Szerintem neki annyi.
Egy kanyar jött közvetlen az eset után, és onnan már nem láttam.
Amíg figyeltem a tükörből addig nem mozdult.
De míg körbenéztem a verdát, és letörölgettem a szőrt, vagy 6 autó eljött arról.
Gondoltam vagy elrakták, vagy rámentek, ezért nem mentem vissza.
Kár. Legalább egy Őzpörkölt erejéig kárpótolhatott volna a nagy ijedségre..
Robi ( Sztanik )2007-09-07 16:46:31 // 46666
Kau2007-09-07 16:45:53 // 46665
Eddig is ilyennel jártál? Vagy csak ezzel jelentkezett nagyobb fogyasztás?
Tedi2007-09-07 16:44:43 // 46664
Hazavitték, megették :)))
Kau2007-09-07 16:44:05 // 46663
Sajnálom a történteket. Remélem, ha saját lábán hazament, akkor nem lesz gond a javításával sem.
ystuc2007-09-07 16:43:36 // 46662
Mobil 1 van benne most.
ystuc2007-09-07 16:43:20 // 46661
És mi lett az őzikével?
Kau2007-09-07 16:42:32 // 46660
Próbáld ki, hogy nem Seléniát raksz bele. Az utóbbi években megfigyeltem, hogy ez az olaj sokkal jobban fogy, mint a többi 10w-40-es.
Robi ( Sztanik )2007-09-07 16:41:26 // 46659
Szép lett a Carbonos pajzsod. :-)
Nekem is szinte kész van már, de időhiány miatt nem tudom mikor fejezem be. :-(
Ami Nekem furcsa a Tiedben, hogy telibe van a közepe.
Egy rács nagyot dobna rajta.
Nekem is szinte kész van már, de időhiány miatt nem tudom mikor fejezem be. :-(
Ami Nekem furcsa a Tiedben, hogy telibe van a közepe.
Egy rács nagyot dobna rajta.
Robi ( Sztanik )2007-09-07 16:38:41 // 46658
Ha már a balesetek szóba jönnek, akkor az Én esetem
Tegnapelőtt munkából hazajövet, egy pici súrlódást hallottam a bal első fékektől.
Mivel frissiben raktam össze a gépet műszaki vizsgára, egy picit elgondolkoztam vezetés közben, hogy vajon mindent jól raktam-e össze.
Ezért kicsit későn vettem észre egy elém kiugró őzet.
Kormányt félrerántottam ( persze módjával ) de egy nagy durranás elkerülhetetlen volt.
A munkatársam ült balról, Ő egy nagy ütést érzett a bal karján.
A tükörből láttam, hogy az Őz a felezővonalon fekszik.
Gyorsan megálltam körbenéztem a kocsit. A bal oldalán rengeteg Őz szőr volt.
Letöröltem, és egy karc nincs rajta.
Hihetetlen, de meg sem látszik rajta.
Tegnapelőtt munkából hazajövet, egy pici súrlódást hallottam a bal első fékektől.
Mivel frissiben raktam össze a gépet műszaki vizsgára, egy picit elgondolkoztam vezetés közben, hogy vajon mindent jól raktam-e össze.
Ezért kicsit későn vettem észre egy elém kiugró őzet.
Kormányt félrerántottam ( persze módjával ) de egy nagy durranás elkerülhetetlen volt.
A munkatársam ült balról, Ő egy nagy ütést érzett a bal karján.
A tükörből láttam, hogy az Őz a felezővonalon fekszik.
Gyorsan megálltam körbenéztem a kocsit. A bal oldalán rengeteg Őz szőr volt.
Letöröltem, és egy karc nincs rajta.
Hihetetlen, de meg sem látszik rajta.
ystuc2007-09-07 16:34:50 // 46657
Köszi.
Igen, erre én is gondoltam, hogy talán csak annyi. Bízom a dologban.
Igen, erre én is gondoltam, hogy talán csak annyi. Bízom a dologban.
Csongor2007-09-07 16:33:27 // 46656
Valóban jó lett a pajzs! Gratula!
Ami pedig az olajfojást illeti, az én fejem felett is hasonló felhők gyülekeztek úgy 1,5-2 éve, de a szelepszár szimmeringek cseréje megoldotta a problémát, ami jelentősen kisebb összeg, mint a vázolt generál. Jelenleg elmondhatom, hogy (kop-kop-kop) 1,5 éve nem fogy az olajamból gyakorlatilag egy csepp sem. Szóval fel a fejjel!;-)
Ami pedig az olajfojást illeti, az én fejem felett is hasonló felhők gyülekeztek úgy 1,5-2 éve, de a szelepszár szimmeringek cseréje megoldotta a problémát, ami jelentősen kisebb összeg, mint a vázolt generál. Jelenleg elmondhatom, hogy (kop-kop-kop) 1,5 éve nem fogy az olajamból gyakorlatilag egy csepp sem. Szóval fel a fejjel!;-)
Robi ( Sztanik )2007-09-07 16:31:23 // 46655
Szomorú hír. De Ti jól vagytok ez a lényeg.
ystuc2007-09-07 16:17:28 // 46654
Köszi!
Remélem, hogy csak valahol elfolyik, ahol nem kéne neki... Nagyon bízom ebben. Ha nem így van, akkor nagy költségek jönnek, ami azt jelenti, hogy egy ideig állni fog az autó, mert jelenleg az anyagi helyzetem nem az igazi... De legrosszabb esetben is tavaszra össze lesz rakva...
Ha tényleg gyűrűzni, felújítani kell a motort, az azért esik szarul, mert az elmúlt 4 évben, mióta nálam van, kínosan figyeltem rá, hogy hidegen ne hajtsam, és óvjam. Szóval ha így hálálja meg... Na mindegy, egyelőre remélem a legjobbakat. Még szept 22-én lesz egy hosszabb út vele, mert Sopronban a sógornő menyasszonyi autója lesz, de utána lelesz állítva valószínüleg, és spórolás ezerrel...
Remélem, hogy csak valahol elfolyik, ahol nem kéne neki... Nagyon bízom ebben. Ha nem így van, akkor nagy költségek jönnek, ami azt jelenti, hogy egy ideig állni fog az autó, mert jelenleg az anyagi helyzetem nem az igazi... De legrosszabb esetben is tavaszra össze lesz rakva...
Ha tényleg gyűrűzni, felújítani kell a motort, az azért esik szarul, mert az elmúlt 4 évben, mióta nálam van, kínosan figyeltem rá, hogy hidegen ne hajtsam, és óvjam. Szóval ha így hálálja meg... Na mindegy, egyelőre remélem a legjobbakat. Még szept 22-én lesz egy hosszabb út vele, mert Sopronban a sógornő menyasszonyi autója lesz, de utána lelesz állítva valószínüleg, és spórolás ezerrel...
boyci2007-09-07 16:15:42 // 46653
ARANYOSAK VAGYTOK? NAGYON KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A BÍZTATÁST!!!
...A párom most egy 156 2.4 JTD-re akar spórolni...
Ecccer az is meglesz talán!
a jövő 7en többet tudok a biztosítóval kapcs.ban és a kárszakértő ügyben...
Addig beszélünk"!
Pussssssssssssz nektek Drágái :))))))))))))
...A párom most egy 156 2.4 JTD-re akar spórolni...
Ecccer az is meglesz talán!
a jövő 7en többet tudok a biztosítóval kapcs.ban és a kárszakértő ügyben...
Addig beszélünk"!
Pussssssssssssz nektek Drágái :))))))))))))
147Smz2007-09-07 16:12:06 // 46652
Ultra komoly a pajzs most, hogy már fenn van! Viszont a motort sajnálom :-(
ystuc2007-09-07 16:05:29 // 46651
Nos, a pajzs felkerült, de a kép nem adja vissza a látványt egyáltalán:

(Tudom, az autó koszos, holnap lesz takarítás)
Viszont valami baj van továbbra is a motorral... Még mindig marhára eszi az olajat, nem tudom mi lehet. Kb 1000 km alatt lement a két jel közé az olajszint. Nem vagyok boldog... :-(


(Tudom, az autó koszos, holnap lesz takarítás)
Viszont valami baj van továbbra is a motorral... Még mindig marhára eszi az olajat, nem tudom mi lehet. Kb 1000 km alatt lement a két jel közé az olajszint. Nem vagyok boldog... :-(
WarbiRunner (Gyuri)2007-09-07 15:56:13 // 46650
Óóóó ez tényleg szomorú :-((, részvét az autó miatt...
Peti 1462007-09-07 15:55:03 // 46649
sajnálom én is, hogy így jártatok. de tényleg az a legfontosabb, hogy személyi sérülés nem történt. ha valamiben segítség kell, akkor tudod, hogy mi (alfások) veled vagyunk
Selmak2007-09-07 14:45:04 // 46648
Huh, nincs szerencséd azzal a verdával. Először a motor, utána belédjönnek. Kezdek hinni a babonában és az átkokban. Enterprise is kezd hű lenni nevéhez, mindig történik vele valami.
iAntenna2007-09-07 14:36:10 // 46647
Sajnálom, ami történt és kár azért a gyönyörűségért. Remélem azért visszaköszönt egy Alfa a tulajdonodba.
147Smz2007-09-07 14:22:28 // 46646
Szomorúan hallom az esetet, de a lényeg hogy mindenki jól van. Viszont tipikus példája annak, hogy a németek mennyivel kultúráltabban tudnak ilyenkor viselkedni. Bátyámat a német autópályán szorította neki a szalagkorlátnak valaki, mert nem vette észre. A csávó mindent rögtön elismert, de ettől függetlenül azonnal 5-6 autós megállt, hogy láttak mindent és kell-e segítség. Kár, hogy itt Magyarországon nincs ez az összetartás.
ui: Ha külföldi rendszámú autó is részt vesz egy balesetben, akkor minden esetben hívni kell a rendőröket. Legalább is a KRESZ ezt mondja :-)
ui: Ha külföldi rendszámú autó is részt vesz egy balesetben, akkor minden esetben hívni kell a rendőröket. Legalább is a KRESZ ezt mondja :-)
Halesz2007-09-07 14:06:14 // 46645
Jézusom :( sajnálom!
A lényeg: hogy Nektek nem lett semmi bajotok!!!!!!
A lényeg: hogy Nektek nem lett semmi bajotok!!!!!!
boyci2007-09-07 13:56:44 // 46644
Szomorú hírt kell h közöljek veletek! :(
Összetörték ma a kis Szidem....IGEN!
Ma volt egy balesetem :(((
A picimmel mentem( volna ) Keszthelyre, és a 71 és 84 es kereszteződésnél egy német arc a Saab autójával akart visszafordulni( duplazáróvonal) és elkapott bennünket a jobb első keréknél!
már nem tudtam mit csinálni, a kormányt elhúztam, ill. már a szembejövő sávban voltam....és csak pillanat töredéke volt az egész.....
(utólag persze tudtam volna okosabb is lenni én is, de sajnos megtörtént!)
Az arc kiszállt, először fel sem fogtam h németül beszél...na mondom, még ez is!
Aztán egyből mondta h ő a hibás, már adja is a betétlapot, ne hívjak rendőröket!
Hát ő valóban könnyen vigéckedett, de nekem viszont (majdnem) mindenem tönkretette!
A gyermekem felébredt, hála Istennek nem regisztrálta a helyzetet, csak kicsit morci volt amiért nem hagyom" aludni!...már megint!
Fogtam a telót, felhívtam Párom...a gyomrom a nyakamban volt, de erős maradtam Náti miatt, mert nem akartam megijeszteni!
Aztán hívtam, a rendőröket.
Egy tanú is volt, mellettem állt ő is ...sokat segített a rendőröknek.
Aztán felhívtam EDDIT és úgy fél óra múlva már helyszínen volt, (rá fél órára jöttek csak ki a kékruhások is), átnézte a kocsit, addig kicsit levegőhöz jutottam...illetve esőhöz, mert naná h az is eleredt!
A német taggal "jókat" beszéltünk, kicseréltük az összes adatunkat, azt mondta küldi a fotókat is...
Ja három (3!!) gyerek ült benn nála hátul, a legkisebbik öt hónapos!!
Felhívtam barátnőm, aki aztán apósával jött h elvontassák Eddivel a kis alfát!
Végül Eddi kicserélte mankóra a jobb első kereket, és lábon haza vitte!!
Jól eláztunk, átfagytunk, elrendeztük a papírokat aztán úgy két óra leforgása után otthon voltunk!
A saab eleje is szétment...viszont autómentő kellett neki ...
.....
A fentiekben írtak tegnap történtek, és ezúton szeretném kérni a megértéseteket, a "missszió " részemről így sajnos tárgytalan, hogy a kartervédőbe be tudjak szállni!!
Természetesen nem az agnyagiak miatt, hanem mert NINCS AAFÁÁM!...
Köszönöm és SAJNÁLOM mégegyszer!!!
Összetörték ma a kis Szidem....IGEN!
Ma volt egy balesetem :(((
A picimmel mentem( volna ) Keszthelyre, és a 71 és 84 es kereszteződésnél egy német arc a Saab autójával akart visszafordulni( duplazáróvonal) és elkapott bennünket a jobb első keréknél!
már nem tudtam mit csinálni, a kormányt elhúztam, ill. már a szembejövő sávban voltam....és csak pillanat töredéke volt az egész.....
(utólag persze tudtam volna okosabb is lenni én is, de sajnos megtörtént!)
Az arc kiszállt, először fel sem fogtam h németül beszél...na mondom, még ez is!
Aztán egyből mondta h ő a hibás, már adja is a betétlapot, ne hívjak rendőröket!
Hát ő valóban könnyen vigéckedett, de nekem viszont (majdnem) mindenem tönkretette!
A gyermekem felébredt, hála Istennek nem regisztrálta a helyzetet, csak kicsit morci volt amiért nem hagyom" aludni!...már megint!
Fogtam a telót, felhívtam Párom...a gyomrom a nyakamban volt, de erős maradtam Náti miatt, mert nem akartam megijeszteni!
Aztán hívtam, a rendőröket.
Egy tanú is volt, mellettem állt ő is ...sokat segített a rendőröknek.
Aztán felhívtam EDDIT és úgy fél óra múlva már helyszínen volt, (rá fél órára jöttek csak ki a kékruhások is), átnézte a kocsit, addig kicsit levegőhöz jutottam...illetve esőhöz, mert naná h az is eleredt!
A német taggal "jókat" beszéltünk, kicseréltük az összes adatunkat, azt mondta küldi a fotókat is...
Ja három (3!!) gyerek ült benn nála hátul, a legkisebbik öt hónapos!!
Felhívtam barátnőm, aki aztán apósával jött h elvontassák Eddivel a kis alfát!
Végül Eddi kicserélte mankóra a jobb első kereket, és lábon haza vitte!!
Jól eláztunk, átfagytunk, elrendeztük a papírokat aztán úgy két óra leforgása után otthon voltunk!
A saab eleje is szétment...viszont autómentő kellett neki ...
.....
A fentiekben írtak tegnap történtek, és ezúton szeretném kérni a megértéseteket, a "missszió " részemről így sajnos tárgytalan, hogy a kartervédőbe be tudjak szállni!!
Természetesen nem az agnyagiak miatt, hanem mert NINCS AAFÁÁM!...
Köszönöm és SAJNÁLOM mégegyszer!!!
Satan2007-09-07 13:05:14 // 46643
Nekem is jöhet egy db.
Satan2007-09-07 12:58:45 // 46641
Figyelem-figyelm! :-)))
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)
Akik eddig jelentkeztek:
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
boyci*
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan
Satan és Bazsi 145 légyszi erősítsétek meg a részvételeteket. :-)
Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)
Akik eddig jelentkeztek:
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
boyci*
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan
Satan és Bazsi 145 légyszi erősítsétek meg a részvételeteket. :-)
Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
iAntenna2007-09-07 12:40:02 // 46640
hajaj! vissza minden! Nem is biztos hogy jó Boxerre? Hogy és mikor tudnánk ezt kideríteni?
Selmak2007-09-07 10:55:39 // 46639
Valamelyik szenzora riasztómnak behülyült. Kénytelen vagyok most kulccsal zárni. Múltkor valamelyikőtök paszkodott hasonlóra. Akkor kiderült mi volt a hiba?
147Smz2007-09-07 09:59:13 // 46638
Nekem is ugyanezek a kérdésem :-)
Mondjuk ha nem lyukacsos, akkor azt utólag otthon csak ki lehet fúrni, vagy nem?
Mondjuk ha nem lyukacsos, akkor azt utólag otthon csak ki lehet fúrni, vagy nem?
Ferko2007-09-07 08:44:03 // 46637
Igen. Úgy néz ki, hogy jól alakulak a dolgok. :-)
beeep1462007-09-07 08:43:33 // 46636
Na, ez egy remek hír!! :-)
Ferko2007-09-07 08:41:23 // 46635
Szasza!
Elutaltam a zsetont. :-) Hétfőre tutkó ott van! :-)
Elutaltam a zsetont. :-) Hétfőre tutkó ott van! :-)
Laurent2007-09-07 08:22:55 // 46634
:) Nekem számít! sajnos. :(
szasza(SW)2007-09-07 07:17:57 // 46633
Szeptember végéig tudjuk huzni az utalásokat szerintem az még talán belefér.Ha késön adom le nem lesz kész idöben nem lehet kisztani Kaposújlakon, akkor más megoldást kell kitalálni a kiosztásra ami plusz költségel járhat ezért kéne sietni.
Stee1462007-09-07 05:53:48 // 46632
Reméljük bejön.
Jövő héten kiderül hogy állok anyagilag, lehet hogy én is rendelek még egy naptárt.
Jövő héten kiderül hogy állok anyagilag, lehet hogy én is rendelek még egy naptárt.
HaNGyA2007-09-07 02:18:34 // 46631
Szia Mindenki!
Kezd, szimpatikus irányt venni az karterpáncél! :-)))
(Hajrá acél!!!)
Lehet, hogy nem követtem figyelmesen a projektet, akkor ezer bocsánat, de két kérdésem lenne, hátha másban is felmerült...
- "Nem lyukacsos lemezből" - Ez azt jelenti, hogy nem grillrácsból készül? Régebben valaki beszúrta ide az EPER-ről a gyári páncél képét, amin azért volt itt-ott folytonossági hiány! Gondolom a karternek is kell hűtés rendesen! Aztán meg, az olajleeresztő csavarnak is kellene kémlelőnyílás, hátha cserélni kell a masszát! :-)))
A kész mű gyári pontokon egyszerű csavarozással rögzíthető, vagy még konzolokat is hajlítgatni kell? (Én az egyszerűbb IKEA stílust kúltiválnám! Csavarkulcs, megfelelő számú csavar, egy emelő és egy pléd. Max utána egy svéd húsgombóc!) :-)))
Mégegyszer, bocs ha nyitott kapukat döngetek! :-)))
Kezd, szimpatikus irányt venni az karterpáncél! :-)))
(Hajrá acél!!!)
Lehet, hogy nem követtem figyelmesen a projektet, akkor ezer bocsánat, de két kérdésem lenne, hátha másban is felmerült...
- "Nem lyukacsos lemezből" - Ez azt jelenti, hogy nem grillrácsból készül? Régebben valaki beszúrta ide az EPER-ről a gyári páncél képét, amin azért volt itt-ott folytonossági hiány! Gondolom a karternek is kell hűtés rendesen! Aztán meg, az olajleeresztő csavarnak is kellene kémlelőnyílás, hátha cserélni kell a masszát! :-)))
A kész mű gyári pontokon egyszerű csavarozással rögzíthető, vagy még konzolokat is hajlítgatni kell? (Én az egyszerűbb IKEA stílust kúltiválnám! Csavarkulcs, megfelelő számú csavar, egy emelő és egy pléd. Max utána egy svéd húsgombóc!) :-)))
Mégegyszer, bocs ha nyitott kapukat döngetek! :-)))
Ferko2007-09-07 01:40:28 // 46630
Figyelem-figyelm! :-)))
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)
Akik eddig jelentkeztek:
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
boyci*
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan és Bazsi 145 légyszi erősítsétek meg a részvételeteket. :-)
Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)
Akik eddig jelentkeztek:
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
boyci*
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan és Bazsi 145 légyszi erősítsétek meg a részvételeteket. :-)
Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
Ferko2007-09-07 01:02:17 // 46629
Szasza!
A második naptárnak meddig kell utalni az árát? :-)
A második naptárnak meddig kell utalni az árát? :-)
tomcsi1462007-09-06 21:57:35 // 46628
Kedves 145/146-os Cartársak!
Szycsu és Beeep146 Cartársakkal azt találtuk ki, hogy készíttetünk kartervédő lemezt szeretett 146-osunkra. A terv úgy néz ki, hogy közösen összedobjuk a lóvét, és veszünk 1 db védőlemezt - ez kb 35 ezer Ft-ba kerül. Szycsu jóvoltából pedig a lemezt lemásolja egy szakember, és a gyári üvegszálas anyagból, 1:1-es méretet állít elő, ami közel olyan rugalmas, mint a gyári, és 5-10 ezer forintért megcsinál egyet (10-nél tutkó, hogy nem több, szvsz 6-7 rugó lehet).
Így egy kartervédő lemez összege: a 35 ezer forint 1 főre eső része, attól függően, hogy hányan leszünk + a legyártott lemez összege. Így sokkal olcsóbban kijön a védőlemez.
Várjuk azon Cartársak jelentkezését, akik beszállnának a bizniszbe. :-))))))
Szerintem a legegyszerűbb módja a jelentkezésnek, ha ezt a hsz-t másolgatva mindig aláírja a nevét az illető, meghagyva a már feliratkozott Cartársakét.
Ui: (by beeep146): arra kérek(ünk) mindenkit, hogy tényleg csak akkor írja fel a nevét, ha komolyan érdekli a dolog, ne járjunk úgy mint a 1. naptár téma, 2. zender lökös...stb.. Köszi!! :-))))
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
boyci*
Somez
Antenna
tomcsi146
Ma megnéztük Mifivel az autók alját. Ugyanolyan az alja az atüknak; mármint a benzineseknek. Aki akar még beszállhat. Idő annyi, mint a tenger! :-DDDD
Szycsu és Beeep146 Cartársakkal azt találtuk ki, hogy készíttetünk kartervédő lemezt szeretett 146-osunkra. A terv úgy néz ki, hogy közösen összedobjuk a lóvét, és veszünk 1 db védőlemezt - ez kb 35 ezer Ft-ba kerül. Szycsu jóvoltából pedig a lemezt lemásolja egy szakember, és a gyári üvegszálas anyagból, 1:1-es méretet állít elő, ami közel olyan rugalmas, mint a gyári, és 5-10 ezer forintért megcsinál egyet (10-nél tutkó, hogy nem több, szvsz 6-7 rugó lehet).
Így egy kartervédő lemez összege: a 35 ezer forint 1 főre eső része, attól függően, hogy hányan leszünk + a legyártott lemez összege. Így sokkal olcsóbban kijön a védőlemez.
Várjuk azon Cartársak jelentkezését, akik beszállnának a bizniszbe. :-))))))
Szerintem a legegyszerűbb módja a jelentkezésnek, ha ezt a hsz-t másolgatva mindig aláírja a nevét az illető, meghagyva a már feliratkozott Cartársakét.
Ui: (by beeep146): arra kérek(ünk) mindenkit, hogy tényleg csak akkor írja fel a nevét, ha komolyan érdekli a dolog, ne járjunk úgy mint a 1. naptár téma, 2. zender lökös...stb.. Köszi!! :-))))
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
boyci*
Somez
Antenna
tomcsi146
Ma megnéztük Mifivel az autók alját. Ugyanolyan az alja az atüknak; mármint a benzineseknek. Aki akar még beszállhat. Idő annyi, mint a tenger! :-DDDD
Ferko2007-09-06 21:52:20 // 46627
Hi Mindenkinek! :-))
Tegnap a jászberényi talira Koz Cartárs elhozta a kartervédőjét. Dfg mondta, hogy kér rá árajánlatot. Valszínű le tudja gyártani acélból cuccot. Aki akar még, nyugodtan iratkozzon fel. :-)))))
Tegnap a jászberényi talira Koz Cartárs elhozta a kartervédőjét. Dfg mondta, hogy kér rá árajánlatot. Valszínű le tudja gyártani acélból cuccot. Aki akar még, nyugodtan iratkozzon fel. :-)))))
szasza(SW)2007-09-06 21:08:00 // 46626
Írtam Teddy oldalára Helpért remélem segit a topic társain:)
Stee1462007-09-06 21:05:19 // 46625
Ez igaz, viszont a hírlevél lehet hogy jó lenne.
szasza(SW)2007-09-06 20:56:36 // 46624
A más tipus topicba beírás nem hiszem ,hogy jó megoldás mert hamar elvész a Hsz-ek tengerében és oda mindig újrarakni nem biztos,hogy nagy tetszést váltana ki:)
szasza(SW)2007-09-06 20:44:39 // 46623
Teddy figyuszolsz???
Nem megy ki mostanában körlevél esetleg ott lehetne reklámozni?????????
Nem megy ki mostanában körlevél esetleg ott lehetne reklámozni?????????
Stee1462007-09-06 20:44:29 // 46622
Magunközt szólva, nagyon jól csinálod Te ezt. :)))))
Kár lenne ha belekontárkodnék. :)))))))
;-)
Kár lenne ha belekontárkodnék. :)))))))
;-)
szasza(SW)2007-09-06 20:43:08 // 46621
Tehát rám marad:)
Stee1462007-09-06 20:42:08 // 46620
Háááát ööööööö. :)
Inkább a szervezőkre bíznám, hátha én csak összekavarok valamit. :)))))))))))))))
Inkább a szervezőkre bíznám, hátha én csak összekavarok valamit. :)))))))))))))))
szasza(SW)2007-09-06 20:39:22 // 46619
Beválalod???:))
147Smz2007-09-06 20:37:09 // 46618
Köszönöm, ennél jobb megoldást nem is mondhattál volna. És még ragasztózni sem kell :-) Ha lesz időm feltelefonálok egy-két boltot embléma ügyben, de a legelső most egy riasztó. Arra sincs most időm :-((
Stee1462007-09-06 20:35:54 // 46617
Hát azt lehet hogy nem olvassák annyian. :)
A típustopikokat megszórni vele?
Szívbemarkoló szöveggel, hogy ezen múlik a 45/46-os naptár léte...
Hátha nem ölnek meg érte a moderátorok. :)
A típustopikokat megszórni vele?
Szívbemarkoló szöveggel, hogy ezen múlik a 45/46-os naptár léte...
Hátha nem ölnek meg érte a moderátorok. :)
Online tag
0
Vendég0
539
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV