Azurherceg2017-05-22 07:26:40 // 95030
Köszi a segítséget!
Smith2017-05-21 22:40:47 // 95029
Tudom, de ki tudnám önteni az izzót belőle :)
Dömpi (il dottore)2017-05-21 22:10:31 // 95028
Én két dróttal kipecáztam anno.
A lököst hiába vennéd le. Azzal mem jön szét a lámpa.
A lököst hiába vennéd le. Azzal mem jön szét a lámpa.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 21:15:03 // 95027
TRW vagy ATE még a Ferodo sem rossz én mást nem használok...
Azurherceg2017-05-21 20:32:19 // 95026
Erdemes bele ugyanezt venni, vagy van nala jobb? Van benne tapasztalatod?
Azurherceg2017-05-21 20:26:40 // 95025
Nagyon koszonom!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 19:54:36 // 95024
TRW, első 330, hátsó 294mm
Azurherceg2017-05-21 16:17:37 // 95023
4997
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki, hogy az 1750 cm3 TBi Ti gyarilag milyen fektarcsaval volt szerelve? Koszi elore is!
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki, hogy az 1750 cm3 TBi Ti gyarilag milyen fektarcsaval volt szerelve? Koszi elore is!
Trombozis2017-05-21 13:20:36 // 95022
Igen. Gyárilag. :-)
Hardy2017-05-21 13:09:05 // 95021
Fönt meg kétoldalas ragasztó szalag gyárilag.
Trombozis2017-05-21 13:08:26 // 95020
Oké köszi. Akkor beszerzek még tobb fajta patentot. Úgy is fog kelleni a 156hoz is. Köszi!
Tele van szeméttel igy is. Szóval le kell szednem.
Tele van szeméttel igy is. Szóval le kell szednem.
Hardy2017-05-21 13:05:27 // 95019
Alul csavar meg tavtarto.
Trombozis2017-05-21 13:03:55 // 95018
Mármint a külső kuszob szpojlerre gobdoltam.
Trombozis2017-05-21 13:02:18 // 95017
Sziasztok!
A kuszobbel kinlodok még mindig. Van fasza patentom, de lehet beszerzek még másfajtat is, mert eleg nagyot szivtam most vele....lebontanam az egeszet es visszaraknam total uj patentokkal. A kerdes csak az, hogy alul a kuszobot mi fogja? Ott is patentok vannak? Sajnos ezt nem láttam emiatt nem mertem még full leszedni. Nagyon idegesit. Vonzza a szemem. :-\ :-)
Koszi!
A kuszobbel kinlodok még mindig. Van fasza patentom, de lehet beszerzek még másfajtat is, mert eleg nagyot szivtam most vele....lebontanam az egeszet es visszaraknam total uj patentokkal. A kerdes csak az, hogy alul a kuszobot mi fogja? Ott is patentok vannak? Sajnos ezt nem láttam emiatt nem mertem még full leszedni. Nagyon idegesit. Vonzza a szemem. :-\ :-)
Koszi!
Jorjie2017-05-21 12:12:48 // 95016
Gratula a K-hoz :-)
Giuntini2017-05-21 12:10:42 // 95015
Nekem csak az lehet a helyzet, hogy jól fel van töltve. A kondenzátor is ki lett tisztítva, semmi surrogó hang nem kiséri az utastér hűtését.
Giuntini2017-05-21 12:07:44 // 95014
Aki egyszer rájön az automata elönyeire, az soha többè nem akar kézi váltósat. Abszolút stresszmentes vezetés, gyorsabb mint a kézi váltó, és mellesleg a motornak is jó. Mindig jó fokozatban van. Azt csak azok mondják, aki soha nem vezetett modern automatát, hogy a kéziváltó jobb. A városi dugóban őrület, és tempós közlekedésnél semmit nem von le az élvezetből. Sőt hozzátesz! A motornak is jobb és finomabb hangja van automata váltóval. A 2,4-nél van egy melegítő program. Hideg motornál nem engedi fel a turbónyomást. Az automata mindenféleképp motorkímélő.
Hardy2017-05-21 11:55:32 // 95013
Nekem ahogy vettem ki bent maradt az izzó. Csak a foglalta jött ki. Az irányjelző izzót foglalatot kivettem ott egy hajlított drottal kivettem a helyzetjelző izzót. Csak ahogy húztam ki be ejtettem a házba a foncsor mögé. A tompított kupakjat levettem és ott befujtam. Aztán a másik oldalon kikopte. De ha csak simán beleesett akkor drottal piszkáld ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 11:51:31 // 95012
Természetesen nekem sem kellene már kézi váltós :)))
Csabi2017-05-21 11:47:08 // 95011
Így van, a gáz nyomás emelkedéssel együtt nő a hőmérséklete is, ezért kell a nagyobb hűtés is. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy elég gáz van a rendszerben, mert ha koszos a hűtőd akkor ugyanúgy felmehet a nyomás, mert nem tudja lehűteni a ventilátor,szóval ez megtévesztő tud lenni.
A másik oldal pedig az , ha sok gázt töltenek, akkor pedig hiába tiszta minden, a nyomás annyira felmehet (28-30bar) , hogy a kompresszor védelme ki-be kapcsolgatja azt...
A másik oldal pedig az , ha sok gázt töltenek, akkor pedig hiába tiszta minden, a nyomás annyira felmehet (28-30bar) , hogy a kompresszor védelme ki-be kapcsolgatja azt...
Shadin2017-05-21 11:08:32 // 95010
Érdekes, a 8V nem szokott rángatni. Csinálj egy szűkítő lemezt d9mm-es lyukkal a közepén és próbáld meg. Persze, ha még nincs benne.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-21 10:45:56 // 95009
:-D ilyesmi.. nekem úgy tűnt, hogy kick-downra gyorsabban reagált, csak épp értelmetlenül visszavált. Forog a motor és igazából ott már nincs akkora nyomaték.
Sport mód dettó. Országúton szoktam nyomogatni, ott jó egy-egy necces előzéshez, de egyébként egyre többször tolom ki k(r)ézi módba a kapcsolót. Az nekem úgy bejön. Gondolom amíg ki nem próbálok egy 8 gangosat :-) De mindegy, a váltóval elbírkózok, továbbra is több előnyét látom mint hátrányát, az automatát megkedveltem.
Sport mód dettó. Országúton szoktam nyomogatni, ott jó egy-egy necces előzéshez, de egyébként egyre többször tolom ki k(r)ézi módba a kapcsolót. Az nekem úgy bejön. Gondolom amíg ki nem próbálok egy 8 gangosat :-) De mindegy, a váltóval elbírkózok, továbbra is több előnyét látom mint hátrányát, az automatát megkedveltem.
Giuntini2017-05-21 10:42:06 // 95008
Köszi. Én is így tudtam. Minél nagyobb a nyomás annál többet dolgozik a hűtőventilátor ugye? Ami azt jelenti, hogy teljesen fel van töltve a rendszer gázzal.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:53:55 // 95007
pár héten belül kap egy olajcserét jó kis AG55-öt vagy WS-t remélem 20 lityi elég lesz az átmosással
Csabi2017-05-21 09:53:01 // 95006
Kettő. Egyes fokozat indul 16bar-nál a kettes pedig 21 bar-nál. A kettes fokozat csak nagy melegben, vagy sok gáz, vagy elkoszolódott klimahűtőnél kapcsol. Ilyenkor a klìmahűtőben a gáz hőmérséklete 70fok fölé megy, ezért kapcsol a masodik fokozat.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:52:09 // 95005
lassú az Aisin felfogása előzés előtt már nyomod a gázt és az előzés pillanatában rálépsz akkor gyorsan reagál viszont ha csak gurulsz az előtted lévő mögött és hirtelen taposol a gázra akkor a tényleges gyorsulásig el tudod szavalni az Anyám tyúkja első versszakát ... ilyenkor nyúlok bele a füllel.... na ilyen a ZF-nél nincs meg mivel 8 gangos sokkal rugalmasabb ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:45:57 // 95004
nézd meg a relé tetejét ott a rajz
Giuntini2017-05-21 09:06:02 // 95003
Kérdés: 159-ben hány fokozata van a hűtőventilátornak?
Smith2017-05-20 23:10:06 // 95002
Lehet hogy hulyen fogalmaztam, de nekem elore esett, elolrol ott fityeg, latszik. Benne a buraban. Nem ott ahol a vezetekek vannak a kupak alatt, hanem elolre.
Smith2017-05-20 23:07:19 // 95001
De hol fujattal be neki? Melyik lukon? Es utana hol ugrott ki az izzo? Nincs nagy kedvem levenni a lokkost :(
theBanyai2017-05-20 22:38:09 // 95000
Pont azért 5perc, mert rátapadnak. Wax-ra nem tapad rá, sima vízzel is lejön a bogár.
Liquid2017-05-20 22:25:02 // 94999
kolegám járt már arra párszor T5 2.5TDI-vel, nem panaszkodott
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 22:18:27 // 94998
Egy kérdés: Romániában szokott valaki járni? Megbízható a gázolaj minősége? Merjek a 159-cel menni? Jövő hónap közepén mennék pár napra.
Azurherceg2017-05-20 22:12:14 // 94997
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki, hogy az 1750 cm3 TBi Ti gyarilag milyen fektarcsaval volt szerelve? Koszi elore is!
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 21:46:01 // 94996
Igen, ezt tudom, hogy öntanuló. Ha kanyargós útra érek, pár kanyar alatt felveszi a ritmust és a kanyar előtti fékezés, majd gázra lépés kombinációt felismeri, és szépen visszavált. Ügyes :-) Pár hónap használat után viszont arra jutottam, hogy ha élvezetes kanyargásra vágyok, akkor azért manuális módban fülekkel a legjobb. Az úgy nagyon király :-)
Csabi2017-05-20 21:40:44 // 94995
Ha soha többet nem akarsz EGR-t pucolni, EGR-t venni-cserélni, és beletörődsz, hogy egy környezetgyilkos nem gyári állapotú autód lesz, akkor írasd ki! (csak az EGR-t) :) Ellenkező esetben pucold ki alaposabban (teljesen szedd szét ha nem tetted), ha ez sem vezet eredményre, akkor csak a gyári Pierburg marad...
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 21:36:17 // 94994
A lányaim először utaztak hosszabb távot a 159-cel. Családban marad a hülyeség úgy tűnik, most este elkezdtek győzködni, hogy a zölddel menjünk a VTT-re. :-S Persze nem azzal megyünk... de erre azért nem számítottam.
Tocke2017-05-20 21:33:56 // 94993
Figyeli, és egy idő után meg is tanulja a sofőr vezetési stílusát.
Csabi2017-05-20 21:23:30 // 94992
Persze, ha kellően szarrágó a mosó üzemeltetője, lehet még a vízlágyítás is kimarad, plusz a gagyi vegyszereknek is biztos széles a palettája....
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 21:04:29 // 94991
Szerintem is figyeli, kick-down nélkül is. Ezt rég óta így érzem én is. Ha gyorsan lenyomom, kicsit hezitál, aztán visszavált. Ha lassan nyomom, akkor nem vált .
Tocke2017-05-20 19:25:55 // 94990
Srácok, tanácsot kérnék. Tegnap kipucoltam a MAP-EGR duót hátha megszünteti az 1500-as fordulaton jelentkező rángatást. A MAP piszkos volt de az EGR-en csak egy nagyon vékony koromréteget találtam. A problémát nem oldotta meg, ugrál mint egy bakkecske. Mi lehet a következő lépés, új egér vagy falazás és kiírás? Köszönöm előre is.
antonov2017-05-20 19:21:06 // 94989
Városban amúgy tényleg tud felesleges dolgokat művelni. Én azt vettem észre, mintha azt is figyelné, hogy mennyi idő alatt nyomom le a pedált. Ha gyorsan akkor visszavált egyet, ha lassan akkor van hogy nem. De lehet ez egy baromság...
antonov2017-05-20 18:27:25 // 94988
b :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 18:13:51 // 94987
Hupsz.. megtaláltam a padlógázt. :-) Idétlen egy érzés, mintha valami alá szorult volna a pedálnak. Most egy hosszú egyenesben lett gyanús, hogy mintha még menne beljebb a pedál. Pedig már írtátok, hogy van ilyen. Jól lenyomtam, és akkor padlóra döccent. Mondjuk sok érezhető dolog nem történt, már a 200-at nyaldosta a mutató. Gondoltam nehogy már, a 146-ot minden pesti úton megűztem kicsit, ezzel meg még csak békésen andalogtam. :-)
Aztán városban is kipróbáltam, de ott idegbeteg módon visszavált és forgat, aminél sokkal célravezetőbb manuálba tenni és csak egyet vissza kapcsolni.
Ez a kick down egyébként maga a 100% gázpedál állás, tehát még tényleg sose nyomtam padlót, vagy a 100% után egy gomb, ami csak a váltónak szól, hogy szélsőségeskedjen egy kicsit?
Aztán városban is kipróbáltam, de ott idegbeteg módon visszavált és forgat, aminél sokkal célravezetőbb manuálba tenni és csak egyet vissza kapcsolni.
Ez a kick down egyébként maga a 100% gázpedál állás, tehát még tényleg sose nyomtam padlót, vagy a 100% után egy gomb, ami csak a váltónak szól, hogy szélsőségeskedjen egy kicsit?
Hardy2017-05-20 17:57:13 // 94986
Én megfujattam levegővel és kijött simán. Nem kellett levenni a lököst hozza. Igazából kettő jött ki. Pedig csak egyet ejtettem bele. Nem tudom 100€ val is működne a dolog? :-)
csokagm2017-05-20 17:41:59 // 94985
Nagyon sokst számít milyen mosóba mész. Én már írtam hogy az auchanba mosom es mar az a habfürdő lehozza a bogarakat es akkor meg a valodi nagynyomású mosast el sem indítottam.
RomeoOne2017-05-20 17:14:19 // 94984
De 400ból hogy? Az kb annyira elég, hogy körbecsapjam egyszer az autót. Ha az orráról meg a visszapillantóról le akarom borotválni a bogarakat, csak az 5 perc.
theBanyai2017-05-20 16:25:06 // 94983
1500? :D Atya világ, 400ból mosom ha nagyon koszos :D Egy jó polír + wax nagyon sokat segít a helyzeten...
csokagm2017-05-20 15:48:12 // 94982
Ez a additonal heater a kiegészítő fűtés a motornak? Ez az összesben van? Olvastam a könyvben, hogy 20 fok alatt kapcsol elvileg.
RomeoOne2017-05-20 15:42:41 // 94981
Na, ezt be is rendelem gyorsan. Lemostam ma a kocsit 1500-ból, aztán most nem indultam el egyből, hanem hagytam száradni kicsit. A végeredmény undorító lett. A menetszél sem vitte le a vizet, a kocsi meg minden négyzetcentimétere tiszta vízkő. Amilyen kemény itt a víz, rendesen kalcium/magnézium gyárat indíthatnék a lecsapatásából. Vihetem holnap mosni megint.