Fórum >> Típusok >> 156

Karakot2007-01-03 12:24:32 // 27804
15-20e, mire ideér. Ez így nem olyan sok, de mivel nem szükségszerű (nem egy meghibásodás miatt kötelező kiadás), és a felniproject kb. 200e lesz, ezért kell egy kis idő, mire megint megengedi a feleségem, hogy "hülyeségekre szórjam el a pénzt". :))
Poló2007-01-03 12:23:51 // 27803
Számítógép úgy mutatta, hogy felment asszem 70-ig, aztán szépen visszahűlt 65-ig. Lehetett látni, mikor kinyitott a termosztát. Állóhelyben meg felmegy 90-ig, a legmagasabb érték 90,5 volt.
Ronnie2007-01-03 12:22:50 // 27802
Igen, volt. Csörgött, zörgött, elvittem Szamosihoz. Elmondott 5 dolgot ami tönkrement, már 100ft felett járt az alánlat, aztán mondta hogy jobban járok egy váltócserével. Aztán elvittem Pirihez. Töltött a váltóba olajat, mert szinte nem volt benne semmi. Azóta nincs baja. No Comment
Poló2007-01-03 12:22:35 // 27801
Már kivettem :)
Karakot2007-01-03 12:22:15 // 27800
Akkor szerintem Polo kiveheti ezt a V6-osokat becsmérlő részt a szövegből. :))
Poló2007-01-03 12:21:39 // 27799
Olyan drága egy ilyen szűrő?
Karakot2007-01-03 12:21:06 // 27798
A papírszűrő már nem sokáig marad. A felniproject után, mikor a családi kassza normalizálódik, beruházok egy Apexi szűrőbe. Belga nemsokára teszteli, ha neki beválik, akkor nekem is beugrik egy, persze szigorúan a gyári légszűrőházba, mint Cacho-nál. :))
András bácsi2007-01-03 12:19:32 // 27797
Pedig te széthajtod... :)
András bácsi2007-01-03 12:19:02 // 27796
Kettő helyről legalább érzékel hőmérsékletet. Sőt, ha x idő után jelentős a két jel közti különbség, akkor a lámpicseket is villantja.
Ronnie2007-01-03 12:18:16 // 27795
A váltónak semmi baja. Az alsó kupplung munkahengert kéne már végre kicserélnem!
Poló2007-01-03 12:17:10 // 27794
Akkor ezt a váltó témát kiveszem belőle. Ronnie! Volt már a váltóval valami problémád?
Ronnie2007-01-03 12:16:21 // 27793
Nem hiszti kérdése. Te hétköznapi közlekedésre használod, gyereküléssel a hátad mögött, papírszűrővel, gyári dobbal. Neked jó a 20K is! ;o)))))))))))))
Poló2007-01-03 12:15:57 // 27792
Lehet attól is? Múltkor annyit csináltam vele, hogy lehúztam róla a csatit. Nem mutatott semmit az óra, a motor meg alig akart beindulni. A középkonzolon levő óra és a motorvezérlés egy helyről kapja az információkat?
András bácsi2007-01-03 12:14:26 // 27791
Én csak a 166-osokét ismerem, de azok nem. :) (de gondolom nincs túl sok különbség) A széthajtásra meg nincs orvosság.
András bácsi2007-01-03 12:13:20 // 27790
Jeladó a termosztáton?
Ronnie2007-01-03 12:11:50 // 27789
nem tudom, nem méricskélek. Néha megnéztem, és ha kellett feltöltöttem szintre Most is nézegetem, de most nem nagyon kell töltögetni
Karakot2007-01-03 12:11:49 // 27788
Ilyen megfontolások alapján tankolhatnánk bele állandóan a 100 V-Power Racingot is, biztos jobb adalékokat tartalmaz mint az olcsó 95-ös. :)
Poló2007-01-03 12:11:32 // 27787
Eperben van a hiba.
Karakot2007-01-03 12:07:43 // 27786
Legyen úgy! :) Az enyém nem olyan hisztis, beéri a 20K-val is. :))) Tényleg, nálad mennyit evett meg a 20K-ból?
Ronnie2007-01-03 12:07:42 // 27785
Akkor a hivatalos honlapon van hiba?
Poló2007-01-03 12:06:31 // 27784
Bandi! Szerinted alulméretezett a V6 váltója?
Karakot2007-01-03 12:05:36 // 27783
Nem kötekedtem, tényleg kiváncsi vagyok, ezért kérdeztem Ronnie-t, hátha tud erről valamit. Nála volt gond a kuplunggal, de váltóhibát eddig nekem nem mondott ő sem. Ettől még persze lehet alulméretezett. :)
Ronnie2007-01-03 12:04:44 // 27782
kit érdekel a pénz? Ha eszi az olajat, vmi nem tetszik neki, szóval ha drágább is valamivel, de megérdemli, és ő majd meg is hálálja! sztem.
Poló2007-01-03 12:02:45 // 27781
Nekem olyan 60 fok körüli a vízem. Múltkor bemértük számítógéppel, az is annyit írt ki, mint az óra. Tavaly cseréltem termosztátot, ugyanúgy Behr, mint a gyári, Semmi változást nem hozott. Nincs valami tipped?
Karakot2007-01-03 12:02:09 // 27780
Ez nem vicc, a legutóbbi csere előtt gondolokodtam az akkor még Racingon, de húzósnak találtam (utánaszámoltam, belekalkulálva a fogyást is, ráadásul túlméretezve), így ment bele megint a 20K AR.
András bácsi2007-01-03 12:01:07 // 27779
Szar és occsó QH-t, mivel csak kísérlet volt. A pontos árat nem tudom, mert sok minden volt egyszerre. De olyan 8e körül. Összehasonlításképpen a V6 gyárija 7500. :)
Poló2007-01-03 12:01:05 // 27778
Ezt Tommiék írták bele, nem bántottam, úgy hagytam.
Poló2007-01-03 12:00:17 // 27777
Eper úgy hozza, hogy Distintive, "C" nélkül. Most akkor? :-o Az alapot Tommiék csinálták. Adatokat a következő tagoktól kaptam: Ribipeti, Peti 16V, Attiska, Robert JTD. Köszönjük nekik is!
Karakot2007-01-03 11:59:41 // 27776
Szerepel a gyűjteményben, hogy a V6 váltó alulméretezett. Nálam semmi gond. Sok fajta kocsi volt már a seggem alatt, de eddig ennek a váltója tetszik a legjobban. Határozottak a fokozatok, mégis vajfinoman megy. Csak szerencsés vagyok?
Trombozis2007-01-03 11:57:34 // 27775
:-))))))))))))))))))))))))))))
Trombozis2007-01-03 11:56:34 // 27774
Szintén az enyémbe is legközelebb az megy. Meglátjuk mi fogy belőle..
Karakot2007-01-03 11:56:33 // 27773
Viszont ha csak 1.5 lityit kell utánatöltenem két csere között, akkor még mindig jóval olcsóbb, mint a Sport, amibe esetleg nem is kell rátölteni. :)
Ronnie2007-01-03 11:55:59 // 27772
Ja, mégvalami, a felszereltség neve Distinctive ;o) Amúgy szép munka, köszönjük Poló kollégának!
Poló2007-01-03 11:54:14 // 27771
Ezt a 20K vs Racing (Sport) dolgot már hallottam. Még 7.000 km és megy az enyémbe is a Sport.
Ronnie2007-01-03 11:52:25 // 27770
Ez így van! Viszont az "olajfogyasztáshoz magas fordulaton" még hozzáfűznék vmt. Régen Selénia 20K-t használtam, és tényleg, ha tartósan pörgettem, bizony néha utána kellett töltögetni. Nemrég Selénia sport-ra váltottam (Zöld dobozos, ez a Racing utódja, továbbfejlesztett olaja a Seléniának) és bizony nem nagyon eszegeti akkor sem, ha kinyomom a szemét. Jó, valamit biztos, de messze nem annyit, mint 20K-val!!!!
Poló2007-01-03 11:50:45 // 27769
TS-hez milyen termosztátot vettél és mennyiért?
Trombozis2007-01-03 11:48:13 // 27768
Passz. Ezt nem tudom mi. Nem vettem még észre. :-S
András bácsi2007-01-03 11:47:48 // 27767
Eddig én is meg voltam győződve arról, hogy a vízhőfok ingadozása normális. De most cseréltem 4 autóban is. 1.6TS 83 fokos termoval áll 83 fokon, 16.TS 88-assal áll 88 fokon, V6TB 88-assal 88-on, JTD 83-assal 83-on. :) Szóval az újjal ilyen, vagyis ami nem ilyen, az már halódás jeleit mutatja.
Kompressz úr2007-01-03 11:38:03 // 27766
Mrs. Paulus mJTD-je 75 fokra szokott beállni, hogy ne csak TS kerüljön említésre.
Poló2007-01-03 11:33:35 // 27765
Többiek! Vélemény?
Karakot2007-01-03 11:31:41 // 27764
Esetleg még egy típushiba említést érdemel: az ajtókon található ún. esővető (rendeltetési célja az, hogy ne folyhasson be a víz az ajtó és az ablaküveg között) gumitömítésében található acél merevítő idővel elrohad, a tünet az, hogy a gumi felpuposodik. Nem kell megijedni, nem az ajtó rohad, hanem a merevítő.
Poló2007-01-03 10:53:18 // 27763
Valami olyasmi, jobb a békesség :)
Poló2007-01-03 10:52:52 // 27762
Pár dolgot átírtam: - benzin motoroknál figyelni az olajszintre, (tartós magas fordulaton eszegeti, ettől döglik a vez.mód a TS-eknél) - vízhőfok: a TS motoroknál 70-90 fok között ingadozhat, de ez normális jelenség - szilent nyikorgás, ez általában a stabilizátorrúd végét is jelenti, mivel egyben vannak, ez nyikorgás mellett kopogással is járhat (esetenként némi zsírozással/olajozással megszüntethető)
Trombozis2007-01-03 10:49:47 // 27761
Féltél, hogy a fejedbe pukkan a lufi? :-D
Poló2007-01-03 10:38:05 // 27760
Nem tudom, nagyon nem mertem nézegetrni.
Süti2007-01-03 10:02:21 // 27759
Hali!Lenne egy eladó 156 bontásra(A jobb eleje hiányzik,minden más ép.Motor váltó sértetlen 1.9 jtd.Igazándiból egyben lenne a legjobb,ha elvinné valaki,mert sem időm sem helyem nincs a tárolásra.Sajnos.Az autó olaszból lett hozva,számla van hozzá,forgalomba nem helyezhető.Mindkét gyári kulcs,elektrtonika,motor váltóval együtt az autó tartozéka)Az ár fix ár,de nem hárommillió,csak egy nullával kevesebb)))Aki egy picit ért hozzá,az tudja,hogy ennél jóval többet ki lehet belőle árulni,ha szétszedi)
Karakot2007-01-03 09:54:18 // 27758
TS motoroknál figyelni az olajszintre, (tartós magas fordulaton eszegeti, ettől döglik a vez.mód) Kiegészítés: a V6 is csipegeti az olajat, használattól függően, főleg 100e km után. Mikor megvettem a kocsit, 102e km volt benne (computer szerint tényleges km), semmi olajat nem evett meg 10e km alatt. Most 122e-nél járok, és bizony mostmár 10e alatt számításaim szerint meg fogja enni a kb. 1.5 litert. :( Persze ez nem vészes, hallottam már itt is durvábbakat, de mégiscsak eszegeti. Hozzáteszem, hogy pörgetősen használom (bár ki nem?) :)) Szóval inkább így kéne fogalmazni: Figyelni kell az olajszintre, (tartós magas fordulaton eszegeti, TS esetében ettől döglik a vez.mód)
csocsi2007-01-03 09:49:30 // 27757
Szerintem arra gondoltak. Én azért 15k-nál többet nem várok vele, mondjuk ez kb az évi menetem is.
Trombozis2007-01-03 09:43:27 // 27756
Tudom és én is így csinálom, de a mondat nem egyértelmű. :-P Vagyis csak nekem? :-D
tazo2007-01-03 09:39:15 // 27755
Halik! Javasolni mindig 10 ezrenként javasolt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak