szasza(SW)2006-11-17 19:34:25 // 24166
Balázs volt a Balázs showbol Jáksot kizuja!
Seriff2006-11-17 19:33:23 // 24165
Az a nagy ezüst az? Szvsz randa:S Már ha egyről beszélünk...
Seriff2006-11-17 19:32:33 // 24164
Megint? Miért már korábban is? Nem láttam sajna, de ezután majd figyelek.
Jáksónak Alfája van. Vagy csak volt?
Seriff2006-11-17 19:32:24 // 24163
Megint? Miért már korábban is? Nem láttam sajna, de ezután majd figyelek.
Jáksónak Alfája van vagy csak volt?
12006-11-17 19:32:05 // 24162
Cartársak!
VAn valakinek tapasztalata aerotwin nevű szerkezetről (ablaktörlő lapát)?
Egyáltalán a 145-re fel lehet tenni?
Seriff2006-11-17 19:31:32 // 24160
:(
Ha az olaj nem ment el, nagy baj nem lehet:)
Kau2006-11-17 19:30:10 // 24159
Egyedüli jó hír, hogy ystuc mestertől megkaptam a naptáramat :))
Persze sikerült őt is jól megváratni, mert egy egész utcát lezártak aszfaltozás miatt! Jó is az az egyirányú utcák kavalkádjában :(
Mégegyszer. Köszi ystuc ;)
Kau2006-11-17 19:26:56 // 24158
De mérges vagyok ezekre a pesti szar utakra! Pár órája a Szent István körúton úgy odavertem az Alfa alját egy aszfalt felgyűrődésbe, hogy még 200 méterről is odanéztek. Utána meg nézhettem, hogy nem-e ment el az olaj, vagy valami...
Holnap nappal ellenőrzöm világosban. :(
sty2006-11-17 16:42:02 // 24157
srácok tegnap valaki látta a kész átverést?
már megint alfával reklámoznak egy müsort és ráadásul egy 146-osal
TIbor2006-11-17 16:24:21 // 24156
Már azért is irígyellek, hogy egyáltalán beindult!
Az enyém kint van a "mesternél" ma megnéztem, pöppet szét van kapva, megjöttek hozzá a cuccok kb 90 e volt, azért a szelepfedél tömítés nem stimmel, tehát vehetek újat ! Sebaj, hétfőn kezdi összerakni, talán kedden már többet tudok !
Ha hang nélkül indul, hidegen is és melegen is akkor szerintem még nem annyira kell a vez. mód cseréjére számolni !
Szerintem!!!
BenGa2006-11-17 16:20:38 // 24155
plusz hang kisebb morgás fékezéskor. de ez nálam lehet a rázással együtt jár. Bár akkro i smorog mikor nemráz.
De az az érdekes, hogy pont 1 éve kezdett el rázni az előző betéttel és trácsával. Mikor betettem tavasszal az új tácsát meg betétet, ugyan úgy rázott.
brien2006-11-17 15:49:29 // 24154
Hát a fék ha ráz akkor tutira tárcsacserére gondoltam volna...
Az alapjáratom nekem is magas egy picit...ott ahol mondtad 960 körül...de mivel stabil ezért leszarom :)
Szegény szamosiék kb. félórát küzdöttek a zöldkártyámnál...nem akart kommunikálni a diag. géppel a kocsim :)) Fosch...
Plussz hangra mire gondoltál?
BenGa2006-11-17 15:44:04 // 24153
heló brien,
alapjárat: tudom:) már Szamosit is megjártam vele:)
Leszereltem a fojtószelepet, kimostam fullra. Cseréltem gázpotmétert, légtömegmérőt. Alapjárati szabájozót darabokra szedtük Szamosiéknál, kitakaríottuk. azóta megint szétszedtem. Annyit értem el vele hogy most már aránylag jó, stabil, csak magas. Kb 960. Azután emelkedett meg miután először ki lett takarítva rendesen az alapjárati levegőfurat. Még a lambda szonda beteg lehet. De az meg diag.géppel megzéntük még dolgozik szépen, csak egy picit lassú már.
fék meg passz. azon kívül h. néh alemegy a hatása, még ráz is. És azt meg végképp nem tudom miért. tárcsa csere előtt is rázott. Azóta lengőkarok is cserélve lettek, tehát a talpas miatt nem rázhat. Neked egyébént semmi pussz hangja nincs?
brien2006-11-17 13:43:09 // 24152
Na akkor...nekem nem kell magyarázni az Avast vazzeee...borsodi csávó vagyok :))
Miskolcon végeztem...5 évid odajártam...:)
Nekem is textar van bremboval...köszönet érte granturismonak:), de ezt még nem tapasztaltam...
Ha pedig az alapjáratod ingadozik...az sok minden lehet...nekem először lambdaszondát mondtak...szar volt egyébként is...kicseréltem...a hiba továbbra is fennállt...kitisztították az alapjárati motoromat és azóta tökéletesen üzemel...:)
No para! :)
BenGa2006-11-17 13:26:54 // 24151
heló brien
na akkor semmit se értek:D
szerelőműhely topicban azt mondták olyat csináltassak és helyre áll az alapjáratom.
Én azthittem az valami önbeálító dolog. Hibakód most nincs benne, tehát nem attól lesz magas.
BenGa2006-11-17 13:24:08 // 24150
hali
hát igen
nekem is ez a probléma. a szerelőműhely topicben erre írták, hogy lehet h. megéetem. csak utánna nem válaszotl senki, hogy az mit is jelent. azért tettem fel itt a kérdést.
Itt Miskolcon van egy olyan városrész, hogy Avas. Az meg egy kisebb fajta domb. Namost nekem a barátnőm ott lakik, én meg a város normál szintjén.. naomta többször megteszem az utat fel meg le. Az Avasról van egy rövid, ámde merdek, jó kanyargós út. Nagyon élvezetes lejönni rajta. Főleg ha felhúz a barátnőm:D Akkor fék, gáz, fék gáz.. na mire hazaérek, akorra semmi fékhatásom nincs. utána kicsit pihen a gép és megint van fék.
Na most nincs olyan fékbetét ami nem ég meg?
Nekem most TEXTAR van. Nem volt olcsó, 20E volt az első pár. De ezek szerint esse jó. A tárcsam Brembo BMAX.
5let?
Laurent2006-11-17 12:28:10 // 24149
Nekem már töbször volt ilyen "fékbetét megégés". Amikor nagysebességről fékezek hosszan akkor általába az szokott lenni, hogy egy idő után elkezd remegni az autó és egyre jobban megy el a fékhatás, ha hagyom hülni 2-3 mp-t akkor utánna megint van fékem. M5-ön már töbször jártam így, meg is ilyedtem azóta odafigyelek erre. Igazából a fékbetét ég meg és amíg le nem hül a tárcsa és nem darálja le róla a megégett réteget addig egyre rosszabb a fékhatásom.
Nagyon rossz érzés volt, hogy a kijárónál nagyon kellett volna fékeznem de nem fogott. Kicsit meredek volt felengedni a féket és újra nyomni. De ez nem csak kijáratnál hanem forgalomba is volt már velem. De csak nagysebességnél autópályán.
Selmak2006-11-17 11:34:36 // 24148
Szürkeöntvény féktárcsát elég nehéz lenne megsütni, a betét szokott megüvegesedni és akkor adagolhatatlan lesz. Először semmi majd utána beharap amikor lekopik az üveges réteg. Másik veszély hogy felforr hűtőfolyadék.
zolee1452006-11-17 11:22:25 // 24147
de, ha nagyon rövid féktávokat veszel, és kihasználod az utca minden egyes négyzetcentiméterét (c. Palik)
amúgy meg mégy két kört a Ringen abban a tempóban amit bír az autó és a harmadik kezdeténél már úgy elmelegszik hogy a célegyenes végi visszafordítóban kimégy a bukótérbe.
Persze rendeltetésszerű használat mellett ilyen nincs, van idő visszahűlni, de ha jól meg van pakolva a gép emberrel meg csomaggal és nagy sebességről fékezel mire megállsz lazán elkezd "nyúlóssá" válni. Ha ezt sokszor csinálod akkor fékbetét csere.
kando.2006-11-17 11:19:18 // 24145
Előbb találd meg a kis kiemelő pöcköket :-)))
(egyébként én is terveztem ilyen beszerelését, de előbb kell hozzá az is, hogy elinduljon a szekér :))) ).
brien2006-11-17 11:16:33 // 24144
Nekem a 2,5 éves páyafutásom alatt 1x volt olyan hogy vörösen izzott a tárcsa. Bükkből lefelé jövet :))
Mégsem történt semmi kül....lehet szerencsém volt :D
De ez extrém körülménynek számít...normál üzemmódban kétlem, hogy ilyet elő lehet idézni :D
brien2006-11-17 11:13:57 // 24143
Ha már itt tartunk nekem is lenne kérdésem.
Be lehet rakni a kocsiba olajnyomásmérő műszert? Valaki szerelt már be utólag ilyet?
zolee1452006-11-17 11:13:01 // 24142
viszont hogy ennyire egyszerű azért ne legyen a fék felépítése van benne még fékbetét is:))) Monnyuk azt meg lehet égetni, ennek a legegyszerűbb módja az állatul fékezés... vagy felgyújtani az egész autót:)
brien2006-11-17 11:09:23 // 24141
1. Fingom sincs :) Nem igazán értem mi éghet meg a féken, a tárcsa kibír 1000 fokot is, legfeljebb lepereg a festék :D
2. Magyarra lefordítva Szervíz törlés - Hibakód törlés :)
De várjál türelmesen, vannak nálam sokkal okosabbak :D
BenGa2006-11-17 11:00:25 // 24140
2 kérdésem lenne a kedves társakhoz:
1) Mit jelent az hogy "fék megégetése" ?
2) Mit csinál a "service reset"?
Köszi
BenGa2006-11-17 10:53:52 // 24139
na, ma délelőtt úgy indult mint egy álom. Semmi kopogás, szép alapjárat:D
Nekem a vez. modosítóba kb ~35E KM van. Nagyon nem szeretném, ha felkerülne az amúgy is hosszú cserélendő alkatrészek listájára.
TIbor2006-11-16 21:51:43 // 24138
Lehet, hogy félreértettelek!
Nincs gombám, illetve van csak nem méri a nyomást, hanem csak visszajelez, ha alacsony, bár ilyet még nem csinált!
Az a vicc, hogy alapjárati nyomás és fordulaton mért nyomás közt elég nagy a különbség!A TI motorján fordulaton 4,5 bar-nál nagyobb nyomás kell!
Ez nyilván nem sokkal csökken az évekkel, de annyival elkélpzelhető, hogy nyírja a módosítót, csörgéshezz vezet!
Még nincs kész a vas, de ha meglesz kipróbálom és beszámolok, bár szerintem nem lesz túl nagy eredménye sajna!
Hangsúlyozom ez mind csak teoria, lhet, hogy semmi alapja, de lehet, hogy mégis !
Otto2006-11-16 21:29:45 // 24137
Én most akarok majd módosítót cserélni!Nálam nem megy a gomba sem.Illetve megy,de hidegen nullát mutat,majd kicsit bemelegszik akkor felmegy négyre és ott trónol végig.
Érdekes,hogy utána ,mikor még meleg,elég ráadnom a gyújtást és már 4bár nyomás ott is van!:)
Úgy,hogy én le is húztam!
Egyébként van valami külömbség rossz módosítóval?
ystuc2006-11-16 19:47:26 // 24136
Most megyek, holnap hívjatok, mert nem leszek net közelben. Jó éjt mindenkinek!
ystuc2006-11-16 19:45:05 // 24135
Újpest központ környéke.
Zsé145 Ɨ|ѯ2006-11-16 19:36:41 // 24134
Szia, Újpesten nekem jó lenne de merre?
ystuc2006-11-16 19:12:35 // 24133
Kedves leendő naptár tulajdonosok!
Holnap elvileg nálam lesznek a naptárak. A nap folyamán fogom megkapni. A helyszín és az időpont még számomra sem ismert, napközben fog kiderülni. :-D Tiszta rejtély... :-D
A lényeg az, hogy én holnap délután megyek Salgótarjánba, és vasárnap délig ott is leszek. Kau és GT tutira megkapja útközben a cuccot, ha valakinek még jó az Újpest-2/a út-Balassagyarmat-Salgótarján útvonal, az sikítson! Visszafelé vasárnap ugyanezen az úton jövök. Ha valakinek tehát ez jó, akár holnap, akár vasárnap, az sikítson. Az oldalamon megtaláljátok a telefonszámomat, nem hiszem, hogy holnap estig, vagy szombat reggelig net-hez kerülök. Szóval hívjatok, holnap délután 3-tól, addigra valószínű, hogy nálam lesz az áru.
TIbor2006-11-16 16:59:28 // 24132
ne legyen már párhuzam az Alfák és a Microsoft között, mert akkor sokkot kapok:-)))
Ez egy újabb probléma lehet, az enyém alapjárata szépen müködik (még), egyedül a csörgéssel nem tudom mit lehet kezdeni, furcsa, hogy az első vez mód kibír 70- 80 ekm-t a többi meg max 50-et, hiába gyári minőség !
Olajnyomást kell mérni!!!!!!
Én úgyis kitaposom a szerelőből, aztán továbbítom a tapasztalatokat !
Ma már megpendítettem, csak hápogott, hogy hiába mérjük meg, ha alacsony az még ezer okból lehet, főtengelycsapágy, veztengely szimmering, olajszűrő, határolószelep !
Kár, hogy itt még nem kaptam hasonló tapasztalatoról (már ha vannak )
beszámolót !
BenGa2006-11-16 14:11:58 // 24131
hali
az enyémnek meg tök mindegy, hogy hideg, vagy meleg.
Mikor milyen kedve van. Ha olyan, akkor full semmi hangaja, ha nem nem olyan akkor meg csörög mint az ütvefúró. Olyna is van, hogy indáskor csöndes, majd 5 másodperc és el kezd kalapácsolni.
Mondjuk azt vettem észre, hogy mikor hidegen nincs hanga indításkor, olyankor nem ugrik fel az alapjárat egyből 1300-1400re. hanem vagy 2 lépcsőben.
Egyébkénet, már azon gondolozok, hogy az Alfa gyárhoz nincs-e köze Bill Gates-nek?? Én infós vagyok, így könnyen páruzamot tudnák állítani a Windows és az Alfák között......
TIbor2006-11-15 21:34:15 // 24130
Na erről beszélek, ez normális lehet? Mindenhol azt hallom,hogy melegen elhalkul, az enyém meg hangosabb, de csendesedik indítás után!
Arra gondolok,hogy a "hideg "olaj "vastagabb" s így talán másként vezérli esetleg alacsonyabb nyomáson is a módosítót, mint mikor bemelegszik!
Igazából az olajgombánál meg lehet mérni a nyomást, és a gyári értékeket is tudjuk! CSak mint ötlet merült fel!
Tiédben mikor lett módosító cserélve?
Otto2006-11-15 21:13:11 // 24129
Hidegen az enyém is csendben van!Nekem is melegen rakoncátlankodik,újraindítás után 10-20másodpercig alapjáraton zörög majd elcsendesedik.De mintha mostanában nem hallanám,mióta bejöttek a hidegek.
szasza(SW)2006-11-15 20:49:30 // 24128
Sziasztok!Csütörtököt nem válalták a fönökömék hogy felviszi sok dolguk lesz.Pénteken viszont viszik igy Ystun mulik mikor tudja átveni tölük.Tehát úgy kalkulájatok az átvételel.Én egyébként minden nap megnézem nagyon szép lett:)Nyugotan irigykedhetek:DD
A többiek naptár átadásán még dolgozunk,hogy tudjuk megoldani legolcsobban.
TIbor2006-11-15 19:57:29 // 24127
Látom újra a vez. módosítórol van szó!
MOst vagyok a közepében, ha minden igaz jönnek az alkatrészek hozzá, viszem a"mesterhez", aztán kis szerencsével újra lehet vigyorogni!
Az én gépem hidegen kevésbé csörög indításkor, mintha melegen újraindítom!
Ez feladta a leckét, nem igazán bízok benne, hogy ez vezérlésmódosító probléma, de utána kell járnom, ezért ott kezdtük!
Olajban 1000 km van és Selenia!
Ötlet: Mit gondoltok arról, hogy esetleg a normál értéknél kisebb az olajnyomásom, de nem annyira,hogy a lámpa kgyulladjon. Van egy nyomáshatároló szelep az olajrendszerben, esetleg az eltrutymósodhat, és akkor kisebb nyomást enged át mint kellene?
Vélemény?
Kau2006-11-15 17:19:56 // 24126
Tudom. Olvastam a 3 napos külföldi kirándulásod történetét :))
Pinyó1462006-11-15 17:11:40 // 24124
De vezérlésmódosítót elég csak akkor cserélni ha dízeles hangja lesz, nem?
Halesz2006-11-15 17:09:52 // 24123
Ezért olyan jó vétel, mert mindent idő előtt megcsináltam rajta :P
:))
Kau2006-11-15 17:09:18 // 24122
De ha vezérlésmódosítót kell cserélni pl. 70 ezernél, akkor érdemes ezeket is. Sőt!
Nekem 80-nál volt az első vezérlésmódosító cserélve + szíjjak, stb.
Pinyó1462006-11-15 17:07:17 // 24121
Köszi az infot
Kau2006-11-15 17:06:29 // 24120
Ezért került neked annyiba a fenn tartása! :))
Kau2006-11-15 17:04:23 // 24119
Kézikönyv szerint 120 ezernél. De szerintem érdemesebb 80-100 környékén.
Bár írja, hogy 80-nál ellenőrizni kell.
Halesz2006-11-15 17:04:00 // 24118
60 ezer! Asszem :)
Pinyó1462006-11-15 16:59:46 // 24117
Sziasztok!
Meg tudjátok nekem mondani, hogy vezérműszíjat és görgőket hány km után illene cserélni 146 1.4 TS-ben?
Online tag
0
Vendég0
569
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV