Hardy2007-12-31 16:52:17 // 55052
Ha a riasztód távirányítóján van egy szabad gomb, vagy olyan távirányítód van amin 3 gomb van és az egyik a csomagtartót nyitja akkor raknak egy plusz motort a hátsó ajtóhoz ami meghúzza azt a kis kart amit látsz, ha kinyitod a csomagtartó ajtót.Ez riasztó függő.Az enyémbe, mivel most vettem rakatok új riasztót, és olyant kértem, ami tudja vezérelni a plusz motort.

Attie2007-12-31 16:49:31 // 55051
És ez csak Selespeedhez rendelhető vagy manuálishoz is? :-)))))))
Seriff2007-12-31 16:45:20 // 55050
Nem tudom, valami hivatalos agyament japán alfakellék:D
Attie2007-12-31 16:42:41 // 55049
Mi ez? 2 konzervdoboz kikötve? :)
Attie2007-12-31 16:40:09 // 55048
Szerintem nem lesz nagy gond, de nekem is az jutott pont eszembe, hogy ha folyna, akkor az legalább egyértelmű lenne. :-)
Seriff2007-12-31 15:14:40 // 55047
Pohártartó 156ba:


alfa1562007-12-31 14:54:51 // 55046
Így van szívemből szóltál!!
GTVili2007-12-31 14:52:43 // 55045
Váááááá! Most látom csak! :-DDD Köszönöm-köszönöm! Kis lépés az emberiségnek........;-)
Piritu - 1.000.0002007-12-31 14:44:33 // 55044
Happy 55k!!!!
:-))))
:-))))
Vili2007-12-31 14:43:39 // 55043
Hoppá most nézem,hogy sztárolom az 1,8at!Ez nem azt jelenti,hogy nem jó az 1,6 még mielött valaki félreérti! Volt a családban 1,6 sw és nagyon szerettük:-))
Vikking 3112007-12-31 14:33:24 // 55042
Azt elhiszem, hogy az komolyat megy... És a mobile.de tele van velük... 4-5000 euróért olyanok, hogy 50000 van benne és full bőr meg ilyenek... Tegnap néztem egy ti-t az se lehet rossz... Gyönyörű bőrbelső, szép felnik, 80K km... Csak a regdíj miatt nem lehet hazahozni :(((
Vikking 3112007-12-31 14:31:56 // 55041
Hát egen, én is ezér fogok unot venni tavasszal :)
Vili2007-12-31 14:31:39 // 55040
Attól még vehetnék az 1,6ot!
Vili2007-12-31 14:30:21 // 55039
Nincs germán fóbia,ha kis autó akkor Y uno panda és ez a normális szerintem.
Cgo2007-12-31 14:28:39 // 55038
naluk is ott a biztositas hatar!!!
tipoatti2007-12-31 14:27:28 // 55037
Tényleg sokkal jobb. Arról nem is beszélve, hogy átlagban jobb volt a fogyasztása is. Írtam már itt, kaptam is miatta, hogy szerintem az 1,6 gyengécske a 156-ba. Ugyanezzel a mocival sokkal jobb az érzet a 145/146-ban. Jut eszembe, volt szerencsém 1,8TS-sel szerelt 146-hoz is. Na az tényleg fehér holló. Kifejezetten durvát tudott menni, érezhetően jobbat a 156-nál.
Vikking 3112007-12-31 14:27:01 // 55036
Igen, tudják :) Másrészről meg nincsenek elhülyítve azzal, hogy az óccsó biztos jó lesz ... Pl 1.2es astrák, 1.4es octaviak 75 lóval, 1.4es 60 lovas astrák... Annyi van belőlük itthon mint a nyű, pedig semmire se jók, mer sokat esznek azt még nem is mennek...
Vili2007-12-31 14:22:46 // 55035
Hali!
Nem véletlen,hogy olaszországban 1,8 Ts a benyások 90%-a az 1,6-os meg mint a fehérholló!
Szerintem ők csak tudják mi baró:-)
Nem véletlen,hogy olaszországban 1,8 Ts a benyások 90%-a az 1,6-os meg mint a fehérholló!
Szerintem ők csak tudják mi baró:-)
Cgo2007-12-31 14:21:37 // 55034
remelem semmi gond nem lesz. bar en jobban szeretem a leesett csovet, mint a kicsit taknyos dolgokat, mert a leesett cso az nyilvanvalo :)
Cgo2007-12-31 14:18:42 // 55033
hat bizony a Geped mar 10 eves lesz :)
Cgo2007-12-31 14:17:35 // 55032
ez nem Golf vazz... en ugy ertettem, hogy a kinyitaskor picit felugrik az 5. ajto es szepen ala lehet nyulni es egy ujjal felemelni. viszont ha meg feljebb menne, akkor belul tudnam megfogni es meg az az egy ujjam se lenne koszos :))) de nem vagyok telhetetlen, ez igy tokeletes :)
tipoatti2007-12-31 14:15:33 // 55031
Nem is nagyon van. 201-m.-ig egálban voltam Poló vasával, 402 m.-re kaptam 1 autónyit reálisan. Azért írom így, mert nem nyomtam a végéig. Viszont rövid távon ( 201 m. ) majd' egált tud a JTD 8V is, mikor V.Béla barátommal gyorsulgattunk, a rajtnál rendesen megszeppentem, úgy elment nyomatékból. Aztán abból elfogyott a kraft, az enyémben meg megjött fordulaton. :) 201 m.-en 1/2-3/4 autóhossz.
alfa1562007-12-31 14:12:24 // 55030
Alfás 156 "hupikék"2007-12-31 13:42:49 // 55029
SZEVASZTOK, az enyém 1,8-as mentem már 2000-es géppel is sok külömbséget nem vettem észre
tipoatti2007-12-31 13:40:17 // 55028
Az első észrevételem a típus váltás után az volt, hogy az összes ilyen feature ( fogyimérés, hőm. érték, meg minden bizbasz adat közlése) a 166-ban PONTOS! :)
Dévid2007-12-31 13:29:45 // 55027
Az pl. nagy különbség, hogy az 1.6 megfutja a 240et, a 2.0 meg nem. :DDD
Trombozis2007-12-31 13:26:12 // 55026
Egyszer már leírta valaki mi a különbség a 3 motor tájp között. Most nincs kedvem visszaolvasni több ódalt. :-D Megyek tekerek egy kört a városba.
alfa1562007-12-31 13:25:16 // 55025
Hát igen megértelek,én is Nyúlról járok Győrbe dolgozni vele oda vissza naponta 25Km.De a várossal tele a hócipőm ott araszolgatni a fasza utakon........amikor meg a 82 esen vagyok mindig kiégetem a gyertyákat így az enyém is 10-12 eszik.Igaz télen nyáron mindig.Télen a hideg miatt ,nyáron meg a klima miatt.De imádom!!!!!!!!
Attie2007-12-31 13:20:58 // 55024
Hát amikor belepillantott ma a szerelő, akkor az első kérdése neki is a gázolaj szűrő volt. Én nem tudom melyik az, így rámutatott, de nem az volt a dzsuvás.
Amúgy az is tegnap lett gyanús, hogy a hőmérő mindig -1 -2 fokot mutat mostanában, de többen is állították, hogy hidegebb van. Úgyhogy tegnap aztán két hagyományos hőmérőn is megmértem, hogy -4 fok van. De az autó -2-t mutatott.
Szerintem az olaszok nem tudnak ennél hidegebbet elképzelni és így tervezték meg a komputert :)
Amúgy az is tegnap lett gyanús, hogy a hőmérő mindig -1 -2 fokot mutat mostanában, de többen is állították, hogy hidegebb van. Úgyhogy tegnap aztán két hagyományos hőmérőn is megmértem, hogy -4 fok van. De az autó -2-t mutatott.
Szerintem az olaszok nem tudnak ennél hidegebbet elképzelni és így tervezték meg a komputert :)
Liquid2007-12-31 13:19:12 // 55023
tudtommal az 1.6 és az 1.8 alapvetően csak a löket hosszában különbözik, a 2.0-nak más a furata is, azonkívül azon van ballansz-szíj, és a 2.0-k alapfelszereltsége is gazdagabb, pl. elöl hűtött tárcsa.
Mivel az 1.8 gyakorlatilag fehér holló, ezért nyilván jóval kevesebb meghibásodásról lehet hallani, de ez csak az én véleményem. Se 1.6-om, se 1.8-am nem volt.
De azért kíváncsi lennék van-e más komolyabb különbség a két motor között.
Mivel az 1.8 gyakorlatilag fehér holló, ezért nyilván jóval kevesebb meghibásodásról lehet hallani, de ez csak az én véleményem. Se 1.6-om, se 1.8-am nem volt.
De azért kíváncsi lennék van-e más komolyabb különbség a két motor között.
tipoatti2007-12-31 13:04:06 // 55022
Én is imádtam az enyémet, nagyon jó állapotú és gyak. fullos volt... csak hát ez a qrva Budapest. Egész nap gyak. csak a dugóban beverte a 11-12 litert. Ezért kellet CSAK mennie. :( A mostani bálnám ugyanezen szituban most a mínuszok idején megelégszik 8 literrel. Ja, és gázolajhoz könnyebb jutni... :)
Dévid2007-12-31 13:03:11 // 55021
Ha átszakad a hengerfal, akkor barkácsoltatok bele egy rendes motort, mondjuk ki kellene deríteni, belefér-e egy V6 TB blokk. :DDD És akkor tényleg megfogom a mesebeli 1.6-okat is. :D
Vikking 3112007-12-31 13:00:11 // 55020
Ja aszittem hogy a lejárt műszakisat mondod :)
tipoatti2007-12-31 12:58:23 // 55019
Nem/is... :))
Trombozis2007-12-31 12:58:12 // 55018
alfa1562007-12-31 12:57:44 // 55017
Így van az 1.8 ritka én is sokat kerestem mert mindenáron azt szerettem volna az előző 155 öm is az volt és nagyon megvoltam vele elégedve.Nembeszélve arról , hogy nagyon jól felszerelve tudtam megvenni 3évesen /most 6éves/és nincs az a pénz amiért megvállnék tőle.
Trombozis2007-12-31 12:56:52 // 55016
Egy milla? Áh? Szerintem max nyócvanezer.
Vikking 3112007-12-31 12:56:40 // 55015
Főleg, hogy az a piros elvileg műszaki hibás is :SSS
Dévid2007-12-31 12:56:23 // 55014
Gondolom kopóalkatrész akkor az is, mint minden, amit eddig cserélni kellett a kocsin...
Trombozis2007-12-31 12:56:13 // 55013
:-D Haver a 164 TDvel ment egy kört Pest-Mezőcsát oda-vissza. Ahol lehetett tartotta a 200at. Ennyit is bírt.....
Vikking 3112007-12-31 12:55:37 // 55012
Na ja, de egy millát kiadni egy motorért:D
Trombozis2007-12-31 12:55:05 // 55011
Az egyhatba nem? :-)
Vikking 3112007-12-31 12:54:23 // 55010
Ő hát kompletten le szokott szakadni a hármas henger fala... Főleg ha folyamatosan hajtják 200 és fölötte.. Én ezt olvastam, aztán majd az okosok megmondják hogy mit tudok rosszul :)
Dévid2007-12-31 12:52:35 // 55008
Ha már így a témánál vagyunk, mi szokott tönkremenni a 2.0 TS mocikban? Csak hogy mire számítsak még...
Trombozis2007-12-31 12:51:34 // 55007
Pedig van egy pár a használtautón. Meg egy bontott is van. Ott a blokk, ha kell. :-D
tipoatti2007-12-31 12:51:30 // 55006
Lehet, hogy hülye kérdés, de: Gázolajszűrő? Alul-felül nézted-e? A verdámon (166) megfigyeltem, hogy ha 0 fok alatt van a hőmérséklet, egyszerűen csepeg belőle... már cseéltem is, 2x szétszed, visszarak, de u.az a jelenség. Annyi, hogy amikor felül engedett el a tömítés, akkor volt gázolajszag a verdában.... Amikor kissé "melegebb" van - 0 fok felett - nincs csepegés. Nem a tajgára tervezték ezeket... Majd ha egyszer a szovjetek elkezdik licenc-ben gyártani, talán... :))
Sajnos a belső motortartó gumibakomat meg is zabálta a csepegés miatt folyamatosan rajta található gázolaj...
Sajnos a belső motortartó gumibakomat meg is zabálta a csepegés miatt folyamatosan rajta található gázolaj...
Vikking 3112007-12-31 12:50:18 // 55005
Mondjuk igen, valóban elég sokat hallani elszállt 2.0 motoroktól :( Csak 1.8at meg nem túl könnyű találni!
Dévid2007-12-31 12:47:22 // 55004
Én nem akarok felvágni, de az én 2.0 TS-emben is 1.6 ereje volt a szerelőm szerint, mikor megvettem. Én hülye akkor nem próbáltam ki, pedig biztos lealázott volna mindenkit. Inkább összerakattam rendesen, és most már csak egy 2.0 TS erejével közlekedek. Azért szólhattatok volna előbb is. Mellesleg B. U. É. K. minden Alfásnak, és Alfa kedvelőnek!