Fórum >> Típusok >> 145-146

dfg (Tanárúr)2007-10-25 06:44:20 // 51461
a kétliterest is qrvára mgfogja a klíma. de fogyin nagyon észre lehet venni.
Tedi2007-10-25 00:17:43 // 51460
Gőzöm nincs, idén nem használtam klímát, mert nincs feltöltve :))
Robi ( Sztanik )2007-10-25 00:15:43 // 51459
Ja látom ! Nem érzel rántást. Akkor ott valami nem stimmel.
Robi ( Sztanik )2007-10-25 00:14:20 // 51458
Hát nem érzed hogy mikor ránt ? Néz rá olyankor az órára.
Ha nem érzed meg, akkor nem működik.
147Smz2007-10-25 00:04:18 // 51457
Én 3000-et olvastam valahol a vezérlés váltásra, és az 1.6 TS nyomatékcsúcsa van 4300-nál.
147Smz2007-10-25 00:03:04 // 51456
Nem ránt a kocsi, mindössze érzem, hogy gyorsabban reagál a gázadásra és alacsonyabb fordulaton is jobban megindul. Kicsit olyan, mintha kikapcsolnád a klímát, bár nem tudom a 2 literes motornál Te mennyire érzed meg azt :-)
Tedi2007-10-24 23:55:25 // 51455
Néztem is, hogy mivan, azt hittem sugárhajtóműre cserélted a gyári mocit :D
Tedi2007-10-24 23:54:37 // 51454
Rángatózást én is érzek, de nem üzemmeleg motornál, hanem olyan 50-60 fokosnál kb. Fokozatosan gyengül, aztán hirtelen erőre kap. Szerencsére még nem vészes a dolog, és remélem így is marad egy darabig, nincs most kedvem lambdát is cserélni.
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:52:57 // 51453
Vazze 45000-et írtam a 4500 helyett.
Lépek aludni, mert igen későre jár.
Jó éjt mindenkinek.
Tedi2007-10-24 23:52:01 // 51452
Szerintem is :)) Azóta folyamatosan vigyorgok :D
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:51:18 // 51451
Viszont a lambda szonda jeleit többnyire csak üzemmeleg motornál értékeli ki
az elektronika. Onnantól kezdi optimalizálni a benyát, amit néha észre is venni.
Seriff2007-10-24 23:50:40 // 51450
Jól van, Alfonz télleg rendben van, megérte kikocsikáznunk Remeteszőlősre:o)
Tedi2007-10-24 23:48:56 // 51449
Nem, sajna semmit nem tudok Róla. Halesz volt ebben az ügyben a főmufti, megkérem, hogy írjon majd, hogy mi a helyzet.
Tedi2007-10-24 23:47:39 // 51448
Fogyasztásnak pl. Nekem fehérváron a Fiat márkaszervízben vagy 10 fokkal elrakták a szar irányba a vezérlésemet, Piri rakta helyre, meg akkor már meg is csinálta ezt az elfokolást. Fél litert csökkent a fogyim utána.

Szerintem csak a véletlen műve, hogy pont akkor kezd el jobban menni, ha a 90 fokot eléri. Az enyém pl csak dugózáskor megy fel 90-re, egyébként 75-80-on tartja magát és ugyanúgy megy. Nem lehet, hogy a lambda kezdett el szórakozni és annak a rántását érzed?

Seriff
1) nem lassú, de ezt Te is tudod
2) lehet, hogy öreg, de még mindig kurvajól néz ki és a dohány színű bőr, az azért nem hazudik :)
3) kérj bocsánatot Alfonztól, amiért ezt mondtad róla :)))
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:46:51 // 51447
Teddy !
Volt az Amorén szó Alfatulajdonosok kötelező biztosításáról.
Tudsz róla valamit ?
Szerintem többeket is érdekelhet. Azért kérdezem itt.
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:43:35 // 51446
Ha nem szerelt még ilyet, akkor ne is fogjon neki.
Hiába állítod be, hogy nem ér össze a dugó a szelepekkel, mikor a módosító
bekapcsol, akkor eltolódik picit a szívóoldali vezérlésed, és akkor viszont összeérhet.
Ezt csak aki már szerelt többször, és érti a működését tudja korrektül megcsinálni.
Robi ( Sztanik )2007-10-24 23:39:49 // 51445
Én úgy tudom, és érzem is, hogy 45000-4600 körül kapcsol a Vez.módosító.
Piri rakta rendbe a vezérlésem Nekem is.
147Smz2007-10-24 23:38:00 // 51444
Jól hangzik amit írsz, de csak akkor ha tényleg optimalizálás. Más különben valaminek a rovására megy, például élettartam vagy fogyasztás. A magam részéről inkább óvom a kocsim, mert két évig még fizetem a kölcsönt és utána is szeretném még azért használni .

Ja egyébként írtam korábban, hogy amíg nem éri el a motor a 90 fokot, addig érezhetően gyengébb a gázreakciója az autónak. Kezdem azt hinni, hogy direkt ilyen, és van benne valami érzékelő ami lekorlátozza. Abból következtetek erre, hogy egyik nap mentem vele haza 4-esben 60-nal és még nem melegedett be teljesen. Erre azt veszem észre, hogy egyik pillanatról a másikra azonos gázpedál nyomás mellett elkezd megindulni a gép, mintha pár ló felébredt volna :-) Lenézek a hőmérőre és akkor ment fel 90 fokra. Mit gondoltok?
Seriff2007-10-24 23:28:50 // 51443
A Tiéd öreg, motorcserélt és LASSÚ:))))
Tedi2007-10-24 23:27:13 // 51442
Engem főzhettek, de elárulom: nem forrásban lévő víz kell ahhoz, hogy eladjam Alfonzt :D
:Szájmon:QV:147:GT:2007-10-24 23:19:02 // 51441
Valakit fűzzünk meg itt hogy adja el az ővét!!
Azaz 2 valakit :)))))))))))))))))))))))))))))
Ferko2007-10-24 23:16:38 // 51440
Akkor van kockázat. Az tuti, hogy biztosra megyek, ha rászánom magam. :-)
Tedi2007-10-24 23:12:01 // 51439
Aha, iszonyat módon el lehet baszni a vezérlést, ha hozzá nem értő csinálja :)
Ferko2007-10-24 23:10:42 // 51438
Köszi az infót. Meg is mutatom a havernak, hogy meg tudja.e csainálni.
Van esetleg valami hátrány?
Tedi2007-10-24 22:55:21 // 51437
Ferko!

Szóval ez a vezérműtengely elfokolás, vagy ahogy a szerelőm hívja, vezérlés-optimalizálás arról szól, hogy a szívó oldali vezérműtengelyt pár fokkal eltolod, így optimálisabb időben nyitja, illetve zárja a szelepeket. Azt nem tudom megmondani, hogy papíron lóerőben ez mennyit jelent, de érezhető a változás. Nekem Piri úgy állította be a rendszert, hogy magas fordulatszámon adjon le több pacit, 5000-5500-tól lehetett érezni, hogy elkezd húzni elég rendesen a kis 1.6-os. Kb olyan vehemenciával, mint 3500-tól, amikor bekapcsol a vezérlésmódosító.
zekedani2007-10-24 22:43:15 // 51436
1999/2000-es QV-t szeretnék nagyon. De nem igazán fogok találni. A mobile.de-n sem túl gyakori ez az évjárat, bár most kettő is van ott biztosan. De olyan sokba kerül, mire behozza az ember.
Seriff2007-10-24 22:39:23 // 51435
Milyenre?:) És akkor legalább ON topic leszünk:)
zekedani2007-10-24 22:38:15 // 51434
Fasza nagyon. Nézegettem már én is. De mindíg arra a döntésre jutok, hogy inkább újra egy Alfára spórolok össze.
Seriff2007-10-24 22:34:36 // 51433
Ez többet is:))

Egyébként a hatékonyság nőtt nagyon az elmúlt x évben, nem a teljesítmény szvsz:)
zekedani2007-10-24 22:33:04 // 51432
Egyébként érdekes ez a teljesítmény dolog. Hogy ki miből mekkora teljsítményt hoz ki. Mindíg arra jutok, hogy a régi autók is tudták sokszor mindazt, amit a mostaniak.
Seriff2007-10-24 22:31:25 // 51431
Nem baj:))
Seriff2007-10-24 22:31:05 // 51430
Ja...
zekedani2007-10-24 22:30:58 // 51429
Akkor csak okoskodtam egy sort ismét.
Seriff2007-10-24 22:30:42 // 51428
Mi?:)
Seriff2007-10-24 22:30:23 // 51427
Más 1.4es Punto szerintem nincs is;)
zekedani2007-10-24 22:29:47 // 51426
1,4-es Puntóbol csak Punto Gt-t szabad venni. Na az biztos, hogy jól megy. Bár a használtautó.hu-n érdekes árak vannak. 569 ezertől 1,5 Millióig.
dfg (Tanárúr)2007-10-24 22:25:03 // 51425
az kellett vna, ami a lököst tartja elől. na mindegy.
GEORGE2007-10-24 22:24:40 // 51424
Az 1,4-es Puntonál már kérdéses :-)
Seriff2007-10-24 22:24:00 // 51423
1.4-es Punto?;)
GEORGE2007-10-24 22:22:07 // 51422
Tuti hogy jobban megy és Alfánál is marad :-)
GEORGE2007-10-24 22:21:03 // 51421
Piriét már kergettem :-))) Az jól szalad :-)
Seriff2007-10-24 22:20:08 // 51420
Valamennyivel biztos:))
Seriff2007-10-24 22:19:48 // 51419
Láttunk már olyat;)
GEORGE2007-10-24 22:17:31 // 51417
Arra egy turbo kell csak és szalad szépen :-))
GEORGE2007-10-24 22:14:52 // 51416
Na de az 1,4-es 145 jobban szalad az 1,2-es puntotól :-)
:Szájmon:QV:147:GT:2007-10-24 22:14:17 // 51415
Sőt 0.9-es Cinquecento-t:))))))))))))))))
Jorjie2007-10-24 22:11:22 // 51414
Gyakorlatilag a tornyoktól előre kell az egész. Az ülések fajinak :-)) Majd dobok fel képeket, de csak ha már le lesz bontva, mert egyben szeretném eladni (nincs időm kínlódni vele) és hogy "lássa a vevő". De ha érdekelnek az ülések, megbeszélhetjük. A hátsó már úgyis elkelt.
Seriff2007-10-24 22:11:13 // 51413
Vehetne egykettes Puntot is:))
GEORGE2007-10-24 22:09:45 // 51412
ha ilyen szépet találsz ha 1,4-es is akkor is vedd meg! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak