takarítás. És még annyi, hogy a kitisztított EGR még nem biztos, hogy jó. Az "elmegy az erő" azt jelenti, hogy átkapcsol vészüzembe?
ricka2018-04-25 21:42:07 // 108149
Sziasztok,
Nemrég váltottam egy 159esre.
A problémám a következő. Remélem van valami ötletetek merre kereshetném a hibát.
A kocsi motorja egy 1.9JTDm 150le változat.
Sajna a kocsi turbónyomás problémát jelez.
Ha kiütjük a hibakódot, akkor egy 3000-3500 as fordulatszámnál újra kijelzi, és természetesen elmegy az erő.
A turbonyomásvezérlő szelepet cseréltük, de akkor is megmaradt a probléma. Egr szintén tisztítva.
Milyen irányba mennétek el következő lépésként?

Nagyon köszi mindenkinek!!!
Vittorio1592018-04-25 20:29:02 // 108148
HEEEEEEEELP PLIIIIIZ!!!!!



AZ USTENNEK SEM ER ODA NEM TUDOM BEAKASZTANIBA POCKOT... PAR MM, FEL CENTI HIANYZIK....VALAKI TUDJA A TITKAT??
Smith2018-04-25 20:26:20 // 108147
Amit kapni lehet, egyik se. De rajta vagyunk. Ígéretet kaptam, dehát...
Haddel2018-04-25 19:59:17 // 108146
Na az jó hír!Legalább tiéd megy😃
Én idén öt alkalomból háromszor nem tudtam kimenni a Bocival. Már kezdem unni.De talán két hét mulva már jó lesz a verda 😃
alfa155gyuri2018-04-25 19:46:14 // 108145
https://apkpure.com/dpf-monitor-for-alfa-fiat/com.kapron.ap.dpfmonitor
Ez hogy működik?
Chianti2018-04-25 19:35:15 // 108144
Persze, minden a legnagyobb rendben! :o) Megkapta a vérátömlesztést, szűrőket, gyertyákat, szóval legközelebb egy év, vagy 15 000 km múlva találkozunk Csörivel.. :o) Remélem a tied is hamarosan rendben lesz, rád férne már egy kis gondtalan suhanás az aszfalton... :o)
alfa155gyuri2018-04-25 19:32:25 // 108143
Sziasztok!
Ezt melyik tudja????
https://www.youtube.com/watch?v=Lfkism1g51k&t=3s
btsabi2018-04-25 14:39:10 // 108142
Köszönöm a válaszokat,akkor gyakrabban nyitogatom a motorháztetőt(nem xenonos)
yani🍀2018-04-25 13:18:29 // 108141
Külföldről is beküldik:
link1
link2
De itthon is rendelhető
Shadin2018-04-25 12:53:46 // 108140
Én még nem találtam olyan alkatrészt amit a lengyelektől ne hozott volna meg pl. a Szabó Érden, de ha mégsem akkor bontó.
Szabister2018-04-25 11:21:55 // 108139
Hali :) Egy kis segítség kellene. Honnan tudnák küszöbbe való gumidugót vadászni? Gyárit már nem tudok szerezni. Kérdeztem 2 helyen is azt mondták már nem gyártják, és nincs is raktáron.
Shadin2018-04-25 10:53:09 // 108138
Van egy érzékelő tömítéssel együtt a polcon véletlenül, ha... :-D
_Ata_2018-04-25 10:42:51 // 108137
Jaa, azt nem tudtam :|
Zolesz2018-04-25 10:31:23 // 108136
Én úgy tudom, hogy csak a Xenonos autókban van, de a többinél is be van kábelezve, csak az érzékelő kell, na meg a tömítőgyűrű és persze egy kis fúrás.

Az én autómnál:
Érzékelő: 71740989
Tömítőgyűrű: 71740990
Shadin2018-04-25 10:27:48 // 108135
Akinek van xenonja :-(
Zolesz2018-04-25 10:21:27 // 108134
Úgy tűnik közben megtaláltam a választ. Azért nincs a csomagtartóban biztosítéktábla, mert nincs elektromos ülés állítás, és elektromos ülésfűtés az autóban.

Másik téma. Egyszer csak nem működött a hátsó ablaktörlőm. Biztosítékok rendben. droberto segítségével sikerült leszedni a hátsó műanyag burkolatot. Motor kiszerelve, de így sem sikerült elindítani. A motor szétszerelése után kiderült, hogy a motor hajtás oldali csapágya megszorult. Egy kis tisztítás, finom csiszolás, zsírzás és már működik is.

A forgórész és a bűnös csapágy:
Zolibácsi2018-04-25 09:31:34 // 108133
Csak hogy legyen téma, kocsi át alakult párásító gépnek. Vízből párát csinál, szóval le támasztottam míg lesz hengerfej. Ha minden igaz, olaszbol 250 euró és garis amit hoznak nekem.
_Ata_2018-04-25 09:18:58 // 108132
Dede, jóval előbb figyelmeztet, és meg is jelenik egy kis ikon ami azt jelzi, hogy fogytán.
pettinke2018-04-25 08:47:33 // 108131
mi van az akkuddal? töltésed van?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak