Fórum >> Típusok >> 145-146

Ferko2007-10-25 08:20:47 // 51465
Kedves Cartársnők és Cartársak!
Egy kis segítségre lenne szükségem. A küszöbre szeretnék Cuore Sportivo matricát tenni. A kérdés csak az lenne, hogy szeintetek az én vasam halványzöld színéhez milyen színű felirat dukál. Eccóval tanács köllene, na.:-DDDD
Íme két kép:



Persze az oldalamon további képek is vannak még.

Köszönöm előre is! :-DD
Ferko2007-10-25 08:06:59 // 51464
45000-et pörög a gép? Na akkor nem csodálom, hogy lenyomtak az 1.4-esek! :-DDDDDDDD
Ricoe1562007-10-25 07:50:05 // 51463
Ha off akkor bocsi:)))De van benne 145/146:))
Szereztem egy hibakódlistát 1987-1997-es alábbi tipusokhoz:

ALFA ROMEO
33,1.7ie, Sportwagon,4x4 cat 307.37 1993 to 1995 Bosch Motronic MP3.1
33, Boxer 16V,4x4 and cat 307.46 1990 to 1995 Bosch Motronic ML4.1
753.0i V6 cat 061.20 1987 to 1993 Bosch Motronic ML4.1
145 l.3ie SOHC AR33501 1994 to 1997 Weber IAW SF.6B
145 l.6ie SOHC AR33201 1994 to 1996 Bosch Motronic MP3.1
145 l.6ie SOHC AR33201 1994 to 1997 GM Multec XM
1451.716V DOHC AR33401 1994 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3
1452.016V DOHC AR67204 1996 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3
146 l.3ie SOHC AR33501 1994 to 1997 Weber IAW SF.6B
146 l.6ie SOHC AR33201 1994 to 1996 GM Multec XM
1461.716V DOHC AR33401 1994 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3
1462.016V DOHC AR67204 1996 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3
155 T-Spark DOHC cat AR671.03 1992 to 1992 Bosch Motronic 1.7
1551.8 T-Spark DOHC cat AR671.02 1992 to 1996 Bosch Motronic 1.7
1552.0 T-Spark DOHC cat AR671.02 1992 to 1996 Bosch Motronic 1.7
1552.5 V6 SOHC cat AR673.01/03 1992 to 1996 Bosch Motronic 1.7
1552.016V DOHC T-Spark AR67204 1996 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3
1642.0 T-Spark DOHC 064.20 1990 to 1993 Bosch Motronic ML4.1
1642.0 T-Spark DOHC cat 064.16 1990 to 1993 Bosch Motronic ML4.1
1642.0 T-Spark DOHC 16V AR64.103 1993 to 1996 Bosch Motronic 1.7
164 V6 064.10 1988 to 1993 Bosch Motronic ML4.1
164 V6 and cat 064.12 1988 to 1993 Bosch Motronic ML4.1
164 V6 Cioverleaf cat SOHC 064.301 1990 to 1993 Bosch Motronic ML4.1
164 V624V 066.301 1993 to 1995 Bosch Motronic 1.7
164 V624V AR66.302 1995 to 1997 Bosch Motronic 1.7
164 V624V Cloverieaf 064.304 1994 to 1997 Bosch Motronic 1.7
164 V624V Cloverleaf AR64.308 1995 to 1997 Bosch Motronic 1.7
G1V 2.016V DOHC AR162.01 1996 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3
Spider DOHC cat 015.88 1990 to 1994 Bosch Motronic ML4.1
Spider 2.016V DOHC AR162.01 1996 to 1997 Bosch Motronic M2.10.3

Villogó hibakódok
147Smz2007-10-25 07:21:49 // 51462
Lehet másképp értelmezem a rántás fogalmát, de nekem ilyet nem csinál a kocsi.
dfg (Tanárúr)2007-10-25 06:44:20 // 51461
a kétliterest is qrvára mgfogja a klíma. de fogyin nagyon észre lehet venni.
Tedi2007-10-25 00:17:43 // 51460
Gőzöm nincs, idén nem használtam klímát, mert nincs feltöltve :))
Robi ( Sztanik )2007-10-25 00:15:43 // 51459
Ja látom ! Nem érzel rántást. Akkor ott valami nem stimmel.
Robi ( Sztanik )2007-10-25 00:14:20 // 51458
Hát nem érzed hogy mikor ránt ? Néz rá olyankor az órára.
Ha nem érzed meg, akkor nem működik.
147Smz2007-10-25 00:04:18 // 51457
Én 3000-et olvastam valahol a vezérlés váltásra, és az 1.6 TS nyomatékcsúcsa van 4300-nál.
147Smz2007-10-25 00:03:04 // 51456
Nem ránt a kocsi, mindössze érzem, hogy gyorsabban reagál a gázadásra és alacsonyabb fordulaton is jobban megindul. Kicsit olyan, mintha kikapcsolnád a klímát, bár nem tudom a 2 literes motornál Te mennyire érzed meg azt :-)
Tedi2007-10-24 23:55:25 // 51455
Néztem is, hogy mivan, azt hittem sugárhajtóműre cserélted a gyári mocit :D
Tedi2007-10-24 23:54:37 // 51454
Rángatózást én is érzek, de nem üzemmeleg motornál, hanem olyan 50-60 fokosnál kb. Fokozatosan gyengül, aztán hirtelen erőre kap. Szerencsére még nem vészes a dolog, és remélem így is marad egy darabig, nincs most kedvem lambdát is cserélni.
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:52:57 // 51453
Vazze 45000-et írtam a 4500 helyett.
Lépek aludni, mert igen későre jár.
Jó éjt mindenkinek.
Tedi2007-10-24 23:52:01 // 51452
Szerintem is :)) Azóta folyamatosan vigyorgok :D
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:51:18 // 51451
Viszont a lambda szonda jeleit többnyire csak üzemmeleg motornál értékeli ki
az elektronika. Onnantól kezdi optimalizálni a benyát, amit néha észre is venni.
Seriff2007-10-24 23:50:40 // 51450
Jól van, Alfonz télleg rendben van, megérte kikocsikáznunk Remeteszőlősre:o)
Tedi2007-10-24 23:48:56 // 51449
Nem, sajna semmit nem tudok Róla. Halesz volt ebben az ügyben a főmufti, megkérem, hogy írjon majd, hogy mi a helyzet.
Tedi2007-10-24 23:47:39 // 51448
Fogyasztásnak pl. Nekem fehérváron a Fiat márkaszervízben vagy 10 fokkal elrakták a szar irányba a vezérlésemet, Piri rakta helyre, meg akkor már meg is csinálta ezt az elfokolást. Fél litert csökkent a fogyim utána.

Szerintem csak a véletlen műve, hogy pont akkor kezd el jobban menni, ha a 90 fokot eléri. Az enyém pl csak dugózáskor megy fel 90-re, egyébként 75-80-on tartja magát és ugyanúgy megy. Nem lehet, hogy a lambda kezdett el szórakozni és annak a rántását érzed?

Seriff
1) nem lassú, de ezt Te is tudod
2) lehet, hogy öreg, de még mindig kurvajól néz ki és a dohány színű bőr, az azért nem hazudik :)
3) kérj bocsánatot Alfonztól, amiért ezt mondtad róla :)))
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:46:51 // 51447
Teddy !
Volt az Amorén szó Alfatulajdonosok kötelező biztosításáról.
Tudsz róla valamit ?
Szerintem többeket is érdekelhet. Azért kérdezem itt.
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:43:35 // 51446
Ha nem szerelt még ilyet, akkor ne is fogjon neki.
Hiába állítod be, hogy nem ér össze a dugó a szelepekkel, mikor a módosító
bekapcsol, akkor eltolódik picit a szívóoldali vezérlésed, és akkor viszont összeérhet.
Ezt csak aki már szerelt többször, és érti a működését tudja korrektül megcsinálni.
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:39:49 // 51445
Én úgy tudom, és érzem is, hogy 45000-4600 körül kapcsol a Vez.módosító.
Piri rakta rendbe a vezérlésem Nekem is.
147Smz2007-10-24 23:38:00 // 51444
Jól hangzik amit írsz, de csak akkor ha tényleg optimalizálás. Más különben valaminek a rovására megy, például élettartam vagy fogyasztás. A magam részéről inkább óvom a kocsim, mert két évig még fizetem a kölcsönt és utána is szeretném még azért használni .

Ja egyébként írtam korábban, hogy amíg nem éri el a motor a 90 fokot, addig érezhetően gyengébb a gázreakciója az autónak. Kezdem azt hinni, hogy direkt ilyen, és van benne valami érzékelő ami lekorlátozza. Abból következtetek erre, hogy egyik nap mentem vele haza 4-esben 60-nal és még nem melegedett be teljesen. Erre azt veszem észre, hogy egyik pillanatról a másikra azonos gázpedál nyomás mellett elkezd megindulni a gép, mintha pár ló felébredt volna :-) Lenézek a hőmérőre és akkor ment fel 90 fokra. Mit gondoltok?
Seriff2007-10-24 23:28:50 // 51443
A Tiéd öreg, motorcserélt és LASSÚ:))))
Tedi2007-10-24 23:27:13 // 51442
Engem főzhettek, de elárulom: nem forrásban lévő víz kell ahhoz, hogy eladjam Alfonzt :D
:Szájmon:QV:147:GT:2007-10-24 23:19:02 // 51441
Valakit fűzzünk meg itt hogy adja el az ővét!!
Azaz 2 valakit :)))))))))))))))))))))))))))))
Ferko2007-10-24 23:16:38 // 51440
Akkor van kockázat. Az tuti, hogy biztosra megyek, ha rászánom magam. :-)
Tedi2007-10-24 23:12:01 // 51439
Aha, iszonyat módon el lehet baszni a vezérlést, ha hozzá nem értő csinálja :)
Ferko2007-10-24 23:10:42 // 51438
Köszi az infót. Meg is mutatom a havernak, hogy meg tudja.e csainálni.
Van esetleg valami hátrány?
Tedi2007-10-24 22:55:21 // 51437
Ferko!

Szóval ez a vezérműtengely elfokolás, vagy ahogy a szerelőm hívja, vezérlés-optimalizálás arról szól, hogy a szívó oldali vezérműtengelyt pár fokkal eltolod, így optimálisabb időben nyitja, illetve zárja a szelepeket. Azt nem tudom megmondani, hogy papíron lóerőben ez mennyit jelent, de érezhető a változás. Nekem Piri úgy állította be a rendszert, hogy magas fordulatszámon adjon le több pacit, 5000-5500-tól lehetett érezni, hogy elkezd húzni elég rendesen a kis 1.6-os. Kb olyan vehemenciával, mint 3500-tól, amikor bekapcsol a vezérlésmódosító.
zekedani2007-10-24 22:43:15 // 51436
1999/2000-es QV-t szeretnék nagyon. De nem igazán fogok találni. A mobile.de-n sem túl gyakori ez az évjárat, bár most kettő is van ott biztosan. De olyan sokba kerül, mire behozza az ember.
Seriff2007-10-24 22:39:23 // 51435
Milyenre?:) És akkor legalább ON topic leszünk:)
zekedani2007-10-24 22:38:15 // 51434
Fasza nagyon. Nézegettem már én is. De mindíg arra a döntésre jutok, hogy inkább újra egy Alfára spórolok össze.
Seriff2007-10-24 22:34:36 // 51433
Ez többet is:))

Egyébként a hatékonyság nőtt nagyon az elmúlt x évben, nem a teljesítmény szvsz:)
zekedani2007-10-24 22:33:04 // 51432
Egyébként érdekes ez a teljesítmény dolog. Hogy ki miből mekkora teljsítményt hoz ki. Mindíg arra jutok, hogy a régi autók is tudták sokszor mindazt, amit a mostaniak.
Seriff2007-10-24 22:31:25 // 51431
Nem baj:))
Seriff2007-10-24 22:31:05 // 51430
Ja...
zekedani2007-10-24 22:30:58 // 51429
Akkor csak okoskodtam egy sort ismét.
Seriff2007-10-24 22:30:42 // 51428
Mi?:)
Seriff2007-10-24 22:30:23 // 51427
Más 1.4es Punto szerintem nincs is;)
zekedani2007-10-24 22:29:47 // 51426
1,4-es Puntóbol csak Punto Gt-t szabad venni. Na az biztos, hogy jól megy. Bár a használtautó.hu-n érdekes árak vannak. 569 ezertől 1,5 Millióig.
dfg (Tanárúr)2007-10-24 22:25:03 // 51425
az kellett vna, ami a lököst tartja elől. na mindegy.
GEORGE2007-10-24 22:24:40 // 51424
Az 1,4-es Puntonál már kérdéses :-)
Seriff2007-10-24 22:24:00 // 51423
1.4-es Punto?;)
GEORGE2007-10-24 22:22:07 // 51422
Tuti hogy jobban megy és Alfánál is marad :-)
GEORGE2007-10-24 22:21:03 // 51421
Piriét már kergettem :-))) Az jól szalad :-)
Seriff2007-10-24 22:20:08 // 51420
Valamennyivel biztos:))
Seriff2007-10-24 22:19:48 // 51419
Láttunk már olyat;)
GEORGE2007-10-24 22:17:31 // 51417
Arra egy turbo kell csak és szalad szépen :-))
GEORGE2007-10-24 22:14:52 // 51416
Na de az 1,4-es 145 jobban szalad az 1,2-es puntotól :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak