szasza(SW)2006-10-27 23:03:13 // 23216
probáld meg ha nincs javulás csere!Én az olcsobat megusztam egy ezresböl:)
Seriff2006-10-27 23:02:56 // 23215
Ha jól emlékszem 8ezer pénz.
Zoli1562006-10-27 23:02:37 // 23214
most néztem az oldaladat és nagyon tetszik a műszerfalad honnan lehet beszerezni?
Zoli1562006-10-27 23:01:32 // 23213
a ventillátor működik rendesen ki be kapcsolgat
Zoli1562006-10-27 23:00:54 // 23212
Lehet hogy csak mocskos ennyi lenne az egész az jó lenne de leginkább olcsó:)
szasza(SW)2006-10-27 23:00:27 // 23211
ja elöte azért nézd meg a ventilátor bekapcsol-e
szasza(SW)2006-10-27 22:59:10 // 23210
szed lle pucold ki mosd át a renszert nekem rendbejöt töle elöte volt hogy Pécs és balaton közöt 3szor fort fel:)
Zoli1562006-10-27 22:51:50 // 23209
Sziasztok kérdésem a következő lenne volt e valakinek mostanában termosztát gondja esetleg cserélt e valaki mert kiváncsi lennék az árára mert ma úgy felforrtam hogy csak na!Pár napja már magasabban állt a mutató a normálisnál de nem mindíg hol jó volt hol nem úgyhogy ha valaki tud árat akkor légyszi írjon köszi!
Simonsan2006-10-27 22:30:10 // 23208
Szia!
Véletlenül, pont személyesen ismerem a tulajdonost és a kocsit, annak idején én fotóztam körbe és tettem fel hirdetést ide az Amore-ra. Mire vagy kíváncsi?
granturismo2006-10-27 22:09:48 // 23207
A szivattyúd az szállít rendesen (előszöris)?
Seriff2006-10-27 21:55:55 // 23206
No már ezt is tudom:)
GEORGE2006-10-27 21:45:36 // 23205
Egy ugyan az mindkető. Jó bele.
BFMSE2006-10-27 21:41:21 // 23204
Ha az onindito teker, akkor az akksi nem lehet rossz. Azt, hogy az AC pumpa releje mukodik-e, ugy tudod megnezni, hogy amikor gyujtasra teszed az autot hallani kell, ahogy szallit, kb 2 masodpercig. Ha ezt a hangot nem hallod, akkor lehet, hogy a rele nem kapcsol, ekkor kiveszed, avgy megmozgatod, es lehet, hogy mar jo is lesz. Nekem egyszer volt ilyen.
CERO2006-10-27 21:36:10 // 23203
Sziasztok.
Hát elég sok apróság jött elő a gépemen. Többek közt - talán az akksi szarakodik - de nem mindig indul a maia. Az indítómotor teker ugyan, de nem indul. Arra gondolta mi van, ha nem az akksi (Bocs Kau) , hanem valami más a gond pl. az üzemanyag szivattyú kapcsoló reléje öreg és csak kellően nagy feszültségnél kapcsol.
A futómű kopog. Elöl és hátul mégjobban. Meg emeltük szakemberrel, és nem vettünk észre semmi. De mégiscsak kopog valami.
A levegőszűrő utáni kis szenzor - talán a légmenyiség mérő - hangosan zúg, mintha valami relé kapcsolgatna benne.
Magas forulatszámon kb. 3500-tól ciripelő hang a motorból. Vezérlésmódosító?
Hidegen rángat, ha gázt adok.
Szivárog a kuplungmunkahengerem. És a szelepfedéltömítésem.
Mik lehetnek az okok? Hú mennyibe is lesz ez?
ISMERTEK VALAMI OLCSÓ ALKATRÉSZ BESZERZÉSI LEHETŐSÉGET?
Willy2006-10-27 21:33:31 // 23202
Az automata váltó olaj az ugyanaz mint a szervóolaj ha jól tudom.
Seriff2006-10-27 21:30:00 // 23201
Miért automata váltó van ráírva?
GEORGE2006-10-27 21:10:17 // 23200
Szevasztok!
A következő a gondom :-(
Panazkodtam, hogy szlalomkor elmegy a szervom rásegítése.....
1500 alatt ill alapjáraton bekeményszik darabossá válik....
Ma kicseréltük az olajat erre
..
A jelenség nem változott továbbra is akadozik a rásegités alapjáraton...
2000-en atrtva jó.
Tippek uraim?
A nyomás szabályzója esetleg?? vagy?....
A következő a gondom :-(
Panazkodtam, hogy szlalomkor elmegy a szervom rásegítése.....
1500 alatt ill alapjáraton bekeményszik darabossá válik....
Ma kicseréltük az olajat erre


A jelenség nem változott továbbra is akadozik a rásegités alapjáraton...
2000-en atrtva jó.
Tippek uraim?
A nyomás szabályzója esetleg?? vagy?....
Seriff2006-10-27 21:02:03 // 23199
Januárig ráér:D
szasza(SW)2006-10-27 18:58:32 // 23196
Készülödj indulnod kell mindjárt:)
Tackry2006-10-27 18:57:32 // 23195
Tehát akkor egyelőre az én kérdésemre sincs válasz? :)
szasza(SW)2006-10-27 18:56:48 // 23194
Jó estét hölgyek urak!
Mielött ostrom kezdödne!A naptár jövö héten lesz kész és megprobálom Ystuchoz csütörtökön feljutatni azt a menyiséget ami neki kell.Lista csak holnap mert az Erste rendszer ép le volt fagyva mikor érdeklödtem,röviden ennyi:)
Balage2006-10-27 18:48:46 // 23193
Na látod, ezért nem iszom tejet én sem! :-P
Zoli1562006-10-27 18:27:49 // 23192
Szerintetek mennyi a max ültetés 146 nál ami még nem gáz?
Zoli1562006-10-27 18:27:01 // 23191
üdv mindenkinek!Végre hétvége van egy kis idő kocsikázni meg szerelgetni:)
KisP2006-10-27 17:34:06 // 23190
oké,átdobtam az elmüs címedre,a másikat sajna nem tudom:(
granturismo2006-10-27 17:24:31 // 23189
Dobd át mailben.
KisP2006-10-27 17:22:42 // 23188
Üdv!
GT!
Esetleg az alvázszámból megtudod állapítani az autóm gyártási idejét? Kiváncsi vagyok mi jön ki,mert 95-ös és van már benne ilyen tűzmegelöző rendszer,amire azt írtad hogy 95 telétől van. Tehát ,akkor téli autó lehet.
Egyébként, jelzem az illetékeseknek:) hogy a naptárra a manit ma reggel befizettem illetve befizettük Sil-lel.Remélem minden okés lesz.
granturismo2006-10-27 16:11:29 // 23187
Igen:-))
Itt "bekavar", hogy van pld. Ate RENDSZERŰ és ATE GYÁRTMÁNYÚ fék. A kettő nem ugyanaz.
Alapvetően a 145/146-on van ATE RENDSZERŰ és BENDIX RENDSZERŰ fék.
A Bendix rendszerű féket több beszállító is gyártotta az Fiat/Alfa számára. A Benditalia aki a Bendix olasz leányvállalata. A Girling egy német cég és a Lucas egy angol/francia cég. Namost attól függően, hogy ki volt a beszállító különböző gyártók nevét olvashatod a féknyergeken. De ez attól mind BENDIX RENDSZERŰ fék.
Az ATE-val kicsit egyszerűbb a helyzet, mert azt csak az ATE cég szállította. A céget Alfred Teves alapította Németországban 1906-ban innen a rövidítés. 1998-ban az ATE-t felvásárolta az amerikai ITT multi akit televízióiról ismerhetünk esetleg és egyesitette a szintén tulajdonában álló Continental gumigyártóval. Ezért újabb alkatrészeken (Pld ABS egységek) már Conti-Teves jelzést is láttam, de a fékalkatrészeknél meghagyták az ATE jelölést.
Tovább bonyolítja a dolgot, hogy pld. az ATE az utángyártói (aftermarket) piacon is jelen van termékeivel és így gyárt fékbetétet nem csak ATE hanem Bendix rendszerű fékekhez is. Ha Te pld egy ATE betétet veszel a boxidhoz akkor az egy BENDIX RENDSZERŰ, de ATE GYÁRTMÁNYÚ fékbetét lesz.:-)
Egyszóval nincs a Te autóddal az égvilágon semmi probléma.
András bácsi2006-10-27 16:09:43 // 23186
Nekem az van a V6-on. Nem fogja meg a turbot, és kisebb a turbolyuk is.
sty2006-10-27 16:07:36 // 23185
srácok gázgyorsito van valakinek a verdába milyen lett,és mennyibe kerül?
sty2006-10-27 16:06:13 // 23184
ja bocs nekem is 205/45 -ös van csak a téli lesz 195/45
András bácsi2006-10-27 16:04:00 // 23183
Tudom, nekem is ilyen probléma volt a 146-on. Csak már elfelejtettem a pontos méreteket. Azon is 16-os volt 205/45-ös gumákkal.
sty2006-10-27 16:02:11 // 23182
ja ez határeset terhelésnél a bal hátsó kerék beleér a sárvédö ivbe,de ez szerintem tipushiba mert már valaki panaszkodott ugyanerre a gibára és ugyanannál a keréknél
András bácsi2006-10-27 16:00:59 // 23181
Asszem megkockáztatok a Nősténynek egyet látatlanba. :)
sty2006-10-27 15:58:50 // 23180
16"195/45-ös gumikkal azvet ha jól emlékszem39
András bácsi2006-10-27 15:55:31 // 23178
Helyes. Kösz az infot. :)
sty2006-10-27 15:52:23 // 23177
hello ,nekem 146-on van 7.5"
András bácsi2006-10-27 15:51:10 // 23176
Hahó!
van valakinek 145-ösön 7.5 col széles felnije?
brien2006-10-27 15:38:54 // 23175
ööö...nekem valami öszvér járgányom van?
...most, hogy cseréltem a tárcsákat és megtisztítottam a féknyergeket is...elöl tömör tárcsa, Bendix-Girling rendszer, hátul meg Lucas féknyergek...Ate feliratot sehol se láttam
granturismo2006-10-27 15:32:22 // 23174
:-))
Hülyülök a Parmalat Tejtől:-)
Balage2006-10-27 13:32:35 // 23172
Szia!
Mondom, hogy meg kell írnod azt a könyvet! Kár minden elivott agysejtedért! :-D
granturismo2006-10-27 13:26:17 // 23171
A futómű maradhat. Tárcsákat nyergeket természetesen a rögzítő platnit a tárcsa mögött meg a védőlemezt. Kézifékbowdeneket (elsőt nem), hátul a fékcsöveket. Kerékagyakat viszont meg kell nézni kell-e cserélni.
Seriff2006-10-27 12:02:43 // 23170
És mekkora meló a hátsó dobfékes rendszert tárcsásra cserélni?
granturismo2006-10-27 11:59:57 // 23169
Az is teljesen normális, hogy elől belső hűtésű tárcsa hátul dobfék van.
A 2. generációtól kezdve rakták a Bravo/a 1.8-ról származó első fékeket a 145/146 1.4-1.6-ra. ATE fékrendszer 257mm-es belső hűtésű tárcsa.
Az első generáción a Tipo féle fék volt elől. 257-mm-es tömör tárcsa. Kivéve az 1.7 16V boxert amelyiken szintén Girling-Bendix fékrendszer 257 mm-es belső hűtésű tárcsával.
A 2.0 és az 1.8 TS ATE fékrendszer 284mm-es belső hűtésű tárcsával.
Alfa 145/146-nál az is igaz, hogy ABS=hátsó tárcsafék.
BFMSE2006-10-27 11:47:34 // 23168
Nagyon preciz :)
Ezeket az infokat honnan szerzed?
granturismo2006-10-27 11:29:33 // 23167
Van még jópár apróság:-)))
Igazad van 145 és a 146 TD maszkja az rácsos a többi 146-é lyukacsos. ez az 1. és a 2. generáció esetében van így. Ha valakinek ettől eltérő a maszk az vagy törött autó volt és más rács került rá vagy egyszerűen a tulajnak a másik rács jobban tetszett és azt rakta/rakatta rá. Egyébként a rögzítés azonos simán felcserélhetőek és funkcionálisan sincs eltérés a 2 között.
Ha mélyebben belemegyünk akkor az utolsó legyártott boxer egy 146 1.6 ie volt. 1996 decemberben készült 04088680 alvázszámmal. Az ezt követő 04088681 alvázszám az első TS egy 146-os 1.6 modellé.
A 0409xxxx alvázszámok már 97-es gyártási év, de ott már csak TS (meg TD) motorok vannak.
Online tag
3
Vendég3
466
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 159
- Filmek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV