Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2006-01-05 19:34:29 // 2874
Komoly lett gép!! :)) Mikor lehet élőben megsasolni? ;)
Gabi1592006-01-05 15:52:25 // 2873
Van itt pécsen egy srác.Próbálom győzködni hogy regisztráljon.Régóta megszálott alfás.Most építgeti a 155 ösét.Egy 164 es alfa 2000 V6 osát rakta bele.A ventillátor elhelyezéssel van gond,mert a kasznin nem történt átépítés.Érdekes projektnek látom.Ősz óta dolgozik rajta.Én nem tudnám csinálni.
Longman2006-01-05 15:08:04 // 2872
Persze L+K-ban itt Miskolcon van 2100-ért, de csak jobbos! A balos hiánycikk, csak komplett tükör van, 36K-ért. Ja és a Fiatban csak lap 12K! Ugyanitt a szintjeladó 17,5K.
otos_2006-01-05 14:39:49 // 2871
Egyik sincs, de novemberben kerestem tükörlapot. A béke úton akkor azt mondták, hogy decemberre lesz 1-2000 forintért
Roli2006-01-05 14:24:16 // 2870
Van olyan cartárs aki leszedte a kocsijáról a katalizátort ? Mert én erőssen azon gondolkodom hogy nemsokára kell vinnem zöldkártyára és utána megszabadulok a katalizátortól. Valakinek gyakorlati tapasztalata hogy úgy milyen az autó, mennyivel megy jobban? Fogyasztás hogy alakúl? Ilyen dolgok érdekelnének.
Longman2006-01-05 13:58:35 // 2869
Sziasztok! Kinek van otthon elfekvőben egy balos fűtött tükörlapja és olajszint jeladója? Vevő lennék rá! Hali
ystuc2006-01-05 00:37:40 // 2868
Jó pár hónapja volt a Tuning&Stereoban egy Ibiza, aminek ez a 3L felirat volt a hátulján. Merthogy egy 3000ccm-es moci került bele... :-)
Marklar1552006-01-05 00:27:15 // 2867
A fiatmotoros trabi miatt vagyok olaszautó "b..i" ;-) Szerintem;-.PPP
Marklar1552006-01-05 00:13:40 // 2866
Engem nem zavar ha 2db ilyen van. Még 1,4 es feliratot is tudok adni... ;-)
András bácsi2006-01-04 22:35:50 // 2865
A Fiat motoros trabin érezhető volt a direkt levegő hatása. Egyszer majdnem meghaltunk egy ilyen lélekvesztőben. :)
Roli2006-01-04 21:54:41 // 2864
Szerintem felesleges dolog ez a légszűrősdi, vagyis hogy ki akarod vezetni a szívórészt a lökösbe. egy 3000-es motorfordulatnál megy az autó kb 100-at és azon a 80*80 as vagy nemtudom mekkora részen a sebességtől nem fog annyi levegő beáramlani hogy túltöltse a motort még egy kicsit sem. De hogy ha esőben mész vele akkor biztos hogy ott rengeteg vízet fog beszívni az autó, ha az úton áll a víz és megy elötted valaki akkor 20-30 cm-magasan kurvasok víz van. Ha meg száraz uton mész akkor pont azon a részen van az "uton" a legtöbb por. Nem hülyeségből van kialakítva a szivórész minnél magasabra. De az csak az én szerény véleményem !!!
Balage2006-01-04 21:52:25 // 2863


:-)))
Balage2006-01-04 21:45:56 // 2862
És ha ez lenne: 1.0 3L mint anno a 3 lityis fogyasztású Off Fauvé Lupo? Vigyázz, szabadalmi oltalom alá helyezve! :-)))
András bácsi2006-01-04 21:37:47 // 2861
Az 1.4-t már ellőtte Marklar kolléga.
TSiga ( I am the TSIG)2006-01-04 21:33:42 // 2860
Köszi Bandi! Nem tudom milyen felirat kerüljön a fenekére: 1. változat: 1.4 T.SPARK 2. változat: a gyári 155 V6 TI 3. változat: "GOLF VR6 NEIN DANKE" Lehet, hogy a középső marad? Köszi az olaj tippet !!!
András bácsi2006-01-04 21:26:33 // 2859
Ha-ha jó lett a gép. :) Váltóolaj 2 liter Tutela.
TSiga ( I am the TSIG)2006-01-04 21:23:00 // 2858
Üdvözlet Mindenkinek!

Összeraktam az autómat, kb. 1 hónap múlva forgalomba helyeztetem. Csak egy gondom akadt:

Szerintetek mennyi oilo kell 2.0 T.S 8V váltójába? Ha jól saccolom, kb. 2,5 litér. Tudtok valami jó olajat ajánlani amit az autó szeret? Fater lejMOL olajat töltene bele... Maradnék a gyárinál, de hátha tudtok valami más alternatívát.

Tervezek egy kis többletlevegőt a motorhoz. Mondjuk egy barkácsáruháhban lehet kapni elszívórendszerekhez 80 mm átmérőjű alu gégecsövet, meg ehez való toldót. Van még egy olyan elem, ami a téglalap alakú bemenetet alakítja 80-as csővé. A gyári légszűrőházat meghagynám, csak a bemeneti csücskébe faragnám bele a 80-as toldót. Az átalakítót pedig a lökösbe tenném bele szépen. Elvileg: mivel a ház maradt a gyári, a motor nem fog meleg levegőt szívni a sportbetétszűrőn keresztül, ráadásul a szűrőt ért közvetlen légáramlat a nagyobb sebességnél torlónyomást hozna létre meg egy kis többleterőt. A motor szerintem vizet nem kapna rossz idő esetén, mert egyrészt a cső elég hosszú másrészt pedig lenne egy kis lyuk a cső alján. Ki van nézve mindennek a helye, a kerékdobtól elfér minden.

Ja mégegy! Légszűrőcseréhez kéne segítség ! ::DDDDDDD

Egy pár kép a mociról:


A fékbetét azért még megy:
Roli2006-01-04 21:08:09 // 2857
Néztem most hogy mentem egy kört az autóval most az a cső nem ereszt de a másik oldalon a másik cső is gyöngyözik, majd azt is meg kell csinálnom. Szerintem meg benya probléma lesz mert mikor a jöttem haza a meloból elindítottam a parkolóba elakartam indulni nem vette a fordulatot. Fulladozot mint mikor nincs anyag, aztán pár másodperc után már ment mire az injektorszivatyú megcsinálta a tápnyomást. Azt nem álítom hogy ez miatt rángatott de ez is befolyásolhatta. Meg nekem annak idején amikor eldurrant a cső akkor is hasonló volt a kocsi viselkedése.
Buksi2006-01-04 20:57:47 // 2856
Hali! Nem akarlak elkeseríteni, de sztem nem attól rángat a gép, mert szivárog a benya. Nekem is eldurrant egyszer az egyik cső (a bemenő) és nekem egyáltalán nem rángatott! Ugyanúgy ment a gép, mint előtte, csak rentgeteg benya elfolyt. Ráadásul nagy mákom volt, hogy 35°C melegben nem gyulladtam ki. A bilincset meg tépd meg ahogy csak bírod, egészen addig míg meg nem szűnik teljesen a szivárgás! Én nagyon sokat szívtam vele, míg végre jó lett. Három bilincset használtam el! Szóval sztem nem ettől rángat! Hidegen az enyém is ránt néha egyet-egyet, de bemelegszik a motor és utána símán megy!
Roli2006-01-04 18:20:20 // 2855
Na elmondom hogy mi lehetett és még mindig mi a kocsim baja. Az a fránya benzincső amit már egyszer cseréltem most nem volt még kiszakadva csak a bilincseknél szivárgot ki az üzemanyag. Nagyon sok még nem jött ki mint múltkor mert benzin szagot nem lehetet érezni, pedig körbeszaglásztam. Aztán ma felnyitottam a motorháztetőt és akkor szembesültem a problémával. Igaz 2 cső van én csak az eggyiket néztem majd ránézek a másikra is. Csak sajna besőtétedet idő közben meg az áram is elment mert az édász olyan ügyes, így a másik cső majd holnapra marad. Ezzel is csak annyit tudtam csinálni hogy viszavágtam és ugyan azokkal a bilincsekkel visszaraktam. Menni még nem mentem vele hogy milyen de picit még mindig szivárog az alsó bilincsnél. Na megy úgye ott a másik benya cső lehet azzal is van valami baj. Majd holnap beszámolok a fejleményekről!
Buksi2006-01-04 15:47:41 // 2854
Skacok, THX a segítséget!!!!! :-))))
Roli2006-01-04 11:04:17 // 2853
Larini Köszönöm Persze hogy megnézem, már úgy is ráakartam nézni hogy milyenek a gyújtókábeleim.
dezoxiribo2006-01-04 10:49:58 // 2852
BÚÉK! Nemtom mivan, de xarakodik az ablaktörlőm. Nem mindig találja a végpontot, megakad útközben, ha kikapcsolom utána tovább megy egy ideig, majd valahol félúton leáll. Volt már valakinek hasonló?
Larini2006-01-04 10:41:42 // 2851
Esküszöm, tök ugyanezt produkálta mint Neked! Nem mindig csinálta és akkor is csak ilyen megtorpanásszerű mutatványokról volt szó. Ha ránézel a kábelekre, azzal nem vesztessz semmit!
Roli2006-01-04 10:35:02 // 2850
De ha elszakadt a kábel akkor egy pillanat után hogy tud ujra menni minden rendesen ? És nem állandó jelleggel csinálja hanem 5 próbálkozásból 2-3 szór. Kétlem hogy ez valami fizikai sérülés lenne.
Roli2006-01-04 10:32:36 // 2849
Egyszer még régen beszélgettétek itt hogy van valami frankó oldal amin van rengeteg müszaki leírás a 155-öshöz. Villamsos részről is meg mindenről, valaki esetleg emléxik annak az oldalnak a nevére? Olyan kellene nekem hogy melyik kábel micsoda merre megy meg hova és miért. A haveromnak a pirosba be kellene kötni a risztót, távezérlőt a központizárra, ezek miatt kellene.
Larini2006-01-04 10:27:09 // 2848
Nekem is csinált ilyet az ötvenötös. Aztán kiderült, hogy gyertyakábel szakadás okozta...
Marklar1552006-01-04 10:01:22 // 2847
Dec31/jan 1 i fogyasztása a 155nek! Bpi nem nagy forgalomban, havas szar utakon! 8,77 Ez qrwa jó! elötte is normál körűlmények közt 10,1
Marklar1552006-01-04 09:59:04 // 2846
Jahjahh Hasonló volt nekem is a zöldkártya elött. A légtömegmérő utáni harmónikán voltak repedések. Persze alúl...
Roli2006-01-04 09:57:18 // 2845
Szia Bandi Kösz a tippet erre nem is gondoltam, majd ha hazamegyek megnézem!
András bácsi2006-01-04 09:49:40 // 2844
Fals levegő?
Marklar1552006-01-04 09:48:14 // 2843
Ott van az olajhőfok mérő. Amig nincs a pirosban addig tuti, hogy jó. az meg akár 110C' is lehet. 60C' nél kezd mérni. Addig meg lightossan taposni... ;-)
Roli2006-01-04 09:45:33 // 2842
Szevasztok Anyukátoknak, apukátoknak ne adjátok kölcsön a kocsitokat mert elrontják. Tegnap anyukám elvitte a verdám elment vele Fehérvárra délután hazajön leparkol vele minden szép és jó. Este megyek a kocsival először nem is tűnt fel semmi, aztán egy kicsivel később nyomok neki egy kövér gázt és elkezd gyorsulni a kocsi aztán megtorpan és utána újra gyorsul. Furcsa jelenség mert nem mindig csinálja 5 kigyorsításból mondjuk 2-3 szór Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? A hiba pontosan úgy jelentkezik hogy elindulok 1 be 1000 rpm kövér gázadás elkezd húzni olyan 2000 rpm környékén megtorpanik egy pillanatra aztán utána megindul mint egy állat és onnantól kezdve semmi baj szépen húz! Természetesen az anyus apus dolog csak vicc adjátok csak kölcsön hadd érezzék hogy miért is szeretjük mi az alfákat. Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném. Még annyit hogy akkor volt nekem ilyen az autó amikor kilyukadt a benzincső és kicseréltem, de egy kis idő után elhagyta. ( lehet most is az a baj? Igaz árulkodó benzinszag nincs mint annak idején :) )
SD2006-01-03 23:15:09 // 2841
jó:)
Thomika2006-01-03 20:03:41 // 2840
Hali! kb 80fok , de ahhoz elég sokat kell menni,hogy télen ennyire be tudjon melegedni, főleg,hogy van külön olajhűtő is a 155ben! 60 fok fölött már teljesen jól használható,addig viszont nem tanácsos nagyon hajtani a járművet!
Buksi2006-01-03 17:23:57 // 2839
Urak, egy kérdés! A motorolajnak mennyi az üzemi hőmérséklete? Csak azért kérdem, mert az enyém 60°C felett van egy kicsivel. Ez jó vagy többnek kell lennie? Köszi a segítséget! :-))))
Roli2006-01-03 16:27:36 // 2838
Hello Köszönjük az elismerést, reméljük hogy a jövőben sem jön elő a kocsinak semmi baja és akkor tényleg elmondhatjuk hogy jó üzletet csináltunk. Vagyis a srác én csak aszisztáltam, én nem vagyok ilyen szerencsés hogy ilyen jó üzletek kerüljenek a markomba:) De én tudok örülni más sikerének :)
Buksi2006-01-03 16:08:28 // 2837
Cefet jó üzletet csináltatok! :-))
perdix1552006-01-03 15:20:43 // 2836
Sztem is jó bolt volt.! Gratula hozzá!
Marklar1552006-01-03 13:54:51 // 2835
Ohh A kuplung munkahengert ki is hagytam. 1k ért vettem bontva 3k ért csináltattam 2garnitúra karmantyút (még jó) A másik is már felújítva) + 1 önindítót is vettem bontva ami felújítás után szintén egykalap alatt bekerűlt. Ez ~6k+ Teháth még 10k-t hozzáadhatunk.
Marklar1552006-01-03 13:50:03 // 2834
jól mellé saccoltam;-)
Marklar1552006-01-03 13:49:19 // 2833
Inkább leírom, mielött megint rákérdez valaki: November/decemberi "csóróságom" okára. (karácsonyt leszámítva) ;-) Zöldkártya 9k (+4k fals levegő megszüntetése) Vizsga 25k (szerelő intézte, benne van, hogy hozta vitte, futómű állítás nem firtatták a katalízátor hiányát, olajcsöpögéseket...) Munkadíj 36k Alkatrészek amiket megvettem és cseréltek: J hátsó kerékagy csapágy 14800ft 2db első kerékagy csapágy (1db volt) 1db 8k féltengely csonk anyák 2db 1,5k kuplung szett (Valeo) 36k főtengely szimeringek 6k kormány összekötő gömbfej 2db 7,2k kormánymű axiál...4,2k A két hónap alatt csak erre a manőverre: több, mint 150k még jó, hogy élek... ;) Itt intéztem: http://fiat-nemet.uw.hu/ Igaz már jóban vagyunk, meg a haverom csinálgattja a honlapját is, meg az ex autommal is gazdagabb a képtára, meg azért vannak itt is akik ismerik, meg...- ;-) Teháth nem ragaszkodott a 4000ft/rezsióradíjhoz sem...
Marklar1552006-01-03 13:29:35 // 2832
Gratula. Remélem minél hamarabb regisztrál a haverod... Kár, hogy Én tavaly nem tudtam lealkudni 370k ról csak 350k ra. Eredetvizsgával. 1 év/ráköltött $-ok távlatából, 100k ra. :/// Lancia felnik vannak rajta! ;-)
Marklar1552006-01-03 13:23:57 // 2831
írtam nem? ;-) Munka/Vizsga díj!!! Alkatrész+ majd 1kiló volt:( "Sajna" 33/75/164 cuccokból volt/van. De legalább előre hoztam a februárban esedékes macerát...
Longman2006-01-03 13:08:29 // 2830
Húúúh, ez tényleg jó bolt volt!
András bácsi2006-01-02 21:43:10 // 2829
Jó boltot csináltatok, grat!
Bobi2006-01-02 21:32:17 // 2828
Srácok bajban vagyok a 155 1.8 TS emmel. Szerelőműhelybe kukkantson be aki kuplungot cserélt már ilyenben enyimé 93-as évjárat. Puszi mindenkinek! Ui.: Nem műxik az automobilom és hiányom van nagyon!!!!!!!!! Brühühű!!!!!
Roli2006-01-02 21:03:30 // 2827
Üdv

Újabb 155-el bővült Mór Alfa Romeo repertoárja.
Egyik cimborám eladta a 164-esét és a 155-ösök felé kacsingatott.
Megnéztünk néhányat, de talált a srác Szombathelyen egy 95-ös évjáratú
2,0 16v "Supert"-t 750 be volt meghirdetve, telefonon leinformálta hogy milyen.
Mondta az ember hogy törve nem volt ezt utólag be is igazolta a rétegvastagság mérés.
Telefonba már mondta a kereskedő hogy ha komoly érdeklődő meg ilyen messziről elmegyünk akkor 600 kilóba el hozhatjuk.
Na ez már felkeltette az érdeklődésünket, ma reggel kocsiba ültük aztán irány Szombathely.
Nagy nehezen odaértünk eset a hó eset az eső fújt a szél, de mindennel megbirkóztunk.
Odaértünk a kereskedésbe megtekintettük az autót hát első ránézésre nem voltunk elragadtatva tőle. A lökösök a szárny meg a küszöb más színű volt vagyis más árnyalatú.
Beindítottuk nem akart menni rendesen 1 henger, nézegettük nem tudtuk mi legyen.
Elvitték egy próbakörre nem akart megjavulni, mivel nem láttunk bele a motorba nem tudtuk mi lehet a baja. Aztán az öreg elkezdet alkudozni aminek az lett a végeredménye hogy 450 ért vihetjük. Kérdezték mi a véleményem, én mondtam hogy a futómű jó a fék jó törve nem volt 450 ért ajándék a motort majd megcsináljuk, így elhoztuk.
Végig 3 hengerrel jöttek vele haza vagyis többnyire :) ( ~150km )
Hazaértünk ugrás a munkásruhába aztán garázs. Már ott a kereskedésbe halkan megjegyeztem hogy ez valami kábel gyertya injektorfej vagy valami ilyen probléma lehet.
Na nekiugrottunk leszedtük a burkolatot a trafókról meg a gyújtókábelekről, félrehajtottuk a kábeleket (távolabb egymástól) beindítottuk és megjavult járt szépen ment mind a 4 henger.
A rossz kábeleket betekertük bandázs szalaggal újabb próba jó minden, aztán burkolat vissza és jöhetett az igazi próba.
Megkergettük rendesen és teljesen jó volt a gép semmi baja nem volt, nagyon szépen ment goromba hangja van és még jobb lesz mert sokat ált.
Rendőröknek is bemutatkoztunk 140-el a városba, rendőrök csak villogtattak :)
Mondtam is a srácnak hogy te nagy mákos vagy 750-ről lealkudta a fater 450 re mert dadog, meg ugye kis esztétikai hibái vannak, szóval nagy bolt volt. Most meg negyed óra alatt megcsináltuk, úgy hogy ezen állás szerint kurvajó boltot csináltál.
Összegezve 750 helyet 450 és kis szerelgetés után teljesen jó az autó leszámítva a kis fényezési hibákat.
Ez egy eredményes, jó nap volt :)


András bácsi2006-01-02 19:36:10 // 2826
Eladó 155 első lámpáim vannak 8e/db áron.
Buksi2006-01-02 18:19:16 // 2825
Így már érthető! :-)))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak